Lehet hülyének fogtok nézni de a kinézete miatt kedvelem a Hondáka, nem a megbízhatósága vagy a paraméterei miatt.
Gyerekkorom csodált motorjaira emlékeztet.
Mikor csak néztük őket a parkolóban... azta 750-es! Ez meg egy 1000-es! Mi a fenének egy motorba ekkora motor? Minek akar valaki 220-al menni? 13-ezres fordulat?
Azután elindultak és kihúzatták őket, a hangjuk mint a versenyautóké...
Azt hiszem akkor ott sokkot kaptam és azóta is tart...
.. és amikor megtehettem vettem egyet. Lehet lett volna jobb választás is, de amíg ez a mondvacsinált válság tart örülök, ha nem úszik el, csere biztos nem lesz... igazából nem is tudom mit vennék. Talán egy 900-as cbr-t?
igen a többseg sajna az de nezd a VFR t az is nagyon jol tartja az ärät,es ez az a mit sokan neznek PL veszek egy swiftet 3 misiert ujjonan 5 evest adnak 800,000 ert ,passat ujjonan 8 misi 20 eves passat 400,000 ezer 400,000ert kapsz 8 eves swiftet de nekem abbol auto makett nem kene inkäbb järok a malacommal
nem kerekezek vele..sem!
Olajfogyasztás 8000km alatt kb 2 dl semmi
Minden müködik precizen...fzs1000 143le de ez is lényegtelen.. Túramotor sportszívvel és fékekkel..
Idomos párti vagyok...de ezt 2004 30ekm rel első tulajtól 800 ért vettem makulátlan állapotaban nem tudtam ott hagyni
még most 40-nél kerül le ELŐSZŐR a szelepfedél...(szelepállítás) Érintetlen paripa!
Nah erre értettem,hogy irreális az 500.e. egy 20 éves mociért..
Amik már 90 %-ban már kokeszolt darabok...
Tudod mekkora HONDA fan vagyok,de ha nakedre váltanék akkor csakis xjr1200,és természetesen feketébe. Ültem cb-n a kiállitáson,de nem tettszett.Mondjuk xjr-ből is csakaz 1200-as tetszik
az igaz csak nem mindenkinek jön be az a formaviläg( XX )
fazer nagyon jo motor (150le) olajat menyit eszik?
välto birja ?(bär ha nem kerekezel vele akkor birnia kell)
az hogy öreg egy motor nem azt jelenti,hogy 300,000 km nek kell benne lenni(sajät 60,000km eredeti bontatlan motorral)
Ne rágjátok egymást , én mindig azt szerettem ami van és próbáltam nekik megadni mindent.Az más tészta hogy minnél öregebb valami annál többet kell vele foglalkozni ahhoz hogy vissza is hálálja. Nem kizárt hogy én is le fogom cserélni de ez nagyon hosszú távú gondolat... Ha már nem fogják bírni a korosodó kifázott izületeim akkor talán egy fekete arany cb 1300 fejidomos verzsön szóba is jöhetne de arany árban mérik sajna, úgyhogy beszerzek egy posztert fölrakom az ágyam fölé megint nézegetem vagy 8-10 évig aztán bármi lehet ha isten is úgy akarja
Nekem csak az 1000f-et kellett szerelgetni ,kétszer is kint volt a blokk!
az többin semmilyen meghibásodás sem volt..Csak kopoalkatrész csere..
Az első két nagy motorom Honda volt.Így utolag,hogy már más motortipusokat is kiprobáltam az a véleményem:hogy a Honda után is van élet .. A Fazerem eddig a legkifinomultabb mind közül müködésileg,kezelhetőségre,fékek stb..
A Hayabusával az alapjárati motormorajlás kicsit fülbántó az Xx után,de a többi kárpotól mindenért ..
Egy biztos azt kell venni ami tetszik,ha van rá lehetősége az embernek..
Már annyi pénzbe van a vas,hogy ha nem zúzom le akkor egy darabig nincs csere.De ha sok málna lessz tuti veszek egyet.Meg lehet le fogtok köpködni,de egy xjr 1200 is elviselnék.
értem én ,nem is mások paripáit akartam kritizálni...
