Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A 12ezres olajcsere periódus kitalálása előtt nem tudom, mit szedtek a Hondások. Már a VFR-nél sem tartottam be, de egy sportmotornál pláne nem.
Ettől függetlenül irídium gyertyáktól nem irreális az 50e km. Jelentem 40e km után tökéletesen teszik a dolgukat.

De ha előbb lecserélitek, abból baj nem lehet. Pörög a gazdaság, nő a GDP ...
Sziasztok!
Ma néztem egy cbr1000rr-t és olyan kérdésem lenne, hogy ezeknek nem sír már a blokkjuk úgy mint a régebbieknek?
Mert amit néztem, nagyon patent gép volt, nem csörgött nem zörgött (hisz HONDA) de hiányoltam a sírást, neten meg találtam olyan videót ahol meg meg van ez a hangja.....szóval jó volt az a moci, vagy sírnia kell ezeknek is? Köszi a választ előre!
Közbe én is kibogarásztam hol van :D
És tényleg 51200-at ír gyertyacserére,ez kicsit irreálisan magas nem gondoljátok :D És ha jól látom olajcsere periódus 12800 km :D Most ez hogy van baszki ez sportmotor hülye leszek 12800 km-ként olajat cserélni,addigra az már csak fáradt olaj lesz :D Marad a 4-5000es periódus :D
Geri azért mert neked Yamakád van aztán az más :D
na, kép miért nem jelenik meg?

90-ik oldal itt: https://www.cubby.com/pl/Honda...
"Spark plug" = gyújtógyertya
I = Inspect = Ellenőrizd
R= Replace = Cseréld
Hy Csicsi!

R1nél 12 000km-ként írja a manuál. A CBR is hasonló kaliberű ezres. Maximum 20 000-nél dobált ki én azt mondom. Amúgy meg ott telefonszámom vagy a ratyi facebook mért nem kérdezel te bunkesz?
Nah akkor jó :) !Nekem sincs tetves magyar manuálom rohadna meg vagy nem járt az Abs-es SC59-ekhez v nemtom mert nekem sincs 600RR nél ha jol emlékszem 20E-uttán mert most van 40E km a 600RR emben és szelephézagot kellet volna szemlélni(nem fogom megbontani a patent blokkom) olajt is gyertyákat is cseréltem sztem ugyan így vana Bléd is :)
Esetleg magyar manuálod nincs hozzá?
48000 km? Biztos ez :D Nekem ez egy kicsit soknak tűnik:D Másoknál ahogy néztem 20000 környéke :D
Magyar manual szerint 48e km, de ha angolul olvasol, akkor csodalatos modon 51e km (atszamolva). :)
Nekem pont megfelel. Amúgy se akartam azt a kibaszott hangosat mint az fz1-en mert megint süket lennék kicsit egy időre :D Alacsony fordulaton még nincs nagy hangja de olyan 5000-től elkezd mélyen énekelni úgyhogy nekem ez megfelelő:D Próbaúton is többet forgott 12-be mint eddig :D De hát élvezem a hangját úgyhpgy megnő a fogyasztásom,pedig eddig is volt neki :D
Amúgy nem tudod hogy gyertyát milyen időközönként kell cserélni? 20000 km? esetleg
Nah hogy szól az Apró kavics neked elég "erős" ?
Sztem csak optikai csalódás. De majd megnézem szabad szemmel is.:)
Igen neked címeztem:) Pálya ördöge lesz ez a gép :D
Amúgy az mért van hogy az egyik teleszkópszár lejjebb van mint a másik? Mert nem láttam hogy el lenne tekerve:D
Ezt nekem akartad címezni?
Még nincs kész, hiányoznk matricák, a hasidom felfaragása rendesen, de itt van pár kép.
Szép szép! Na de pár fotót is kérnénk a mociról!
Hja, olyan hondás.
Szép a nyomatékgörbe.
Hátha vkit érdekel, 2010es blade mérés full nyitott kipuffrendszerrel, k&n szűrővel AGO-nál, természetesen progizás után, egy full gyári ilyen motorhoz képest. Gyári gumival pár Le-vel még több lehetett volna a keréken leadott teljesítményem.
Volt itt nemrég szó róla, hogy bizony minden ezres Fireblade eszegeti az olajat, ha rendesen hajtva van. Azt kérdezem azoktól, akik ebben tapasztaltabbak, hogy egy SC57-nél ha az elkezdte eszegetni az olajat (még csak pár deci ezrenként), endoszkoppal meg is találták, hogy az egyik hengerben olajos a hengerfal, de pöcc-röff, szépen megy mint a golyó, nem füstöl látványosan, akkor ilyenkor mennyi van még hátra? Van aki szerint ezek az aluszilos blokkok olyanok, hogy ha egyszer megindul, akkor ha húzzuk neki, rohamosan szarrá kopik. Ugyanakkor a gépben még gyári értékeken vannak a szelephézagok, hibátlan a kuplung, hibátlan a váltó, szóval nem egy széthajtott blokk benyomását teszi attól eltekintve, hogy tény, hogy az egyik hengerben kopás van.

Vége, hamarosan kileheli a lelkét, vagy olajat töltögetve még jó darabig lehet húzni neki?
Eladó enyhén sérült idomok csak ami a képen van.Érd:zoli_motor@freemail.hu
de van. netről töltöttem le ingyen. 509mb
2008 cbr 1000 rr sevice manual néven keress rá (bár nem volt egyszerű ingyen letölthetőt találni)
Üdv! Nincs valakinek Sc59 hez valami útmutató hogy mikor kellene cserélni a dolgokat? szervizkönyv vagy valami. Érdekelne hátha valaki tud ilyet. kösz skacok
Holnap csörgök. Köszi!
higany,

Telefonon az AGO Motors központi számán!
Engem érdekelne egy ilyen ennyiért. Hol lehet rá jelentkezni? Vagy telón érdeklődjek inkább?