Igen elvileg a rajz szerint a 10-es számu kütyü, és a rajz egy régebbi tipustról szóló történet. Böngésztem a Youtube-on is és azokon is a karbi tetején (ami fémfödeles) csatlakoztatnak a müszerre. Lehetséges hogy az elõzõ tulaj(ok) kényszerpároztatott?
A #2-es karbitól induló vákumcsõ a benzincsap hátulján csatlakozik. Ennél egy "T"-idommal megoldható a rákapcsolás. Marad a #3 és a #4-es karbi. Mégiscsak menetfúrás?!
Semmit egyedűl a gázbowdent kellet máshol elvezetni de azt érdemes lenne kicserélni kb 10cm rel hosszabbra mert jobra szorúlt de Atissk lehet orvosolta
Sziasztok!
Szerintetek hová csatlakoztatható a karburátor szinkronizáló (Carbtune Pro) müszer? Sem a porlasztók tetején sem a hengerfej szivótorokján (az#1henger kivételével) nem található rácsatlakozási pont. Találkozott már közületek valaki ilyen problémával? Gondoltam rákérdezek mielõtt menetet furnék a #2- #3- #4-es torkokba.
Köszi!