Nos, erről már hallotatok? http://motorozz.hu/main.pl?men...
Kemény menet lehet, az elgodolás tetszik. Bátraké az élmény!
Valaki szokott közülletek túrázni?
Szia!
Szóval tetszik a dob?
Enyém,ami most mocin van MARTIN dob,hangtompitó nélkül használom....az már van kinek zavaró,de engem vegyenek észre....gyári nekem halk...ezért is kezdtem alakitani...
Sziasztok!
Új hozzászóló vagyok, bár már meglehetősen régóta olvasom a fórumot - persze nagy megelégedésre!
zee, a kipuff nagyon király, bár nem tudom lehetne-e hangosabb egyáltalán! Még jó, hogy mondtad, hogy nem túl hangos...
...
a holtjáték jól van beállítva, de sehogy nem emel ki rendesen, de mondom csak néha mert mikor megállok a pirosnál és lökök egy kicsit a gépen akkor van mikor megáll van mikor kigurul a zebráig. A fordulatom ha csak 130 vasgy esetleg 120 a vége csak akkor az sem megy feljebb megáll 8-8,5 ezernél! 140nél meg általában ugye 9,5 ezret pörög ha jól emlékszem
A motorolajban levő adalékok meg a váltóban a fogaskerekeknek valóban jót tesznek, de az olajos kuplung, ami a mienkben is van, könnyeben megcsúszhat.
Én ezt a résszintetikus olajat ajánlom:
- 4T 10W40 CASTROL ACTEVO X-TRA
Nálam bevált :D
Ha kopottak a lamellák, akkor csúszik a kuplung. Ettől lehet például, hogy egyszer 120 a vége, máskor 140. Fordulatszámmérőn ellenőrizd, hogy 140-nél mennyit forog, és ha legközelebb 120-nál is kb. annyi a ford.szám, akkor csúszik!
Amit te írsz hogy berakod egyesbe, és behúzott kuplunggal elindul a moci, az pont az ellenkező eset, amikor nem emel ki rendesen. Ettől lehet az is, hogy nem veszi rendesen a sebességeket, ill. nehezen találsz üreset. Ellenőrizd a kuplung kar holtjátékot, 3-4 mm legyen max, mert ha ennél több, akkor nem fog rendesen kiemelni.
Hát én nem értem már ezt a motort! most szombaton vasárnap motoroztaqm 600 km -et akkor az hogy kétszer kell fehúzni elmult nem csinálta most bár lehet még nincs olyan meleg hogy ilyen legyen! aztán van ez hogy berakom eggyes behúzott kuplungal és elkezd gurulni a motor ha felemelem a lábam ez állítólag a kopott lamella miatt van de ezt is 10 esetből 5 ször csinálja! aztán most mikor jöttem haza pestről egy 100 km után elfogott az unalom és és mondom ráhúzok kicsit mennyit is megy hát nem is kell mondanom pikk pakk elértem a 140-et, általában mikor ilyen sokat megyek már olyan meleg a motor hogy alig tudok vele 130fölé menni most meg....
egyébként szervíznek nem hívnám ahova szoktam vinni inkább csak szerelő(k), a szervízekben nem hiszek az elején még oda vittem hát ótvar munkát végeztek drágán és még hülyének is néztek meg szartak a fejemre....pfff honda márka szervíz győrben kb ennyi.....
jah és nekem a castrol-nak a kimondottan motorba való olaja van! ahova én járok szerelőhoz azt mondja ez nagyon jó neki mert hogy vannak bent olyan adalékanyagok amik jók a váltónak meg stb...
enyémmel az a baj hogy az előző tulaj csak 2 személyel használta meg én is nagyon sokat használom így. sztem ezért ilyen rossz nekem! egyébként velem is elég sokszor előfordul az hogy üreset mutat de közben meg elsőbe van még!
Sziasztok!
