Azt azért szeretném megemlíteni, hogy le a kalappal Tike felesége előtt!
Ugyanis nem hárman beszélgettünk a három motorról, hanem négyen, Őt is beleértve!
Megnéztem a tanktáskát és sajnos nincs benne az alsó részén a térképtartó !
A visszapillantóm leszorítója meg el fog törni , de az úton kiagyaltam, hogy gyorskötözővel csinálok rá egy "bilincset", ha megadja magát legalább ne hagyjam el!
Ja, amikor kicsit "megnyomtuk", akkor 7000-8000-nél volt, de 100-as tempónál 3800 körül volt!
Valamilyen cipőt/csizmát jobb, ha beszerzel, mert hamar "elmacskásodik" a bokád, főleg ilyen tempónál!
Szia!
Örülök, hogy már vannak sikerélmények is, így nehezen írom le, hogy milyen jól éreztem magam ezen a kis találkozón!
Emlékszel a "bontósra"?
Nem tudom mi lesz, ha többen összejövünk
Kis csapatokban repülünk egyik motorról a másikra és vissza, mint a méhecskék a virágon!
Közben meg eltelik, vagy öt óra...
Várom már!
3000
Hogy elrepült az idő!
Kár, hogy a fotókat későn csináltuk...
Sajnálom, hogy más nem tudott eljönni, pedig egy közös gurulás milyen állat lenne!
Most legalább már motor is volt
Nem is gondoltam volna, hogy szinte csak a motorról órákat elbeszéltünk állva:D:D:D Mondjuk Cube és Bt vel is bajba kerültünk:D A találkozón még inni is lehet hozzá, úgyhogy ott nagyobb lesz a baj 1 a lényeg, hogy elfelejtettem ,hogy attisknak mennyit forog a vas 100-nál:D:D:D de ha jól értettem 7000-et?:S jééézusom majd ő megmondja:D és kivilágosodott, hogy miért is nem volt jó az Attisk-tól másolt műanyag takaró:D:D de azért így is jó lett:D:D:D legközelebb lehetőleg korábban indítjuk meg a bulit... és benne vagyok bármikor spontán találkozóba!:D
Nem tudom segít e de én így okoskodnák: A szívató arra szolgál, hogy dúsítsa a keveréket, hogy a hideg hengerben kicsapodó benzin ellenére is induljon, tehát ha meleg motornál is kell akkor túl szegény a keverék (benzin-levegő), ha eddig jó volt akkor vszínű fals levegőt szív ezt úgy szokták ellenőrizni hogy féktisztítóval, vagy hidegindítóval megfújkálni a lehetséges helyeket ahol felpörög ott szív félre. Ha mindig is ilyen volt akkor alacsony úszószínt, kis fúvóka , a tű túl lent van, a keverék állító csavar nincs jól beállítva. Érdemes az üzemmeleg motorból kivenni a gyertyát és megnézni az elektróda színét, ha fehér akkor szegény, ha kormos akkor dús a keverék.
oksa, és köszi, eddig nem csöppent rá, de mániákusan törlöm indulás elött és megállás után, illetve egy rongy van odatekerve álltában. Egyelőre ennyit tudok tenni...
Mindazoknak akik nem mentek a találkozóra, esti mese tőlem. "Mi volt ma a mozdonnyal?" címmel.
Nyugodtan át lehet ugrani, semmi fontosat nem írok... ...(ez nem igaz!)
Beindítottam, nagyon nehezen. Nagyon darabos hangja volt, nagyon erőtlen amíg be nem melegedett, mondjuk utána sem volt leányálom. Sokáig szívatóval mentem.
Elkezdtem rohangálni az utcában fel alá, majd a környékbeli kisutcákban is... nem bírtam ki, kimentem a főútra kb 500 méternyit.
Visszajöttem. Meglepő módon most nem esett szét útközben elektronika vagy csavar. Kicsit megvasaltam a tök új hátsófék betéteket, most már fognak rendesen, vizsgán majd nem vallok velük szégyent. Jól felmelegedett a motor, a hűtőventillátor bekapcsolt.
Miután leállítottam újra beindítottam, milyen meglepő, kellett hozzá a szívató is. (Forró motorhoz? )
Levettem az oldalspoilert és lentebb vettem 1100-ra a fordulatot, mert felkúszott 2000 körülre. Egyenetlen járás, stb a szokásos. Ráhagytam. Már csak Tikében bízok.
Kedvetlenül leállítottam. Azt hittem már roszabb nem lehet és ekkor észrevettem, hogy a basi által gyártott kormányvég 1cm-el kintebb van. Megfogom és ugyan erővel de ki tudtam húzni a "dió"-val együtt. Kár, hogy nem fotóztam le érdekes lett volna látni annak aki még nem tudja milyen cucc van a kormányban.
