Szevasztok! Hát úgy néz ki, meg oldódott az exup kérdésem!
Ma volt időm, lecseréltem az olajat, beindítottam, mondom megnézem hogyis működik ez......hát nálam sehogy....be van kötve minden, de semmit nem mozdul az exup, se ellenőrző funkciót nem csinálja, se gázra nem mozdul....megnéztem, nyitva halt meg, vagy az előző tulaja állította úgy hogy nyitva legyen ha már nem megy, szóval le is szedtem a dobot, meg a hővédőt, most már tuti hogy kap egy sport dobot! Székesfehérvári Hondába is azt mondták, basszam ki nyugodtan az exupot belőle :XD
Érdekes hogy hibakód viszont nincs a műszerfalon...
Nem azért kellene a pc hogy még erősebb legyen, hanem ha a japók kitalálták így, akkor ne legyen már gyengébb alul, csak azért mert sport dobot rakok rá....sosem fogom kimotorozni amit ez tud, de azért gyengíteni nem akarom :D
Nem tudom,őőő illetve nem értek hozzá
Suzukiba van? Mondjuk abba nem hiszem hogy tesznek,az egy tökéletes motor
Az enyém amerikásos modell,más egy kicsit az ecu,nincs benne katalizátor,és
lambda szonda,de a pair-t azt nem tudom.
Na mindig tanul az ember ;)
Bar ha lex pc akkor ugyis Agohoz viszem beállitatni, ő meg ugyis vágja miket kell kiiktatni! Műszakin egyébként nem lex gáz, hogy nem olyan értéket produkál! Bár nem mintha megnézték volna eddig is :)
Értem és pc már volt benne neked, vagy azt is vettel?
Ha tényleg ennyire nem számít az exup, lehet nem foglalkozok vele azt kihagyom a fenébe! Youtubon láttam egy videot ahol a gyári dobot kifúrják, azt még kipróbálom, ha jó hangja lesz akkor marad így, ha nem akkor megy rá a mivv
Láttátok már azt a videot? Vagy próbálta már valaki?
Igen, Ago-nál lett beállítva akciósan 30e-ért. Igazából teljesen gyári lóerő és nyomaték lett talán 1-2ló és Nm különbséggel de érzésre nagyon sokat javult. 5000-től húz mint az állat tiltásig.
Az összes változtatás egy Arrow slip on dob és a katalizátor kiütése.
Azt nemtom, hogy mikor nyit ki teljesen, de az szinte biztos, hogy nyélgázon már 3-4000es fordulattól is jobb nélküle.
PC-t használtan tudsz szerezni 30-50ezer között, beállítás mondjuk 50ezer, max egy 100asból megvan, kérdés persze, hogy megér-e ennyit neked. Beállítás meg sztem kell mindenképpen ha ki van iktatva ill rákerül egy másik dob. Legalább is ha jót akar az ember.
Sport dobon gondolkozom, azért akarom körbejárni a kérdést, meg hogy egyáltalán működik-e benne!
Ha csak simán lecserélem sport dobra leakasztom a bowdeneket az exupról, akkor attól tartok hogy rosszabbul fog menni!
Pc-s beállítás az meg kb 130-140 csak kérdés ér-e annyit?!
Ha lenyakalom, akkor mindegy milyen fordulaton van, akkor is kinít teljesen? Mert nem hiszem, sztem fordulattól függően nyit...aztán lehet én tévedek, de így olvastam valahol.....
nyitva van de mégis ott van, tehát keresztmetszet szűkítés és megkavarja az áramló gázokat. Jobb nélküle a max power végig. Gázreakció is durvább nélküle.
Miért rontana a teljesítményen? Nagy fordulaton teljesen kinyit szóval ott biztos hogy nem ront, alul meg segít egy kicsit a nyomatékban.
Nekem nincs benne és mielőtt nem volt beállítva padon nem volt túl nyomatékos.
Mit értesz az alatt, hogy alul/középen? Kis gázállást, vagy alsó/közép fordulatot? Kis gázállásoknál ha esetleg kicsit jobb vele, akkor nem mindegy, hogy a pl 120-as tempót 5 vagy 6%-os gázállással tartod? Nyélgázon meg akármilyen fordulatról beszélünk, ront a teljesítményen.
Ma volt időm, lecseréltem az olajat, beindítottam, mondom megnézem hogyis működik ez......hát nálam sehogy....be van kötve minden, de semmit nem mozdul az exup, se ellenőrző funkciót nem csinálja, se gázra nem mozdul....megnéztem, nyitva halt meg, vagy az előző tulaja állította úgy hogy nyitva legyen ha már nem megy, szóval le is szedtem a dobot, meg a hővédőt, most már tuti hogy kap egy sport dobot! Székesfehérvári Hondába is azt mondták, basszam ki nyugodtan az exupot belőle :XD
Érdekes hogy hibakód viszont nincs a műszerfalon...