Érdeklődöm, hol lehet hátsó keréktámaszt, illetve bukócsövet venni a mocira?javascript:smile(document.frmmsg.body,'05
39;);document.frmmsg.body.focus()
Az enyémbe 15200km van ,de még nincs ,ilyen vagy hasonló problémám.Az egyedüli baja ,hogy meleg motornál nem nagyon lehet kívenni üresbe pedig a vissza jelző azt jelzi.Most lesz olaj cserém ,milyen olajat ajánlotok bele?
Köszi
indexek már régen fent voltak,de amugy kb.3-4ezer ez párban...rendszámtartó aránylag olcsó:3000Ft,csak alakitani kell,hogy index látszodjon,meg moci aljára felmenjen...és alakitás után festés...nem fekete volt gyárilag.
Csúszik igen! és nem lehet már állítani rajta annyira! A szerelő mondta hogy az már muszáj cserés lesz nem sokára! a tömités nem tudom pontosan melyik én nem is tudtam hogy ott több van :P ! de mind1 mert az már meg van rendelve az árát még nem tudom pontosan de azt mondták nem lehet oylan drága! üresbe meg már lassan lehetetlen kivenni..... csak úgy nem is lehet már hanem egy nagy gázfröcs kiséretével lehet de már ugy is nehezen! nagyon nagyon szívok ezzel a váltóval már most látom! jah meg mostanában nem veszibe a 3.-kat!meg hát ugye ha nagyon meleg már a motor kétszer kell felhuznom hogy eggyet váltson.
A kuplunglamellák alapból szarok a 250 esnél sajna azért nehéz betenni üresbe időnként főleg ha bemelegszik.
Bármennyit állítasz rajta nem emel ki rendesen..
Az enyémen elejétől fogva akadt a váltó amíg ki nem cseréltettem gariban a dreamnél.
http://motorozz.hu/main.pl?men...
Kemény menet lehet, az elgodolás tetszik. Bátraké az élmény!
Valaki szokott közülletek túrázni?
Szóval tetszik a dob?
Enyém,ami most mocin van MARTIN dob,hangtompitó nélkül használom....az már van kinek zavaró,de engem vegyenek észre....gyári nekem halk...ezért is kezdtem alakitani...
Új hozzászóló vagyok, bár már meglehetősen régóta olvasom a fórumot - persze nagy megelégedésre!
zee, a kipuff nagyon király, bár nem tudom lehetne-e hangosabb egyáltalán! Még jó, hogy mondtad, hogy nem túl hangos...
...
Én ezt a résszintetikus olajat ajánlom:
- 4T 10W40 CASTROL ACTEVO X-TRA
Nálam bevált :D
Amit te írsz hogy berakod egyesbe, és behúzott kuplunggal elindul a moci, az pont az ellenkező eset, amikor nem emel ki rendesen. Ettől lehet az is, hogy nem veszi rendesen a sebességeket, ill. nehezen találsz üreset. Ellenőrizd a kuplung kar holtjátékot, 3-4 mm legyen max, mert ha ennél több, akkor nem fog rendesen kiemelni.
egyébként szervíznek nem hívnám ahova szoktam vinni inkább csak szerelő(k), a szervízekben nem hiszek az elején még oda vittem hát ótvar munkát végeztek drágán és még hülyének is néztek meg szartak a fejemre....pfff honda márka szervíz győrben kb ennyi.....
Érdeklődöm, hol lehet hátsó keréktámaszt, illetve bukócsövet venni a mocira?javascript:smile(document.frmmsg.body,'05
39;);document.frmmsg.body.focus()
indexek már régen fent voltak,de amugy kb.3-4ezer ez párban...rendszámtartó aránylag olcsó:3000Ft,csak alakitani kell,hogy index látszodjon,meg moci aljára felmenjen...és alakitás után festés...nem fekete volt gyárilag.
Bármennyit állítasz rajta nem emel ki rendesen..
Az enyémen elejétől fogva akadt a váltó amíg ki nem cseréltettem gariban a dreamnél.
Redszám és sárhányó project is kész ...
Homasita-ban vett tartó,kis átalakitás rajta,szinre fújása,és inexek,minden jól látszodok... ...
Főleg speckó felületelőkészítéssel...
Én min. 15e körül saccolom.