Egy érdekesség van minnél öregebb egy motor annál kevesebb a KM-benne
Xx-et 100.000 km is nyugodtan megvehetitek,ha amugy szép és rendbentartott állapotban van elpusztithatatlan
Amikor én vettem a paripát kicsi pénzből néztem a kínálatot,de ezért a pénzért ilyen teljesítményt és kényelmet nem találtam.Én sem vagyok kicsi(189cm) és bármire ráültem kicsinek bizonyult.Gondolkodtam az XX-en is ,de elfogadható árban még több KM van benne mint az enyémbe.Pedig a selyemfényű fekete XX rohadt jól néz ki.
Direkt Hondát hoztam fel példának... Épp az utodot!Nehogy még részrehajlással vádoljatok...Eddig nem is kritizáltam negatívan...
De ha már így szóba hoztad: az enyém egy ócskavas volt! Kortársaihoz képest azért még így is magas színvonal volt (gpz 900r)...
Aki szeret bütykölni annak remek paripa.. Majd ha Xx-re vált valamelyik forumtag, egy pillanatra sem fogyja visszasírni az öreg mohikánt...Ha esetleg ránéztél az adatlapomra láthatod,hogy nem a levegőbe beszélek..
Gyerekkorom csodált motorjaira emlékeztet.
Mikor csak néztük őket a parkolóban... azta 750-es! Ez meg egy 1000-es! Mi a fenének egy motorba ekkora motor? Minek akar valaki 220-al menni? 13-ezres fordulat?
Azután elindultak és kihúzatták őket, a hangjuk mint a versenyautóké...
Azt hiszem akkor ott sokkot kaptam és azóta is tart...
.. és amikor megtehettem vettem egyet. Lehet lett volna jobb választás is, de amíg ez a mondvacsinált válság tart örülök, ha nem úszik el, csere biztos nem lesz... igazából nem is tudom mit vennék. Talán egy 900-as cbr-t?
Abbol is egy népi darabot...
a VFR 1200 ujonan 4 milla
8 hónaposan 10ekm rel 1 tulajtól teljes felszereltséggel 2.6 makulátlan állapotban(HONDA SZALLERBECK) ENNYIT AZ ÉRTÉK ÁLLÓSÁGRÓL
ja en 190,000 ert vettem 34,000 mph el
Olajfogyasztás 8000km alatt kb 2 dl semmi
Minden müködik precizen...fzs1000 143le de ez is lényegtelen.. Túramotor sportszívvel és fékekkel..
Idomos párti vagyok...de ezt 2004 30ekm rel első tulajtól 800 ért vettem makulátlan állapotaban nem tudtam ott hagyni
még most 40-nél kerül le ELŐSZŐR a szelepfedél...(szelepállítás) Érintetlen paripa!
Nah erre értettem,hogy irreális az 500.e. egy 20 éves mociért..
Amik már 90 %-ban már kokeszolt darabok...
fazer nagyon jo motor (150le) olajat menyit eszik?
välto birja ?(bär ha nem kerekezel vele akkor birnia kell)
az hogy öreg egy motor nem azt jelenti,hogy 300,000 km nek kell benne lenni(sajät 60,000km eredeti bontatlan motorral)
az többin semmilyen meghibásodás sem volt..Csak kopoalkatrész csere..
Az első két nagy motorom Honda volt.Így utolag,hogy már más motortipusokat is kiprobáltam az a véleményem:hogy a Honda után is van élet .. A Fazerem eddig a legkifinomultabb mind közül müködésileg,kezelhetőségre,fékek stb..
A Hayabusával az alapjárati motormorajlás kicsit fülbántó az Xx után,de a többi kárpotól mindenért ..
Egy biztos azt kell venni ami tetszik,ha van rá lehetősége az embernek..
Egy érdekesség van minnél öregebb egy motor annál kevesebb a KM-benne
Xx-et 100.000 km is nyugodtan megvehetitek,ha amugy szép és rendbentartott állapotban van elpusztithatatlan
De ha már így szóba hoztad: az enyém egy ócskavas volt! Kortársaihoz képest azért még így is magas színvonal volt (gpz 900r)...
Aki szeret bütykölni annak remek paripa.. Majd ha Xx-re vált valamelyik forumtag, egy pillanatra sem fogyja visszasírni az öreg mohikánt...Ha esetleg ránéztél az adatlapomra láthatod,hogy nem a levegőbe beszélek..