Sziasztok! ritkán vagyok mostanábon gépközelben.
Nagyon ritkán... :(
Persze már előkerült a Kékség.
Jó lenne szombat délután egy tali, de későn vettem észre a hozzászólást. :(
Győztek a hormonok, ezért maradok a randinál.
Persze a nyáron feltétlenül gurulunk együtt egy jót.
Széles utat!
Szét lehet szedni a lámpát! Ha olyan anyaggal van összerakva mint a nyers gumi (gyári) akkor fel kell melegíteni hőlégfúvóval és akkor szét tudod szedni! Itt leírja hogyan kell!
De sok minden kell odaát a műszakihoz!Leírom hogy műszakiztatom én a gépet immárom 6. éve(Nállunk évente kell):
-Szép motor!Motorszám?
-Kösz.Valahol a kipufókönyknél úgy hallottam.
-Aha.A rosseb hajol le addig...
-Fék jó?
-Persze,nem vagyok én öngyilkosjelölt!
-Befizetés megvan?Meg,köszi,jövőre találkozunk!
Hát kb ennyi....
Műszakinál nekem nézték, hogy hova világít, meg az első helyzetjelzőt keresték, de nem találták meg - én se!
Azóta se tudom hol van, mert már szedtem szét a lámpa környékét, de nem találtam, majd a talin valaki megmutatja, ha tudja!
Ha kivetted a csavart lent,és a rögzitő gyűrűt fent, akkor annak szét kell jönnie
Azért van fémes hangja mert a felső csúszógyűrű koppanik neki a szimering alatt lévő távtartónak
Rántsad szét ne szarakodj ,(nagy gáz kis szerencse)
Igen érdekel, mert ha eljutok oda, hogy festésre lesz pénzem, akkor jobb megoldásnak találom a szinterezést!
Hogy kellett előkészíteni a felnit? Mennyi ideig tartott?
Köszi!
Nekem mostanában vizsgázott a vas és nagyon normálisak voltak (Mozaik utca)... 2 bajom is volt: a jobb hátsó index nem működött... ráütöttem relé környékére és felvillant 1 pillanatra nem baj, de csináljon vele valamit... ok. A lábfék kapcsolója, ha finoman engeded vissza a pedált nem mindig kapcsolja le a féklámpát... simán leszarták, mondták, hogy azért így ne maradjon de ezért nem húznak meg... a lámpa annyi volt, hogy kapcsolja föl, megy, ok... csak fékpad volt műszeres mérés, de az érthető. Ja és a dudám nagyon tetszett nekik, mert olyan mint egy furgoné
Kis segítség: http://www.manualedereparatie.... Amúgy vigyázz vele,mert a porvédő(amit látsz kivülről) nem adják a szimmeringel együtt,csak ha készletben veszed.
Eredetileg nem ugrál így a kép, ha rákattintasz akkor jó. Sportmotor átméretezi, ez bezavar neki, de egy próbát megért tudja-e az animált gif formátumot az oldal.
Valaki szedett már szét első fényszórót?
Egyáltalán szét lehet szedni, hogy a foncsor állító mechanikájához hozzá férjek? Az enyém mintha össze lenne ragasztva valami trutyival (értem az üvegrész meg a műanyag test rész). Nem hiszem, hogy gyári megoldás, eröltetni meg nem akarom.
Így viszont nem tudom beállítani a fényszórót hogy hova világítson, gondolom szét van menve a fogaskerekes mechanikája. Egyelőre úgy néz ki, hogy csak nappal tudok közlekedni. (Meg remélem nem mérik be a vizsgán... eddig még soha nem tették, de ki tudja, változnak az idők.)
Vagy valami más ötlet...? Felmerült, hogy maga alá a lámpatest alá tegyek be pár alátétet... nos ez kivitelezhetetlen, olyan hülyén kapcsolódik az első idomhoz 4 csavarral a lámpa, hogy oda aki bevarázsol nekem egy vagy több alátétet, azt fényes nappal féltéren az Erzsébet hídon le...
Szerintetek mennyire van ki már a tököm ettől a sok "apró" kellemetlen hibától?
Motorozni szeretek nem szerelni.
igen, kivettem azt is! holnap délután megpróbálom szétrántani kicsit erélyesebben is akkor. Ez a kép honnan van, ha meg lehet kérdezni? Én nem találtam a neten csak a későbbi verzió ('89) manual-ját . Ez legalább hasonlít az enyémre. Ez a jobb oldaliról van.
Köszi a segítséget! . majd jelentkezek még, ha nem megy.
Legyetek jók addig is:D