Lehet,hogy te pont kifogtál egy leharcoltabb példányt,de a rossz tapasztalatod miatt nem kéne negatív kritikával illetni a típust.Valószínű azért ilyen magas az ára,mert még 20 évesen is minőséget képvisel.Aki szereti még akkor is megveszi ha R1-et kap az áráért.
Szerintem a mai napig irreálisan magas az ára a cbr 1000f nek..
20 éves motorokért kérnek 500e ft-ot
nem az első motoromon ülök! De a cbr volt a legdrágább a 4 közül
természetesen arányaiban értem..
Sajnos nekem nagyon negatív emlék maradt belőle...
10 éves Xx-et lehat kapni 800 körül... Háát messze nem egy kategória mínőségben stb!
Na mit hozott nekem a poooostás? WÍÍÍÍÍÍÍÍ
KÖSZÖNÖM BASI !
Mellettük a régi vég összehasonlításképpen. Erős minőségbeli javulás fedezhető fel ugye?
Sajnos, hogy ne legyen egyszerű, éppen hogy, de nem megy bele a kormányom végébe.. még.
Előzetes tolómérős méréseim alapján (félvakon), kb 0.15mm -el nagyobb átmérőben mint a lyuk, szóval egy picit még le kell csippentetnem, vagy reszelnem vagy csiszolnom vagy valami.... de megoldom mert megéri, rohadt jól néz ki. Lehetőleg persze úgy, hogy ne csesszem össze a polírt a látható részeken.
Holnap nappali fényben megnézem majd a kormányom végét, lehet csak sorja van a végében vagy nem 100%-osan kerek vagy benne van még egy kis festék, retek, trutymó, stb, mert most már alig láttam a sötétben.
Holnap pedig NAAAGY nap, le és szétszedem a karbit.
- ÓÓÓ ne, Muord ne tedd!
- deeeee.... !
Hát igen :gyerekkor ,ámulva néztük a parkolóban ahogy a srác be inditja kézzel a GS750 et ,(még volt rajta berúgókar)
akkor még tesómnak volt csak papiros motorja jó kis "/1" es
idén találkozón ott állt egymás mellett a haver ZX9 ese meg az én CBR em
csóri 9esre rá sem néztek pedig az is nagyon szép
mindenki a CBR-t nézte,hogy mennyire egyben van
meghát a gyűröttebb fejűeknek mindig is ez volt az etalon szerintem a rendszerváltás után szerintem
Talán mindegyikőnk ott kezdte valamikor aki még motorozik. (elbűvölve bámulni a haverokkal a 300-ig skálázott km-órát és a tizenezres fordulatszámmérőt, majd arról álmodni hogy egyszer majd nekem is lesz )
Helyi motoros srácok egyszer megengedték hogy ráülve beindítsam ZXR750-est (zöld-fehér-kék természetesen) akkor 14 évesen kb Istenséggé léptem elő a suliban a többiek előtt.
Félreértesz,én arra akartam utalni,amit Ali mondott,Mármint hogy mennyit esett az ára a cbr-nek.Erre mondtam párhuzamnak,hogy a busa ami nemrég 2X ennyibe került,és mennyi most.Röviden ,kevesebb az értékvesztés.
Ja 1100 dfi központi rugóstag,750 unitrack elejével,vf 750 villanyakkal és gpz 750 a lengővilla is.ülésidom egyedi!Hogy legyen rajta stílusos elem is a lámpa az jaffa 350.
Lehet hülyén hangzik de az én szememben nem egy kategória a kettő. Nem Hayabusa mellett álltam remegő lábakkal eufóriában úszva tizenéves koromban mikor beindította a fekete bőrruhás Német srác a presszó előtt.(piros-fehér CBR1000F volt)
Az meghatározó élmény maradt. Azóta mentem Hayabusával(is) az nem.
Köszi.
Utólagos engedelmeddel letöltöttem az utolsót képeid közül mert az asszonynak nagyon tetszett.(és tényleg nagyon aranyos, rólam Duna oldalkocsiban készült ilyen kép, persze még fekete-fehérben )
20 éves motorokért kérnek 500e ft-ot
nem az első motoromon ülök! De a cbr volt a legdrágább a 4 közül
természetesen arányaiban értem..
Sajnos nekem nagyon negatív emlék maradt belőle...
10 éves Xx-et lehat kapni 800 körül... Háát messze nem egy kategória mínőségben stb!
KÖSZÖNÖM BASI !
Mellettük a régi vég összehasonlításképpen. Erős minőségbeli javulás fedezhető fel ugye?
Sajnos, hogy ne legyen egyszerű, éppen hogy, de nem megy bele a kormányom végébe.. még.
Előzetes tolómérős méréseim alapján (félvakon), kb 0.15mm -el nagyobb átmérőben mint a lyuk, szóval egy picit még le kell csippentetnem, vagy reszelnem vagy csiszolnom vagy valami.... de megoldom mert megéri, rohadt jól néz ki. Lehetőleg persze úgy, hogy ne csesszem össze a polírt a látható részeken.
Holnap nappali fényben megnézem majd a kormányom végét, lehet csak sorja van a végében vagy nem 100%-osan kerek vagy benne van még egy kis festék, retek, trutymó, stb, mert most már alig láttam a sötétben.
Holnap pedig NAAAGY nap, le és szétszedem a karbit.
- ÓÓÓ ne, Muord ne tedd!
- deeeee.... !
akkor még tesómnak volt csak papiros motorja jó kis "/1" es
idén találkozón ott állt egymás mellett a haver ZX9 ese meg az én CBR em
csóri 9esre rá sem néztek pedig az is nagyon szép
mindenki a CBR-t nézte,hogy mennyire egyben van
meghát a gyűröttebb fejűeknek mindig is ez volt az etalon szerintem a rendszerváltás után szerintem
A Frézi a legfiatalabb gépem (90-es) az összes eddigi közül (volt nagyon sok) de tavasszal vettem a GW-ot az 82-es.
Helyi motoros srácok egyszer megengedték hogy ráülve beindítsam ZXR750-est (zöld-fehér-kék természetesen) akkor 14 évesen kb Istenséggé léptem elő a suliban a többiek előtt.
Az meghatározó élmény maradt. Azóta mentem Hayabusával(is) az nem.
Utólagos engedelmeddel letöltöttem az utolsót képeid közül mert az asszonynak nagyon tetszett.(és tényleg nagyon aranyos, rólam Duna oldalkocsiban készült ilyen kép, persze még fekete-fehérben )
http://www.porfesto.hu/index.p...
Mázlista.
Az enyémet 500-ért hoztam el, de akkoriban nem volt ilyen áron sok válogatási lehetőség. 400-at ért volna ha jobban ismerem a motort.
meg talán sajnálja is a mai napig
igaz át volt faragva rendesen