Csak néztem és gondolkoztam vajon minek kellene a kormányban tartania. 1 arasznyi hosszú fémhenger, elöl gumigyűrű, vége fele megint gumigyűrű. Kerestem bármi nyomát a rögzítésnek, csapot, ragasztást, préselést, bármit (szigszalagot ). Végül úgy döntöttem a Honda mérnökei sokkal okosabbak mint én valaha leszek, így adtam nekik még egy kis időt... és megvilágosodtam.
Ahogy a csavar összehúzza a kormányvéget és a diót, a köztük lévő gumigyűrű összenyomódik, ezáltal a kerülete nő és nekifeszül a kormány belső falához.
Már csak egy csavarra volt szükségem ami pont megfelelő hosszúságú. Vágtam egyet átmenetileg kipróbálni az elméletem... Siker, akár a cövek. Na ezen felbuzdulva gyorsan kikaptam a másik oldalról is, és ott is elvégeztem a műveletet.
Tök büszke voltam magamra... és elfelejtettem lefotózni
Na mondom, akkor megnézem az olajat, vajon mennyit kell utántöltenem úgy, hogy a multkor mondtátok nem betekerve kell nézni csak belehelyezve a szintmérőt... 7dl-t töltöttem még bele hogy a max jelzés alatt legyen. Gyakorlatilag a teljes itthoni tartalékot. Le voltam döbbenve.
Azután elővettem a sulyzókat, mert feltünt milyen bizonytalanul tologatom a motort, hiába el anyámasszonyosodtam (kissé elhagytam magam). Ekkora mozdonyhoz nem remegő térdek kellenek ha megdől pár fokot álló helyzetében, ne adj isten fel kell egyedül állítanom a stabil oldalfekvő helyzetéből. A multkor sikerült, de akkor sokkal jobb erönlétben voltam... most meg... ááá hagyjuk.
Ez volt ma, fáradt vagyok a sulyzózástól, kis adrenalin még csörgedezik a motorozástól, és kissé bús vagyok a motor miatt, sör meg nincs itthon hogy lelazuljak. (A fórumlakók nagy része meg találkozón van! )
Jó szórakozást nekik, nektek meg jó éjt!
Vége a mesének, sipirc az ágyba!
A szinkront remélhetőleg Tikével megszakértjük, vagy megmondja melyik árokba hajítsam a karbisort....
Rád viszont majd egyszer egy teleszkópszimering megeszközölése végett számítok, valamikor. Ha vállalod, majd megbeszéljük a találkozón, mikir vagy fogadóképes, meg mit vigyek, stb. Addig szerintem kibírja... (remélem)
Diszkréten csöpög, kb 4-5 csöpp/nap miután mentem vele.
igen az jó lenne ha ránéznél. Kivegyem mire jössz vagy hallani akarod járás közben?
Tudod-e kb mikor és meddig érsz rá? ... mert akkor én is úgy készülök.
Tike, a vidi végén ugye magától állt le a motorod?
... kérdem ezt azért, mert az enyém (is) egy hirtelen gázfröccs után alapjárat alá esik a fordulata és leáll. Kivéve most amikor 1100-1200rpm az alapjárata, nem pedig 800. Vajon miért csinálja?
Azt azért szeretném megemlíteni, hogy le a kalappal Tike felesége előtt!
Ugyanis nem hárman beszélgettünk a három motorról, hanem négyen, Őt is beleértve!
Megnéztem a tanktáskát és sajnos nincs benne az alsó részén a térképtartó !
A visszapillantóm leszorítója meg el fog törni , de az úton kiagyaltam, hogy gyorskötözővel csinálok rá egy "bilincset", ha megadja magát legalább ne hagyjam el!
Valamilyen cipőt/csizmát jobb, ha beszerzel, mert hamar "elmacskásodik" a bokád, főleg ilyen tempónál!
Örülök, hogy már vannak sikerélmények is, így nehezen írom le, hogy milyen jól éreztem magam ezen a kis találkozón!
Emlékszel a "bontósra"?
Nem tudom mi lesz, ha többen összejövünk
Kis csapatokban repülünk egyik motorról a másikra és vissza, mint a méhecskék a virágon!
Közben meg eltelik, vagy öt óra...
Várom már!
Hogy elrepült az idő!
Kár, hogy a fotókat későn csináltuk...
Sajnálom, hogy más nem tudott eljönni, pedig egy közös gurulás milyen állat lenne!
Most legalább már motor is volt
21:25-re Hatvanban is voltam, még mentem egy kis kört!
Rendben hazaértem és még a visszapillantóm is megvan!
Nincs kedved kivenni és lefotózni a gyertyákat?
...azon agyalok, mikor megyünk lehet kiveszem a karbisorom és visszük azt is próbálni...
