Szia!
Meghajolok a tudásod előtt, de én csak annyit szeretnék, hogy a motorom bármikor elinduljon, elvigyen A-ból B-be, néha menjen gyorsan is, ha kell, kényelmes legyen, nem akarok álszerény lenni, de némi tekintélyt is adjon!
Ezért én igyekszem gyári állapotban karban tartani: kopó alkatrészek cseréjével, hűtővíz-fékolaj-motorolaj... cserével, külsejét tisztán tartani... valami ilyesmi!
Ezt próbálom a pénztárcámhoz igazítani, ami eddig nem igazán ment, mert mindig mínuszra jövök ki !
Hát igen , akinek van ennyi pénze , az egyik motoros cimbora vet egy 2012 cbr rr részletre . Tényleg super . A 220 le azért kicsit sok 177 talán ,
nekem azért nem jönnek be ezek az újak mert tiszta műanyag ,kicsi
és nem férek el rajta + pénzem sincs rá !
Persze nagyon jól mennek az biztos
Basi-hoz csatlakozom ha volna lé zzr 1400, vagy busa , bmw -ér 5millát sokalom hiába a 204 le Tasi
Hát igen... Annak idején nem dilettánsok tervezték ezt a CBR-t, a gyári állapot szerintem is kielégítő, ha meg kevés, akkor az új CBR 1000 RR-t meg kell venni a szalonban és mindjárt van 220 LE. Öregember nem vénember, de 130 LE is éppen elegendő, pláne hogy egyre szigorúbban büntetik a gyorshajtást, szóval szerintem mindegy hogy 50 vagy 120 LE az amit NEM használok ki. Ez persze csak a magánvéleményem.
Egyetértek Basival. Megbízhatóság, tartósság.
Ez a 130 fős ménes is sok nekem utcára, soha nem fogom ott kimotorozni.
Egy kis 250-es vagy egy nagyobb 600-as géppel pályán viszont ellennék gondtalanul. ...kb 20 évvel fiatalabban, meg 100 millával gazdagabban úgy, hogy akkor is a faterom fizetné a gumit, a benzint, a pályabérletet és az orvosi ellátásom. ... de ugye ezt már elbuktam majd egy másik életben.
Fasza,csak én nem vagyok teljesitmény hajhász,inkább a megbizhatóságra megyek+élettartam (meg szerintem itt sokan)
nekem bőven elég a 136 paci a kis 6 literes fogyasztássommal
"nem tud semmit de azt élete végéig"nekem ez a nyerő
ha lóerőt akarnák akkor vennék zzr1100at vagy busát
Ezt találtam, remélem sok fáradságtól meg óv és segít !
főfúvóka 122 -ről 140 re
alapjárat 42 -ről 30 ra
kis csavar 1-2 fordulat kifele között
úszószint 13.5
subert tű 2.5 mm kisebb a gyárinál és vissza hegyezni
decompemeltyü aljára 2 db 3.2 mm lyuk a rúgó gyári
sport lég szűrő
gyujtás alapjáraton 11.5 fok
10200 /f 43 fok
gyári gyertya a sok benzin miatt lecserél :
denso x24epr-u vagy ngk dr8 es vagy marad a denso x27 de dupla elektrodás kivitel
szelep hézag szivó 0.15 minimum kipú 0,20 minimum
a 6-7 literes fogyasztás felmegy 8-9 re a gyári lóerő
132 Le - 146 -ra
kevesebet fogyaszon és nagyobb legyen a végsebeség !
gyári első fogaskerék 16-rol 17 csere
hátso 42- 41 csere
Így A fogyasztás 7-7.5 liter körül alakul , a gyári dinamikát felől múlja , a végsebeség 240 -ről 270 modosul és 1-4 ig pillanatok alatt leforog de még 5-be is szabályozásig lehet forgatni 6-ba elfogy ez SC -24 -é
Remélem hasznát veszitek , ezeket én kisérleteztem ki annak idején ! Üdv srácok Tasi
Reméljük nem ilyen lesz.
Úgy vettem észre, hogy csak kb 4 nappal előre tudnak jelezni rendesen. A többi az csak a sokéves átlag eredménye ami vagy bejön vagy nem.
Számítok mindenre, esőre és még fagyra is. (volt már rá példa)
Egyáltalán nem voltál sértő !
Nem is szeretnék senkit ,meg sérteni ..... ez az elbasztad .........
nekem nem sértő !
