Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szevasztok! Hát úgy néz ki, meg oldódott az exup kérdésem!
Ma volt időm, lecseréltem az olajat, beindítottam, mondom megnézem hogyis működik ez......hát nálam sehogy....be van kötve minden, de semmit nem mozdul az exup, se ellenőrző funkciót nem csinálja, se gázra nem mozdul....megnéztem, nyitva halt meg, vagy az előző tulaja állította úgy hogy nyitva legyen ha már nem megy, szóval le is szedtem a dobot, meg a hővédőt, most már tuti hogy kap egy sport dobot! Székesfehérvári Hondába is azt mondták, basszam ki nyugodtan az exupot belőle :XD
Érdekes hogy hibakód viszont nincs a műszerfalon...
Amennyit én motorozok teleszkóp sem kellene bele....
A manual nem írja, hogy ilyen vagy olyan verziókon lenne csak, úgyhogy valamivel kevertem.
Ha esetleg érdekel egy ilyen módosítás:
http://www.speedysgarage.net/h...
Nekem az amerikai 929-ben is volt PAIR. Szerintem egyébként majdnem mindegyik motorban van kb 2000-től.
Nem azért kellene a pc hogy még erősebb legyen, hanem ha a japók kitalálták így, akkor ne legyen már gyengébb alul, csak azért mert sport dobot rakok rá....sosem fogom kimotorozni amit ez tud, de azért gyengíteni nem akarom :D
Ha esetleg neked nem lesz elég a 170 lóerő ,akkor tegyél rá eggyel kisebb fogaskereket előre.
Nem tudom,őőő illetve nem értek hozzá
Suzukiba van? Mondjuk abba nem hiszem hogy tesznek,az egy tökéletes motor
Az enyém amerikásos modell,más egy kicsit az ecu,nincs benne katalizátor,és
lambda szonda,de a pair-t azt nem tudom.
Na mindig tanul az ember ;)
Bar ha lex pc akkor ugyis Agohoz viszem beállitatni, ő meg ugyis vágja miket kell kiiktatni! Műszakin egyébként nem lex gáz, hogy nem olyan értéket produkál! Bár nem mintha megnézték volna eddig is :)
Igen. Programozás közben kell kiiktatni hogy ne zavarjon be a kipufogóban lévő szondának.
Miért kell azt kivenni? Annak nem csak annyi a szerepe,hogy tiszta levegőt enged a kipufogóba, így elég jobban a káros szénhidrogén vsgy mi? :D
Nem.
Az nem csak USA példányokban van?
A PAIR rendszer ki lett véve a motorodból?
Vettem a PC-t. Persze nem újat.
A gyári dobot meg nem fúrkodnám az biztos. Jó lesz az műszakira.
Értem és pc már volt benne neked, vagy azt is vettel?

Ha tényleg ennyire nem számít az exup, lehet nem foglalkozok vele azt kihagyom a fenébe! Youtubon láttam egy videot ahol a gyári dobot kifúrják, azt még kipróbálom, ha jó hangja lesz akkor marad így, ha nem akkor megy rá a mivv

Láttátok már azt a videot? Vagy próbálta már valaki?
Igen, Ago-nál lett beállítva akciósan 30e-ért. Igazából teljesen gyári lóerő és nyomaték lett talán 1-2ló és Nm különbséggel de érzésre nagyon sokat javult. 5000-től húz mint az állat tiltásig.
Az összes változtatás egy Arrow slip on dob és a katalizátor kiütése.
Azt nemtom, hogy mikor nyit ki teljesen, de az szinte biztos, hogy nyélgázon már 3-4000es fordulattól is jobb nélküle.
PC-t használtan tudsz szerezni 30-50ezer között, beállítás mondjuk 50ezer, max egy 100asból megvan, kérdés persze, hogy megér-e ennyit neked. Beállítás meg sztem kell mindenképpen ha ki van iktatva ill rákerül egy másik dob. Legalább is ha jót akar az ember.
Vettél bele pc-t? És úgy lett beállítva?

Sport dobon gondolkozom, azért akarom körbejárni a kérdést, meg hogy egyáltalán működik-e benne!
Ha csak simán lecserélem sport dobra leakasztom a bowdeneket az exupról, akkor attól tartok hogy rosszabbul fog menni!
Pc-s beállítás az meg kb 130-140 csak kérdés ér-e annyit?!
Alsó/közép fordulatra gondoltam!

Ha lenyakalom, akkor mindegy milyen fordulaton van, akkor is kinít teljesen? Mert nem hiszem, sztem fordulattól függően nyit...aztán lehet én tévedek, de így olvastam valahol.....
Persze, ezzel tisztában vagyok.
Ez a szerepe:
http://www.speedysgarage.net/h...

A motorod nem azért ment rosszul,mert kivetted,hanem mert az ECU-ben így volt megírva a benzintérkép,hogy teljesítse a normákat a motor.
nyitva van de mégis ott van, tehát keresztmetszet szűkítés és megkavarja az áramló gázokat. Jobb nélküle a max power végig. Gázreakció is durvább nélküle.
Miért rontana a teljesítményen? Nagy fordulaton teljesen kinyit szóval ott biztos hogy nem ront, alul meg segít egy kicsit a nyomatékban.
Nekem nincs benne és mielőtt nem volt beállítva padon nem volt túl nyomatékos.
Mit értesz az alatt, hogy alul/középen? Kis gázállást, vagy alsó/közép fordulatot? Kis gázállásoknál ha esetleg kicsit jobb vele, akkor nem mindegy, hogy a pl 120-as tempót 5 vagy 6%-os gázállással tartod? Nyélgázon meg akármilyen fordulatról beszélünk, ront a teljesítményen.