Nem rossz ötlet
De akinek nincs robogó csomagtartója, azt is meg kell venni.
Meg nekem így megmaradt a kapaszkodóm és bármikor vissza tudom cserélni.
Egyébként én Givi E340N dobozt vettem (34l) , egy alap 30l- esbe a sisakon kívül nem fér be semmi.
További instrukciók:
- Csövek végébe dugókat esztergáltatni (azokba az M6- os belső menettel egyből), majd rézzel beforrasztatni
- zártidomnál töréseknél "V" alakot kivágni, szögben meghajlítani, összehegeszteni, simára csiszolni
- hosszabb csőre ráhegeszteni a felfogató lemezt+ merevítőket
- felfogató lemezt kifúrni 2 helyen és fel is csavarozható
- rövid csövek végét a lapításoknál kifúrva azok is felcsavarozhatók
- meghajlított, összehegesztett zártidomot is kifúrni a csővégek helyén, majd kívülről kisüllyeszteni
- süllyesztett fejű csavarokkal zártidomok is felcsavarozhatók
- doboztartó platnin ahol vannak a rögzítő furatok én keresztbe összehegesztettem 2 helyen a zártidomokat (30*4mm laposvassal)
- felfogató platnit felfúrni a laposvasakra
- próbafelfogatás
- leszedni mindent, csiszolás, festés
- felrakás a moccra és kész
Szia!
Fölösleges hozzá olyan kis kézi könyv nem ér semmit én végig olvastam és mint kiderült rosszul van lefordítva teljesen ilyen hogy az alapjárat álítót azt a kormányhoz irta a gáz holtjátékának a beállítási helyére, meg még egy rakás hülyeséget azt amikor utána kérdeztem a hondába mondták hogy az a kis könyv teljesen rossz.
Hali,űdv a csapatban!
Foregon sajna nem jött össze a levegőszűrő mert nem talált olcsóban(((
Egyenlőre várok vele (hátha meg lesz)addig is gumit kell cserélnem
16000km -nél(eddig gyári volt!) Az r17.hu -n találtam elég jó áron tudtok jobbat?
A lánc szett még nekem is eredeti,de szerintem vezetési stílus+ karbantarás függvénye az élettartam..
Most - vagyis a mai nappal - léptem én is a honda cbf 250-esek bűvkörébe.
Nagyon megragadott ez a kis motor..ilyenen tanultam, és megszerettem..
Viszont olyan kérdésem lenne, hogy van-e valakinek - vagy tud olyan oldalt, ahonnan le tudnék tölteni - használati utasítást..
Előre is köszi a segítséget!
Nekem most kb. 21500 KM van a gépben és mostanában kezdett lötyögni, szóval eddig bírta. Ami érdekes, hogy az oldalán is kezdett látszani a szemeknél a kopás... de gondolom a lazaság miatt kóválygott jobbra - balra pedig különösebb hangja nincs.
Július végén viszem felkészítésre/műszaki vizsgára, az előzetes terv:
- gumik (Metzeler), Lánc (szett) vizsga, stb. 85 - 90... a végén ha érdekel valakit beszámolok róla.
Augusztusban lesz 4 éves, de eddig nem kellett hozzányúlni semmilyen szinten - most viszont ezeket a dolgokat megérdemli újabb 4 évre...
Sziasztok! nekem 1 kis hoki 50 es derbim van de ma mentem egy honda cb 600 f hornettel nekem minden álmom az hogy legyen egy ilyen motorom na nem baj majd 2 év múlva... annyit tudok mondani hogy nagyon állat motor és akinek ilyen van nagyon becsülje meg!
CSá ismét csak az én szerelőmet tudom ajánlani nekem sokkal olcsobban megvolt a lánc is talán 25e volt szereléssel eggyüt hivd fel azt számot amit megadtam nem rég az egyik hozzá szólásban
De akinek nincs robogó csomagtartója, azt is meg kell venni.
Meg nekem így megmaradt a kapaszkodóm és bármikor vissza tudom cserélni.
Egyébként én Givi E340N dobozt vettem (34l) , egy alap 30l- esbe a sisakon kívül nem fér be semmi.