A vezérműlánc feszítőn kívül nincs tipushibája a CBR-eknek. Ha nem egy gányolt, lelakott példányt veszel akkor nem lesz vele bajod. Általános állapotot nézz. Zajtalan blokk, szépen illeszkedő idomok, ülés alatt normális, szigetelőszalag mentes kábelezés. Ha ezek megvannak, nagyon nem foghatsz mellé.
Az XX meg más kategória. 600-ért ne vegyél nem véletlenül olyan olcsó.
Üdv! A régebbi CBR1000f-ekről tapasztalat, vélemény? :)
Most néztem ki egy 89-es évjáratút, vannak-e esetleg olyan típushibák amiket érdemes figyelni egy vásárlásnál? Mi az amit érdemes megnézni mindenképp az alapokon kívül? Továbbá érdekelne a tapasztalatotok is róla, akinek volt vagy van is ilyen.
Azt nem sok értelme van lerajzolni. Lefotózom majd. Egyébként 10-es hidraulika csőből van hajlítva, a doboztartó szemeket esztergáltam. A kihajtható kampó helyére van felcsavarozva, és a hátsó lábtartóhoz merevítve. No de majd a fotón jobban látszik....
A vezérműlánc feszítőn kívül nincs tipushibája a CBR-eknek. Ha nem egy gányolt, lelakott példányt veszel akkor nem lesz vele bajod. Általános állapotot nézz. Zajtalan blokk, szépen illeszkedő idomok, ülés alatt normális, szigetelőszalag mentes kábelezés. Ha ezek megvannak, nagyon nem foghatsz mellé.
Az XX meg más kategória. 600-ért ne vegyél nem véletlenül olyan olcsó.