Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na akkor Elmész egy hidraulikval foglalkozo szakihoz elviszed a munkahengered és gyártas bele új karmantyukat kb 3000Ft a 2db én igy csináltam és jó lett.De Rémiás Sanyinak is igy lett anno a gyári munkahengere felúlyitva.
Kedves fegyi, ha szarnám a pénzt nem gondolkodnék rajta, vennék, de sajnos nem így van. Nem kizárt hogy ez lesz a vége, de amíg van esély jót varázsolni ebből, addig nem költök 70ezret egy brembora.
Kedves Higany vegyél már rá egy normális Brembo munkahengert és minden bajod megszűnik.
Sziasztok !

Továbbra is eladó CBR 2004-2005-ös évjáratú 1000RR-hez az idom garnitúrám !

Tartalma:
- Gyári fejidom ,javított
- Gyári első sárvédő
- Gyári tank idom
- Gyári oldalsó idomok , javított
- Üvegszálas has idom
- Üvegszálas farok idom

A teljes szett most 55.000 Ft ! További info a linken,keressetek bizalommal !

Link: http://www.kepesmotor.hu/idomo...
Ma teszteltem, légtelenítettem ahol lehet, fékcsövet cseréltem gyárira azzal is mindenhogy légtelenítettem, próbáltam zsír új betéttel, sehogy nem volt jó. Csak a főfékhengerre tudok most már gondolni. Szétszedem a héten megvizsgálom, nagyon bosszantó h nemtom mi a rossz.
Hali
nincs valakinek véletlenül eladó kipufogó tömítése ? ami a leömlő és végdob között van. 2005ös cbr
vagy ha nincs, honnan lehetne venni a napokba? honda karasna ?
A főfékhengerre gondoltam! Rosszul írtam! Fönt szokott megszorulni egy kis levegő ami a légtelenítő csavarnál nem jön ki!
Majd kipróbálom. De levéve a nyergeket direkt felfordítottam h ha ott vhogy lenne bubi akkor kijöjjön onnan. Meg ha azt nyitogatom akkor folyik a fékfolyadék mindenre weeeee.:)
Arra gondoltam! Én már mindig ott légtelenítek!
Én sem értettem, de nálam ez volt a gond. Nálad ezek szerint nem.

Viszont azt a tippet anno én is megkaptam, hogy a légtelenítő pöcsökön kívül ott is légtelenítenítsünk, ahol a fékcső becsatlakozik a főfékhengerbe.
Fékcső csavarra gondolsz a nyergeknél? Kipróbálom majd, hátha, de nem hiszem, hogy itt lenne a gond.
Nem értem ez hogyan befolyásolná a már említett problémát. Először összeraktam csak simán fékfolyadékkal bekenve, aztán szétszedtem és normálisan szilikonzsírt kentem a porvédőkre, a karmantyúkra a szervízköny utasításának megfelelően ismét fékfolyadékot. Szépen járnak a dugattyúk a nyeregben. Mindig szar volt. Amikor vettem a mocit, akkor is szar volt. Fog a fék, de nagyon mélyen van a fékkar fogáspontja. Nem tetszik így.
Szét voltak előtte szedve a nyergek?

Nekem volt egyszer egy bagatell de nagyon nehezen kiderülő problémám, aminek a lényege a nem megfelelő szilikonzsír volt, amit a legjobb szándékkal adtak nekem, hogy azzal szereljem vissza a dugókat.
Szia, a hollandernél légtelenítsd, ne a légtelenítő csavarnál. Én is jártam már úgy, hogy csak ott jött ki az összes levegő.
Érdekes nekem minden jó a fékeimmel a 06os 600RR(40Ekm+) emnél is és az sc59 nél is :D ugy h valami nálad nem ok
Hja, a suzuki meg azért szar mert suzuki stb... a yamaha meg azért jó, mert nem ilyen fos nissin-t meg tokico-t használ.
De nem akarom elhinni, hogy egy 3 éves, 10ezer km-es motoron szar legyen a fék. Ilyen nincs bakker.
Hát mert honda...azért
Köszi. Majd szólok ha esetleg kéne. Még küzdök kicsit ezzel sztem. Ki akarom deríteni miért szar.
Ha érdekel a 954-es főfékhenger megnézem meg van-e még ha gondolod tedd fel ha nem tetszik visszaveszem!
Átrakom egy suzukira és kicseréltetem. Észrevennék?
Igen tudom. Szoktam zaklatni.:)
Esetleg kérdezd meg brian-t,ö is ilyen motorral megy,ö mit használ.
http://www.motorrevu.hu/hirek/tobb_mint_baki_200_ezer_hibas_motor - álcázd Suzukinak, és csináltasd meg gariban.

Bocs, ha lenne jobb tippem, mondanám, de nincs sajnos.
06-07-es RR-hez Service manual,gyári szerszámkészlet,gyári fék és kuplungkar,fékcsövek,karbon sár és láncvédő esetleg valakinek?
Üdv! Eladó gyári dob és hátsó űlés és markolat. Hátha valakinek épp erre van szüksége :D