Én mint délelőttös zászlóvivő köszönöm a bátorító szavakat. Nagyon úgy tűnik, hogy mi kis emberek valahogy mindig f..sz rosszabbik végére kerülünk. De ez edzi meg az embert és ad erőt, hogy azért se adjuk fel ,még ha mások már rég azt tennék. Nekünk ez jutott. Mindenki próbálja úgy kihasználni a lehetőségeket, ahogy csak lehet. A véleményem (biztos vagyok benne hogy a többieké is) az, hogy bátran írogathatsz sűrűbben Te is és más is. Itt is és szerintem máshol is a kötözködő okoskodó trollok a nem kívánatos személyek. Egy a szenvedélyünk a motorozás. Ez összehoz és összetart sok embert, még ha földrajzilag távol is élnek egymástól. Ez a szép az internetben. Ülünk a meleg szobában, vagy éppen a motoron és tőlünk távoli akár más kontinensen élő emberekkel tudunk kommunikálni. Úgy hogy használjuk ki a lehetőséget és végül tényleg csak annyit, hogy fel a fejjel, biztos lesz még jobb.
Helló Géza! Megbízható gépek ezek és hála az égnek nem is látni úton útfélen lerobbant motorosokat. De Te is ismered Murphy törvényét: ami elromolhat,...... Indulás előtt természetesen ellenőrzök amit csak tudok, szerszámokat is szoktam odarakni, de eddig még nem kellett. Legyen is ez így még sokáig. No megyek ebédelni, azután irány a melódia. Helló!
Sajnálattal olvasom napok óta hogy ennek a témának pár lelkes követője válságban van, esetleg kiszáll.
Mivel nem vagyok szereplője ennek a fórumnak előre is elnézést kell kérnem ha kéretlenül szólok bele a dolgokba.
Srácok! Én ha hozzá nem is, vagy csak ritkán szóltam, örömmel néztem be ide mindig. Ne hagyjátok hogy a pillanatnyi hullámvölgyek elsodorják a jókedvet.
BilligPeti!
Néha úgy érzi az ember hogy csak jön a szemét, csak zúdul...De ne add fel, kitartás, mert az én életemben is volt olyan amikor az égre néztem és azt kérdeztem mi jöhet még? És jött.... Csak jött a sok szemét. De az eső sem esik örökké, a fogorvosi székben sem senyvedünk minduntalan, így ennek is vége lesz egyszer!
Kitartást kívánok a téli hónapokra nektek. Szerintem sokan vannak úgy ahogyan én...Olvasnak titeket, de hozzá csak ezer évben egyszer szólnak! Úgyhogy hajrá!
Szia! Ne félj a lerobbanástól a messzeségben. Én sok ezer kilométer távra elmegyek egyedül a párommal, még defektem se volt bár arra fel vagyok készülve. Nem kell az ördögöt a falra festeni, viszont nem árt úgy elindulni, hogy véleményed szerint minden rendben van és úgy is legyen.
Gratulálok! Természetesen nehogy a + pénztet eligyátok, mert az már gyógyszer lenne, persze csak akkor ha hagytok nekem is, mert már téglát köpök, pedig nem is akarok falazni!
Szervusztok Urak!
Örülök hogy ilyen termékenyek voltatok tegnap. Kitartást és erőt kívánok mindenkinek a napi hajsza és egyéb megpróbáltatások leküzdéséhez. Most hogy az idő is rosszabbra fordult, a motorok is lassan megpihennek, sajnos így az egyik fontos "örömfaktor" kiesik. Nekem sokat segített mikor már tele volt a batyu a sok hülyeséggel felültem a motorra és mintha elvittem volna valahova a gondokat, egy kicsit nyugodtabban tértem haza. Persze attól a bajok nem múltak el, csak tudtam másként nézni rájuk.
