Nekem 8éve vibrál a műszerfal világításom alkonyatkor alapjárat környékén de a régi fesz szabbal is csinálta nem bír már érdekelni lehet azért ilyen mert mindkét izzóm nyomja a tompitottat és az országutit is és kissé elszívja az energizer nyuszit a gépből.
Bár nekem lenne jó a dual idomja de sajna nem jó mert van benne 3 centi a sima 24 hez képest és fejidom tartó konzol valamint fejidom is dualé kellene hogy legyen hozzá ,azért nem is hívtalak már.(még akkor megmértük a cimborámét de ez van )
Jaj de jó a téma... Újabban vibrál a világításom.. még nem mértem rá, mert főként hidegen csinálja. De remélem, hogy addigra kiforrja magát a járható út a cserével kapcsolatban
ő az ugyan ez van nekem is!Én amúgy is a forrasztás híve vagyok mert az kizárja a hiba lehetőséget. Még sprével is állandóan felléphet kontakt hiba,főleg egy öreg csatinál!Grat aztán jó munkát barátom
Így fog kinézni megfelelő kábelezéssel:
3db sárga (3fázistekercs kivezetés R S T)
piros (akku töltés B+)
fekete (gyújtás feszültség, ami a forgórész egyik csúszógyűrűjére is megy "15")
fehér (gerjesztés, a forgórész másik csúszógyűrűje DF)
szabályzó háza (negatív B-)
Bár ennyire egyszerű lenne,de ez bonyolultabb mint gondolod ,az autóé eleve kizárt mert mindegyiknek egybe van építve a generátorral,a másik meg az hogy nem csupán simán egy 3 fázisú állandó mágneses vált áramot kell kezelni hanem a fordulatszám függvényében teszi mindezt.Magyarán ha te egy pl cb 500 sor kettes hondáét rászerkeszted ami életében nem dolgozott 6500 és 12000 fordulat között vagy valami 2 üteműét esetleg vagy olyan sor 4 esét ami rohadtul alacsony fordulaton dolgozott már 78 ban is (pl cb 900 boldor)ami már 3 ezernél utazóban elvolt világítással na azok egyik sem jó neked mert máshogyan szabályoznak!Persze mindezt egy egybe öntött gyantás egységben kell elképzelni ami fizikilag lehetetlenné tesz bármi nemű utólagos belenézést. Vagy az értékek nem lesznek jók,vagy cserélhetsz fesszabot ismét 2 hónap múlva a nyári melegben úgy hogy át kell nézned az egész vezeték kötegedet hogy hol olvadt össze még pluszban mondjuk 20 kábeles ostorban Ritka lesz az is ami 6 kábeles lesz és még ha hűtőbordás ,6 kábeles hasonlít arra ami nekünk kell akkor megint fennáll a veszélye hogy egy honda foresight 250 robogóé volt valamikor és kezdődik a kálvária előről.A szocreál pl etz fesszabályzóról pedig nem is ejtrenék szót
oké én is a biztos dolgok híve vagyok . csak szóljatok ha meg van a tuti fesszab .
én süsü vagyok az elektronikához. de ha, másik motoré is jó rá !? végül is annyi a dolga hogy tol- ig engedi az áramot. vagy nem? akkor akár milyen fesszab is jó , akár autóé is . vagy nem?
Attisk -tól elkérjük ,vagy megkérjük hogy írja ide a Mecseki Zsolt elérhetőségét mert az lesz a megoldás,de a biztos az ha megvárjuk míg megjön a postája.Ha matt fekete és alumínium hűtőbordás lesz úgy hogy kilóg belőle a 6 kábel amit forrasztani kell akkor az enyém is mecseki féle, csak amikor az enyémet szereztük azt az akkori cimborám rendelte és nem volt hajlandó elárulni nekem a beszerzési forrást és így évekig szívtam a tourmaxos és kínai után gyártottakkal egy kisebb vagyonért ráadásul!Várjuk meg mit kap attisk
szeva
és te hol szerezted azt a király fesz-szabájzót, ami örök idő+1nap ? lehet hogy kellene nekem egy olyan . elég sűrűn kell után tölteni az akumat. gyanús nekem hogy lehet sok a töltésem .
amit ő fog küldeni nem lesz rajta csoki de ami nekem van az még csúnyábban szét van égve mint a tiéd amúgy szívesen neked adtam volna ,nem lesz ott gond a forrasztással sem sőt......még jobb is ,le zsugor csövezed ,a végén meg kis bandázs szalaggal tekerd át és kötegelővel húzasd a kábeleket valahová a vázhoz inkább minthogy sokat vágj le belőlük
Nekem újabb "segge" van!
94-es dual.....
Majd egyszer egy hátsó idomra lenne szükségem, de már idén megint sokat költöttem a mocira és még alig mentem vele!
Van gyári bontottam ha kell, meg persze sc24 alkatrészek is.....
70/6321-829
3db sárga (3fázistekercs kivezetés R S T)
piros (akku töltés B+)
fekete (gyújtás feszültség, ami a forgórész egyik csúszógyűrűjére is megy "15")
fehér (gerjesztés, a forgórész másik csúszógyűrűje DF)
szabályzó háza (negatív B-)
Azért megpróbálom a csatit rendbehozni, de nagyon kicsi az esély rá!
A végén marad a forrasztás!
Még nem jött a postás, de itt az infó:
Mecseki fesszab Solvart Kft, Tatabánya, Nyárfa U. 14.
Mecseki Zsolt
mecseki@gmail.com
06-20-9189743
link
én süsü vagyok az elektronikához. de ha, másik motoré is jó rá !? végül is annyi a dolga hogy tol- ig engedi az áramot. vagy nem? akkor akár milyen fesszab is jó , akár autóé is . vagy nem?
és te hol szerezted azt a király fesz-szabájzót, ami örök idő+1nap ? lehet hogy kellene nekem egy olyan . elég sűrűn kell után tölteni az akumat. gyanús nekem hogy lehet sok a töltésem .