Köszi, hogy legalább benned megvan a segítőkészség.
Holnap megyek egy motorelektronikával foglakozó céghez bár ott is azt mondták, hogy megpróbálják..... Ha esetleg mégsem sikerülne, akkor elviszem én bárhová a motort csak legyen egy olyan hozzáértő, megbízható szaki, aki azt mondja, hogy addig kísérletezik, amíg meg nem találja a hibát. Mert végül is ez a lényeg, mivel legutóbb 200-nál állt le a motor, de nem biztos, hogy még egyszer meg tudnám fogni, tehát így meredek egy 180 lóerős géppel motorozni. Ha meg csak 50-el járok veszek egy robogót.....
Szóval ha tudsz valakit, akkor dobhatod az elérhetőségét!
Esetleg más valakinek is van valami segítő ötlete? Sok kicsi sokra megy (menne), ha lenne több fórumozó.
Az ezzel a gond,hogy bármelyik okozhatja....Úgy tudod kizárni ha teszteled.Először a vészleállító kapcsolóját szedném szét(kb 2 perc),ha ott nem találsz semmit akkor jöhet a fejidomban a borulásérzékelő,de az nagyobb meló.Viszont írod,hogy műszaki analfabéta vagy és gondolom akkor nincs tapasztalatod idom lebontásban sem-ezért írtam a szakit.Nem feltétlenül a nagynevű márkaszervizeket céloznám meg a helyedben,mert csak horror összeg lesz a munkadíj miatt.Itt helyben tudnék jó embert ajánlani,csak az neked 200km.Talán pesti ill. környékbéli kollégák is reagálnak-talán ők tudnak vkit ajánlani.
Budapest. És a legszörnyűbb az, hogy eddig se sajnáltam se pénzt se időt, de mivel gondolom szo*ós meló rájönni a hibára, ezért senki sem vállalja csak egyik helyről a másikra küldenek a legnagyob nevű szerelők is. Tehát ez a motoros összetartás....
Szóval keresnék én szakit, de a tizedik "tovább tanácsolás" után kezdem unni, ezért is regisztráltam ide, hátha itt több a segítőkészség.
Szóval te tudsz valamit, hogy ezeket az alkatrészeket, hogyan lehetne leellenőrizni, hogy kizárjuk a sorból őket?
Műszaki analfabéta vagyok , csak motorozni szeretek , tehát ezért kérdezem, hogy ha szétszedjük a vészleállítót miből tudjuk megállapítani, hogy rossz? Ki lehet azt méretni vagy valami hasonló? És ugyan ez a kérdés a borulás érzékelőnél is.
Nézzétek meg a vészleállítót,pont ugyan így szívtam a 954-emmel...Kívülről nem látszott semmi,csak mikor szétszedtük a kapcsolót.A borulásérzékelőt is könnyen elellenőrizheted a fejidomba.
Most regisztáltam és bízok, hogy valaki tud segíteni. A következő a problémám: van egy 2008. forgalomba helyezésű SC57 1000 rr-em (25 e km), ami az elmúlt két hétben minden előzmény nélkül menet közben, gyorsításkor leállt, illetve valami letiltotta (sajna beállt, mint a szög ) utána indítottam és ment tovább hibátlanul. Elvittem egy honda márkaszervízbe, rárakták computerre, de nem tárolt hibakódot, tehát nem tudják mi okozhatta a kényszerleállást. Illetve tippelnek: AC pumpa, gyújtáskpcsoló, zárlat, kontakthiba, borulásérzékelő, főtengely jeladó, lábtartó érzékelő, stb..... Tehát kísérletezni költséges lenne. Valakinek esetleg tipp vagy korábban hasonló probléma?
Előre is köszi!
A teljes idomzat más, a faridom és tanktakaró egyezik csak meg!
A blokkon annyit változtattak 06-ra, hogy 11.9-ről megemelték 12.2-re a kompresszió viszonyt, a szívó vezérmű tengely 0.2 mm-el mélyebbet nyit, és 200 fordulattal kitolták a fordulatot, ezért kb. 5 lóval erősebb lett! A hátsó lánckereket 40-ről, 42-re cserélték!
a 2004,és 2006 közötti modellen mit változtattak?
a kasztni ugyan úgy néz ki,de ha idomot keres hozzá az ember,akkor az oldalak külön veszik a 2004-2005,és a 2006-2007es modelleket.
Azt nem tudom mit mértek de nekem volt egy ugyan ilyen esetem. Hidegen pöccre indult a motor melegen meg leginkább sehogy se. Tekerte tekerte de nem indult. Viszont tolásra, meg bikára beindult.
Aksi csere és tökéletes lett. Szerintem azért próbáld meg másik aksival vagy bikázással. Ha beindul az a hiba. Ha nem nem.
De csak egy ötlet.
sziasztok.a kovetkezo problemåval fordulok hozzåtok.hat eve boldog tulajdonosa vagyok egy 2005 os 1000 rr nek ( råadåsul repsol szinben :-) ) a problema a kovetkezo: melegen nagyon nehezen indul ,ha elindul akkor is csak gåz froccsel ,mår mindent kicsereltem benne.es meg mindig nem talåljuk a hiba foråst. jelado lenne ? bårkit kerdeztem ilyenrol meg nem hallott ,hogy csak melegen nem akar indulni. jelenleg 67000 km van benne foleg a sok turånak koszonhetoen,de semmi baja sem volt ez idåig. kezd idegesiteni a dolog. van van valakinek otlete? elore is koszonom.
Projekt váltás miatt eladó sorba került az idomgarnitúrám. 2004-2005-ös CBR 1000RR hez való. Üvegszálas pálya, (has illetve farok idom) illetve gyári idomokkal(fej illetve a felső oldalsó idomok) készült. Akit érdekel keressen bátran e-mailen (adamsc57r@gmail.com)vagy telefonon(20/411-7338)megegyezünk. A hirdetés megtaláljátok az apró rovatban is,de szívesen küldök további nagy felbontású képeket is !
Köszi, ő eg, bontós emberke?talaltam egy hirdetest ahol hirdetnek bontott cbreket csak mailt irtam meg,arra nem reagaltak.
Nemnagyon hallottam meg 1000rr nel hogy fesszab elromlik nemtom mert ert utol
hali.
járt már valaki úgy hogy a fesszabályzója megadta magát és túltöltötte az akksit úgy hogy szétnyíljon a zselés akku?tűz forró volt és füstölgött , amikor megálltam,kicsit meglepett. mert velem most ez történt, megmértem multiméterrel és jóval többet tölt mint kéne...
úgyhogy ha valaki tud eladó fesszabályzót,vagy valami jó bontós címét ahonnan tudnék szerezni annak örülnék :)
üdv :Tomi
Ha holnap estig semmi új hozzászólás, illetve, ha holnapi hibafeltárás eredménytelen keresni foglak.
Addig is köszi!