Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szeva.Msn-re vegyél fel ha vmi érdekel.
ezzel kapcsolatban Zee keresd az ő gépe van átalakítva itt a fórumon a legjobban
Sziasztok!
Van valakinek tapasztalata CBF 250 tuningolása kapcsán? Sportdobra, sportlégszűrőre, teljesítménynövelésre gondolok: Milyen módon, milyen szervízben, és milyen összegért lehet ezt megoldani?
vagy még?
hali van fent valaki?
Sehol senki Akkor én mentem
Segitséget kérek van egy honda cb 50 -es motorom 1979-es évjárat hideg motornál szép alapjáratom van ahogy melgszik a motor megszünik az alapjárat és az alapjárat állitó csavarására utánna nem reagál aki tud segitsen köszi.
még pár képet raktam fel
hát ez az én kincsem!Benne még nem csalódttam
Köszi!Nekem is nagyon a szívemhez nőtt!De valószínű csere lesz nálam is mert az álmom egy cbr 250-es.Sajna minden pénz fügvénye mert ezeket már nem hitelezik be mivel nem gyártyák őket és csak régi tipusuak vannak!De ha sikerül azért teszek fel képet a kicsikémről!
Szia!Cbf 250 se eszik sokat:)
Ám grat mocihoz.enyém talán jövöre lesz eladó:)
Passz.Megszerettem...
Igen mértem a töltést . 12,3V
Ez nagyon sovány.Juniusban vettem ezt az aksit mert az elözötis kicsinálta.Akkor csak azt hittem hogy az aksi a rosz.De most rájöttem hogy a generátor.Nem mertem még megbontani a motort mert nem tom hol van pontosan.
Tudsz ebben segiteni,hogy hogy induljak a bontással?
hali másik aksival probáltad már?vagy müszerrel mérted a kevés töltést?mert nekem a gyári aksivel voltak problémák hogy nem vette fel a cuccost ugy ahogy kell
jól választottál mert nekem cbf 125-ös van .kurva keveset eszik és könnyen kezelhető!nekem szerencsém volt a vételel!
sziasztok skacok!Nekem egy cbf 125-ös van és imádom!Kezdésnak nagyon jó mert eszméletlen könnyen lehet kezelni!
Sziasztok!

Most regisztráltam erre a fórumra.Van egy 2004-es CBF250-esem és nincs töltésem.Vagyis hát van csak nagyon kevés.Még nem akartam szétszedni a motort mert nem tom hol van rajta a generátor pontosan.VAgyis hogy mejik oldalon és hogy érdemes nekiállni.Ebben kérném a segitségéteket.
azt mondták hengerfej kuka, szelepek kuka, valószínűleg autó szelepek voltak belegányolva, a hengeren nem látszódott semmi, rendbe lehet ne hozni ha lenne alkatrész, illetve ami van az enm olyan rohadt drága.
Majdnem tökéletes
Am rendbe lehet ezt még hozni, nem biztos, hogy olyan vészes.
Hát ebbe bizony elszakadt egy szelep szár
Dugattyúnak annyi gondolom, hengert is meghúzta?
na szétkapva, nem túl jó a helyzet.
ebben jelenleg egy sincs. , beállt valami, még nincs szétbontva de hamarosan.
102mp/h? 31 paci. Az már szép teljesítmény.Azt a 10 pacit kölcsön adhatnád.
hello!
kellene nekem egy kis segítség, van egy honda cbx 250rs blokkom (89es évjárat), ez egy japán belpiacos motor, alkatrész még az aranynál is drágábban van hozzá, de ahogy itt nézegettem a képeket a fórumon, minimális hasonlóság van a cbf-ekkel. azt még pontosan nem tudom mi kellene hozzá, meg hogy az hogy is néz ki, de talán a tulajok látnak némi hasonlóságot a saját gépük és e között.

erről a szekérről lenne szó:
http://www.motorcyclespecs.co....

előre is köszi
hello!
Akciós használt PC-k, míg valaki meg nem veszi...

2 db. PC3USB - Suzuki GSX-R600, GSX-R750: 48.000HUF
1 db. PC3USB - Honda CBR1000RR (2004-2005): 48.000HUF
1 db. PC3USB - Kawasaki ZX6R/ZX6RR (2005-2006): 48.000HUF
1 db. PC3SERIAL - Honda Hornet 900 (2002-2008): 36.000HUF
1 db. PC3SERIAL - Honda CBR929RR (2000-2001): 36.000HUF
1 db. PC3SERIAL - Honda CBR600F4i (2001-2006): 36.000HUF
2 db. PC3SERIAL - Suzuki GSX-R600, GSX-R750: 36.000HUF
1 db. PC2SERIAL - Yamaha R1 (2002-2003): 28.000HUF

Akciós beállítás a PC-khez: 40.000HUF