Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Most csinálom
A vf en emeltem 5 cm jobban kanyarodott, de 160 felett már inogott, mert módosult a szög, útánfutás
Én is emelni szeretném majd a 21 esem hátulját. Mert nekem is alacsony, meg gyengusz.. Szerény kb 120 kilómmal ráhuppanok, meg mögém felpattan valaki 60-70kilóval, +doboz/táskák. azért nem igazán kedveli a központi.. Én a vtr 1000nek a rugóját fogom majd belerakni, ha eljutok odáig. Cubenak is ez van benne. Gondolom Tike is hasonló dolgok miatt szeretne belenyúlni.
Mihez? Off-roadozni akarsz?
Alacsony :-)
Mi miatt akarod emelni?
A himbarendszer két oldalsó kutyacsontja helyett lehetne másikat csinálni, már én is gondolkodtam rajta de nekem nagyon nem lenne jó mert a gyári üléssel rohadtul megdobja egyből az ülés magasságot is mivel a hátsó kerék járatot növeli.A stabilitást nem nagyon tudom hozzá vizuálni mert igazából se a rugó előfeszítéshez sem a csillapításhoz nem lenne nyúlva de az amúgy is rettenetesen orr nehéz gép még inkább azzá válna és mivel tudjuk hogy nem egy szűken forduló gépek a mozdonyok így ha nem pluszos tuningolt az első villa vagy akár csak a gyári 10w teló olajjal rendelkezik nem valami sűrűbb 15 vagy 20w van benne akár viccessé is válhat a dolog. A másik meg amin el lehet töprengeni ha hátsó dobozt jól megpakol az ember(rengeteg sör és izzadt leveses zokni ) esetleg utas nélkül is plusz az oldaltáska is már megbolondítja az elejét akkor mi lenne egy még magasított súlyponttal.......
Ide vetődtünk éppen.
Ali ur! Igy latatlanban, szted mennyit lehetne a 24es hatuljan emelni?
Te jo isten mi ez a szofosas itt? :-) azt hittem rossz forumot nyitottam meg;)
Szia!
Basi csinálja, de csak hétfőn tudja elkezdeni, mert a magyar postának elsőbbségivel 1 hétig tartott kézbesíteni a csonkot, amit levágtam mintának!
Készít vagy kettő csonkot és a jobbikat befogom ragasztani fémragasztóval!
Jóban vagyok az öregékkel,de karcsi bátyádék munka díjért elkérnének egyszer annyit mint maga a szabadonfutó és szerintem nem az a baja.
Tényleg hibátlan,vízszint állandóan ellenőrizve volt ,és nem azért lett kivéve mert rossz!
Valakinek nincs akksi betegsége?Nem bírok egyszerre kettőt használni és sajnálom porosodni tartani a yuasámat.
Viszont az indító kuplung lesz a probléma 90% valószínűséggel és az meg tuti egyeztethető a két szériának.
A 21 és a 24 generátorához más fajta szabadonfutó tartozik de a tengely egyforma és ha a hossza is okés akkor csak méretezés és távtartózás kérdése és szerintem mindenem lenne hozzá,holnap este meló után fel is fűzök egy komplex egységet a 21 bontott generátoromra kíváncsiságból meg amúgy is van dolgom a garázsban.
Hé Attis,hogy álltok csonkilag?
Vágom a témát hidd el,én meg 1 hete elkezdtem beállósként melózni aztán a rész meló idős megpróbálomból napi 13 órák lettek és most zsibbadok már esténként.Jó ha van bennem craft nyomkodni a kurzort!
Hasonlóképp vagyok és is, de októberre már remélem otthon leszek. Ide is csak ritkán tudok felnézni, elég kevés időm van magánéletre mostanság
Csákó Gabi Épp ide evett a fene,jó ideje nem tartózkodtam köztetek am restellem is hogy csak most lábatlankodtam ide!
Ott az igazság!
Úgy látom kedves ali mester egyre gondoltunk...
Szerintemnem szabadonfutó, ahogy tike is jelezte nem nagyon megy tönkre, és akinek volt már a kezében az tudja is, hogy miért. Én inkább a generátor tengelykapcsolójára szavaznék. Ezt is biztos találsz bontottat, de általában már kopottak, az új ára pedig 36e körül van.
Szia,van szabadonfutóm 3 db és indító kuplungom is ,valamint bármi egyéb alkatrész kell vagy szervízelési probláémád akad a modellel,állok rendelkezésre Újfehértón!Sziaszok,üdv Ali!
Sztem biztosan találsz bontottat, nem sűrűn mennek tönkre.