Köszönöm a tanácsokat!
Szerencsére minden rendben van!
Valószínűleg két dolog lehetett a gond:
- a teljesen lemerült akksit feltöltöttem,
- az alapjáratom kevés volt, emeltem rajta 200-at és csodák-csodája megvan a töltés világítás mellett is! :)
Ehhez "ANYA" kellett, vagyis hogy valaki tartsa a multiméter csatlakozóit, közben "játszottam" az alapjáraton és figyeltem a műszert, hogy mikor éri el a 13.8V-ot!
1000-ről 1200-ra emeltem csak és mindenki HAPPY!
További jó munkát!
Szia !
Nézd meg a relénél a 4-s csatit, mert általában az ő kontakt hibája öli meg a fessz. szab. -ot is. Az enyém pl. ilyen volt. Ja és maradt pluszban egy gyári bontott, de nem tudom jó e fesz. szab, valamint egy cserélt vez. lánc feszítő.
Biztosan nem jobb de nem láttam élőben ami meg e bayon van kép nem látszi rajta hogy igazából ha lehet is állítani ,mekkorát is képes!Majd Ati leírja......reméljük!
Érdekes,kíváncsi vagyok,ha emelted a fordulator sem jelentkezett egyáltalán töltésed?Töltsd fel az akksit de akkor is kéne hogy kússzon fölfelé az érték a fordulatszám emelésével
Sziasztok!
Beszereltem a fesszabot, de...
Mikor ki akartam próbálni, el se indult, mert le volt merülve az akksi!
Na jó, akkor rátöltök egy kicsit kb..45-60 percet, el is indult...
Multiméter elő, feszültség mérés, eddig minden jó,
alapjáraton 14,4V,
világítással: 14,4V!
De király! Működik!
Adtam neki egy gázfröccsöt és a világítás alatt lement 12,3V-ra!
Mindez gyorsabban történt, mint ahogy leírom, de most egy kicsit elszomorodtam!
Más baja is van, mint a fesszab?
Tönkrement az akksim?
Az akksit feltettem töltőre holnapig, elpakoltam, majd holnap ránézek!
tekered be ,rugó előfeszít ,keményedik,olaj nem gyün ki..... cép is meg nem gyári,alnak meg még a színe is jó lenne de majd kiveszem belőle valamikor ezt is mán
Mindenképp írd meg h milyen, illetve érdekelne hogy mennyit tud állítani.
Hátha egyszer az én verzióm is elkészül: