Igen, bevállalós vagyok! :)
Sok pénzből, a hülye is tud szép új motort venni! :)
De a szemétből építeni egy működőt, az már teljesítmény! :)
Aki ismer, tudja miket szoktam kreálni!
Esetleg teszek ide egy linket, hogy miket szoktam alkotni!
Hiányos a galéria, mert nem raktam fel, csak egy részét! :)
Szia haver nem tudom most merre vagy pontosan,régen is hallottunk rólad de most azért keresnélek hogy megvan e még a géped ,ha megvan kérlek írj priviben a turi.alex@freemail.hu ra!Üdv
Még magát a házat haggyad is mert azt szétszedi az ember nincsen ragasztva sehol de mire a mutatót leszeded a nélkül hogy ne törj le semmit az egy átok lesz ,azt már én sem szedtem le főleg hogy nem volt számlapom amire kicseréljem az enyémet ,amúgy én is szeretném lecserélni mert eléggé kiöregedett már csak nem találok sehol
Sziasztok, remélhetően tényleg beköszönt a tavasz.
Olyan kérdésem lenne,hogy valaki szedett már szét kilóméter órát? számlapcserén gondolkodom elég csúnya az előtte lévő fedlappal egyetemben. Mire kell.figyelni?
Hali!
Én sajnos nem mentem, mert nálunk esett az eső, de beindítottam az összes motort!
A fiam GS500-a indult a legkönnyebben, szinte pöcre indult! Előtte lecseréltem a sportkipufogót a gyárira! azzal is szép hangja van!
A CBR kicsit nehezen indult, de beindult!
Anyukám robogójával már más volt a helyzet! A karbit ki kellett szednem, mert nem kapott benzint, fél óra után az is beindult!
Ma viszont csodálatos napsütés van Hatvanban....
Ásnom kéne...
Hát srácok,ma volt egy lazább napom a cégben(cube semmi megjegyzés! ),így 11-kor hazajöttem,futottam egyet a Tiszaparton és a ragyogó időre való tekintettel előtoltam az öreg hölgyet,és motoroztam egy kört! Most majd szétvet a jókedv,kénytelen vagyok ezt elmondani nektek!Érzem a tavaszt!
Mindenkinek szép hetet!
Cubét meg kéne kérdezni hogy van gyárilag mert nekem a 24 esen ahogy a vákumos csap áll az párhuzamos a vázzal és így egyenesen hátrafelé ha megkerülöd a légszűrőház tetejét a tank felfogatása alatt és jobb oldalt dugod rá a karbisor gyári benzin csonkjára akkor nincs az az isten hogy a gumicső nekem bárhol megtörjön,az meg hogy hossabb esetleg a gyárinál a rákot sem érdekli,ez csak egy tipp volt mert a 21 esnek nem vágom merre áll a csapjának a kivezetője ,amit csináltam 750 est a nyáron annak is úgy volt mint az enyémen!
Az a baj a sima benzincsővel, hogy ahogy a csaptól jön visszakanyarodik ugyanabba az irányba. Ott szívja össze szerintem ahogy meghajlik, szinte törik....:( Ezért kell gyári, mert az ívelt és nem hajlított, szóval a belső keresztmetszet nem változik, nem úgy mintha az enyes csövet hajlítanám.... Gondolkodtam, hogy a klímásokkal hajlítok egy duplakönyököt, és berakom közbetétnek a kanyarba, hátha az megoldja a problémát. Nah mindegy, szezonig valahogy biztosan megoldom.
Férfiak a cimborám megvette a két 1000 f -et(21és dual) egy áráért amit régen hirdettek már,viszont egyiknek sincsen meg a visszajelző sorja a műszerfalból úgyhogy szüksége lenne egyre ,ha valaki tud vagy van neki eladó,ne tartsa magában mondjátok mennyi és jöhet azonnal!
A másik, egy meztelen, patkányfészek kinézetű, de műszakilag kifogástalan rémség! :)