Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdvözletem!
Ma már elugrottam a Honda Szászba ( Nyíregyháza ), és ott kiderült, hogy a lehetséges probléma a szabadonfutó...Aztán nem kóstál keveset egy új, röpke 112k...De ma betoltuk a motort, mentünk vele, másodpercek alatt ott van a mutató a 100-as jelzésnél, és melegen másodjára be is indult, úgyhogy reménykedünk, hogy holnap hidegen befog, mert ha nem, muszáj lesz a csere..
Üdv!

Ez így egy kicsit kevés info, írd le részletesebben mi történt. Hol van a motor egyébként?
Valaki segítsen!
Apa vett egy 87'-es évjáratú modellt, és az önindítója nem volt toppon, amikor kipróbálta először, egy picit meg kellett tolni, hogy beinduljon. Aztán itthon melegen beindult, viszont hidegen nem, és erős kattogás fedezhető fel a blokkból. Esetleg a bendix lenne a ludas, vagy más problémája lehet?
Előre is köszönöm a válaszokat!
Fogadjunk hogy már le is merült... :-D
Megjött az új hengercellás akkumulátorom
CBR1000F "90 gyönyörű hibátlan karbisor eladó!

30/220-1196
CBR 1000F 90" BONTÓDIK ;)
Üdv!

Végül a szivargyújtóról adtam neki +12-t, a testet meg kihoztam a kuplungkarra, ott kapcsolgattam amikor kellett.
Indulás előtt ki kellett cserélnem a gyújtáskapcsolót, a VFR-ét tettem bele, abban csak 5 drót van lehet az volt a gond hogy ott nem kapta meg a +-t.
Ok, hétfőn szétszedem!
Meglátjuk mi lesz...
Bele van "nyomva" a hengerfejbe az a cső,szedd ki fogóval
Csinálunk ujjat
Nincs mit
Mi lett a ventillátorral? csere ?
Szia!
Hát az előző tulaj remélem gyógyszerre költi azt a pénzt és energiát, amit elmulasztott ezen a motoron!

Szerintem ez simán forrasztható... De el sem tudom képzelni, hogy a fenébe lyukadhatott ki Az nem lehetséges, hogy a rajta lévő cső valahogy lejjebb csúszott és az a lyuk már ott volt? Akkor viszont az előző tulajnak kell a testét fölgyújtani, hogy ígyhagyta
Cbr 1000 f 1990" hibàtlan bontott alkatrèszei eladóak!
-féktárcsák
-idomok
-lámpák
-futómű
-blokk
-karbisor
-tank
-müanyag takarók
-tükrök
-felnik
-stb.... érd telefonon. 30/220-1196 hivj bàtran minden nap este 10-ig ;)
A piros karika közepén van a lyuk!
Hivatalosra fordítva: Konkrét lyuk van, vagy inkább a "peremezés, illesztésnél" folyik? Lehet, hogy amikor beépítették akkor megnyomták és most megsértődött... Nem gondolnám, hogy gyári hiba Van aki elég sokféle fajta anyaggal forraszt, hegeszt, de NE vízgázszerelőt! Bicajos előéletemből ajánlanék valakit aki élettartam garanciával dolgozik, ha vállalja!
http://www.yasec.hu/kapcsolat....
Ekkora melóhoz nekem 1 láda sör kéne
Sziasztok!
Ezt hogy lehet kicserélni, vagy tartósan javítani?
Az a kis csonk kilyukadt felül!
ilyen képem nekem is van. Aug 1-ről.

Jajj de megállt itt az élet!
Jelentem megjártuk Ausztriát a 3 mozdonnyal. Szereltünk is egy picit, köszi Basi a segítséget!
Szóval Grossglockner, Edelweisspitz és Nockalmstrasse kipipálva :-)


Volt hogy áztunk és fáztunk, de nagyon jó volt!
Üdv!

Képek alapján sztem megéri elmenni megnézni, aztán majd élőben kiderül a többi.
Üdv mindenki! Még mindig egy jó vásár hevében kérdezlek benneteket.

http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_1000_f-
8150067

Erre mit mondanátok, s ha elmegyek megnézni akkor egy ilyen motornál milyen hibajeleket keressek, mivel ti tagok többet láttatok 1000F-et, mint én! Jaj, motorszámot hol találom meg ezeken a csodabogarakon?
Köszi, és bocsi mindenkitől a nyaggatásomért!