A 12ezres olajcsere periódus kitalálása előtt nem tudom, mit szedtek a Hondások. Már a VFR-nél sem tartottam be, de egy sportmotornál pláne nem.
Ettől függetlenül irídium gyertyáktól nem irreális az 50e km. Jelentem 40e km után tökéletesen teszik a dolgukat.
De ha előbb lecserélitek, abból baj nem lehet. Pörög a gazdaság, nő a GDP ...
Sziasztok!
Ma néztem egy cbr1000rr-t és olyan kérdésem lenne, hogy ezeknek nem sír már a blokkjuk úgy mint a régebbieknek?
Mert amit néztem, nagyon patent gép volt, nem csörgött nem zörgött (hisz HONDA) de hiányoltam a sírást, neten meg találtam olyan videót ahol meg meg van ez a hangja.....szóval jó volt az a moci, vagy sírnia kell ezeknek is? Köszi a választ előre!
Közbe én is kibogarásztam hol van :D
És tényleg 51200-at ír gyertyacserére,ez kicsit irreálisan magas nem gondoljátok :D És ha jól látom olajcsere periódus 12800 km :D Most ez hogy van baszki ez sportmotor hülye leszek 12800 km-ként olajat cserélni,addigra az már csak fáradt olaj lesz :D Marad a 4-5000es periódus :D
Geri azért mert neked Yamakád van aztán az más :D
R1nél 12 000km-ként írja a manuál. A CBR is hasonló kaliberű ezres. Maximum 20 000-nél dobált ki én azt mondom. Amúgy meg ott telefonszámom vagy a ratyi facebook mért nem kérdezel te bunkesz?
Nah akkor jó :) !Nekem sincs tetves magyar manuálom rohadna meg vagy nem járt az Abs-es SC59-ekhez v nemtom mert nekem sincs 600RR nél ha jol emlékszem 20E-uttán mert most van 40E km a 600RR emben és szelephézagot kellet volna szemlélni(nem fogom megbontani a patent blokkom) olajt is gyertyákat is cseréltem sztem ugyan így vana Bléd is :)
Nekem pont megfelel. Amúgy se akartam azt a kibaszott hangosat mint az fz1-en mert megint süket lennék kicsit egy időre :D Alacsony fordulaton még nincs nagy hangja de olyan 5000-től elkezd mélyen énekelni úgyhogy nekem ez megfelelő:D Próbaúton is többet forgott 12-be mint eddig :D De hát élvezem a hangját úgyhpgy megnő a fogyasztásom,pedig eddig is volt neki :D
Amúgy nem tudod hogy gyertyát milyen időközönként kell cserélni? 20000 km? esetleg
Igen neked címeztem:) Pálya ördöge lesz ez a gép :D
Amúgy az mért van hogy az egyik teleszkópszár lejjebb van mint a másik? Mert nem láttam hogy el lenne tekerve:D
Hátha vkit érdekel, 2010es blade mérés full nyitott kipuffrendszerrel, k&n szűrővel AGO-nál, természetesen progizás után, egy full gyári ilyen motorhoz képest. Gyári gumival pár Le-vel még több lehetett volna a keréken leadott teljesítményem.
Volt itt nemrég szó róla, hogy bizony minden ezres Fireblade eszegeti az olajat, ha rendesen hajtva van. Azt kérdezem azoktól, akik ebben tapasztaltabbak, hogy egy SC57-nél ha az elkezdte eszegetni az olajat (még csak pár deci ezrenként), endoszkoppal meg is találták, hogy az egyik hengerben olajos a hengerfal, de pöcc-röff, szépen megy mint a golyó, nem füstöl látványosan, akkor ilyenkor mennyi van még hátra? Van aki szerint ezek az aluszilos blokkok olyanok, hogy ha egyszer megindul, akkor ha húzzuk neki, rohamosan szarrá kopik. Ugyanakkor a gépben még gyári értékeken vannak a szelephézagok, hibátlan a kuplung, hibátlan a váltó, szóval nem egy széthajtott blokk benyomását teszi attól eltekintve, hogy tény, hogy az egyik hengerben kopás van.
Vége, hamarosan kileheli a lelkét, vagy olajat töltögetve még jó darabig lehet húzni neki?
Üdv! Nincs valakinek Sc59 hez valami útmutató hogy mikor kellene cserélni a dolgokat? szervizkönyv vagy valami. Érdekelne hátha valaki tud ilyet. kösz skacok
Ettől függetlenül irídium gyertyáktól nem irreális az 50e km. Jelentem 40e km után tökéletesen teszik a dolgukat.
De ha előbb lecserélitek, abból baj nem lehet. Pörög a gazdaság, nő a GDP ...