Igen,tudod az én szerelőm 160 cm 54kg és ő ment az én mocimmal 150,de én alattam sajnos(110kg 175 cm)csak 125-130 a max. A fogy. sajnos nekem is 3.5l körül mozog.
sziasztok!
ha valaki tudná az olajszűrő gyári méreteit, az írja meg legyen szives.
csak a méretek alapján tudnék rendelni.
a szervízben nem szivesen mondják meg, nehogy máshol szerezzem be.
köszi
gondoltam hogy nem hiszitek el ugy hogy már azon gondolkodtam hogy fogom felvenni hogy tényleg így van......én nem csináltam vele semmit a szerelő is csak gyári alkatrészt pakol bele esetleg utángyártottat.és kiszámoltam a fogyasztásom és 3,7 -re jött ki.a km óra meg nem romolhatott el ugyan is a túrán a kisérő autó kérdezte hogy nem azt mondtam neki hogy 140-et megy maxra a moci?:S mert mondta hogy szépen repegettem 150-el pályán és megin hozzá kell tennem hogy dobozzal meg csomagokkal....
nah új infó mióta kicsit többet eszik moci többet is megy végre, voltam a hétvégén túrázni 2 napig csómaggal, dobozzal stb.-vel ment 150 -et simán :S aztán pályán egy kis várakozási idővel 155+-ot is a 160 as mutatót nem érte el de majdnem ...... nem értem mitől lehet ez eddig 140-et néha néha ment csomag nélkül, nem hogy 150-ez csomaggal :S
Hát attól nem ,de tudod ez az álítólag nekem nem nagyon tetszik.Ha pedig az el van dugulva valami más kell neki levegő helyet ,ez pedig a benya.De lehet még a gyertya, vagy gyújtás is sőt a szelep hézeg is kitámaszthat...
LEVEGő szűrót néztem állítólag kicserélték a 18.000 szervízen de elég sárgának tűnik nekem :S nem tom, mondjuk ujabban 7 ezernél váltom el attól elvileg nem lehet....
Sziasztok!
Lehet, hogy piszkos a karbi,többet mész hegymenetben, 2 személlyel, ... stb.
De ha semmi nem változott a "menetstílusodban", akkor pl. lehet üzemanyagminőség is.
Nekem pl. Shellesből többet kajol, bár azért nem fél literrel.
Bár így messziről ezt szerintem nehéz megállpítani.
ez az az enyém pont ilyen volt 100-110 km-et mentem egy ezresből mindig mindig úgy mértem hogy a tartalékkal játszottam mert hát azt mindig ugyan akkor kell elfordítani... de most valami nem jó mert 300 ft os benzin ár mellett megyek épp hogy csak 80km-et ....nem tom mi lehet a szerelő meg nem akar vele foglalkozni mert hogy fél literes fogyasztással nem tud mit kezdeni....
Sajnos nem!Nekem a sportdobtól sem lett nagyobb a fogyasztás.Én mocizás elött mindig tankolok 1ezresért:),és kb.120-130km-ert körözgetek,és még marad benne pici...303Ft/L üzemanyag,így enyém olyan 2.5-3L-ből jár el 100km-en...
meg tudná nekem valaki mondani hogy miért nőtt meg a fogyasztásom 0,5-1 literrel?nem járt valaki még így esetleg rajtam kivűl?vagy esetleg nem tud róla valaki valamit?kösz
Sziasztok!
Ha moci eladóvá válik:
(ezek járnak hozzá kiegészítésként)
ÚJ!
-gyári hátsó sárfogó+világitás,index...(idom)
-ülés
-hátsó rugos tag+villa
-lámpatartó konzol
-tank(fekete)
-első-hátsó felni,pirelli gumikkal
-műszerfal(km/h)
-gyári dob
-hátsó fékbetétek,indexek...
-Első sárfogó,tank alatti idom,oldalidom,hátsó és farokidom...
-kapaszkodok....(ezek mind újak!)
Esetleg szükség esetén külön is eladóak!
Képeket tok küldeni.
+givi doboz tartóval együtt (túrázásra)
csá, figy éj ajánlom neked hogy keress vissza kicsit a fórumba volt itt egy ürge aki árült mindent a cbf 250hez ami nem motor alkatrész , lehet van még kereke meg ilyenek....
http://www.olajshop.hu/termeke...
A HF 112 kell bele, én ezt használom.