Örömmel látom, hogy többen is optimistán tekintetek a jövőbe és akár még motor vásárlás is forog a fejekben. Járt utat a járatlanért......? Nagy lutri a magyar használt jármű piac. Laci Te gondolom nagy álmodon a CB 1300-on gondolkodsz. Gyönyörű motor, klasszikus, impozáns, ja és Honda. No nem mintha a Suzikkal bármi bajom volna! Peti Te már ismered kívül-belül a Főnixet. Komoly erő és nyomaték van a kezeid alatt, szintén egy igazi klasszikus. Balázs, Te is Petihez hasonlóan remek állapotba hoztad a CB-t. Bár nálad is voltak bosszantó hibák, de azért aludj még egyet kettőt a cserére. Bár most még nincs akkora kötöttség mint család gyerekek, Józsi és Laci véleményét osztva inkább most. Csak nagy odafigyelés és gondosság kell egy ekkora érték megvásárlásához. Egyébként én is sokat gondolkozok a motor cserén, de most még vannak fontosabb dolgok. És igazából nem is tudom, hogy milyet is szeretnék. Tetszik a nagy CB (1300), de a csupasz Bandit is. De írhatnám a Horneteket is. Eddig bármikor is nézegettem motorokat, mindig fontos volt az utas kényelme is. Én szeretem ha ott van velem anyuka, vagy Erik fiam és nem mindegy, hogy Ők hogy érzik magukat ott hátul. A kakasülő kialakítású már-már gugoló pozíciót kikényszerítő motorok szóba se jöhetnének. Más.
Elérkezett az idő, hogy az autónkba is lecseréljem az olajat. Tavaly októberi nagy szervíz óta kemény 8500 km-t mentünk. Szakítottam az eddig használt olajjal és most abba is Xado-t vettem. Gélt most még nem teszek bele, de az olaj is tartalmaz alapon kerámiát. Nagyon kíváncsi leszek, hogy lesz-e olyan jó mint a motorban. Ott nagyon jól muzsikál.
A jövő évi terveket szövögessétek(sük), szeretnék én is valamilyen jó kis tervvel előállni majd. A tanár úr túrája igazán lenyűgöző volt. Még nem olvastam el, de a képeket elnézve fantasztikus lehetett. Én nem tudom bemernék-e vállalni egy ekkora utat. Még úgy is, hogy soha nem hagyott cserben a motorom, mindig van bennem egy apró kis szorongás, hogy mi lesz ha most...Elég egy útcát tolni ezeket az igazi vasakat, nem hogy több száz km-re lenni a biztonságot jelentő otthontól és ott vakarni a buksit, hogy most mit is tegyek. És akkor még egy véletlen baleset vagy egyéb vészhelyzetről ne is beszéljünk. Talán túlzott pesszimizmus, de én az első útjaimra úgy indultam , hogy egy jó barátommal megbeszéltem, ha baj van akasztja a futót az autójára és jön értünk. Szerencsére nem volt rá szükség egyszer se. Ja, és ne is legyen..kopp-kopp.(csak lekopogtam) No most hirtelen ennyi buggyant ki a pici agyamból, majd a hétvégén folytatjuk. Szombaton még megyek délutánra, azután hétfő estig látni se akarom a céget. Minden jót Nektek!
Ez a hűtőventilátor nekem is birizgálja a fantáziámat, miután én a hűtőmaszk miatt 150 fokos olajjal értem fel a Kékesre
Ők egy CBR 600-as ventilátort építettek be, a neten kb 10e-ért elő lehet keríteni egy bontottat. ez is rajta van a "majd" listán
Szerintem a 750-es gsxf ugyanannyit tud Le-ben, mint az 1200-es bandi, csak magasabb fordulaton adja le. mondjuk nyomatékban lemarad vagy 20 Nm-el, és az is magasabb fordulaton adja. Ezért van rajta 6 fokozatú váltó, míg a nagybandin meg csak 5-ös.
Rendszeresen emilezünk és tudok az átalakítási projektjeiről, szerintem titkon már készül a következő év mégnagyobb megmérettetésére. Már hűtőventillátor is van az olajhűtőn úgyhogy nincs az a klíma ami leszállítja ezután az Inazumáról.
