Sziasztok!
Lehetőségem nyílt egy új 600SA kedvezményes vásárlására,csak amikor kipróbáltam egyet, csalódtam,gyengének éreztem.
Én a nyomaték híve vagyok (ezért van 18éve diesel autóm)
Túrázásra szeretném használni főleg két személlyel.Úgy gondolom az 1000-es lenne az igényeimnek megfelelő, csak még nem tudtam kipróbálni.Örülnék, ha tapasztalt, elfogulatlan véleményetekkel megtisztelnétek!
Remélem nem csak újgazdag sznobok vásárolják ezt a tipust,mert én még csak ilyennel találkoztam.
Köszönettel
Malamut
Köszi a tanácsot a váltóolajat illetően!
Ha a szerviz nem tudja megoldani (amiben biztos vagyok) kipróbálom. Most még a gyári van benne!
Haver most vett egy nagytestü 150-es suzuki robogót.
130-at megy alattam 150-es(!) kicsi robogó kerekekkel(!)
A kis CBf-em meg full erőlködve eléri az álom 140-et ha jó napja van!
Nekem nagyon nem mindegy az a 9 lóerő! Az egy hengert meg nem is mondom.
Szerintem az YBR250 a kakukktojás. Ha a másik kettőhöz nézed, akkor teljesen elavult. Gyenge, léghűtéses, dobfékes. És ehhez képest az a legdrágább :))
Kis ninja sportszerű motor, mivel pörgetni kell, nem való városba. az YBR250 és a VTR250 meg nem egy súlycsoport. Szerintem a Yamaha kivonja a piacról hamarosan és hoz helyette valami mást.
hát én nem érzek itt kakukk tojást a ninja véleményem szerint nem ide való, a ybr meg semmiben nem különbözik a cbf től, én azt nem értem hogy a cbf alapból miért nem v2-es? miért adtak ki egy csont olyan mocit mint egy 250-es mz? és sztem igen is sokat számít az a pár lóerő én nekem nem is kéne most nagyobb moci ha ebben a kis 250-esbe lennne még egy kis tartalék hogy legalább egy 125 nsr ami 20 éves ne hagyon ott....és nem csak gyorsulásra értem hanem akár túratempóba is
VTR-t nem most találták ki, 13 éve gyártják. Csak Japánban és Ausztráliában forgalmazták a karbis változatát.
Mivel a Kawasaki behozta a kis Ninját ide, a Hondának lépnie kellett. Mivel a CBF250-et ki kellett vonniuk a gyenge Euro normája miatt, ezért gyorsan kellett cselekedniük, mert a Kawasaki elvitte volna a piacot. Behozták a VTR-t, de előtte befecskendezős kapott.
Én VTR-t vettem a CG után, nagyon tetszik. Fogyasztása is barátságos 3 liter, városban! A V-blokk meg maga az isten, nem is kell hatezer fölé pörgetnem normál közlekedés közben.
Nekem csalódás!
A VTR után és sokkal jobbat vártam!
Mi a nagy újdonság?
Felpofozták, hogy jobban hasonlítson az 500-asra!
Megmaradt az 1 henger!
5 lóerőnyi növekedés? Huuuu hát azért megérte!
Szerintem motorikusan a VTR klasszisokkal joban sikerült!
DE
Ha va váltó maradt u.a. mint a mijeinkben szart sem ér egyik sem!
(most lett 2 éves a mocim 11.900km van benne és CSODA kell, hogy járó felmelegedett motornál üresbe lehesen tenni! Röhej! Kíváncsi leszek mit mond majd a szerviz! Gondolom semmi jót!)
Ha váltani kell min 500-as Honda vagy Suzuki.
nah akkkor ha a vtr 250 nem is de ez a 300as moci leviszi a miénk, én csak azt nem értem hogy ezt a két mocit miért most találták ki .....ezekbe pont meg van az a pici ami a miénkből hiányzik, szerintem
Nagyon tetszik a formája , bár ha jobban megnézem - a blokk (külsőleg) ugyanolyan. Erről jut szembe: Rég-(ebb)-en talán itt, ezen a fórumon röppent fel a hír 300-as,350-es és 400-as hengerről a mi kis gépünkhöz.
Lehetőségem nyílt egy új 600SA kedvezményes vásárlására,csak amikor kipróbáltam egyet, csalódtam,gyengének éreztem.
Én a nyomaték híve vagyok (ezért van 18éve diesel autóm)
Túrázásra szeretném használni főleg két személlyel.Úgy gondolom az 1000-es lenne az igényeimnek megfelelő, csak még nem tudtam kipróbálni.Örülnék, ha tapasztalt, elfogulatlan véleményetekkel megtisztelnétek!
Remélem nem csak újgazdag sznobok vásárolják ezt a tipust,mert én még csak ilyennel találkoztam.
Köszönettel
Malamut