Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

OK. Probáld meg ide küldeni: istkis000@passagen.se
Köszi!
Esetleg el tudom küldeni email ben
(nem biztos, nem vagyok számtek gurú)
Útolag is boldog "atikat"
Basi!
Az én manual-om nem igy néz ki! Küldenél egy linket hol tölthetném le ezt a fajta manual-t?
Most hogy mondod, ..... rendesen elnéztem a rajzot!
Tegnapra kész lett és gyõztem!
Az "érdekeltek" nevében is köszönöm!
Az érdekeltek meg köszönik...:)
Boldog Ati-napot az arra illetékeseknek! :-)
A 10esek a szinkron állitó csavarok
Hali!
Úgy van, ahogy megcsináltad!
Megszoktam!
Köszi a segítõkész hozzáállástokat!
Holnap magamhoz veszek egy kis Tequila-t ......
legyen mivel hüteni a menetfúrót!
Üdv!
Így néz ki alulról a #3 és a #4 szivótorok:
Néztem én is a Youtube-ot, a sima 24-esnél felül csatlakoznak ahogyan az enyém is, a DUAL-nál viszont alulról vannak csatlakoztatva.

A hengerfejen be lehet azonosítani a gyártási évet?
Gyanús, hogy a karbisor és a hengerfej nem együtt jöttek ki a gyárból :-(
Igen elvileg a rajz szerint a 10-es számu kütyü, és a rajz egy régebbi tipustról szóló történet. Böngésztem a Youtube-on is és azokon is a karbi tetején (ami fémfödeles) csatlakoztatnak a müszerre. Lehetséges hogy az elõzõ tulaj(ok) kényszerpároztatott?

A #2-es karbitól induló vákumcsõ a benzincsap hátulján csatlakozik. Ennél egy "T"-idommal megoldható a rákapcsolás. Marad a #3 és a #4-es karbi. Mégiscsak menetfúrás?!
Itt látszik a képen hogy hol kellene lennie a csatlakozási pontoknak...

http://www.thestraycat.net/CBR...
Üdv!

Ennyit találtam a manualban (értelmesebben is leírhatták volna)

kep:
jól el basz.am a "kettes henger csöve hova megy vákumcsap?
Ott van az "elvileg"
Semmit egyedűl a gázbowdent kellet máshol elvezetni de azt érdemes lenne kicserélni kb 10cm rel hosszabbra mert jobra szorúlt de Atissk lehet orvosolta
Még csak annyit füznék a lentiekhez hogy a motor egy CBR 1000f sc24, és az évjárata -94.
Sziasztok!
Szerintetek hová csatlakoztatható a karburátor szinkronizáló (Carbtune Pro) müszer? Sem a porlasztók tetején sem a hengerfej szivótorokján (az#1henger kivételével) nem található rácsatlakozási pont. Találkozott már közületek valaki ilyen problémával? Gondoltam rákérdezek mielõtt menetet furnék a #2- #3- #4-es torkokba.
Köszi Basi!

Pont ebben a megoldásban gondolkodtam én is, nem szeretném a kiflit fúrni...
A tyúkbelekbe kellett toldani?