Ez a művelet 42000Ft volt, még a kormánycsapágy meg karbitisztítás van hátra amit ellenőrizni kell, de azt majd márciusban és akkor már csak tankolni kell!
Ja és ha rendbe akarnám igazán vágni, akkor láncszett csere 45000 gyári láncfeszítő 42000 és ahhoz még jönne jó néhány csavar, bizbasz a protokoll szerint
Gratula! Jó kezekbe került. Szeretve lesz az a motor... Amúgy mától már csak egy hajléktalan van a garázsban, mert az én vasam is járóképes annyira, hogy ma kirepült egy körre és mondhatni rendben van... Ma a fékeimhez az összes fogyó kopó csavart, gumitömítést, csuklópontot megrendeltem és leestem a pult alá amikor valami 30 egynéhány ezret befingott a pacák... az a baj, hogy ezeket minden betétcserénél kellene cserélni de persze nekem soha nem voltak cserélve és mostmár elég ótvarul néztek ki. Így egyben ocsmányul drágának hangzott, de ezt nem egybe kellett volna kiköhögni, ha rendesen karban lett volna tartva
Nekem ez az első nagy polírozásom, eddig csak processzorokat políroztam!
Fárasztó dolog ez a polírozás, de kezdek belejönni!
A leömlőket amivel vettük a motort meg a gyárit is a gyerek két napig drótkoronggal nyomatta, meg rozsdamarózta, utána én is adtam neki, majd festés!
Következő a tanksapka lesz, csak nem tudom, hogy fessem vagy polírozzam?
Fasza lett,nálam már olyan lenne mint a tükör azóta az biztos,Rosszabb vagyok mint a szarka annyira szeretem fínyezni a dolgokat!Csak a dörzsölés a dörzsölés és csiszolódás :) hümmm fínomságos
Amúgy nekem mind1
CSAK ne JUNI 6,7,8
Sikerült "szerzői jogokat sértenem", de lehet nem érdekel...
link
Nem tud semmit, de azt élete végéig
Motort vett nem HONDÁT
De isten ments, hogy összehasonlítsam egy gyári GS500-assal!
Fárasztó dolog ez a polírozás, de kezdek belejönni!
A leömlőket amivel vettük a motort meg a gyárit is a gyerek két napig drótkoronggal nyomatta, meg rozsdamarózta, utána én is adtam neki, majd festés!
Következő a tanksapka lesz, csak nem tudom, hogy fessem vagy polírozzam?
Lánc, lánckerék, kuplungkar, markolatok csere lesz!