Az enyém 4 éves, 21500 Km környékén járok.
Megbízható, (igaz, rendszeresen szervizelt) hálás kis jószág. Nem tudom mikori fejlesztés, de szerintem 30,000 felettieket nem fogsz találni, amikor én 2005-ben vettem, nagyon új volt még a piacon.
Javarészt munkába járásra használom esőmentes napokon - ez átlag 40 km/nap.
Az eltelt időben elfáradt: Az akksi (2 - 3 indításnál, van, hogy "resetel" az óra és a napi számláló állás) enyhe kopás a láncon (a lánckerekeken nem látok.) és a gumik hirtelen blokkolásnál meg - meg csúsznak - szerintem jobban, mint az előző években, tehát kicsit azok is el öregedtek.
Kb. ezek lesznek cserélve a vizsgára, meg az olaj /stb. szerintem addigra pont elérem a 24,000-es szervízhatárt, de ha nem is, akkor is megcsináltatom.
Az eltelt időben soha nem hagyott ott, munkába járáshoz pont elég a kb. 3,3 átlagfogyasztás, amit kb. 7500-as fordulattal 110-nél produkál.
Ennyi. Én megszerettem.
Lényegében nm fontos.Csak megszállottan nézem a motorok km óráját. Sok mindent elárul. És a Cbf250 primitiv megbizható blokk. Kiváncsi vagyok hogy menyit tud elfutni. ki menyire használja. stb..
köszi
Sziasztok,egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek,cimbim az első lánckereket szeretné leszedni a motorról és az érdekelné hogy a felfogató csavar jobb vagy bal menetes e?
És a csavar kiszedése után kell e hozzá lehúzó vagy simán lejön a lánckerék?
Nem tudom megmérni a régit, mert jelenleg nincs a motorban akksi (ezért akarok venni).
Ha valaki mégis tud típust és egyéb adatokat mondani, továbbra is köszönöm!
Köszönöm a láncos jótanácsokat - úgy látom, nekem is ott kell lenni, amikor szétkapják...
Akksi ügyben: Szia!
Azt sajnos nem tudom, hogy milyen típus kell, de érdemes kiszedni - pontosan megmérni (nagyon ki van centizve..) teljesítményt megnézni, mert a márkaszervíz tájékoztatása szerint 18,000 a gyári nos, ennek feléért is lehet már JÓT kapni, és akkor is megéri ha mondjuk 3 évente cserélni kell.... (Az én gyárim most kezd kipurcanni, és négy évesek leszünk augusztusban...
Sziasztok.
Ha a lánckerék nem kopott, nem kell cserélni, fölösleges plusz kiadás.
Haver 18-nál cserélte a láncot, neki is 250es CBF van. Neki sem volt egyáltalán megkopva a lánckerék. Bár ki hogy érzi, de szerintem fölös a jót lecserélni.
Szervizes haverom is ezt mondta.
Brigéciol károsítja inkább az "O" gyűrűket, nem a benzin.
Nálam ha lánccserére kerül a sor, sima tömítőgyűrűk nélküli láncot veszek. Sztem ez 20000 km körül lesz esedékes. Felesleges ekkora teljesítményű motorra "O" vagy "X" gyűrűs láncot venni, ráadásul azoknak a gördülési ellenállása is jóval nagyobb. Ha 500 km- enként le van fújva, a sima láncnak is el kell menni majd 20000 km- t.
Köszi, én is gondoltam rá... augusztusban úgyis megyünk' vizsgázni (ez lesz az első... ) gumit - akksit mindenképp kell, akkor ez is beáll a csatasorba...
Ha lánc - elég csak azt, vagy mindenképp KELL a lánckereket is? Hallottam ezt is - azt is,,, de azt nem látom kopottnak, tényleg nem gyilkolom a gépet - hosszútávra vettem....
Sztem arra már ráférne a csere ha másért nem is de a régisége miatt tuti .Nekem 14000nél cseréltek láncot de én nem fújom olyan sürün mert nem éri meg mert egy láncspray 4000 ft és ha kifújok rá 4-et már ott tartok hogy vehetek egy új láncot is az árából és egy új lánc még is csak jobb mint egy befújt régi!Szal én olyan 500kilométerenként fújok rá meg persze eső után!
