Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

na úgy látom evvel a képpel (nem honda) sikerült is hazavágnom a fórumot
Személy szerint egy TDM 850 re cseréltem a mozdonyt abból is a 3VD verzióra (-96), bár lóerőre a fele nyomatékban sokkal jobb kicsit olyan mintha villanymotor lenne benne, típus hibája nem nagyon van. Az ülést sokan átalakítják a hosszú túrákhoz nekem 250-300 km-ig még jó,valamint a szélvédelme nem az igazi több megoldás van de általában mindenki visszatér a gyárihoz. Ami nekem mindenképpen megszokást igényelt a blokk hangja és viselkedése, a mozdony után egy traktor. A folyamatos fogaskerék hang mint a régi ikarusz difik visítása, a váltó maga olyanokat csattan mintha most ugrana ki oldalra a blokkból valami,de a futóműve isteni, simán koptatóig lehet borítani ami egy endurotól nem rossz , a fékek nagyon jók. Én nem bántam meg a váltást, nekem a mozdony sok volt, a TáDé sokkal kellemesebb utitárs.
Szia Attis,teljesen meg tudlak érteni ,nálam is aggasztó volt a helyzet amikor először teli dobozzal és oldal valamint tank táskával megindultam a balesetem óta és csak arra tudtam gondolni hogy istenem nehogy letalpaljak mert vége a lábamnak!Még úgy döntöttem hogy csak harcolok a mozdonnyal mert nincsen keret lecserélni viszont szemezgettem én is pár géppel hogy mi lenne ha váltanék ugyanis már a mozdony nagyon fárasztja a csuklómat és az egész testemet .A pegasot pedig sürgősen felejtsd el,akkor inkább dominator(az is egy henger ami egy nulla)akkor inkább 650 transalp vagy sor4 kisebb hengerűrtartalommal és valami régebbi karbis hosszabb löketű amik még mentek alul is!
Szia!
A kényelem nem az utolsó a sorban, és 650-es DL-en ültem már, ami
nagyon kényelmes volt!
Tudod, hogy nem "zavar" a másik márka, de azért a szívem csücske a HONDA!
Nem igazán terveztem a CBR-t lecserélni, mert nagyon meg vagyok elégedve vele!
Nem is gyűjtöttem másik motorra, így nincs sok pénzem! (Semmi sincs )
Sajnos egy könnyebb motort kell keressek, ha motorozni akarok, mert a térdem nem akar javulni!
Pontosabban az oldalirányú "csavarodást" nem bírja a térdem és mikor eldőltem a mocival és közben kitámasztottam a lábammal egy darabig tartottam, de ahogy fordult a térdem, vége is lett!
A motor eldőlt, térdemnek annyi!
Képzeld milyen szép látvány volt mikor megálltunk!
Megvártam míg a fiam leszáll a motorról, megfogja hátul a CBR-t, majd a feleségem is leszáll, én meg "lemászok", mint egy béna!

Olyan mint az eredeti!
Remélem egyből be tudom szerelni!
Szia!

Ha kényelmet akarsz mindenképpen DL. Volt és eddig a legkényelmesebb motorom volt.
Ja és végre egy motor lesz alattad .
Vagy az 50. Re sikerült
És még jó állapotú is, szerintem megér egy szemlét, főleg 1 év szavidővel
A próbakört mindenképp ajánlom, hogy eldönthesd elég erős-e Neked a mozdony után, mindenesetre az biztos, hogy a kezelhetőség terén hatalmas javulást fogsz érezni a súlyából adódóan
Max csináltatsz rá egy olyan ülést, mint az enyémen van, csak nem a ToMMoT-nál, hanem a Somotonál, itt olcsóbb és hasonló kivitel, főleg ha zselé nélkül kéred
Persze, ha jó áron beszámítják a Tiéd, akár a zselé is belefér
Köszönöm!
Ahol az a Pegaso van, ott van GSF 600 is!
link
Hátha beszámolják az enyémet!
Igen a márkajel...
Szeretnék én Hondát, de nem megy...
Meg ezek csak tervek/remények!
A Bandittal egyébként nem nyúlnál mellé, nagyon tartós masina, a 6000-es szervizciklusból adódó ktg-eket leszámítva nem is kell rá sokat költeni, viszont az üléspozíció kb. ugyanaz lenne, mint a mozdonyon.
Igaz, még nem sikerült Tikét meggyőznöm, hogy adja oda egy próbakörre, így csak álltában van viszonyítási alapom, és a gyári üléssel (mármint a GSXF-en) 780-at ugyan elmentem 1 nap Lőcsére és vissza gond nélkül, de az igazi kényelem a 2cm-es ülésemeléssel jött el, kb. egy magasak vagyunk ezért mondom. Így kimegyek vele a Világból is (most már ugye akár utassal, aki miatt upgrade-elni kellett).
Használtban is van fenn jópár, akár 1250-es. Nem a legolcsóbbak, de mivel bütyköltél már, tudsz alkudni akár kevésbé naprakészre is, van hozzá alkatrész bőven, szóval bármi is van, ha a blokk rendben, nagyon nem nyúlhatsz mellé
A legrosszabb ami történhet, hogy Tikéék sz@rrá cikiznek a márkejel miatt
A DL 650-est néztem ki, ami viszonylag könnyű, meg a Yamaha TDM 850 4tx-t! Nem az off-road miatt (a térdem úgyse bírná!), hanem mert kényelmes!
DE!
Én nem terveztem motort cserélni!
Nincs rá pénzem!
Szeretnék motorozni, de egyre nehezebben megy!
Igen, mások is lebeszélnek róla, mert Olasz, mert Aprilia!
De talán i.e szériában sok hibát javítottak, legalábbis a "népítéletek" szerint!
Nincs eldöntve!
Suzuki GSF 600 Banditot javasolnának!
DL, vagy Versys nem tetszik? Ezek sem nehezek, viszont megbízhatóbbak, mint az olaszok!
Ha van rá gubád az új 1l-es V-strom a nyerő! Alig 200kg és arra való, amire keresed! Mármint ha az off-road is szempont
A műszerezettsége meg szinte tökéletes!
En lebeszelnelek rola, 2 havernak volt mindketten allandoan szivtak vmi hulyeseggel. Pedig nem lepukkant gepet vettek olcsoert.
Szia!
Egy könnyebb motorra lenne szükségem, mert a térdem nem bírja!
Azért tettem fel, mert lenne egy lehetséges csere Békéscsabán és/vagy Pécsen és kérték, hogy tegyek fel képet róla, mégis hogy néz ki!
Kb.: 200Kg vagy az alatti érdekelne a leginkább!
Ezeket nézegettem:
link
link
Üdv itt Remélem sok km-et tudsz vele élményekben gazdagon közlekedni + sütünk lovat
Már korábban írtam:
Megtetszett Neki a Suzuki!
igy vettem, gondoltam atfestem de vegul meggondoltam magam es igy hagytam. legalabb feltuno es az autosok is jobban eszrevesznek.
Üdv itt!

Jól áll a sárga a vasnak!
Sziasztok.
uj vagyok itt.
ez a gepem
Atis, Te is hirdeted? Mi történt?
"....Csináld, csináld, jól csináld..."
Csak nehogy a feszítő legyen