Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ha a biztonságon nem akarnék spórolni, akkor nem vennék motort, hanem kocsiba fektetném
Egyébként lenne mit félretenni, illetve lett volna mit. Az megy el bérleti díjra meg rezsire, nomeg kajára is :D
Amíg szülőkkel laktam, addig tényleg lett volna mit. Akkor viszont jobban szórtam. Utazás, étterem, ilyenekre gyorsan elment :)
Most esélyem sincs. örülök ha kijövök egy hónapra, ráadásul tartozásakt is törlesztek, így aztán még elutazni se tududnk sehova :(
Kérlek szépen, így már túl a negyedik x-en kicsit másképp nézem az életet, mint Te. Persze mikor olyan idős voltam, nekem is más volt a fontos. Azt, hogy miként tudnál spórolni nyilván Te, vagy Ti tudjátok megoldani. Esetleg a barátnőd nem tud jobban vigyázni a zsozsóra?(bár ismerve a nőket?!) Próbálj valamennyit elkülöníteni minden hónapban és vedd úgy hogy az nincs. Talán sikerül.
Az autónk új korától nálunk szolgál, így mindig is vigyáztunk rá. Ami kellett a biztonságos közlekedéshez biztos hogy megkapta. Nyilván fiatalabb korában kevesebbet igényelt, míg most tíz évesen több odafigyelés kell neki. A kötelező dolgokat én csinálom, de ha valami olyan baj volt (eddig szerencsére még nem sok volt) azt szerelőre bíztam. Te ott a nagy városban egyébként is több veszélynek vagy kitéve, úgy hogy szerintem a biztonságon főleg ne spórolj. Jobb megelőzni a bajt mint utána verni a fejed a falba.
Hát jó Neked, én még mindig az irodában rothadok :)
Mondjuk már csak szabad foglalákozást űzök

Én pont, hogy fordítva vagyok, a kocsim egy hulladék (jó mondjuk arra is költöttem viszonylag sokat :D ), inkább a motorra ruháznék be. Persze azért mert kisgyerek vagyok még, majd ha megkomolyodom, akkor cserélni fog a kettő valószínűleg.

Kocsit januárban kopott nyári gumikkal vettem, nagyyon csúszkált a tavalyi télben, ami volt olyan merész és márciusban is bőven tartott. De akármennyire szarban voltam, a meredek garázskiállón fél méteres hóban is ki tudtam állni. Persze 1 órás hóeltakarítással és szomszédos segítséggel Ezt a telet viszont nem játszanám meg úgy, mint tavaly, mert azért voltak necces pillanatok, mikor fék+ kuplungra taposva, kormányba kapaszkodva imádkoztam, hogy álljon már meg a cucc a következő kocsi rendszáma előtt még, mert különben kellemetlen szituációkban lesz részem. Ráadásul nem is mentem 30nál többel. Szóval voltak ilyenek, ezért most legalább a 2 első kerékre, legalább használt téligumikat tetetek. Az is jobb, mint ami most van, mert ez már esőben sem tapad. És nagyon a fejembe vettem ezt a Fézeres dolgot. Nagyon. Persze kell az, hogy legyen vevő a motoromra, de ha Tibi vevő lenne, akkor inkább adnám olyannak, akinél esetleg meg is tudom néha nézni :) Szóval megpróbálgatok gyűjtögetni, ami ismerve magamat nem fog menni, és szerintem még egy jó időt együtt fogok tölteni a Sevenfiftyvel. Basszus, lehet hogy megérezte hogy tegnap ezen gondolkodom, és azért makacsolta meg mára magát az akksi....
Hú, erre nem is gondoltam korábban
Ma rengeteg szabadidőm lévén, az autónk téli felkészítését csináltam. Felraktam a téligumis felniket, felöntöttem az ablakmosót is téli folyadékkal. Ha már le lettek véve a kerekek, az első féket is rendbe tettem. Decemberben műszakis lesz így ezért is néztem át jobban. Nagyon meglepődtem a fékbetétek vastagságán. 95e. van bennük és még igen jó állapotúak a tárcsákkal együtt. Azért is furcsállottam, mert a hátsó tárcsákat és betéteket még a nyár elején sürgősen kellett javítani. Olyan szinten voltak félre kopva, hogy már kicsi kellett csak, hogy a fém érje a tárcsát. Ami tisztán kirajzolódott még, hogy sajnos tavasszal előre két gumit is venni kell, míg jövő télre a két hátsót kell cserélni. Ja az AGR szelep se jó, és a jobb első ajtónál besz..t az ablakemelő. Ha már a napokban arról beszéltünk milyen motort vennénk a fölös pénzünkből, hát én először is ide dugdosnám a plusz forintokat.
Van abban a qrva Virago-ban egy kb 0,2 mm-es alapjárati fúvóka, annyira el volt mindkettő dugulva, hogy kifújni nem is tudtam belőle, a bronzkefe szálát kellett átdugni rajta, hogy "kilukadjon".
Pedig a Yuasa nagyon jó akku! Majd nézd meg, nem nagyon lement-e a savszint? Mert nagy valószínűséggel az lehet a gond. Én azt hittem, hogy az enyémmel is feszültségszabályzó gond van, mert a rendes voltmérő keveset mutatott, aztán beépítettem egy digitális apró műszert, kicseréltem a műszerfal izzókat LED-ekre , és most fényszóró állásban is megvan a 12,4V Egyedül az a bibi, hogy a gyengén világító szegmenseket nappal nem látom rendesen.
nemnem. Az enyémnek egy minimális gázt mindig kell adni. Kb egy miliméternyire kell meghúzni a gázbovdent, különben nem indul. Aztán ahogy beindult, el lehet engedni, de egy pici mindig kell neki. Karbit nem olyan rég tisztítottam, még képeket is tettem ide fel róla.
A többi okés. Szivató fullra, de már az első indításnál is éreztem hogy nem a legjobb az önindító.