Érdekes dolgot figyeltem meg a gépen - a láncszemeket nézve a tengelyeken (?) szóval a szemek összekötő rudazatán - a külsőm oldalon - ferde kopás van. Nem magán a szemeken, csak a pöckökön. Különösebben nem lóg, nem zörög...
20500 körül vagyok - nemsoká 24000-es szervíz - látott már valaki ilyet, vagy mennyi időnként kellene láncot cserélni? (Nem "nyúzom" a gépet, normál szép időben "munkábajárós" moci, rendszeres ált, tankolásonkénti lánc spray alkalmazással. - és mégis....
Megbízható, (igaz, rendszeresen szervizelt) hálás kis jószág. Nem tudom mikori fejlesztés, de szerintem 30,000 felettieket nem fogsz találni, amikor én 2005-ben vettem, nagyon új volt még a piacon.
Javarészt munkába járásra használom esőmentes napokon - ez átlag 40 km/nap.
Az eltelt időben elfáradt: Az akksi (2 - 3 indításnál, van, hogy "resetel" az óra és a napi számláló állás) enyhe kopás a láncon (a lánckerekeken nem látok.) és a gumik hirtelen blokkolásnál meg - meg csúsznak - szerintem jobban, mint az előző években, tehát kicsit azok is el öregedtek.
Kb. ezek lesznek cserélve a vizsgára, meg az olaj /stb. szerintem addigra pont elérem a 24,000-es szervízhatárt, de ha nem is, akkor is megcsináltatom.
Az eltelt időben soha nem hagyott ott, munkába járáshoz pont elég a kb. 3,3 átlagfogyasztás, amit kb. 7500-as fordulattal 110-nél produkál.
Ennyi. Én megszerettem.
köszi
nekem nincs olyna ismerősöm, én csak oylan 20000 körül járok... miért fontos?
Tudtok olyan cbf 250 -est ,amelyikbe sok km van? Vki aki nap mint nap használja és esetleg 50-60-70e km fölött jár már vele.
üdv
Köszi
Nincs valakinek vagy nem tud valaki kilóméteróra spirált kompletten úgy aránylag jó áron köszi előre is az infót sziasztok
És a csavar kiszedése után kell e hozzá lehúzó vagy simán lejön a lánckerék?
Ha valaki mégis tud típust és egyéb adatokat mondani, továbbra is köszönöm!
Kovax
Akksi ügyben: Szia!
Azt sajnos nem tudom, hogy milyen típus kell, de érdemes kiszedni - pontosan megmérni (nagyon ki van centizve..) teljesítményt megnézni, mert a márkaszervíz tájékoztatása szerint 18,000 a gyári nos, ennek feléért is lehet már JÓT kapni, és akkor is megéri ha mondjuk 3 évente cserélni kell.... (Az én gyárim most kezd kipurcanni, és négy évesek leszünk augusztusban...
Ígí valószínűen gyárit:
Meg tudnátok mondani, hogy 2004-es CBF 250-be milyen típusú akksi kell?
Előre is köszönöm.
Kovax
Ha a lánckerék nem kopott, nem kell cserélni, fölösleges plusz kiadás.
Haver 18-nál cserélte a láncot, neki is 250es CBF van. Neki sem volt egyáltalán megkopva a lánckerék. Bár ki hogy érzi, de szerintem fölös a jót lecserélni.
Szervizes haverom is ezt mondta.
Nálam ha lánccserére kerül a sor, sima tömítőgyűrűk nélküli láncot veszek. Sztem ez 20000 km körül lesz esedékes. Felesleges ekkora teljesítményű motorra "O" vagy "X" gyűrűs láncot venni, ráadásul azoknak a gördülési ellenállása is jóval nagyobb. Ha 500 km- enként le van fújva, a sima láncnak is el kell menni majd 20000 km- t.
Ha lánc - elég csak azt, vagy mindenképp KELL a lánckereket is? Hallottam ezt is - azt is,,, de azt nem látom kopottnak, tényleg nem gyilkolom a gépet - hosszútávra vettem....
20500 körül vagyok - nemsoká 24000-es szervíz - látott már valaki ilyet, vagy mennyi időnként kellene láncot cserélni? (Nem "nyúzom" a gépet, normál szép időben "munkábajárós" moci, rendszeres ált, tankolásonkénti lánc spray alkalmazással. - és mégis....