Egyébként tényleg nem semmi túrát vállalt be, ritka az ilyen tanárember
Hát ettől tényleg jobb lett a kedvem
Olvastam már erről a túráról blogokat, például a srácét, akinek az R6-on szétment a kerékcsapágya. szívesen részt vennék egy ilyen "challange"-n, bár egy ilyen nyílt túrát szervezésileg bevállalni- kell vér a pucában De azért az nem semmi, hogy a három motorból, aminek nem volt műszaki problémája a túra alatt az egyik a Kovácstanár zezerkettes inazumája volt, miközben a részvevők nagy része túraendurón adta elő (bamako team )
Le a kalappal a motor és a szerelője előtt (lecso)
Egyébként elbótoltam Kovácstanárral a törött telószárak zárókupakját, szelepet akar beletenni, és nyomás alá tenni a levegőkamrát. Kíváncsi leszek, mi lesz a tesztsorozat vége
A hét elején várakoztam a nagyállomás előtt a lámpánál, előttem egy autó állt amiben két nő ült. A lámpa tök piros volt de a gyalogosoké zöldre váltott, abban a pillanatban a nő szúrt egy 1-est és berombolt a reggeli élénk forgalomba... a vér is meghűlt bennem, szerencsére nem lett baleset de ment a dudálás mint szilveszterkor, a nő meg nem értette mi lelte a sok hülyét
Szerencsétek volt, nem is olyan régen én is csodálkoztam amikor az őzkáros autóm helyreállítása 430ezredesbe került, ezek szerint lehet jobban jártam volna ha felveszik TK-ra.
Nagyon észnél kell lenni amúgy az utakon, az emberek túlterheltek és figyelmetlenek.
A múlt héten egy kedves Suzukis hölgy egy egyenrangú útkereszteződésben az elsőbbségre fittyet hányva fékezés nélkül lesegítette a céges csapatszállító autót az útról. a biztosító felvette gazdasági totálkárra, mert elnyílt a vezetőoldali oldallégzsák, és mivel az autót 450 e ft-ra értékelték, a roncsot meg 150-re, átutaltak érte 300 e Ft-ot. Hozzáteszem, az autón a vezetőoldali ajtót kell cserélni, meg a bal első sárvédőt, a motor indul, a gép járóképes.
reggel mondtam a főnökömnek, hogy ne javíttassuk, tegyük fel a roncsot a netre 290-ér, elviszik vagy 250-ér, oszt abból, meg a biztosításból veszünk valami épkézláb autót.
Azt mondta, azt csinálok, amit akarok, úgyhogy feltettem. Jöttek is a telefonok vég nélkül, megérkezett az első csapat, az autót megvásárolni. már majdnem eladtam nekik 250-ért, amikor befutott a második csapat, ők is megnézték az autót, és az első csapattal versenyre kelve felverték az árát 320E-re. úgyhogy örömbódottá, vitték az autót, én meg örülök, hogy az első csapat nem jött egy fél órával korábban
Szia Peti!
A tanárbá elküldte nekem a Fekete-tengert megkerülő túra beszámolóját és mivel nyilvános megmutatom Neked is, talán ettől jobb kedved lesz, én nagyon élveztem a leírást és a képek is nagyon jók. link
Zsolti most délutános ezért nincs nála a zászló, de egyébként nagyon vigyáz rá én úgy látom. Természetesen lesz tengerszem túra tavasszal, mindenképpen vissza kell menni mert kevés volt a bor
Fel a fejjel!
naja, a gixef mellett az 1200es Bandit S amibe a gumicserénél szerettem bele. Kurvajól néz ki az a motor. Valamiért megfogott. Nem tudom miért, de nagyon nagyon szép. Valószínű inkább ezt választanám ereje miatt, mert a 750es gsxf nem annyira sokkal erősebb a mostaninál.
Én is játszom a gondolattal, hogy le kéne cserélni egy 1200-re, árban kb. ugyanott vannak. Vagy maradnék az Inazumánál, vagy egy xjr lenne a kiszemelt. Csakhogy bárakárhányszor végiggondoltam a dolgot, lehet, hogy nem túl egyszerű a múltam a főnixxel, de már minden részét láttam, tudom, hogy rendben van, most még télen- ha leteszem, mert eddig még együtt járunk dolgozóba - kicserélem rajta a vezérműláncot, és szerintem ha másik jármű, nem okoz nekem meglepetést, ő már nem fog. Nyilván vonz az erősebb, nyomatékosabb motor, de mindig eszembe jut, hogy akkor most mindent kezdhetek előről, az előző gazda(ák) által rajta hagyott rejtett, vagy látható nyomokat súlyos ezresekért tüntetgessek el róla. Én is szívesen felülnék egy szalonból kitolt R1200 R- re, de hát erre manapság annyi esélyem van, mint feslett erkölcsű elvtársnőnek a jámbor élethez (csak hogy a témánál maradjak)
Majd meglátjuk mit hoz a tavasz, hátha jön már egy kis jó is.
