... ami ugyan 2000 óta egyre furcsább hangokat ad, meg néha az olajat is eszi, meg nem a legkihegyezettebb, de legalább még tudják túráztatni (i.e. beindul), amíg a többiek:
- váltót generáloznak
- alkatrészre várnak 2-4 hetet
- vázat hegesztenek, mert kettétört, mikor álltában felborult a motor a szélben
jo fasságot irtam aláirom ! maragyunk anyiban h van teknikai szorás sajna az sc59eknel volt sokk. 2011től rendbe rakták őket nalam nincs gond minden patent. Kibasszotup arra akartam kijukadnibh mert a te 09esed szar volt másé nem lesz azbes nem kell másét savazni folleg ugy h neked nem az az evjaratod volt. Részemrol ennyi ezva normalis velemenyem minden markaban vannak hibak csak a RR ekre anyira nem jellemzo. Idág egyikelsem volt gond es nem is lesz remélem Remelem ez kulturalt valasz volt . És inentol kiszaltam a vitaboo hagy tugyam mar h az en motorom szar e vagy nem kosz !
Suhanc nem írt semmit a találkozóra, mért nem? Mert kb a fele se igaz. De ahhoz meg nagyon bátran vakerol így a vaktába. Aki 140 000 kilómétert vasalt 2 szezon alatt az a mai nap is nyomott 200 kilómétert Szóval jöhetnek erre győr felé is akár :) Eléjük megyek szívesen.
De én komolyan elmennék, főleg hogy nem hiszem el az egészet. Aztán lehet a Honda felbérelt nyúzópróbás pilótáiról van szó nem?
Suhanc, nyomnál fel egy képet nekem amint a motorodon ülsz kérlek? Nem szekálódásképpen, csak megnézném a te bringád is. Kösz.
Az napi 200km télen nyáron
Vagy minden hétvégén 1400km télen nyáron
Meg majdnem minden hónapban egy olajcsere
Meg 8 literes fogyasztásnál 4.5M forint üzemanyag
140ezer km 1 szezon alatt?
szerintem az a nulla nem kell oda. a 14ezer sokkal realisabbnak tunik egy szezon alatt...
ranezesre egy nyelvet beszelunk, megsem ertem a mondanivalot... velem van a baj?
Nem mostanra írtam 1szezonban(2013lettek véve) tekert az egyik bele annyit ha gond lett volna nem veszek én sem SC59et mert bevallom én is féltem ezektől a hibáktól . én 2450all vetem még 500km és olaj csere élőt állok De engem nem zavar ki mit gondol idáig patent a gépem ha szar lesz akkor leírom. De mivel idág nem az nem fogom azt mondani h szar. Ha az lesz ott 06os 600RR em na azal nincs gond sémmien téren sem Részemről ennyi volt !
Ezt te szoptad be öcsikém :D nekem 2011es az SC59 + ABS olaj csere élőt állok. Direkt rákukatok sokszor mivel tudok a hibákról és képzeld nekem nem eszi :D. van hajtva a gép a versenypályát meg magasról leszarom voltam pár x 600RR el nem nagy cuc maradok a közúton.
Azt h te 09est vettél amiben van hiba az a te bajod ha néztem volna a fórumot szóltam volna h felejtsd el 09est :) !
Nekem a 011es hibátlan semmi gondja nincs és megnyugtatlak van hajtva a gép attól h te nem mered hajtani utcán mert félsz h ottmaradsz saját szíved ügyed :)
Rajtam kívül még 3embert ismerek akik 140E+ km en vannak túl a 2011es Fireblédel (SC59) , ök pályáznak is meg minden (semmi gond minden patent . Miattuk megvetem a 2011es gépet FL-es2012es akkor nem volt magyarban(a blokk ugyan az 2012esben is ha jól tudom) Na csocsika Goriocska :D Ja és szép volt a HRC.
Eladó GYÁRI ÉS ÜVEGSZÁLAS idomszettek 2004-2005-ös évjáratú HONDA CBR 1000RR-HEZ ! Mind a két hirdetés az enyém,csak több variációban tettem fel,hogy könnyebben átláthassátok !
Igyvan, senki és semmi sem hibátlan. :) zárjuk is le a témát totál felesleges. Minden gyártó bakizott már.Balesetmentesség meg egészség legyen. A többi nem számit.
Melyik japán motornál nem volt visszahívás valami miatt. Ki a faszt érdekel az egész. A mai motorok nem arra mennek mint régen hogy strapabírók legyenek ugyanúgy mint a telefon kocsi meg a sok szar. Sűrűn cseréld az a lényeg. Az meg hogy eszi az olajat szar ügy. Majd akkor foglalkozom vele ha enni is fogja de nem eszi ugyhogy szarni bele szól a zene. Fikázni meg lehet bármelyiket.
Most jut még eszembe, 2010-ben egy szezonra Oncsik Zoli (Mocsok) egy zsír új 2010-es CBR 1000 RR-t kapott a Hondától tavasztól-őszig! Beszélgettem vele a következő évben és rákérdeztem az olaj fogyasztásra, azt mondta ez is eszi az olajat, kellett utána öntözni párszor a szezon alatt! Ebben volt valamennyi pályahasználat is, de Zoli azt mondta, előző évben GSX-R 1000 K9 volt nála, és az nem evett semmit, és ugyanazt kapta egész évben!
Gregorio!
Most megírtad te is a tutit, ALÁTÁMASZTOD AZ ÉN MÚLTKORI HOZZÁSZÓLÁSOM , de ezt egy Honda Fan úgy sem fogja elhinni, azt mondják hogy hülyeség! PEDIG EZ A VALÓSÁG!
Még annyit, akár tetszik akár nem, 1999 óta a honda csak züllik lefelé, 2004 óta még jobban, 2008 az meg már életveszély! "Állítólag" 2010-11-től helyre tették a dolgokat, de ez sem biztos!
- váltót generáloznak
- alkatrészre várnak 2-4 hetet
- vázat hegesztenek, mert kettétört, mikor álltában felborult a motor a szélben