Hali!
Tudna valaki abban segítséget adni, hogy a 2007-es CBR 1000 RR-ben (SC57) mikor kell gyertyát cserélni? A gyári az irridiumos ha jól tudom és 48-at kibír. De Pesten 2 Honda szakszervízben voltam (nem nevesítem őket) mindenki mást mondott, így kezdenek szava hihetetlenné válni. Kicsit lehúzás szaga volt az egésznek (főleg azután nem bízok bennük, hogy az ott elvégzett olajcsere során nem gyári hondát, hanem egy utángyártott sz.r szűrőt tettek bele). Szóval kicsit bekavartak nálam. Letöltöttem a netről a szervíz periódust, ott azt írja, hogy 24-nél ellenőrzés, 48-nál csere. De mit lehet egy gyertyán ellenőrizni!? A lényeg, hogy tényleg elmegy 48-at?
ZT köszi a választ!akkor a 2007-es évjáratól nem kell tartani ahogy sokan mondják igy eszi az olajat meg ugy egy megbizható gép! akkor a gsxr1000 -el is egyforma köribelül teljesitménybe használat közben ? köszi mégegyszer..
Jogos! Ha jó a gép úgy is elviszik. Néhány éve történt, hogy egy ismerősöm árult a neten egy R1-et 40.000-el és több százezer forintnyi extrával. Több hétig egy hívása sem volt. Hirtelen a motorról eltűntek az extrák (amit külön, jó pénzért eladott), az órában 18.000 lett és láss csodát egy héten belül elvitték azért az árért, amennyiért egy héttel korábban, ugyan azt a motort az extrákkal is elvihette volna. Sajnos sok ember csak az orráig lát....
de megfizetni sem akarják
egy időben árultam, de jöttek, hogy már ennyiért meg annyiért lehet venni (harmadik tulajtól, visszatekerve stb)
mondtam azt kell megvenni, innen meg tiplike, ennyike
2011-ben k5 gixxerem ugyan ez, 6 éves, 12ezer km. gyári lánc, gyári gumi, gyári fékbetét. Kolegám k4 600-ába volt kb 7ezer km tavaly, amikor eladta, első tulaja volt, újonnan vette. Vannak ilyenek, persze sok az átbaszás is tény, de azt nem lehet kijelenteni, hogy mind az és megnézni se érdemes.
Tisztelt "Szabó1985"!
Nem tudom vettél-e már motort, de nekem olyan gépem van, amit keresel. De nem eladó! Nagyon szeretem!
Igen, talán sok gép eszi ezek közül az olajat, de nem mindegyik olajzabáló.
Típus hibáról nem tudok, az enyémben 1 naposan cseréltek tankot, mert folyt. Az előző típusnak volt állítólag valami visszahívásos valamije, de azt is megcsinálták gariba. A lényeg, hogy jó kis gépek, ne félj tőle. Tuningolni, meg felesleges, max. egy sport kipuf., mert ezt sem bírod kimotorozni. Nálunk a csapatban van gsx-r 1000, r1, bmw s1000r, sorolhatnám és mindegyik egy szinten van. Talán a bmw egy szinttel feljebb, de az más árkategória.
Távol álljon tőlem, hogy bárki gépét is minősítsem, nekem csak észrevételeim vannak. Például a múltkor megszámoltam a 2005 - 2008. évi gyártású Gsx-R 1000 és Honda cbr 1000 RR-ek kilométer óra állásait, ami a magyar embereknek az első számú szempont auto/motor vásárláskor. Feltűnő volt számomra, hogy mindkét típusból kb. 20-20 db-ot találtam és legalább 10-10 motorba 20.000, vagy annál kevesebb kilométer volt.
Szerintem (magamból kiindulva) minden motoros azért vesz gépet, hogy minél többet használja. Ebből kifolyólag egy 8 éves motorba, pl. 18.000 km irreális. De ha reálisan gondolkodunk egy szezon minimum (túra nélkül) 5.000 km. Ez azt jelenti, hogy egy ennyi idős motorba legalább 35-40 ezernek kellene lenni. És az nem is gáz, ha jó gazdája van a motornak. Én úgy vagyok vele, hogy egy motoros nem b.sz át egy másikat, de valakinek ez csak üzlet. Én hamarabb megnéznék egy 30-el hirdetett gépet, mint egy 15-eset, amin mondjuk már egy új láncszett van. Ami fura, mert egy gyári láncnak több az élettartama. De sokan nem gondolkodnak csak azt nézik, hogy spórolnak egy láncszett cserén 50.000 Ft-ot, azon már nem gondolkodnak, hogy azon a gépen miért kellett azt 15-él kicserélni.
Ha küldesz egy privát e-mail címet írok még néhány sort, konkrét hirdetésekkel, de nem akarok itt ezzel mást untatni. Egyébként nem sokkal lejjebb van egy szép cbr hirdetve, szerintem azt érdemes lenne megnézned, pofásan néz ki.
Czimby! Ismerős a szitu! Én egy évig kerestem motort, kb. 100.000 Ft-ot eltankoltam és végig kocsikáztam az országot, hogy megnézzek pár makulátlannak hirdetett leütött sz.rt.
Végül sikerült tavaly februárban vennem egy tökéletes SC57-es REPSOL-t!
A lényeg, hogy megéri keresni és kivárni a legjobbat, de lehet későn kaptál észbe. Már decembertől vannak jó hirdetések. Én mai napig nézem kíváncsiságból az eladó vasakat és tény, hogy van nem egy olyan motor, amit már tavaly is árultak és bár tökéletesnek van beállítva, valamiért mégsem viszik el őket. Ezen érdemes elgondolkodni!
