Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lehet,hogy te pont kifogtál egy leharcoltabb példányt,de a rossz tapasztalatod miatt nem kéne negatív kritikával illetni a típust.Valószínű azért ilyen magas az ára,mert még 20 évesen is minőséget képvisel.Aki szereti még akkor is megveszi ha R1-et kap az áráért.
Szerintem a mai napig irreálisan magas az ára a cbr 1000f nek..
20 éves motorokért kérnek 500e ft-ot
nem az első motoromon ülök! De a cbr volt a legdrágább a 4 közül
természetesen arányaiban értem..
Sajnos nekem nagyon negatív emlék maradt belőle...
10 éves Xx-et lehat kapni 800 körül... Háát messze nem egy kategória mínőségben stb!
Na mit hozott nekem a poooostás? WÍÍÍÍÍÍÍÍ
KÖSZÖNÖM BASI !

Mellettük a régi vég összehasonlításképpen. Erős minőségbeli javulás fedezhető fel ugye?

Sajnos, hogy ne legyen egyszerű, éppen hogy, de nem megy bele a kormányom végébe.. még.
Előzetes tolómérős méréseim alapján (félvakon), kb 0.15mm -el nagyobb átmérőben mint a lyuk, szóval egy picit még le kell csippentetnem, vagy reszelnem vagy csiszolnom vagy valami.... de megoldom mert megéri, rohadt jól néz ki. Lehetőleg persze úgy, hogy ne csesszem össze a polírt a látható részeken.
Holnap nappali fényben megnézem majd a kormányom végét, lehet csak sorja van a végében vagy nem 100%-osan kerek vagy benne van még egy kis festék, retek, trutymó, stb, mert most már alig láttam a sötétben.

Holnap pedig NAAAGY nap, le és szétszedem a karbit.
- ÓÓÓ ne, Muord ne tedd!
- deeeee.... !

Semmi gond,nyugodtan
Hát igen :gyerekkor ,ámulva néztük a parkolóban ahogy a srác be inditja kézzel a GS750 et ,(még volt rajta berúgókar)
akkor még tesómnak volt csak papiros motorja jó kis "/1" es
idén találkozón ott állt egymás mellett a haver ZX9 ese meg az én CBR em
csóri 9esre rá sem néztek pedig az is nagyon szép
mindenki a CBR-t nézte,hogy mennyire egyben van
meghát a gyűröttebb fejűeknek mindig is ez volt az etalon szerintem a rendszerváltás után szerintem
Jó éjt srácok, örültem a társaságnak. Néha majd benézek hozzátok.
Tavaszra kész lesz. Jelenleg a blokkja az asztalon van.
Az szép,még nincs rajta csicsa.Képeket kérünk
A Z1000 még ma is egy ikon.
Én is visszafelé fejlődök.
A Frézi a legfiatalabb gépem (90-es) az összes eddigi közül (volt nagyon sok) de tavasszal vettem a GW-ot az 82-es.
Nekem az ikon Somfai peti(devils mc alapítoja) z1000 kawája valamikor 88 környékén.akkoriban még a tárcsafékes mz is ritka volt.
Talán mindegyikőnk ott kezdte valamikor aki még motorozik. (elbűvölve bámulni a haverokkal a 300-ig skálázott km-órát és a tizenezres fordulatszámmérőt, majd arról álmodni hogy egyszer majd nekem is lesz )
Helyi motoros srácok egyszer megengedték hogy ráülve beindítsam ZXR750-est (zöld-fehér-kék természetesen) akkor 14 évesen kb Istenséggé léptem elő a suliban a többiek előtt.
egyetértünk.jól esik mikor megállok a lámpánál,és a mellettem álló kollegáknak fogalmuk sincs min ülök.én sem csípem a műanyagmotorokat.
Értettem hogy mire utaltál csak megjegyeztem hogy nekem az "újabb" gépek már nem igazán jelentenek annyit mint a gyerekkorom akkori álomgépei.
Félreértesz,én arra akartam utalni,amit Ali mondott,Mármint hogy mennyit esett az ára a cbr-nek.Erre mondtam párhuzamnak,hogy a busa ami nemrég 2X ennyibe került,és mennyi most.Röviden ,kevesebb az értékvesztés.
Jó isten még ki mered mondani!
Ez az az érzés ami engem is utolért fiatalon!
Ja 1100 dfi központi rugóstag,750 unitrack elejével,vf 750 villanyakkal és gpz 750 a lengővilla is.ülésidom egyedi!Hogy legyen rajta stílusos elem is a lámpa az jaffa 350.
Lehet hülyén hangzik de az én szememben nem egy kategória a kettő. Nem Hayabusa mellett álltam remegő lábakkal eufóriában úszva tizenéves koromban mikor beindította a fekete bőrruhás Német srác a presszó előtt.(piros-fehér CBR1000F volt)
Az meghatározó élmény maradt. Azóta mentem Hayabusával(is) az nem.
Köszi.
Utólagos engedelmeddel letöltöttem az utolsót képeid közül mert az asszonynak nagyon tetszett.(és tényleg nagyon aranyos, rólam Duna oldalkocsiban készült ilyen kép, persze még fekete-fehérben )
Örök hálám.Van 3 lehetőség is,csak lövésem nincs hogy nagyságrendileg mennyibe kerülhet.
cube itt van egy cég, kicsit lentebb görgeted és látod az alufelni szinterezési árait: (irányárnak jó lesz)
http://www.porfesto.hu/index.p...
Én meg 435 ért hoztam el a VFR 800 at idén!
... éééés hova ástad el a volt tulaj hulláját miután aláírattad vele a szerződést?
Mázlista.


Az enyémet 500-ért hoztam el, de akkoriban nem volt ilyen áron sok válogatási lehetőség. 400-at ért volna ha jobban ismerem a motort.
Tesomnak volt ilyen azt hiszem imádta
meg talán sajnálja is a mai napig
igaz át volt faragva rendesen