Érdekesség, mai BT VS Muord dumaparti:
1. -BT- Szolnok Cityben
2. 1,5 motor, (a felet én adtam ) a magasság különbségen meglepődtem.
Figyeljétek meg a tankot, a kormányt és a műszerfalat, valamint az ülés különbségét. Sokat jelent az a pár év fejlesztés. -BT- gépe konfortosabbnak, kényelmesebbnek tünt mikor felültem rá.
Szerintem is 1993 tól 2000 ig volt dual-os és 135 pacis:D és mocskos jó mert kipróbáltam hogy "sarokkal" lábfékeztem és nem csúszik meg a hátsó gumi rohadt jól eltalálták... simán ABS érzés, de jobb mert ha baj van és tolsz egy erődemostrációt a fékrendszerre bármit is csinálsz minden esetben mindkét fék fog a legjobb lehetőség szerint...
Ok mindenképpen viszek belőle... én se tudom végignézni, mert inkább elmegyek motorozni:D természetesen nem versenyzős egyik sem mert a kamera 200 nál már kb 40kg szélterhet ró a sisakomra és kb az állvédője kerül a homlokomhoz inkább tájtúra jellegű videok egyszer 240 ig kiléptem de ott elgurult a gyógyszerem és nagy volt a baj, mivel féklézzel a sisakot fogtam, hogy a fejemen maradjon és azt gondoltam, hogy nem biztos hogy van eszem a régi 3-ason (tele úthibáva) félkézzel fölvenni a hiradó esti összeállítását:D hát laptop nem tudom hogy lesz e nekem nincs de tudok vinni, persze nem áll szándékomban:D viszont ha van valami amit érdemes lenne arról indítani akkor természetesen viszek
A csöveken fennakadt repülő után az első lehetőségnél jobbra le a négyesről, a felüljárón balra, utána egyenesen a körforgalomig, onnan már nem nézheted el :-)
Rendben, majd ha véletlen nem találom, akkor is csörgök majd, voltam már párszor ott, de már nem tiszta pontosan, h hogyan is tudok oda eljutni a 4-esről, pest felől...
Ma éjszakás leszek, utána indulok haza, ha szolnoknál járok, vagy a repülőnél, ami vagy 30 éve fennakadt a vascsöveken, akkor megcsörgetlek, hol találkozzunk? A corát asszem megtalálom. Sztem olyan 11-14 óra magasságában, de ha bármi közbejön szólni fogok.
Mourd!
Holnap hogyé érsz rá? Hazafelé suhanok holnap a mozdonnyal (ha minden igaz), érintem szolnokot a 4-esen, ha jó Neked is akkor össze futhanánk egy pár szóra..
Az a 200gb videod érdekelne. ... vagy részletei.
Téli estéken elnézegetném (amennyiben publikus és nem a száguldozás a lényeg)
Nincs kedved elhozni a talira? (persze nem erőszak) Best of 1Gb? A youtubon alig van fent cbr1000f video és szerintem azokat mind láttam.
Tényleg tervez valaki hozni számítástechnikát (laptop, netbook, stb) a találkozóra vagy belemerülünk a sötét középkorba?
(zenét, fotókat, videókat szelektálni, nézni, ha hoz valaki pendrive-ot az ott készült képeket, vidiket át lehetne másolni neki, stb)
Ez csak egy ötlet. Megpróbálok egy netbookot vinni, az kicsi, ha mást nem akkor meg egy öreg laptopot.
Hááát én is kezdek rájönni, hogy ez a vas túl sok... 600 assal ugyanezt megoldom 4-5000 fordulattal fölljeb de kezesbáránykényt ennek ellneére beleszerettem... csináltam kb 200 gb videot és haverok aszonták, hogy Jutubon durvábbak vannak... mondom ok de ezzel megoldom 6. ba az összes előzést, inkább vissza se váltok lusta vagyok leszarom:D jó ez a vas és rugalmas...+rohadt nehéz de legalább nem viszi el a szél... ja és én robogóról ültem át de nem mondom, hogy elég majd ha 1.4 kawám lesz:D:D:D
Igen , 1992 dualra az még 132 pacis volt !
Én is így vagyok már , a fiam 30 éves 550 -is elég , mondjuk át van variálva az is . Engem a szakmai része izgat ,de már nem bírom anyagilag , nagyon szeretnék egy busát a gigxi mellé ,de mai helyzetbe ?
Saktonak bejőtt az élet ! " mi csorik 20 éves vasal nyomjuk " Tasi
Nem kell már nekünk a nagy ménes. A héten volt nálam javításon egy 600-as hornet,és arra jöttem rá,hogy teljesen elég(öregszem).tegnap mentem Sakto bélájával,hát iszonyat!Kényelmes,kezes,de túl sokat is tud....
1. -BT- Szolnok Cityben
2. 1,5 motor, (a felet én adtam ) a magasság különbségen meglepődtem.
Figyeljétek meg a tankot, a kormányt és a műszerfalat, valamint az ülés különbségét. Sokat jelent az a pár év fejlesztés. -BT- gépe konfortosabbnak, kényelmesebbnek tünt mikor felültem rá.