Mivel nem vagyok szereplője ennek a fórumnak előre is elnézést kell kérnem ha kéretlenül szólok bele a dolgokba.
Srácok! Én ha hozzá nem is, vagy csak ritkán szóltam, örömmel néztem be ide mindig. Ne hagyjátok hogy a pillanatnyi hullámvölgyek elsodorják a jókedvet.
BilligPeti!
Néha úgy érzi az ember hogy csak jön a szemét, csak zúdul...De ne add fel, kitartás, mert az én életemben is volt olyan amikor az égre néztem és azt kérdeztem mi jöhet még? És jött.... Csak jött a sok szemét. De az eső sem esik örökké, a fogorvosi székben sem senyvedünk minduntalan, így ennek is vége lesz egyszer!
Kitartást kívánok a téli hónapokra nektek. Szerintem sokan vannak úgy ahogyan én...Olvasnak titeket, de hozzá csak ezer évben egyszer szólnak! Úgyhogy hajrá!
Örülök hogy ilyen termékenyek voltatok tegnap. Kitartást és erőt kívánok mindenkinek a napi hajsza és egyéb megpróbáltatások leküzdéséhez. Most hogy az idő is rosszabbra fordult, a motorok is lassan megpihennek, sajnos így az egyik fontos "örömfaktor" kiesik. Nekem sokat segített mikor már tele volt a batyu a sok hülyeséggel felültem a motorra és mintha elvittem volna valahova a gondokat, egy kicsit nyugodtabban tértem haza. Persze attól a bajok nem múltak el, csak tudtam másként nézni rájuk.
Örömmel látom, hogy többen is optimistán tekintetek a jövőbe és akár még motor vásárlás is forog a fejekben. Járt utat a járatlanért......? Nagy lutri a magyar használt jármű piac. Laci Te gondolom nagy álmodon a CB 1300-on gondolkodsz. Gyönyörű motor, klasszikus, impozáns, ja és Honda. No nem mintha a Suzikkal bármi bajom volna! Peti Te már ismered kívül-belül a Főnixet. Komoly erő és nyomaték van a kezeid alatt, szintén egy igazi klasszikus. Balázs, Te is Petihez hasonlóan remek állapotba hoztad a CB-t. Bár nálad is voltak bosszantó hibák, de azért aludj még egyet kettőt a cserére. Bár most még nincs akkora kötöttség mint család gyerekek, Józsi és Laci véleményét osztva inkább most. Csak nagy odafigyelés és gondosság kell egy ekkora érték megvásárlásához. Egyébként én is sokat gondolkozok a motor cserén, de most még vannak fontosabb dolgok. És igazából nem is tudom, hogy milyet is szeretnék. Tetszik a nagy CB (1300), de a csupasz Bandit is. De írhatnám a Horneteket is. Eddig bármikor is nézegettem motorokat, mindig fontos volt az utas kényelme is. Én szeretem ha ott van velem anyuka, vagy Erik fiam és nem mindegy, hogy Ők hogy érzik magukat ott hátul. A kakasülő kialakítású már-már gugoló pozíciót kikényszerítő motorok szóba se jöhetnének. Más.
Elérkezett az idő, hogy az autónkba is lecseréljem az olajat. Tavaly októberi nagy szervíz óta kemény 8500 km-t mentünk. Szakítottam az eddig használt olajjal és most abba is Xado-t vettem. Gélt most még nem teszek bele, de az olaj is tartalmaz alapon kerámiát. Nagyon kíváncsi leszek, hogy lesz-e olyan jó mint a motorban. Ott nagyon jól muzsikál.
