Üdvözletem!
Ma már elugrottam a Honda Szászba ( Nyíregyháza ), és ott kiderült, hogy a lehetséges probléma a szabadonfutó...Aztán nem kóstál keveset egy új, röpke 112k...De ma betoltuk a motort, mentünk vele, másodpercek alatt ott van a mutató a 100-as jelzésnél, és melegen másodjára be is indult, úgyhogy reménykedünk, hogy holnap hidegen befog, mert ha nem, muszáj lesz a csere..
Valaki segítsen!
Apa vett egy 87'-es évjáratú modellt, és az önindítója nem volt toppon, amikor kipróbálta először, egy picit meg kellett tolni, hogy beinduljon. Aztán itthon melegen beindult, viszont hidegen nem, és erős kattogás fedezhető fel a blokkból. Esetleg a bendix lenne a ludas, vagy más problémája lehet?
Előre is köszönöm a válaszokat!
Végül a szivargyújtóról adtam neki +12-t, a testet meg kihoztam a kuplungkarra, ott kapcsolgattam amikor kellett.
Indulás előtt ki kellett cserélnem a gyújtáskapcsolót, a VFR-ét tettem bele, abban csak 5 drót van lehet az volt a gond hogy ott nem kapta meg a +-t.
Szerintem ez simán forrasztható... De el sem tudom képzelni, hogy a fenébe lyukadhatott ki Az nem lehetséges, hogy a rajta lévő cső valahogy lejjebb csúszott és az a lyuk már ott volt? Akkor viszont az előző tulajnak kell a testét fölgyújtani, hogy ígyhagyta
Hivatalosra fordítva: Konkrét lyuk van, vagy inkább a "peremezés, illesztésnél" folyik? Lehet, hogy amikor beépítették akkor megnyomták és most megsértődött... Nem gondolnám, hogy gyári hiba Van aki elég sokféle fajta anyaggal forraszt, hegeszt, de NE vízgázszerelőt! Bicajos előéletemből ajánlanék valakit aki élettartam garanciával dolgozik, ha vállalja! http://www.yasec.hu/kapcsolat....
Jajj de megállt itt az élet!
Jelentem megjártuk Ausztriát a 3 mozdonnyal. Szereltünk is egy picit, köszi Basi a segítséget!
Szóval Grossglockner, Edelweisspitz és Nockalmstrasse kipipálva :-)
Erre mit mondanátok, s ha elmegyek megnézni akkor egy ilyen motornál milyen hibajeleket keressek, mivel ti tagok többet láttatok 1000F-et, mint én! Jaj, motorszámot hol találom meg ezeken a csodabogarakon?
Köszi, és bocsi mindenkitől a nyaggatásomért!
Ma már elugrottam a Honda Szászba ( Nyíregyháza ), és ott kiderült, hogy a lehetséges probléma a szabadonfutó...Aztán nem kóstál keveset egy új, röpke 112k...De ma betoltuk a motort, mentünk vele, másodpercek alatt ott van a mutató a 100-as jelzésnél, és melegen másodjára be is indult, úgyhogy reménykedünk, hogy holnap hidegen befog, mert ha nem, muszáj lesz a csere..