Szükségem lenne egy pár teleszkópra az sem baj ha nem komplett,na meg egy km.órára.
Nem biztos hogy erre az oldalra visszatalálok ezért : sodore@freemail.hu
Szia!Martin dobomba se müszakin,se eredetvizsgán,nem kötöttek bele:)...csak abba,miért nincs prizma hátul,istenem,lerezgett ..ez van.Ám most hétvégén Esztergom ban 2 rendös mellett parkoltam ,picit fefrde rendszám,sportdob...kutya se szól érte,meg ám ök is mocikról beszélgettek......
Srácok ha nem a gyári kipuf van a mocin ,hanem mondjuk egy kifordítótt(kibelezett) akkor abba bele köthetnek éberék?Persze vizsgára (most volt) vissza rakom a gyárit.
Én most viszem a szerelőhöz ugyan ezzel a lamella cserével nekem nem mondottt ilyen borzasztó árakat!azt mondta hogy 15-20 lehet bele a lammela max.Hát nem tudom milesz ha meg lesz akkor majd tuti leirom mennyibe is fájt!
Köszi, ismerem az oldalt és természetesen hasonló következtetésre jutottam mint te az árat illetően. Helyette rendeltem egy LUCAS szettet 7 ezerért és a jövő hét végén kicserélem meglátjuk mi lesz. Ennyit megér.
Küldök egy linket ezen az oldalon fent van az összes robbnatott rajz alkatrészekkel árakkal lehet rendelni is..
A tárcsák ára 13-14 eu közt van és kell belőle 6 db..kb 85 euro= 25000 ft hozzáadod az áfát meg mondjuk 7000 ft szerelést kb 40 körül fogsz járni viszont ha szervizbe csinálod oda visszaviheted ha nem jó..
Köszi de már megtettem, innen tudom hogy a javítás kb 40..50 ezer ft amiből a munkadíj 7000. Egyértelmű hogy a lamellákkal van csak a baj ez típushiba, csak az nem tudom és ezt a Dream-nél sem árulták el sajnos hogy simán kicserélik ugyanolyanra vagy azt is hallottam hogy a CB900F-ét szerelik be valószínűleg az vastagabb és ezért jobban bírja.
Sajnos nem tudom megmondani mert márkaszervizben cseréltek garanciába. De ha a honda dreamet felhívod a szervizt valamilyen Tivadar vezeti, elmondod a problémád szerintem biztos, hogy tud egy megközelítő árat mondani mennyiben fájna csak az alkatrész vagy ők ki is cserélnék.. Rendes emberek bízhatsz bennük. Azért a nagyesküt nem tenném le, hogy a kinyomószerkezethez nem kellett hozzányúlniuk..
Ha messze vagy Budapesttől akkor kicsit nehézkesebb a dolog..
Meg tudod mondani hogy pontosan milyen lamellákra cserélték ki a benne lévőket? Valahol az olvastam hogy a CB900F-nek a lamelláit rakják bele mert a gyári nem megfelelő, ennek köszönhetően ehhez az egy modellhez nem is lehet kapni utángyártott lamellát az eredeti meg 30 ezer forint ami egy kicsit több mint az átlagos 7-10 ezres utángyártott lamella ár.
Huh, ez már húzósabb.
Úgy látom eléggé változóak az árak. Nyilván a biztosítás lakhelytől és használattól is függ. De úgy látom az átírás olyan 30 körül megáll.
Uraim! Köszönöm a segítséget.
Köszi az infót neked is!
Ja igen, a magasság, hát én 198/105 vagyok, de úgy érzem a Simson után ez sokkal kényelmesebb motor lesz .
Nekem sem célom a száguldozás. Most csinálom az A21+ jogsit és egy 400-as 4 hengeres Hondán tanulok. Iszonyat, hogy akár hanyadikba rakom mindegyik sebességből ugrik, még 5 v. 6-osból is simán elindul. Nos nekem ilyen motor nem köll Kihozná belőlem az állatot és nem élnék egy hétnél tovább. Úgyhogy ez a "kis"Honda bőven megfelelne számomra.
Szia.
Én sem vagyok egy pehelysúly (186/94), de nekem elég ez a 21 LE, száguldozni nem akarok, és hát cserébe kapsz 3.4l- es fogyasztást :D
Azért az autókkal városban lazán tartja a tempót, városon kívül olyan 110-ig nem kell szégyenkezni vele.
Átírás: tavaly ősszel ha jól emlékszem 30e volt mindennel együtt (átírás köbcentik után, eredetvizsga, új forgalmi).