Aki szerel ,esetleg több lóerőt szeretne kisajtolni a masinából az előbb utóbb valamit el ba...... Sok tapasztalat és átszerelt éjszaka, rengeteg pénz és méreg .
Meg keresem a 21 -24 karburátor modósitásaimat ,hogy volt a legjobb ,,.... KÖZÉTESZEM !
Az auto gyorsulási versenyeken sokat tanultam , mindig tudtuk hol a határ ,,,,,,mégis ............
Az elöző gigxert is adíg tunigoltam míg el baszt......m
pedig GV 73 volt , görgős tengelyel 1340 hűvelyel , de a hajtó rúd nem bírta a turbot a 223 Le -öt , Holtig tanul az ember ! KÖSZ !
Szia Tasi!
Nem a szaktudásodat vonták kétségbe,csak a a stílust,ilyen hangnemben mi nem beszélünk egymással.Ez egy baráti társaság,ahol nem szokás kioktatni egymást....Többségében már 40 fele járunk,azt hiszem a hülyegyerekkorból már kinőttünk.Lehet nem tudtad,de nagy százalékban szakmabéliek is vannak itt.Remélem nem voltam sértő.
Bekőnyeztem , most meg az orrom fújom ................ , nagyon rendi
vagy ,hogy meg véded az öreg embert ..... ITT a fórumon !
Elvégre 51- taposom ! Én is elfogadnék egy bélást , de nincs manitu !
Osztom itt az észt ! Szeretem a cbr 1000 f et 3 is volt ,, JÓÓ MOTOR Finom ,halk ,és szépen duruzsol kicsit gyenge ,de 20 éve a legjobb motorok egyike volt és még mindig ott van , na nem fényezem tovább !
Na szia . TASI
Nem akarnék senkit okítani , de csak gépész volnék és 30 éve veterán motorokat újítok fel ide haza kis garagémba !
Az alapjárat ingadozás 95 % -ban mindig tömítetlenségi okokra lehet vissza vezetni , karbi tőmitések ,légszüröház , szivó gumi és cső a fen maradó 5 % Az akor van mikor 30-50 perces 200-220 tempo után . Be érsz a városba meg állít a lámpa !
Ilyenkor Ha nem megfelelő a szelephézag általában a nyitott dob miatt extrém modón felmelegszik a kipufogó szelep és így a szelepszár jobban meg nő ., elfogy a szelep hézag . Tehát nem zár tökéletesen az égéstér ! ilyenkor is skálázik az alapjárat .
Tőmítetségi hiba lesz a ludas !
Űdv Tasi
Ha az idő is engedi...
Meghajolok a tudásod előtt, de én csak annyit szeretnék, hogy a motorom bármikor elinduljon, elvigyen A-ból B-be, néha menjen gyorsan is, ha kell, kényelmes legyen, nem akarok álszerény lenni, de némi tekintélyt is adjon!
Ezért én igyekszem gyári állapotban karban tartani: kopó alkatrészek cseréjével, hűtővíz-fékolaj-motorolaj... cserével, külsejét tisztán tartani... valami ilyesmi!
Ezt próbálom a pénztárcámhoz igazítani, ami eddig nem igazán ment, mert mindig mínuszra jövök ki !
(elvileg)
Április 20-án hogy dolgozol?
Otthon vagy?
nekem azért nem jönnek be ezek az újak mert tiszta műanyag ,kicsi
és nem férek el rajta + pénzem sincs rá !
Persze nagyon jól mennek az biztos
Basi-hoz csatlakozom ha volna lé zzr 1400, vagy busa , bmw -ér 5millát sokalom hiába a 204 le Tasi
ha túra között kellene választani ami kajak erős(de minek?) ZZ-R1400 vagy BMW K1200R esetleg CBR1100XX
Ez a 130 fős ménes is sok nekem utcára, soha nem fogom ott kimotorozni.
Egy kis 250-es vagy egy nagyobb 600-as géppel pályán viszont ellennék gondtalanul. ...kb 20 évvel fiatalabban, meg 100 millával gazdagabban úgy, hogy akkor is a faterom fizetné a gumit, a benzint, a pályabérletet és az orvosi ellátásom. ... de ugye ezt már elbuktam majd egy másik életben.
nekem bőven elég a 136 paci a kis 6 literes fogyasztássommal
"nem tud semmit de azt élete végéig"nekem ez a nyerő
ha lóerőt akarnák akkor vennék zzr1100at vagy busát
Ezt találtam, remélem sok fáradságtól meg óv és segít !