A jövő évi terveket szövögessétek(sük), szeretnék én is valamilyen jó kis tervvel előállni majd. A tanár úr túrája igazán lenyűgöző volt. Még nem olvastam el, de a képeket elnézve fantasztikus lehetett. Én nem tudom bemernék-e vállalni egy ekkora utat. Még úgy is, hogy soha nem hagyott cserben a motorom, mindig van bennem egy apró kis szorongás, hogy mi lesz ha most...Elég egy útcát tolni ezeket az igazi vasakat, nem hogy több száz km-re lenni a biztonságot jelentő otthontól és ott vakarni a buksit, hogy most mit is tegyek. És akkor még egy véletlen baleset vagy egyéb vészhelyzetről ne is beszéljünk. Talán túlzott pesszimizmus, de én az első útjaimra úgy indultam , hogy egy jó barátommal megbeszéltem, ha baj van akasztja a futót az autójára és jön értünk. Szerencsére nem volt rá szükség egyszer se. Ja, és ne is legyen..kopp-kopp.(csak lekopogtam) No most hirtelen ennyi buggyant ki a pici agyamból, majd a hétvégén folytatjuk. Szombaton még megyek délutánra, azután hétfő estig látni se akarom a céget. Minden jót Nektek!
én is tentézek mert a holnapi nap hosszú lesz és mindjárt mallik a pity
jó éjt!
Molló
Ők egy CBR 600-as ventilátort építettek be, a neten kb 10e-ért elő lehet keríteni egy bontottat. ez is rajta van a "majd" listán
Hová készül mostanában? Iránba?
Egyébként tényleg nem semmi túrát vállalt be, ritka az ilyen tanárember
Olvastam már erről a túráról blogokat, például a srácét, akinek az R6-on szétment a kerékcsapágya. szívesen részt vennék egy ilyen "challange"-n, bár egy ilyen nyílt túrát szervezésileg bevállalni- kell vér a pucában De azért az nem semmi, hogy a három motorból, aminek nem volt műszaki problémája a túra alatt az egyik a Kovácstanár zezerkettes inazumája volt, miközben a részvevők nagy része túraendurón adta elő (bamako team )
Le a kalappal a motor és a szerelője előtt (lecso)
Egyébként elbótoltam Kovácstanárral a törött telószárak zárókupakját, szelepet akar beletenni, és nyomás alá tenni a levegőkamrát. Kíváncsi leszek, mi lesz a tesztsorozat vége
Szerencsétek volt, nem is olyan régen én is csodálkoztam amikor az őzkáros autóm helyreállítása 430ezredesbe került, ezek szerint lehet jobban jártam volna ha felveszik TK-ra.
Nagyon észnél kell lenni amúgy az utakon, az emberek túlterheltek és figyelmetlenek.
A múlt héten egy kedves Suzukis hölgy egy egyenrangú útkereszteződésben az elsőbbségre fittyet hányva fékezés nélkül lesegítette a céges csapatszállító autót az útról. a biztosító felvette gazdasági totálkárra, mert elnyílt a vezetőoldali oldallégzsák, és mivel az autót 450 e ft-ra értékelték, a roncsot meg 150-re, átutaltak érte 300 e Ft-ot. Hozzáteszem, az autón a vezetőoldali ajtót kell cserélni, meg a bal első sárvédőt, a motor indul, a gép járóképes.
reggel mondtam a főnökömnek, hogy ne javíttassuk, tegyük fel a roncsot a netre 290-ér, elviszik vagy 250-ér, oszt abból, meg a biztosításból veszünk valami épkézláb autót.
Azt mondta, azt csinálok, amit akarok, úgyhogy feltettem. Jöttek is a telefonok vég nélkül, megérkezett az első csapat, az autót megvásárolni. már majdnem eladtam nekik 250-ért, amikor befutott a második csapat, ők is megnézték az autót, és az első csapattal versenyre kelve felverték az árát 320E-re. úgyhogy örömbódottá, vitték az autót, én meg örülök, hogy az első csapat nem jött egy fél órával korábban
A tanárbá elküldte nekem a Fekete-tengert megkerülő túra beszámolóját és mivel nyilvános megmutatom Neked is, talán ettől jobb kedved lesz, én nagyon élveztem a leírást és a képek is nagyon jók. link
Zsolti most délutános ezért nincs nála a zászló, de egyébként nagyon vigyáz rá én úgy látom. Természetesen lesz tengerszem túra tavasszal, mindenképpen vissza kell menni mert kevés volt a bor
Fel a fejjel!
Majd meglátjuk mit hoz a tavasz, hátha jön már egy kis jó is.