Biztosítás nekem 6000 Ft/év, teljesítményadó 4000Ft évente.
nekem 33 ezer volt átiratás eredetiségvizsga meg minden jó! a biztosítás egy évre 14.000 a teljesítmény adó meg talán egy évre 3-ezer! A kötelező szervizek sem olyan drágák!
Végigolvastam ezt a fórumot és egyre inkább ehhez a típushoz húz a szívem. Ugyan nem vagyok egy pehelysúly, de úgy vélem, hogy ez a motor munkába járáshoz nagyon megfelelő lenne.
A kérdésem csupán annyi (hisz szinte minden infót leírtatok itt), hogy maga az átírás, eredetvizsga stb. mennyibe kerül egy ilyen köbcentis motornál? Ezen kívül műszakiztatni kell gondolom 4 éves kor felett 2 évente, és biztosítás meg súlyadót kell fizetni? Kinek hogy alakulnak ezek az összegek?
Nem biztos hogy erre az oldalra visszatalálok ezért : sodore@freemail.hu
A tárcsák ára 13-14 eu közt van és kell belőle 6 db..kb 85 euro= 25000 ft hozzáadod az áfát meg mondjuk 7000 ft szerelést kb 40 körül fogsz járni viszont ha szervizbe csinálod oda visszaviheted ha nem jó..
Ez a 250 esé:
http://www.oemparts.eu/oem5.as...
Ez a 900 asé:
http://www.oemparts.eu/oem5.as...
Itt pedig mindenki válogathat:
http://www.oemparts.eu/oem2.as...
Ha messze vagy Budapesttől akkor kicsit nehézkesebb a dolog..
Úgy látom eléggé változóak az árak. Nyilván a biztosítás lakhelytől és használattól is függ. De úgy látom az átírás olyan 30 körül megáll.
Uraim! Köszönöm a segítséget.
36000ft átírás
8000ft eredet vizsga
12000ft biztosítás/év
ÁLTALÁNOS
2001. 5.hó , fekete, vizsga: 2010.04.18, 24.000 km, 1. tulajdonos,
MŰSZAKI ADATOK
4 ütemű, 600 ccm, 4 hengeres soros motor, 208 kg,
LEÍRÁS
Honda CB 600F Hornet, Puig fejidommal, ledes irányjelzőkkel, jó állapotban eladó.
ÉRDEKLŐDNI
telefonon egyeztetett helyszínen
telefon: 0630/3804193
panczelistvan@t-online.hu
Valakit érdekel, hivjátok a tel.számot
Ja igen, a magasság, hát én 198/105 vagyok, de úgy érzem a Simson után ez sokkal kényelmesebb motor lesz .
Nekem sem célom a száguldozás. Most csinálom az A21+ jogsit és egy 400-as 4 hengeres Hondán tanulok. Iszonyat, hogy akár hanyadikba rakom mindegyik sebességből ugrik, még 5 v. 6-osból is simán elindul. Nos nekem ilyen motor nem köll Kihozná belőlem az állatot és nem élnék egy hétnél tovább. Úgyhogy ez a "kis"Honda bőven megfelelne számomra.
Üdv.
Én sem vagyok egy pehelysúly (186/94), de nekem elég ez a 21 LE, száguldozni nem akarok, és hát cserébe kapsz 3.4l- es fogyasztást :D
Azért az autókkal városban lazán tartja a tempót, városon kívül olyan 110-ig nem kell szégyenkezni vele.
Átírás: tavaly ősszel ha jól emlékszem 30e volt mindennel együtt (átírás köbcentik után, eredetvizsga, új forgalmi).
Biztosítás nekem 6000 Ft/év, teljesítményadó 4000Ft évente.
Végigolvastam ezt a fórumot és egyre inkább ehhez a típushoz húz a szívem. Ugyan nem vagyok egy pehelysúly, de úgy vélem, hogy ez a motor munkába járáshoz nagyon megfelelő lenne.
A kérdésem csupán annyi (hisz szinte minden infót leírtatok itt), hogy maga az átírás, eredetvizsga stb. mennyibe kerül egy ilyen köbcentis motornál? Ezen kívül műszakiztatni kell gondolom 4 éves kor felett 2 évente, és biztosítás meg súlyadót kell fizetni? Kinek hogy alakulnak ezek az összegek?
Köszönettel,
amati83
Sikerült perecelnem, kéne egy két bontott cucc(jobb lábtartó, fékkarok)
Előre is köszönöm a segítséget.
Gumi ügyben is segitek!