Üdv!
Nincs eladó jobbos bukóív takaród ( kis műanyag ) és a blokkra a fekete műanyag takaró SC24 a láncfeszítőről is szeretnék kérdezni, ha nem zavarok írd meg a címemre a számod. köszi
A másik meg ami jelentős hogy ennek rövidebb a szára és akárhogy táv tartózom marhára nem lehet beállítani úgy mint az enyém gyáriát (abban akkora látóképem volt hogy tán még a jövőt is láttam benne)Annyi a különbség hogy azoknak mindnek fekete a gumija nem fehér és a festésük is fekete ,de mondom hogy jobb a szára.
Csákó hapsikáim.le vagyok gyötörve kicsit a hét miatt,de isteni volt kimozdulni ez biza ugyan az a tükör ami most van nekem a 89 váltó szériáé mert a 90 utáni 24-é már nem állítható lencsés ,abba a fajtába nekem 3000 ért vágtak és ragasztottak új tükröt miután széttörtem és meg műanyagoltam viszont ezen a fajtán nem látok szerelési lehetőséget max a keretét valahogy le lehetne feszegetni és újra műanyagolni miután vágattatok bele tükröt de a színe is valami érdekes gyöngyházas jellegű fehér ahhoz festéket rohadt nehéz lesz találni.Annyira ritka ez a tükör hogy azért ezt tartottam meg én is és adtam el a gyárimat.nagyon vigyázni kell a tükör vágatásnál is mert nekem két fajtát is ragasztottak bele de akkor is sokkal jobban nagyított az utólagos a gyárihoz képest és zavaró .A vfr 750 és 900 fireblade ugyan az a tükör mint a nem váltó szériás sc 24 é azt jobban találni esetleg bontva is .a gyárit tőlem is viffer 750 re vitték el.
Urak!
Ilyen visszapillantóra lenne szükség! Olivér masináján kicsit megharapták a bogarak, berepedt. Valakinek ötlet, hogy héjjat, vagy akár ilyen tükröt hol lel? Köszi :) (Ali úr! Egy kis találkozós élménybeszámoló nem jönne rosszul:D)
Sziasztok! először is köszönöm a meghívást! Nemrég lettem CBR 1000 tulajdonos,nagyon meg vagyok elégedve az új géppel,viszont van egy apró szépség hibája és ehhez kérném a segítségeteket. a bal oldali visszapillantó tükrömről híányzik a keret előlről,fehér színű...ha lenne esetleg valakinek ilyen érdekelne! előre is köszönöm!
3 hete adtam el Ötletem nem igazán van mert még ha fel is töltik ,azt a jó isten sem szúrja ki központosan vissza szerintem.A deauville 650 felnije küllőre kicsit más de a tárcsája és féknyerge ugyan az.Bár tudtuk volna hamarabb......
Végre eljutottam odáig, hogy sikerült szépkapni a gép elejét, valami csúnya ropogó hangot adott az első keréknél...
A bal oldali kerékcsapágyam lötyög a felniben :-( Még nem mértem, de érzésre tizedeket kotyog.
Keresem a legkevésbé kókány megoldást! :-) / recézés, fémszórás ami eddig eszembe jutott/
Ali, többiek, nincs valakinek elfekvőben 24-es első felni?
Höhőő új beszállók a láthatáron,majd írok valami kisregényt unalmamban a típusról de most húzok lazulni egy óra múlva a tisza partra hétvégére!Szevasztok
üdv mindenkinek Vissza huz a szivem már a motor miatt is.Bánom hogy eladtam. de a gyerek az elsö mifelénk és akkor jó megoldásnak tünt a mozdony eladása.ZAEL 86. ha kifogsz egy ilyen mozdonyt már aminek volt is gazdája az kivisz a világból. CSak jót tudok mondani erről a vasról. Minden fórúmlakónak jó egészséget széles utat. jóbbulást ALINAK
Üdv! Köszönöm az eddigi értékes hozzászólásokat, továbbiakban is várom mások véleményét!
Az biztos hogy SC24 blokkos motort szeretnék, hogy aztán 90-es körül vagy sokkal fiatalabb, az majd a pénztárca határozza meg. Lehet egy karbantartott öregebb, jobb mint egy agyongányolt fiatalabb.
