Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Még 1 dolog, gyújtás!
Enyimnél kb 3500km-körül jött elő a következő:
Ha az alapjáratot leengedem 1000 vagy kicsit alá(gyárilag is ott körül volt), akkor néha, minden ok nélkül leáll. Mész egy fix sebességgel pl 50 mondjuk 2 percet elengeded a gázt közben kuplung be. A fordulatszámmutató megindul lefelé, csak ,,elfelejt megállni" 1000 körül, leáll. (tudom,h nem a mutató okozza! :) )Indul pöccre (gomb vagy kuplunk vissza ki). Nem is mindig csinálja! pl 20km vegyes használatban 2x.
Eddig kétszer mondtam a szervizeseknek, egyik elvitte egy 200m-es próbakörre és közölte: Tökéletes! Másik azt mondta lehet víz van a karburátorban. Ja persze én meg hülye vagyok kéthavonta egyszer nem engedem le a karburátort + tisztítom ki a csapnál az ülepítőt. Mind 1 nem vitáztam. Amire rájöttem, ha a fordulatszámot megemelem 1100 körülire nem csinálja!
Sziasztok!

Rég jártam erre!
Valóban adós vagyok egy válasszal!
Tehát megvolt a szerviz!
(előtte másik szervizben volt, ahol valószinüleg még az olajat sem cserélték le, csak lehúztak az árával)
Feladat:
12 ezres szerviz + váltási nehézség (üresbe meleg motornál)
(olaj, olajszűrő csere, ellenőrzés (ide értve a szelephézagot is))
Tapasztalat:
Pozitívum volt, hogy ,,nem tiltottak ki" a műhelyből. Igaz nem közvetlenül mellőle, de kb 3 m-ről nézhettem mit csinálnak vele.
Mondjuk jobb lett volna nem látni. A legmegdöbbentőbb az volt, hogy már a gyertyakivételhez is le kell szedni az egész tankot. A szelephézagot ellenőrízték (előtte 3 óra várakozás a teljes lehülésig) és közölték, hogy az egyik kipufogószelepem majdnem tűréshatárhatáron van! Legközelebb már be kell állítani. Most még jó. Kérdeztem, mé nem lehet most belőni. Közölték nem állítható! Kopástól függően braziloktól hézagolóalátétet kell rendelni és beletenni. Ebben az a szívás, hogy a legközelebbi szervizkor emiatt ott kell hagyni.
Nem akarok hosszú lenni igy rátérek a végére.
Átvettem, kifizettem ha jól emlékszem 20-21 ezret.
Aztán indulás hazafelé!
1. Észrevételem: Elálongatták a hátsófékem rendesen (túlzottan lent fogott). Kapásból parkolóba be és visszaállítás.
2. Parkolóban már feltünt a hangjában valami szokatlan. (szelephang, finom kopogás, de mégis észrevehető) Ez mostanra még halkabb lett. Túlhúztak valami csavart, vagy az új olaj nem tudom.
3. Nem tudom mit állítottak a kuplungon, vagy a váltón, de lényegesen jobb az ,,üres kapcsolásának esélye". DE amit állítottak tuti, hogy maximumra vették, mert menet közben behúzott kuplunggal gurulva érdekes (elég hangos) súroló hangot hallani a motorból. Reméltem elmúlik, de nem. Mai napig csinálja.
4. A láncot is beállították. Túl volt feszítve mondták (1,6mm körülire volt lőve a lógása) Ők belőtték majdnem 3cm-re. Naná, hogy azt is visszaállítottam.
Összesítve:
Elegem, van a HONDASZERVIZEKBŐL. Igencsak megkérdőjelezném a hozzáértésüket. Először vissza akartam vinni reklamálni, de mi értelme lenne? Ha valaki nem tud úszni az reklamálás után sem fog tudni úszni.
Ezt követően kaptam egy hátsó defektet! Gratulálok a tervezőknek! Tuti a felmenőik csuklottak, míg az utánfutós segítségre vártam.
Most ezek miatt nagyon elegem lett a CBF-ből. Jó lenne ebben az évben egy 600-as szuzukira váltani.....
Hello szia mindenki!Nekem honda cbf 250-em van.2006-ban vettem azóta beleraktam már 90000km-t és most mintha a gyújtás szarakodna lefullad magától(a gyertya zsír).Ha valakinek van valami tapasztalata ezzel kapcsolatban (hol lehet a gond?) írja meg!Kösssz
köszönöm a válaszokat én is így vagyok vele ,de nekem márciús környékén csere,majd megírom milyen lett bele.
Utánanéztem, hát gyakorlatilag a 112 és 113 ugyan az. Tehát szerintem mind a 2 jó bele. A Hiflo honlapján a 113asat írják. http://bolthely.hu/generalspee...
és http://bolthely.hu/generalspee...
Kép alapján mintha egyik kisebb lenne. Na de ha a 112 és a 113 is stimmel a gyárival akkor nem értem. Itt az áruk egyforma, az olajshopon különbözik. Hát nem tudom.
A 113 "vaskosabbank" tűnik. Következő olajcserekor megnézem a 113asat.
A HF 112eset pontosabban 2en is használjuk, cimborámnak is 250es cbf-je van. Gond nem volt vele.
Motorolaj kérdéseben a 15W-50-es Motorex Top Speedet merem ajánlani. Ez nekem is és ismerősi körben is nagyon bevált.
Ahogy nézem nincs a 2 között különbség így kép alapján, max árban. Hogy lényegében más van-e azt nem tudom.
Sziasztok.
Igen a 112es kell bele. Onnan tudom, hogy összemértük a régivel és ha megnézed a honlapján ehhez a motortípushoz ezt írja, mint helyettesítőt a gyári helyett. Ez tulajdonképpen mondható utángyártottnak. Motortípus alatt ha jó emlékszem nem a cbf 250et értem, az oldalon csak mint motorblikktípus van megadva. Értem az alatt hogy ezzel a blokkal ugye nem csak a kis cbf-eket szerelték.
Sziasztok!

