A héten lemostam a láncot, ráfért már rendesen. Most van 7800 km a moccban, de sztem az előző tulaj egyszersem mosta le a 6000 km alatt
Receptem a következő volt:
- első körben Brigeciol-benzin 1:1 arányú keverék+ ecset
- második kör: tiszta benzin+ ecset
- láncspray, utána próbakör meg fél óra pihenő
- láncspray, majd garázs, hadd száradjon
Alattam (186/92) is max. 120-at megy, többet még nem tudtam kihozni belőle.
A légellenállás miatt a magasság többet számít, mint a súly a végsebességnél.
hát nem hiszem hogy a súlyod miatt lenne ilyen kis teljesítményü és is 100 kilo vagyok és alattam simán viszi a 140-et akkor pörög 9500 fölött kicsivel!
Na kapot a mocim új indexeket(másik tönkre ment),olajat,szűrőketés most már sokkal jobb lett a váltó bár még egy kicsit mindig nehezen veszi az ürest.Még a kormányomat is ki kéne cserélni(meg van 1 picit hajolva) csak nem tudom milyen lenne facca hozzá ami 1 kicsit esetleg szélesebb ,de még a kábelek el érik.
Vissza kellett volna tólni a szivatót
Viccet félretéve, ami szóba jöhet:
- kipuff dugulás, karbi beállítás, légszűrő tele van kosszal
De ha pl. hegymenetben sokat mentél, akkor ne csodálkozz a fogyasztáson.
jah egyébként nekem igen bejönnek! meg van bennük az a kicsi ami ebből a mociból hiányzik! jah egyébként nem tudja valaki hogy miért kezdett el 4,5 felet anni a mocim? eddig 3-3,5 -öt evett ha akartam se sikerült 4 főlé vinni most meg mentem a hétvégén túrázni és 4,5 pedig nem is pörgettem nagyon!
A szivatásról meg annyit hogy én mindig megvárom hogy elérje a 3 ezres fordulatot maxra húzott szivatóval és utána indulok csak van mikor olyan meleg hogy nem kell várni semmit és már lehet is indulni de nekem is ha lerakom egy órára már szivatni kell egy 10-15 másodpercet mert nem bírja tartani az alapjáratot vagy csak nagyon csúnyán 1000 alatt
Itt csináltattam Győrbe egy maszek szerelőnél! igen korrektek mindig mindenben!Kivették a régit körbe rajzolták elküldték valahova faxon és másnap már be is volt téve! Hát most pontosabbnak érzem kicsit talán az üreset még most is kicsit nehéz megtalálni de millioszor könnyeb mint régen!
Szia!
én motoroat is elég sokáig kell szivatni, valami beállítás szerintem nem klappol a karbinál. Szivatóval inditom, aztán pár perc mulva le is lehet venni róla. vagy próbáld meg fentebb venni kicsit az alapjáratot. tekersz kicsit rajta, lehet az is megoldja! Km spirált is cseréltem már, nekem is 4000körül volt, honda boltba rendeltem...
Köszi!
Csak az a bajom, hogy nem tudom, meddig szivassam, mert úgy próbálom, hogy picit maxon, aztán meg úgy, h ne fulladjon le!
De így sokáig kell! És ha áll kb egy órát, akkor lehet, h újra kell. Azt hiszem, még tanulnom kell ezt:-)
Na mindegy. Ja és nem tudod, h hol lehet ennyiért megvenni a spirált?
Mert én eddig csak egy helyen kérdeztem, de ott azt mondták, hogy 6-14000Ft. Alvázszámtól függően.
Köszi, hogy válaszoltál!
Receptem a következő volt:
- első körben Brigeciol-benzin 1:1 arányú keverék+ ecset
- második kör: tiszta benzin+ ecset
- láncspray, utána próbakör meg fél óra pihenő
- láncspray, majd garázs, hadd száradjon
A légellenállás miatt a magasság többet számít, mint a súly a végsebességnél.
Nem tudtok egy helyet ahol lehetne cbf 250-hez alkatrészeket kapni akár bontottat is?
Mondjuk lehetne sor2- es és legalább 30 LE, úgy lenne az igazi.
Viccet félretéve, ami szóba jöhet:
- kipuff dugulás, karbi beállítás, légszűrő tele van kosszal
De ha pl. hegymenetben sokat mentél, akkor ne csodálkozz a fogyasztáson.
Nem tudom olvastátok-e már a TB-n:
http://totalbike.hu/hirek/300_2026
Csak Nektek még itt egy pár kép, amit vadásztam:
http://www.motosblog.com.br/2009/05/21/fo
tos-completas-da-cb300r-e-da-xre300-a-substituta-da-torn
ado/
...
én motoroat is elég sokáig kell szivatni, valami beállítás szerintem nem klappol a karbinál. Szivatóval inditom, aztán pár perc mulva le is lehet venni róla. vagy próbáld meg fentebb venni kicsit az alapjáratot. tekersz kicsit rajta, lehet az is megoldja! Km spirált is cseréltem már, nekem is 4000körül volt, honda boltba rendeltem...
Csak az a bajom, hogy nem tudom, meddig szivassam, mert úgy próbálom, hogy picit maxon, aztán meg úgy, h ne fulladjon le!
De így sokáig kell! És ha áll kb egy órát, akkor lehet, h újra kell. Azt hiszem, még tanulnom kell ezt:-)
Na mindegy. Ja és nem tudod, h hol lehet ennyiért megvenni a spirált?
Mert én eddig csak egy helyen kérdeztem, de ott azt mondták, hogy 6-14000Ft. Alvázszámtól függően.
Köszi, hogy válaszoltál!