Nyugodtan át lehet ugrani, semmi fontosat nem írok... ...(ez nem igaz!)
Beindítottam, nagyon nehezen. Nagyon darabos hangja volt, nagyon erőtlen amíg be nem melegedett, mondjuk utána sem volt leányálom. Sokáig szívatóval mentem.
Elkezdtem rohangálni az utcában fel alá, majd a környékbeli kisutcákban is... nem bírtam ki, kimentem a főútra kb 500 méternyit.
Visszajöttem. Meglepő módon most nem esett szét útközben elektronika vagy csavar. Kicsit megvasaltam a tök új hátsófék betéteket, most már fognak rendesen, vizsgán majd nem vallok velük szégyent. Jól felmelegedett a motor, a hűtőventillátor bekapcsolt.
Miután leállítottam újra beindítottam, milyen meglepő, kellett hozzá a szívató is. (Forró motorhoz? )
Levettem az oldalspoilert és lentebb vettem 1100-ra a fordulatot, mert felkúszott 2000 körülre. Egyenetlen járás, stb a szokásos. Ráhagytam. Már csak Tikében bízok.
Kedvetlenül leállítottam. Azt hittem már roszabb nem lehet és ekkor észrevettem, hogy a basi által gyártott kormányvég 1cm-el kintebb van. Megfogom és ugyan erővel de ki tudtam húzni a "dió"-val együtt. Kár, hogy nem fotóztam le érdekes lett volna látni annak aki még nem tudja milyen cucc van a kormányban.
Csak néztem és gondolkoztam vajon minek kellene a kormányban tartania. 1 arasznyi hosszú fémhenger, elöl gumigyűrű, vége fele megint gumigyűrű. Kerestem bármi nyomát a rögzítésnek, csapot, ragasztást, préselést, bármit (szigszalagot ). Végül úgy döntöttem a Honda mérnökei sokkal okosabbak mint én valaha leszek, így adtam nekik még egy kis időt... és megvilágosodtam.
Ahogy a csavar összehúzza a kormányvéget és a diót, a köztük lévő gumigyűrű összenyomódik, ezáltal a kerülete nő és nekifeszül a kormány belső falához.
Már csak egy csavarra volt szükségem ami pont megfelelő hosszúságú. Vágtam egyet átmenetileg kipróbálni az elméletem... Siker, akár a cövek. Na ezen felbuzdulva gyorsan kikaptam a másik oldalról is, és ott is elvégeztem a műveletet.
Tök büszke voltam magamra... és elfelejtettem lefotózni
Na mondom, akkor megnézem az olajat, vajon mennyit kell utántöltenem úgy, hogy a multkor mondtátok nem betekerve kell nézni csak belehelyezve a szintmérőt... 7dl-t töltöttem még bele hogy a max jelzés alatt legyen. Gyakorlatilag a teljes itthoni tartalékot. Le voltam döbbenve.
Azután elővettem a sulyzókat, mert feltünt milyen bizonytalanul tologatom a motort, hiába el anyámasszonyosodtam (kissé elhagytam magam). Ekkora mozdonyhoz nem remegő térdek kellenek ha megdől pár fokot álló helyzetében, ne adj isten fel kell egyedül állítanom a stabil oldalfekvő helyzetéből. A multkor sikerült, de akkor sokkal jobb erönlétben voltam... most meg... ááá hagyjuk.
Ez volt ma, fáradt vagyok a sulyzózástól, kis adrenalin még csörgedezik a motorozástól, és kissé bús vagyok a motor miatt, sör meg nincs itthon hogy lelazuljak. (A fórumlakók nagy része meg találkozón van! )
Jó szórakozást nekik, nektek meg jó éjt!
Vége a mesének, sipirc az ágyba!
Rád viszont majd egyszer egy teleszkópszimering megeszközölése végett számítok, valamikor. Ha vállalod, majd megbeszéljük a találkozón, mikir vagy fogadóképes, meg mit vigyek, stb. Addig szerintem kibírja... (remélem)
Diszkréten csöpög, kb 4-5 csöpp/nap miután mentem vele.
Vezetni is sokkal könnyebb a városi forgalomban. Nincs akkora motorfék, hogy kiugrik a szemem.
köszi
2: nincs megfelelően szinkronizálva
vagy mindkettő egyszerre
Tudod-e kb mikor és meddig érsz rá? ... mert akkor én is úgy készülök.
Sztem nálad még valami nincs rendesen beállítva, azért fulladhat le. Jön a húsvét, nemsoká jól megtanulmányozzuk azt a karbisort...
... kérdem ezt azért, mert az enyém (is) egy hirtelen gázfröccs után alapjárat alá esik a fordulata és leáll. Kivéve most amikor 1100-1200rpm az alapjárata, nem pedig 800. Vajon miért csinálja?
amúgy Lájkóóóltam