Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Megyek dolgozni, majd holnap visszanézek!
Addig is sziasztok!
Nem így kellene kinéznie valahogy?
A gumigyűrű vastagsága 8mm, a többi rész a csőben....
Hogy kellene egy kormányvégnek passzolnia a kormányhoz?
A kormányvégnek nem kellene belemennie a csőbe egy kicsit legalább?
Nekem nem megy be, meg ott van az a gumi gyűrű...
Megnéztem azt az átmérőt!
Nekem is a belső átmérő : 18,8mm
külső átmérő (kormány) : 22,4mm
A kormányvég átmérője: 20,7mm
Ja, és most, hogy szétszedtem valahogy nem illeszkedik össze olyan jól, mint előtte !
Basi mit szólsz hozzá?

Nekem a felni fehér volt régen, de aztán valamikor lefestették feketére, az meg szépen válik le róla, repedezik a széleken...
A gond az, hogy ehhez is "bátorságot" kell gyűjtsek, mert még nem szedtem ki kereket ilyen motorból (Simson, robogó az más)!
Mondjuk nekem van középsztenderem...!
Még az ülésen gondolkozom, hogy azt át lehetne huzatni, meg új szivacs, mert bár még kényelmes, de azon is látszik az idő...
A Tiéd nagyon egyben van!
Köszi!
Ha az ülés körül gondolod, akkor az oldaltáska tartó miatt, de mikor kivettem a vasakat, akkor is maradt hézag.
A többi meg, talán a kor miatt...
OK,már várom!
Ma beizzítom a ledes tükröt,és megpróbálok valami épkézláb képet prezentálni róla
Szerintem kicsit túl van értékelve ez a típusokra felosztott megbízhatóság,értéktartás.Adják ide nekem a világ legmegbízhatóbb motorját(mindegy hogy boxer,v4 vagy bármi)és egy-két év alatt úgy széthajtom hogy véres lesz a torka,és még csak karcos se lesz kívülről!És ugyanígy meg lehet őrizni "kétesebb"típusokat is megfelelő karbantartással és ésszel.Léteznek 150000kmt futott gixerek,és komolyan meghibásodott pár éves bmwk is.Ráadásul egyes típusokon belül is vannak nagy szórások.Az meg hogy kinek mi tetszik...beszéltem én olyan XX tulajdonossal is aki bár elismri hogy az XX-en jobb a motor,futómű is,de visszasírja az F szélvédelmét és kényelmét.zóval kinek a pap.kinek a papné ahogy mondani szokás,kár ezen vitatkozni!Szép napot,mielőbbi tavaszt mindenkinek!
Ez egy motorszerelő műhely (!), elég szomorú ha nincs szelepük. Ide vittem volna a karbisort is. Most már biztos magam fogom csinálni. Ha elbaszom legalább magam szidom majd... ráadásul ingyen szidhatom majd a hülye fejemet.
Én 10éve gumizok is,és az a tapasztalatom hogy nem csak nem cserérnek szelepet,de nincs is nekik.A legtöbb műhely csak autógumira van szakosodva,nem is szeretik a motor. Én csak a robogót utáltam gumizni.
szia
Gumicserénél mindig kérj új szelepet....motoron ez a minimum! Sajnos a gumis magától ezek szerint leszarta...pedig tudják,hogy illik..
Nekem sem ellenörizték sosem,bár nem is eresztett.. úgy érzem te vagy peches..
Megnéztem a kormányvégem belső méretét, hivatalosan kijelenthetem, hogy 18,8mm. Nem tudom nekem ennyi-e csak (tudván, hogy a motorom szedett-vedett), de aki kért Basitól kormányvéget, ellenőrizze le a méretet és egyeztessen vele, mert akkor megkíméli magát egy kis munkától. Basi 19,2mm-re csinálta az átmérőt. Nekem kb 0,5-öt kell még valahogy lefaragnom belőle. Kár hogy nincs esztergagépem, 5 perc lenne... persze így is simán megéri, mert nagyon bejön nekem ez a vég. Ha bele döglök is rajta lesz.

Ami viszont egy kis meglepi volt, hogy az újra gumizott első kerekem 1 hét alatt tök lapos lett. Vehetem ki és vihetem vissza. Oda vagyok az örömtől. Nem tudom lyukas vagy szelepes.
Nem igaz, hogy állandóan belefutok ilyesmikbe, feltevés után ezeket nem kellene leellenőrizni? Ali te benne vagy a témában, szerinted vajon csak peches vagyok vagy ez is egy beleszarom szerelő?
nekem is ilyen volt mint neked..csak nem ilyen szép gyári állapotú
Most nézem tényleg nagy hézagok vannak.De lehet én vagyok szerencsés.
Szia Atis:))
Két ünnep között gondoltam,mert akkor tudok emelőt szerezni kölcsön.Sajna még 2007-ben a felnitisztitó folyadék megmarta a hátsó kereket(lemattúlt). Az elsőt meg kicseréltem 24-re,az meg fehér.Most az a terv ,hogy fekete szinter lesz piros felnicsíkkal.
Szerintem a motorozás lényege az, hogy sokan legyünk... Fateromék régen 30-an is összevrődtek motoros túrákra ami az akkori technikával elég lassú átlagot produkált mivel kb 5 percenként beszart valakinek a bringája:D de az volt a lényeg hogy sokan sok hülyeséget csináltak:D:D:D pl a két személyes sátorban 10 en aludtak:D:D:D az a legkevésbé sem volt fontos, hogy ki min ül...
A mai világban sokan nem is köszönnek vissza mer ő chopperes ő meg túramotoros... blablabla egyébként én is majdnem TDM-et vettem:D de az sokkal fontosabb hogy emberek maradjunk és lépjünk át a pénztárca kérdésén, hiszen ha nagyon kisarkítom a dolgokat itt is csúcsaktegóriás gépek vannak... ja blabla mer súj meg minden de azér az magáér beszél, hogy a 2011 es bmw 1000rr 115NM-t tud az sc 24 meg 104-et ja és 5000 fordulattal lejjebb...
Egyet kívánok mindenkinek, hogy évi 100 000 km-et tudjon beletenni a vasba igazi motoros társaságban!
szép darab
az idomok miért nem illeszkednek?
800, csak én vettem annyiért...
1-1.1 körűl mennek most is. 2001-es kapni 8-9 kiloért.
kikiáltási ára az enyémnek is 1 milla volt...
De a ami világban a kp az úr...és neki kellett a zsé
Kit érdekel mit ér 20 évesen addig ebben is lesz 50000km újra egy párszor
megtanultam jól adni venni a motorokat,..Ezt is már beszámolták volna 1.1 ért
Én most vettem szeptember végén 415000Ft-ért.
(440000-ről)
57000km volt benne...
Szia Cube75!
Mikorra tervezted az alufelni szinterezést?
VFR Én erre gondoltam az érték állóságnál nem az 1200 VFR re

FZS ez sem lenne rossz
jo ejt
No úgy néz ki 5000/db a felni szinter.Homokfújással savazással stb.Szerintem nem rossz ár.Vélemény?