Kicsit olyan elrettentően olvastam egyébként a vez.lánc feszítői hibát, de ha lehet orvosolni ( már pedig mindet lehet ), akkor gond sincs vele.
Szerelője én leszek magamban, a kavicsot is én csináltam, 11ezer km után se fordult keresztbe egy dugó se.... :)
Ui tike1000f: saláta marada, ha lenne annyim hogy csak új vegyek másikat. Rengeteg munka és pénz gyümölcse. Galériába látható, hogy a blokkja egy agyongányol szar volt, olyan 200rongy körül volt az alkatrész a blokkba, plusz futómű-egyebek,munkaórák, számomra felbecsülhetetlen szerkezet. Megpityeregtet, ha elviszik az tuti.
Szerintem az egyetlen hátránya a súlya, ami sokszor azért előnye is. A típushibára már sokféle megoldás létezik, arra figyelj hogy ne egy szanaszét szerelt példányt vegyél.
Túrázni tökéletes, sztem egy kimondott turagép sem sokkal kényelmesebb. A DUAL-okon még a fék is nagyon baba.
Nem sportgép, de azért lehet vele szépet fordulni, csak oda kell figyelni. Ez igazi férfias motor, nem magától kanyarodik mint a maiak. 2 személynek is kényelmes, az ereje pedig több mint elég. Röviden ennyi :-D
Szerintem ez a típus a világból kimegy, ha szerető gazdára talál! Az alkatrész ellátás változó a korosztály tekintetében, hogy épp 21 est, 24 est, vagy dualost szeretnél éppen. Nekem 21 es van. Én szereltem rengeteget, javarészt az előző tulaj hanyagsága miatt, részben saját felelőtlenség miatt! De a mai napig azt tudom mondani, hogy a 21 es nyakig fémspénnel, lyukas vízcsővel is hazahozott több mint 200 km ről. Ha szerelési gondjaid lesznek itt mindenre van megoldás, De ez egy megbízható típus. Vagyis én megbízom az enyémben! Nem tudom melyik évjáratot nézegetted, de jól választottál a mozdonnyal. Gyári hibája a vez. lánc feszítő, amire Cube is már többen is kitaláltak kiváló megoldást, valamint a 21 esnek kicsit a hűtésén érdemes variálni, nekem a másik 21 esem nem kedvelte a városi üzemmódot, de a mostani már nem igen melegszik, apróbb esztétikai dolgok vannak, de szerintem önmagában kiváló szerkezet mind. Ajánlani tudom, de a többiek is elmondják gondolom a tapasztalataikat.
Üdv F-es motortulajdonosok!
Meglepő biztos, hogy egy kawás hogy is merészkedhet ide be... XD
Amiért ide írok és hozzátok fordulok motortulajdonosokhoz, a következő. Erős vágyaim támadtak a CBR 1000 F-es motorok iránt.
Szeretnék negatív és pozitív tapaszatlatokat gyűjteni, mielőtt beleugrok egy olyan esetleges kategóriába, ami lehet nem a legjobb. Bár minden más teszt oldalon csupa-csupa jókat írnak, de főleg a negatív témában kukacoskodnék itt nálatok egy kicsit.
Profilomon láthatjátok, hogy a kicsizével piszkosul befürödtem, sokat költöttem rá,a belpiacos alkatrészek horror áron vannak hozzá, nem egy túrázos tipus, közben rájött a derekam is hogy ez a tartás neki nem a legjobb, két személlyel meg 150 kilóméter után csak killódás rajta ülni. ( persze nem is erre találták ki szegényt, és nem is tehet róla a kicsike, csak én.)
Így gondoltam, sok olvasgatás után megcélzom ezt az erőmű kategóriát, ami igaz hogy némelyek már nem a legfiatalabbak, de szép formavilág, a kényelmesség felé hajolva változtassak zöld világnézetemen.
Várom válaszaitokat, tapasztalataitokat, pozitívumokat/negatívumokat, és köszönöm hogy bekukucskálhattam az ajtórésen a Honda-palotába. Széles utat mindenkinek!
