Lehet hogy igazad van. :) És én sem véletlen nézem sűrűn ezt a topikot, sok kedves embert ismertem itt meg. És egy SZÓVAL SE MONDTAM, hogy nem lesz több Hondám
Csak hogy tudd, miszter hiperszuper hondaszerelő, az SC57 és az 59 is eszi az olajat. Az már máskérdés hogy túratempóban nem fogja, de képzeld, pályán igen. Juj :D tudom hogy nem hiszed el, és hogy a tiéd biztos nem eszi, de ez is csak azért lehetséges, mert nem motoroztál úgy, ahogy egy ezressel illik. Persze nem közúton mert abból dádá lesz, hanem pályanapon :) Amúgy a kettő motor közül az SC57 a jobb választás. Mert annak az olajfogyasztása természetesnek vehető komoly terhelés alatt. De a 08-é abnormális.
De mondok még valamit, az SC59 egy picit félresikerült. 2008ban súlyos hónolási problémák, 2009 és 2010ben pedig kuplungcserés, és főntegelycserés visszahívások, illetve garanciás javítások vannak érvényeben. ÉS kispajtás ezeket nem én találtam ki, mert apám 08as Sc59-e is zabálta az olajat, amit ÚJAN vett, de mondok mégjobbat az én 09es SC59-ben főtengelyt is cseréltek csapágyastól mindenestől.
A Honda meg szopja le magát, mert hivatalos visszahívásban csak a hónolósdi van, a 2009es és a 2010es problémák már nem szereplenek hivatalos visszahívásban. Bementem több kereskedésbe, bediktáltam az alvázszámot, nincs semmi, basszam meg. Aztán mikor fütyült a motorom még én éreztem szarul magam. Ez mondjuk megint csak a garanciásokat minősíti.
ETTŐL FÜGGETLENÜL: Nem az ÖSSZES sc59 rossz, tehát sok vevőnek lehetnek vele jó tapasztalatai, és nem is fikázom, mert amig megvolt és nem szart be, addig szerettem. Stabil, nyomatékos, kezes, és sportmotorhoz mérten aránylag jól el is lehet rajta ücsörögni.
Ezeket a sorokat meg nem azért írtam, hogy bárkivel is veszekedjek, csak ne legyünk azért eltévedve teljesen, Suhancocska. Na üdv
oke, kicsit kilogok a sorbol, de a 929-em olajcseretol olajcsereig ratoltes nelkul jart nulla olajfogyasztassal 90ezer km-rel... aztan osszetortek.
ennyit a 2000 utani hondak megbizhatosagarol.
bar teny, hogy ritkan uzemelt tartosan tiltas kozeli fordulatszamtartomanyban
Látom itt bármit írhat az ember fia, akkor is szapulják a saját topikjában a gépet , de azt azért tudod, hogy ekkora fordulat 6.-ban közel 300km/h . Azért nem hiszem hogy Te így járkálsz folyamatosan, bár ki tudja. A "mély víz", amit írsz nem az 50.000km-t futott gépeknek való. ...de ha gondolod én bármelyik gépet tönkre tudom tenni fél óra alatt , és az lehet bármilyen jó állapotban. Ha jó a gazda és vigyáz rá, akkor közúton sokat elmennek ezek a masinák, a mély vízben meg ússzanak a profik! Náluk meg nem a pénz, meg a km számít, hanem a lóerő.
Be kell dobni a mély vízbe, de a mélybe, ami nem azt jelenti hogy néha meghúzzuk neki 10000-ig, hanem hogy folyamatosan kapja a 12000-es fordulatot, és majd akkor kell megnézni az olajszintet!
A HONDA nem megbizható LoL és 2000uttániak szarok LoL a SZÉTESIXER jobb ja jobb a széthullásban szerintem is :D
Baráti családi körben csak CBR-ek vannak Minden típus évjáratból 0olajzabálás,blokk nem zörög ,csörög. Mellesleg nem a Honda lenne a legnagyobb legjobb motor gyártó ha szar lenne és nem is lenne ennyi WB címe sem amihez egy tetves gyártó sincs sehol.
Lehet okoskodna csak 1gyártó sem tett le annyit az asztalra mint a HONDA Akinem meg nem tetszik a márka elllhuzhat inen a bús faszba a szétesikszerével együtt
Ez valóban igaz. Lehet hogy igazuk is van. De kit érdekel engem legalábbis nem. Megbízhatóságra és tartósságra szerintem a Honda viszi a pálmát. Aki versenyzik meg a minél több lóerő a lényeg az választ mást. Kinek mi.
Igazad van Pityusznak nagyon kényelmetlenek mentem már mindegyikel a két legjobb sport-túra a busa és az xx szerintem, ha van lehetöséged kipróbálni tedd meg lehet hogy megszereted ,ja és nem lassúak
De mondok még valamit, az SC59 egy picit félresikerült. 2008ban súlyos hónolási problémák, 2009 és 2010ben pedig kuplungcserés, és főntegelycserés visszahívások, illetve garanciás javítások vannak érvényeben. ÉS kispajtás ezeket nem én találtam ki, mert apám 08as Sc59-e is zabálta az olajat, amit ÚJAN vett, de mondok mégjobbat az én 09es SC59-ben főtengelyt is cseréltek csapágyastól mindenestől.
A Honda meg szopja le magát, mert hivatalos visszahívásban csak a hónolósdi van, a 2009es és a 2010es problémák már nem szereplenek hivatalos visszahívásban. Bementem több kereskedésbe, bediktáltam az alvázszámot, nincs semmi, basszam meg. Aztán mikor fütyült a motorom még én éreztem szarul magam. Ez mondjuk megint csak a garanciásokat minősíti.
ETTŐL FÜGGETLENÜL: Nem az ÖSSZES sc59 rossz, tehát sok vevőnek lehetnek vele jó tapasztalatai, és nem is fikázom, mert amig megvolt és nem szart be, addig szerettem. Stabil, nyomatékos, kezes, és sportmotorhoz mérten aránylag jól el is lehet rajta ücsörögni.
Ezeket a sorokat meg nem azért írtam, hogy bárkivel is veszekedjek, csak ne legyünk azért eltévedve teljesen, Suhancocska. Na üdv
Valaki nem tudja hol tudnék olcsón kicsi rendszámtartót 2009 CBR1000RR-hez, mert amiket találtam kibaszott drágán adják.
Előre is köszönöm.
ennyit a 2000 utani hondak megbizhatosagarol.
bar teny, hogy ritkan uzemelt tartosan tiltas kozeli fordulatszamtartomanyban
Ok!Beszélek vele.
Ez nagyon jo! Akkorat nevettem!
Baráti családi körben csak CBR-ek vannak Minden típus évjáratból 0olajzabálás,blokk nem zörög ,csörög. Mellesleg nem a Honda lenne a legnagyobb legjobb motor gyártó ha szar lenne és nem is lenne ennyi WB címe sem amihez egy tetves gyártó sincs sehol.
Lehet okoskodna csak 1gyártó sem tett le annyit az asztalra mint a HONDA Akinem meg nem tetszik a márka elllhuzhat inen a bús faszba a szétesikszerével együtt