Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát ezt elég szomorúan hallom. Haver egyel régebbi 1000rr-én se túl acélos a fék, egy picit azért jobb az enyémnél, de azt hittem akkor ezek ilyenek. Aztán megnyomkodtam kereskedésbe pár féket, új motorét is és szomorúan konstatáltam h azok beton kemények voltak. Lehet kipróbálok egy főfékhenger felújítást, hátha. Ha az sem, akkor lecserélem. A 954-é meg hibátlan volt neked a kora ellenére? Ez is szomorú, h az újabb silányabb.
Én 954 RR Főfékhengert tettem rá azzal pályáztam, én is küzdöttem ezzel a problémával!
Természetesen. Vagy 5x már. De semmi bubi.
A főfékhengernél is lelégtelenítetted?
Volt már valakinek olyan gondja, hogy nagyon puha a fék? Nagyon hosszú a fékkar útja, és utána is lassan keményedik fel.
Nem levegős a rendszer, kb 8x légtelenítettem már mindenhol, nyomattam rajta át egy csomó fékfolyadékot, egy pirinyó bubi se jön már ki sehol, mégis szar. Fog a fék, de nagyon bent fog és mint írtam hosszú úton keményedik fel. Ötlet? 10ezer km van a motorban, nyergeket agyonpuceváltam, dugattyúk szépen járnak, fém fékcső van rajta és nem ereszt sehol. Főfékhengerrel lehet gond ilyen futásteljesítmény után?
Úgy érted, 2:06 alatt megvolt a kör beleértve a gép kiránágatását a gumifalból, dögös autóra pakolást és beérést? Jól megtuningolták azt a dögös platóst!
Igazság szerint gumi se volt.
És ez már kunszt? 2:06-hoz még gumi sem kell, nem?
Azért a 2:06 jött fék nélkül is.
Hát, kétségtelen, hogy az alátétezést buktuk az "egyenesen a MotoGP-ből" marketing duma oltárán. De legalább meg tudunk állni a gumifal előtt, és nem azért járunk ki egy szezonon át, hogy fék nélkül rongyoljunk át tökön, paszulyon.
De szar.
Ezen sajnos nem lehet olyat (Pro-Link)
Nézd meg, hogy a rugóstag alatt nincs-e pár plusz alátét.
Szia! Nekem is ilyen motorom van, és pontosan 176 cm vagyok.
Nekem nincsen gondom a lábletétellel, még 200/55-ös hátsó gumival sem. De alkati különbségek is számítanak, nem csak az össz magasság. Lehet, hogy neked hosszabb a felsőtested és rövidebb a lábad.

Az alkatod adott, a motor méretei is. Nem sokat lehet ezen változtatni. Esetleg annyi, hogy nem tudom, mióta van nálad a gép, és nézted e már, hogy a(hátsó) előfeszítés gyári értéken van e. Ha vki maxra tekerte, az megemeli még valamennyire gyárihoz képest.

Amúgy meg elég a lábujjhegy vagy az egy láb, nem roller ez!
Sziasztok! Van egy 2004 es évjáratu CBR 1000 évjáratu motorom. Az ülésmagasság miatt aggódom,hogy én magasnak találom. 176cm vagyok,de épphogy a lábujjam leér,és így nehézkes a megállás a motorral. Más honda CBR en még nem ültem,és nemtudom,hogy ez normális e vagy sem. Ha valaki tudna ebben nekem választ adni,annak nagyon örülnék. Elöre is köszönöm.
Eladó Remus Powerizer CBR 1000 RR 04-05
http://www.kepesmotor.hu/elekt...
1000rr sérült javítható idomok javításra vagy másik pótlására eladók.Érd:zoli_motor@freemail.hu
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_1000_rr-7094057
Sziasztok! Valakinek valami véleménye erről a motorról?! Mire kell odafigyelni ezeknél a tipusoknál?! Soha se mentem még 1000-es sportmotorral 636, sv 650, ktm smr450 sorozat után ülnék rá!
Hát én is furának tartom főleg egy sportmotor esetében. Olajcserét meghagyom 4-5000 km-re,főleg hogy használva is van a motor:) 16700 km van a gépbe úgyhogy tavasszal gyertyát is cserélek aztán egy ideig nyugság lesz :D
ok
Inkább megadtam a számod, majd hív.
Ára? Aztán felhívom h neked van.
szia, van ventim 2007-esre is, meg a 2004-05-osre is. (azokon meg mindegyiken 1db volt)
Haverom 2007-es ezresén behalt egy (vagy azon lehet csak egy van?) venti. Erről nem lehet jó arra? Nemtom mennyire kompatibilis. Persze ha esetleg külön is eladó.
Sziasztok,

BMC sportlegszuro, Arrow leomlo, utangyartott idomszett, carbon elso sarvedo es undertail, egyebek 2008-es es utanihoz