Szerintem HF113-as szűrő való bele. Bár nem tudom mi a különbség a 112-eshez képest. Méretben semmi, az biztos. Azért 113-ast raktam a nejem motorjába.
http://www.hiflofiltro.com/17....
hoholb ezt irtad tavaly szeptemberben:
Hali!
http://www.olajshop.hu/termeke...

A HF 112 kell bele, én ezt használom
ez mennyire biztos,hogy ilyen a gyári?
Repsolból hanyast használtok?10w50?
Nekem is jól megy csak melegen nem akarja venni az ürest.
fura hang volt, ami addig nem, magas kopogó hang a vezérmű lánc felől, elvittem egy ismerőshöz és ő mondta hogy biztos hogy az, ezt a szerelő is megerősítette.
Váltáshoz nem tudok mit ajánlani, nekem jol megy:P
Sziasztok. 2006-os cbf 600-ashoz keresek bukócsövet.csikaiandras@hotmail.com
Nem tudjátok véletlenül milyen a pontos típúsa és hol lehet beszerezni (a neten )az olajat,olajszűrőt?
Mi útalt arra ,hogy cserélni kell? Valami jó kis egyszerű tuning?Milyen olajat tudtok ajánlani,hogy jobb legyen a váltás?
Hello! Nekem volt vezérmű lánc cserém, hát el kell hogy keserítselek kicsit. Én gyárit tetettem bele, másmiet nem találtam. Vezető is kellett hozzá, szereléssel benne volt 40 -50 000be ugy emlékszem. Még szelep hézagot is állítottak után és szép hangja lett nagyon meg eg olaj csere volt még plusszba, hát ennyi. Elég sok pénz volt, de ez van...
Szevasztok cbf250 tulajok! Hatha valaki cserelt mar vezermulancot es tudna segiteni a temaban ,hogy milyen tipust vegyek bele -mar "szepen szol" koszi!
BUÉK!
Sziasztok!
BUÉK mindenkinek!
Hát én úgy tudom valami kis érzékelővel meg van az oldva, hogy ne lehessen gond.
Pontosan a működési elvét nem tudom. Ismerősöm már elmagyarázta miért , de már nem emlékszem rá.
Még mindig kihalt a fórum, de megvan a CBF600N-em és rájöttem,hogy kicsi a tároló a hátsó űlés alatt és nem fér bele a kötelező tartozék és a tárcám.Én lefűrészeltem az űlés belsején azt a két fület amelyet egy gumi köt össze és így egyszerűen elfér minden.
Sziasztok!
Először is BÚÉK mindenkinek!
Nem tudja valaki, hogy cbf 250-ben miért nincs olajnyomás visszajelző?
A japánok ennyire megbíznak a teknikában?
Köszi a tanácsot a váltóolajat illetően!
Ha a szerviz nem tudja megoldani (amiben biztos vagyok) kipróbálom. Most még a gyári van benne!
Nemmis ezt te irtad azt hiszem,mi változott?
TUD VALAKI VALAMILYEN TÖKÉLETES OLAJAT AJÁNLANI?Fém fékcső van valakinek?
Mindig árva vagyok
szép napot mindenkinek