főfúvóka 122 -ről 140 re
alapjárat 42 -ről 30 ra
kis csavar 1-2 fordulat kifele között
úszószint 13.5
subert tű 2.5 mm kisebb a gyárinál és vissza hegyezni
decompemeltyü aljára 2 db 3.2 mm lyuk a rúgó gyári
sport lég szűrő
gyujtás alapjáraton 11.5 fok
10200 /f 43 fok
gyári gyertya a sok benzin miatt lecserél :
denso x24epr-u vagy ngk dr8 es vagy marad a denso x27 de dupla elektrodás kivitel
szelep hézag szivó 0.15 minimum kipú 0,20 minimum
a 6-7 literes fogyasztás felmegy 8-9 re a gyári lóerő
132 Le - 146 -ra
kevesebet fogyaszon és nagyobb legyen a végsebeség !
gyári első fogaskerék 16-rol 17 csere
hátso 42- 41 csere
Így A fogyasztás 7-7.5 liter körül alakul , a gyári dinamikát felől múlja , a végsebeség 240 -ről 270 modosul és 1-4 ig pillanatok alatt leforog de még 5-be is szabályozásig lehet forgatni 6-ba elfogy ez SC -24 -é
Remélem hasznát veszitek , ezeket én kisérleteztem ki annak idején ! Üdv srácok Tasi
Úgy vettem észre, hogy csak kb 4 nappal előre tudnak jelezni rendesen. A többi az csak a sokéves átlag eredménye ami vagy bejön vagy nem.
Számítok mindenre, esőre és még fagyra is. (volt már rá példa)
Nem is szeretnék senkit ,meg sérteni ..... ez az elbasztad .........
nekem nem sértő !
Aki szerel ,esetleg több lóerőt szeretne kisajtolni a masinából az előbb utóbb valamit el ba...... Sok tapasztalat és átszerelt éjszaka, rengeteg pénz és méreg .
Meg keresem a 21 -24 karburátor modósitásaimat ,hogy volt a legjobb ,,.... KÖZÉTESZEM !
Az auto gyorsulási versenyeken sokat tanultam , mindig tudtuk hol a határ ,,,,,,mégis ............
Az elöző gigxert is adíg tunigoltam míg el baszt......m
pedig GV 73 volt , görgős tengelyel 1340 hűvelyel , de a hajtó rúd nem bírta a turbot a 223 Le -öt , Holtig tanul az ember ! KÖSZ !
üdv Tasi
Nem a szaktudásodat vonták kétségbe,csak a a stílust,ilyen hangnemben mi nem beszélünk egymással.Ez egy baráti társaság,ahol nem szokás kioktatni egymást....Többségében már 40 fele járunk,azt hiszem a hülyegyerekkorból már kinőttünk.Lehet nem tudtad,de nagy százalékban szakmabéliek is vannak itt.Remélem nem voltam sértő.
Nem szabad foglalkozni vele + ha fel is kokányolják - - - lóerő
Ráadásul lambaszonda nélkül még a fogyasztás is nő !
Igazad van a szinkron miatt is skálázhat ,de akkor indulásnál kis gáznál dadog a gép , alacsony fordulaton gázra megfogja egy pilanatra a motort
amig működött addig jó volt
DFi, Főtengely csavarodás
Bekőnyeztem , most meg az orrom fújom ................ , nagyon rendi
vagy ,hogy meg véded az öreg embert ..... ITT a fórumon !
Elvégre 51- taposom ! Én is elfogadnék egy bélást , de nincs manitu !
Osztom itt az észt ! Szeretem a cbr 1000 f et 3 is volt ,, JÓÓ MOTOR Finom ,halk ,és szépen duruzsol kicsit gyenge ,de 20 éve a legjobb motorok egyike volt és még mindig ott van , na nem fényezem tovább !
Na szia . TASI
Az alapjárat ingadozás 95 % -ban mindig tömítetlenségi okokra lehet vissza vezetni , karbi tőmitések ,légszüröház , szivó gumi és cső a fen maradó 5 % Az akor van mikor 30-50 perces 200-220 tempo után . Be érsz a városba meg állít a lámpa !
Ilyenkor Ha nem megfelelő a szelephézag általában a nyitott dob miatt extrém modón felmelegszik a kipufogó szelep és így a szelepszár jobban meg nő ., elfogy a szelep hézag . Tehát nem zár tökéletesen az égéstér ! ilyenkor is skálázik az alapjárat .
Tőmítetségi hiba lesz a ludas !
Űdv Tasi