Keresek 2004-2006 közötti GSX-R 1000, YZF R1 vagy CBR 1000RR mocit.
Ha valakinek vagy ismerősnek van ilyen eladó kérem írjon rám, ha esetleg tudtok a használtautón és a képesmotoron kívül más oldalt ahol érdemes nézelődni akkor is! Köszönöm!
A fent említett 3 típuson kívül semmi más nem érdekel!
és természetesen megkímélt motort keresek leütött vasakkal tele vannak a hirdetések is.
Nem csodára várok hiszen 10 éves mocikról van szó de azért vannak elvárásaim.
Tudna valaki abban segítséget adni, hogy a 2007-es CBR 1000 RR-ben (SC57) mikor kell gyertyát cserélni? A gyári az irridiumos ha jól tudom és 48-at kibír. De Pesten 2 Honda szakszervízben voltam (nem nevesítem őket) mindenki mást mondott, így kezdenek szava hihetetlenné válni. Kicsit lehúzás szaga volt az egésznek (főleg azután nem bízok bennük, hogy az ott elvégzett olajcsere során nem gyári hondát, hanem egy utángyártott sz.r szűrőt tettek bele). Szóval kicsit bekavartak nálam. Letöltöttem a netről a szervíz periódust, ott azt írja, hogy 24-nél ellenőrzés, 48-nál csere. De mit lehet egy gyertyán ellenőrizni!? A lényeg, hogy tényleg elmegy 48-at?
peter.czibolya kukac index.hu az emailem ha van időd akkor szívesen veszem ha küldesz egy pár kerülendő motort!
Rögtön visszapörgetek meglesem amit írtál!
Sziasztok
Kenguru
egy időben árultam, de jöttek, hogy már ennyiért meg annyiért lehet venni (harmadik tulajtól, visszatekerve stb)
mondtam azt kell megvenni, innen meg tiplike, ennyike
Nem tudom vettél-e már motort, de nekem olyan gépem van, amit keresel. De nem eladó! Nagyon szeretem!
Igen, talán sok gép eszi ezek közül az olajat, de nem mindegyik olajzabáló.
Típus hibáról nem tudok, az enyémben 1 naposan cseréltek tankot, mert folyt. Az előző típusnak volt állítólag valami visszahívásos valamije, de azt is megcsinálták gariba. A lényeg, hogy jó kis gépek, ne félj tőle. Tuningolni, meg felesleges, max. egy sport kipuf., mert ezt sem bírod kimotorozni. Nálunk a csapatban van gsx-r 1000, r1, bmw s1000r, sorolhatnám és mindegyik egy szinten van. Talán a bmw egy szinttel feljebb, de az más árkategória.
Szerintem (magamból kiindulva) minden motoros azért vesz gépet, hogy minél többet használja. Ebből kifolyólag egy 8 éves motorba, pl. 18.000 km irreális. De ha reálisan gondolkodunk egy szezon minimum (túra nélkül) 5.000 km. Ez azt jelenti, hogy egy ennyi idős motorba legalább 35-40 ezernek kellene lenni. És az nem is gáz, ha jó gazdája van a motornak. Én úgy vagyok vele, hogy egy motoros nem b.sz át egy másikat, de valakinek ez csak üzlet. Én hamarabb megnéznék egy 30-el hirdetett gépet, mint egy 15-eset, amin mondjuk már egy új láncszett van. Ami fura, mert egy gyári láncnak több az élettartama. De sokan nem gondolkodnak csak azt nézik, hogy spórolnak egy láncszett cserén 50.000 Ft-ot, azon már nem gondolkodnak, hogy azon a gépen miért kellett azt 15-él kicserélni.
Ha küldesz egy privát e-mail címet írok még néhány sort, konkrét hirdetésekkel, de nem akarok itt ezzel mást untatni. Egyébként nem sokkal lejjebb van egy szép cbr hirdetve, szerintem azt érdemes lenne megnézned, pofásan néz ki.
Legfeljebb egy szezon kimarad, de csak jót fogok megvenni az már tuti.
Esetleg ha van időd, elküldenél pár hirdetést, hogy mivel ne fárasszam magam, meg a kocsim tankját feleslegesen!?
Péter
Végül sikerült tavaly februárban vennem egy tökéletes SC57-es REPSOL-t!
A lényeg, hogy megéri keresni és kivárni a legjobbat, de lehet későn kaptál észbe. Már decembertől vannak jó hirdetések. Én mai napig nézem kíváncsiságból az eladó vasakat és tény, hogy van nem egy olyan motor, amit már tavaly is árultak és bár tökéletesnek van beállítva, valamiért mégsem viszik el őket. Ezen érdemes elgondolkodni!
CBR1000RR (2004-2010, de lehet hogy utana is jo) taposok eladok, ha valakinek elkopott az evek alatt...
hasznaltmotorok.hu meg tavaj előtti hírdetésekkel...
hasznaltmotorok.hu
olx.hu
jofogas.hu
Ha valakinek vagy ismerősnek van ilyen eladó kérem írjon rám, ha esetleg tudtok a használtautón és a képesmotoron kívül más oldalt ahol érdemes nézelődni akkor is! Köszönöm!
A fent említett 3 típuson kívül semmi más nem érdekel!
és természetesen megkímélt motort keresek leütött vasakkal tele vannak a hirdetések is.
Nem csodára várok hiszen 10 éves mocikról van szó de azért vannak elvárásaim.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_1000_rr_y
oshimura_rend.dynojet.kandnspor-7821864
Én újonnan vettem 2006-ban,az olaj rendszeresen cserélve ,de közben egyáltalán nem kellett rátölteni sem és azóta sincs semmi probléma vele(40ekm)