Nincs eladó jobbos bukóív takaród ( kis műanyag ) és a blokkra a fekete műanyag takaró SC24 a láncfeszítőről is szeretnék kérdezni, ha nem zavarok írd meg a címemre a számod. köszi
Ilyen visszapillantóra lenne szükség! Olivér masináján kicsit megharapták a bogarak, berepedt. Valakinek ötlet, hogy héjjat, vagy akár ilyen tükröt hol lel? Köszi :) (Ali úr! Egy kis találkozós élménybeszámoló nem jönne rosszul:D)
Képet kérünk a mozdonyról -)
A bal oldali kerékcsapágyam lötyög a felniben :-( Még nem mértem, de érzésre tizedeket kotyog.
Keresem a legkevésbé kókány megoldást! :-) / recézés, fémszórás ami eddig eszembe jutott/
Ali, többiek, nincs valakinek elfekvőben 24-es első felni?
Az biztos hogy SC24 blokkos motort szeretnék, hogy aztán 90-es körül vagy sokkal fiatalabb, az majd a pénztárca határozza meg. Lehet egy karbantartott öregebb, jobb mint egy agyongányolt fiatalabb.
Kicsit olyan elrettentően olvastam egyébként a vez.lánc feszítői hibát, de ha lehet orvosolni ( már pedig mindet lehet ), akkor gond sincs vele.
Szerelője én leszek magamban, a kavicsot is én csináltam, 11ezer km után se fordult keresztbe egy dugó se.... :)
Ui tike1000f: saláta marada, ha lenne annyim hogy csak új vegyek másikat. Rengeteg munka és pénz gyümölcse. Galériába látható, hogy a blokkja egy agyongányol szar volt, olyan 200rongy körül volt az alkatrész a blokkba, plusz futómű-egyebek,munkaórák, számomra felbecsülhetetlen szerkezet. Megpityeregtet, ha elviszik az tuti.
Szerintem az egyetlen hátránya a súlya, ami sokszor azért előnye is. A típushibára már sokféle megoldás létezik, arra figyelj hogy ne egy szanaszét szerelt példányt vegyél.
Túrázni tökéletes, sztem egy kimondott turagép sem sokkal kényelmesebb. A DUAL-okon még a fék is nagyon baba.
Nem sportgép, de azért lehet vele szépet fordulni, csak oda kell figyelni. Ez igazi férfias motor, nem magától kanyarodik mint a maiak. 2 személynek is kényelmes, az ereje pedig több mint elég. Röviden ennyi :-D
ui: kár a kis salátáért, csini darab...
Meglepő biztos, hogy egy kawás hogy is merészkedhet ide be... XD
Amiért ide írok és hozzátok fordulok motortulajdonosokhoz, a következő. Erős vágyaim támadtak a CBR 1000 F-es motorok iránt.
Szeretnék negatív és pozitív tapaszatlatokat gyűjteni, mielőtt beleugrok egy olyan esetleges kategóriába, ami lehet nem a legjobb. Bár minden más teszt oldalon csupa-csupa jókat írnak, de főleg a negatív témában kukacoskodnék itt nálatok egy kicsit.
Profilomon láthatjátok, hogy a kicsizével piszkosul befürödtem, sokat költöttem rá,a belpiacos alkatrészek horror áron vannak hozzá, nem egy túrázos tipus, közben rájött a derekam is hogy ez a tartás neki nem a legjobb, két személlyel meg 150 kilóméter után csak killódás rajta ülni. ( persze nem is erre találták ki szegényt, és nem is tehet róla a kicsike, csak én.)
Így gondoltam, sok olvasgatás után megcélzom ezt az erőmű kategóriát, ami igaz hogy némelyek már nem a legfiatalabbak, de szép formavilág, a kényelmesség felé hajolva változtassak zöld világnézetemen.
Várom válaszaitokat, tapasztalataitokat, pozitívumokat/negatívumokat, és köszönöm hogy bekukucskálhattam az ajtórésen a Honda-palotába. Széles utat mindenkinek!
Mostanában kicsit lapos lett, de azért néha be-benéz valaki!
Ezúton is elnézést kérek mindenkitől, hogy nem jelentkezem
Pedig már úgy tűnt minden rendben!