Most néztem be ide. Sajnálattal láttam. Neked ha jól láttam jelenleg is 04-es RR van. Leírhatnád hogy a tiedben mennyi km van és eszi-e az olajat. Ez most már engem is nagyon érdekelne de gondolom C5ontkov4c5 felhasználót is.
Szia!
Ha más modellekben is gondolkozol én tudok két alternatívát.Yamaha R1 2000-es évj. ,ez az enyém.Nem haza akarok beszélni,de tényleg minden találkozón megnézik-fotózzák,nagyon szép állapotban van.A másik 2004-es Zx10R szintén szép állapotban.Meghirdetve még egyik sincs,elsősorban én terveztem az eladást mert átvenném sógoromtól a Zx10r-t,de ha neki tudok segíteni az eladásban és az enyém megmarad akkor sem esek kétségbe.
A 105 kg-mal meg kell birkózni a kiválasztott motorkerékpárnak!
VFR 800 kat is néztem , rengeteg típust is.
FAterral mindig azon vitázunk hogy túra vagy sport?
Lehetek öszinte? Fiatal vagyok hiányozna az egomnak ha nem egy gyönyörű sportgépem lenne viszont mocskos kényelmetlen viszont a túra az az igazi elmotorozok 300 km ert arréb de ott nem lenne meg az a plussz nekem!
Nem feltétlen kell feladnod de a 2000 elötti gépek tényleg legendássak voltak a megbízhatóságról.Inkább told ki a kort lehet jobban jársz egy idősebb de megkíméltebb géppel.Nekem spec egy 95-ös vfr-em van folyamatos service mellett soha nem volt műszaki problémám 2009 óta hajtom.
Én nagyon örülök hogy feladtam a Honda őrületet!
Tegyél még hozzá vagy 200000-et és keress egy 04-es zx10-et, vagy egy gsx-r 1000 k5-öt, de azokba sem legyen lehetőleg sok km, ezek 10-13 kg-al könnyebbek mint a cbr, és sokkal megbízhatóbb, és erősebb a blokkjuk is!
Még annyit a cbr-ekről, már sokan mondták és van is benne valami, hogy 1999-óta csak züllik lefelé, az akkori maga elsőségéhez képest!
Ez ismét egy segítség volt a döntésben!
Köszönöm az ilyen fajta kritikákra és hozzászólásokra tényleg kiváncsi vagyok és tudok mihez viszonyítani!
Lehet fel kellene adnom a HONDA örületet? :(
Mi tudtok ajánlani 1.000.000 FT értékben milyen márkát milyen típust amit érdemes megnézni és azt mondjátok hogy okés?
Sport érdekelne inkább és mindenképp 1000ccm!
Én 2004-ben ugyan ilyen színben újat vettem. Bejárattam ugy ahogy a nagykönyvben le van írva, meg is mérettem 150 le volt hátsókeréken! Felkerült rá egy komplett AKRA RENDSZER, PC3, LÉGSZŰRŐ! 162 LE. lett hátsó keréken, de nem ment úgy mint akkor az új 04-es ZX10R amin csak egy slip-on volt, mivel befogtuk versenyre a cbr-t! Meg akkor hidaltam le amikor 2500 km volt benne (1000-nél olajcsere) és nem látszódott az olaj az ablakban! Úgyhogy én erősen csalódtam benne ezek miatt, de 2004 nyár végen totálra törték a mátrában, amit nem is nagyon bántam, mert tudtam hogy a biztosító rendezi a kárt, és akkor már beharangozták a GSX-R 1000 k5-öt hogy nagyot fog tavaszra szólni! Szólt is, és örülök neki,hogy akkor válltottam a sok honda után gsx-r-re!
Akkor még egy kérdés ha már itt tartunk , mert ha tudok alkudni egy fényezés árát akkor okés van fasza fényezőm az alját színkód alapján meg tudjuk fújni és az gyönyörű lesz! Az nem gáz!
A fényezéseket meg tudom oldani jó összegben!
Viszont a leömlök ezeken nem rozsdamentesből készültek?
Nem lehet őket polírozni? meg csiszolni?
Nem volt csúnya csak látszott hogy festve volt egész jól de akkor is látszott.Mondjuk a szép fényezés mögül kibúvó rozsdás leömlők eléggé lehangoló látványt nyújtottak.a lényeg az összkép nem volt meggyőző.
Én a 2006-2007-est ajánlanám neki mert szebb is kicsit és érezhetően jobb mint a 2004-es.
Előre is köszi.
http://www.sportmotor.hu/motor...
Mind kényelmetlen! - Nekem...
Honda is,meg sport-túra is!
Ha más modellekben is gondolkozol én tudok két alternatívát.Yamaha R1 2000-es évj. ,ez az enyém.Nem haza akarok beszélni,de tényleg minden találkozón megnézik-fotózzák,nagyon szép állapotban van.A másik 2004-es Zx10R szintén szép állapotban.Meghirdetve még egyik sincs,elsősorban én terveztem az eladást mert átvenném sógoromtól a Zx10r-t,de ha neki tudok segíteni az eladásban és az enyém megmarad akkor sem esek kétségbe.
VFR 800 kat is néztem , rengeteg típust is.
FAterral mindig azon vitázunk hogy túra vagy sport?
Lehetek öszinte? Fiatal vagyok hiányozna az egomnak ha nem egy gyönyörű sportgépem lenne viszont mocskos kényelmetlen viszont a túra az az igazi elmotorozok 300 km ert arréb de ott nem lenne meg az a plussz nekem!
Tegyél még hozzá vagy 200000-et és keress egy 04-es zx10-et, vagy egy gsx-r 1000 k5-öt, de azokba sem legyen lehetőleg sok km, ezek 10-13 kg-al könnyebbek mint a cbr, és sokkal megbízhatóbb, és erősebb a blokkjuk is!
Még annyit a cbr-ekről, már sokan mondták és van is benne valami, hogy 1999-óta csak züllik lefelé, az akkori maga elsőségéhez képest!
Köszönöm az ilyen fajta kritikákra és hozzászólásokra tényleg kiváncsi vagyok és tudok mihez viszonyítani!
Lehet fel kellene adnom a HONDA örületet? :(
Mi tudtok ajánlani 1.000.000 FT értékben milyen márkát milyen típust amit érdemes megnézni és azt mondjátok hogy okés?
Sport érdekelne inkább és mindenképp 1000ccm!
A fényezéseket meg tudom oldani jó összegben!
Viszont a leömlök ezeken nem rozsdamentesből készültek?
Nem lehet őket polírozni? meg csiszolni?