Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Józsi báttya! a legnagyobb tisztelettel ugye Te se gondolod komolyan hogy a blokk hője miatt tűnik el belőle a víz. Eleve keresztbe van az akksi, meg különben is Honda, a tervezők nem lőttek ennyire mellé a 90-es évek elején, amikor még a savas akksik élték a fénykorukat. Ha igaz lenne az állításod akkor mint "típusbetegség" lebegne a köztudatban, szerintem simán megadta magát, sajnos előfordul 2éves akkumulátornál is.
Ha mégis akksit kell venned innen vásárolj! Olcsó és korrekt az eladó. Amit a boltban 24000 Ft akartak eladni nekem, ő 16000 ft-ért adta.
http://motorakku.boltaneten.hu...
Az enyémen is piros és zöld led van. Ha a piros világít az felcserélt polaritást jelent. A zöld nálam addig világít, míg fel nem töltődik. Tehát ha kialszik akkor van készen a folyamat.
nekem oldalt van. Tehát amit látok és amiről a képet csináltam azt a motor tengelyére merőlegesen nézem. Az oldaldekli alatt van.
Hát holnap szeretnék ezzel bemenni, max majd este megint töltöm.
Egyébként igen olyan a töltő, hogy piros, és van egy zöld, ha feltöltött. Nem emlékszem, hogy valaha átváltott volna a zöld ledre.
Reggel ahogy felkelek leveszem, és kb fél órával később próbálom indítani. Vagy igen, vagy nem.
Reggelig viszont már 12 órája lesz a töltőn. Az csak elég neki, nem?
Először is töltsd fel desztillált vízzel, majd rakd fel töltőre. Azután hagyd feltöltődni. Gondolom neked is automata töltőd van, mert az lekapcsol ha kész. Ha nem lesz kész reggelre töltődjön estig. És igazából a mérést se töltőről levett akkunál kellene csinálni. Tehát töltés után hagyd pihenni és akkor próbálj indítani + mérni. Ha rossz az aksi, rosszabb már úgyse lesz ha meg így gyógyul meg akkor szerencséd van.
Ne verd a dellát a fogadhoz , mert mehetsz protkóért !
Laci! Az első feléből van kifogyva a víz, ahol a meleget kapja telibe.
Olvassátok amit belinkeltem, mert olyat mondok, hogy összeszégyellitek magatokat!
hádde tizenezer forintokat kérnek érte!
Szerintem ez az akku vagy japán vagy nem de az biztos.
Ha lukas lenne annak látszana a nyoma, szerintem nem lukas. Ha jó a töltés akkor nem szabadna hogy "főzze" az akkut, ha viszont zárlatos valamelyik két cella (vagy több) akkor bármilyen jó a töltés rotyogni fog az anyag...
Van jó hírem is, annyi van készleten a boltokban hogy még adnak is el belőle, szerintem barátkozz a gondolattal... nekem még nem gyógyult meg egy olyan akksim se magától amelyikből eltünt a víz.
Jó estét kívánok!
Még annyit szeretnék hozzátenni a szokásaimról leírtakhoz, hogy a téli (vagy bármilyen évszakos) indításnál van egy nagyon fontos dolog ami kimaradt. Az egész indítási művelet lényege, hogy a motor és az én pozícióm azonos földrajzi koordinátánál legyen, természetesen ugyanabban az időben. Mert ha ez nem úgy lenne és valaki a tudtom nélkül próbálkozna a motorom indítgatásával abból akkora verekedés lenne, hogy főcímen hozná a Hajdú-Bihari napló.

A téli tárolással kapcsolatos szokások egyébként teljesen eltérőek, szerintem mindenki azt hiszi úgy a legjobb ahogy ő csinálja, legyen az friss olajjal elrakva vagy használtal, leengedett karbival vagy tele csészékkel és sorolhatnám... szerintem az a legjobb ahogy én csinálom, mert ha az nem lenne jó akkor biztosan nem úgy csinálnám.
oké ez lesz. Ha 3diknál se csökken és nem megy 10 alá akkor nyugodtan megyek be, különben nyugtalanul. Már ha beindul. Viszek magammal készletet, hátha kelleni fog.
Köszi a tanácsokat, most kicsit le kell lépnem, de majd elovlasok mindent amit írtok!
A savas akksi pl 120 A tud indítózás közben leadni, a gondozásmentes, nem a zselés, ugyanakkora kapacitás, méret mellett 150-et
Nem kell összefélni magadat , menni fog! Tudod mint a nótába: "Ne féljen mester menni fog " , ezt énekelték az edzőnek anno a focisták!
Nyert! Akár így is. Ezért nézdd meg holnap reggel 3, indítózás közben mennyi a feszültség az akksi sarkain.
"nagyobb indító áramot tud az akksi kibüfögni"
Ez biztos? Mert én úgy tanultam, hogy azok állandó áramra vannak tervezve! Nagy töltő-kisütő áramnál gázfejlődés van.
gondolom az 2x áron kapható legalább, nem? Következő motorban nagyon meggondolom. Vagy nem gondolkozom és olyat veszek :)
Meg a sav beépül az ólom lemezekbe
és ha véletlen nem párolgott hanem mégiscsak más úton távozott a cucc? A szintjelző csak a vizet mutassa-e?
és hogy meghótt, az miben fog kimerülni? Melóba tudok vele menni, ha már beindult, de vissza már nem fog indulni magától? :D
Szóval szerelő készletet vigyek
Vagy csak lemerül majd nagyon hamar, esetleg 3 indítás után pl.
Azért nem száradt ki teljesen, mert a sav, a H2SO4 nem párolog, csak a víz! A tömény sav nem! Azt hiszem 1,25 kg /liter a tömény sav súlya.
Az marad.
Ezért kell gondozás mentes akksit venni. Ott nincs savszint ellenőrzés, mert az elektrolit gél állapotban van. Valamint nagyobb indító áramot tud az akksi kibüfögni, mint egy savas. Ez a leglényegesebb adat egy akksinál. Az indító áram nem a kapacitás.
és azért fog menni mert nem száradt ki teljesen, mert a szintjelző csak a felső szinteket mutatja, és igazából maradt még benne elektrolit?
Mert ugye látod hogy a képen a szint az ott van lent. A béka segge alatt. Ilyenkor azért még feltölthető csak kisebb lesz a kapacitása gondolom, mert felhígult a folyadék. Ugye?
Nyugi , fog! Az pedig , hogy meghótta-e magát majd kiderül!
fog menni?
nyugtass meg mert nem akarok most venni másikt.