Az akksi Yuasa márkájú. Sok helyen lehet kapni. Eddig nem volt vele gondom. Holnap hozza faterom a töltőt meg desztvizet, aztán megoldjuk.

Egyébként itt a cégnél van egy öreg, aki 535-ös Virago-val jön túrázni, és hát az nagyon de nagyon kis picike nekem. Ha az 1100es Shadownál közel van a lábtartó és kb derékszögben áll a térdem, akkor egy fele akkora Virago-nál vajon hogy állhat? :)

Egyébként én is meglepődtem, hogy hogy megy az a motor, tökjól gyorsul, az öreg úgy tartotta a tempót a többiekkel a Lillafüredi kanyargóson, hogy öröm votl nézni. Neki is az alapjárattal volt baja, és azt mondta, hogy 110ig tudja tartani a lépést, megy az 130-cal is, de nem szereti. Tehát ez az erő nekem valószínű kevés, ha a mostani is kicsit kevéske :)
Egyébként Te beszélsz csopperről, mikor nagypapa létedre sportmotorral zúzol?
Szegény "csúcstechnológiás" akku lehet , hogy megadta magát. Hidegben egyébként is lecsökken a kapacitás. A másik, az indítási folyamat: Ráhúzod a szívatót, a gázhoz nem nyúlsz mert akkor magadat szívatod, és indítózol. és legfeljebb a másodikra be kell neki indulni. Ha nem akkor a karburátorsor valamint a gyertyák igazításra szorul, ez lehet tisztítás és lehet teljes beállítás is .
a TDM 900 egy nagyon szép motor. Korábban az is nagyon tetszett (és most is, de mások talán az igényeim). Namármost én se úgy gondolkozom, hogy ha lesz 1 misism. Ha lesz mondjuk 4 kilóm akkor eladom a Gyönyörűséget legalább 500-ért, és az már 9 :) 8 körül keresek egy szerelmet, és 100at szánok a névreírás, olaj meg ilyesmikre. De ha ez 1 éven belül sikerülne, akkor nagyon ügyes lennék. Nem tudok spórolni , most nem is nagyon van miből, de hátha megver a szerencse
ma motorral szerettem volna bejönni, de 4-5 indítózás után hallatszott hogy az akksi adja meg magát. Ezért inkább kocsival jöttem. Viszont ideges lettem kicsit tőle.
Kérdem én: Lehet hogy ebben a reggeli hidegekben így lemerül? Pénteken motorral voltam melózni, hétvégén viszont kint állt a hidegben. Az akksit 2011 novemberében vettem, eddig 1x töltöttem fel vízzel, tölteni viszont sosem kellett még.
Most az lesz, hogy kiszedem, megnézem, hogy áll a vízszint, és felteszem töltőre egy 8-10 órát (ha az elég neki).
Mi indokolja a műgyantázást a tankban? Hallottam már kilyukadt tankról de úgy emlékszem csak egy széria volt ilyen. A miénk az alvázszám alapján akár még egy napon is születhetett, de én nem találtam az enyémben rozsdát, most legutóbb a karbitisztításnál sem csak valami kis rágószerű anyagot ami valószínüleg a benzinből csapódott ki. A szűrő is meglepően tiszta volt.
Nem olcsó és időigényes mutatvány lehet ha alapos akarsz lenni
Addig örüljetek amíg dolgozhattok. Addig még nem vagytok vén fszok mint én ! Ha már a hátatok mögött lesz a gödör , jóval kevesebb időtök lesz, hogy kiteljesítsétek magatokat.....
Hát én már most egyformán utálom a reggelt is a délutánt is meg az éjszakát is. De mivel ide és ilyen helyzetbe születtem, felkelek reggelente, meg nem fekszek le esténként, hanem elvonulok robotolni. Egyébként a pékek, nyomdászok, vagy éppen az ápolónők helyzete se sokkal jobb.
Úgy tűnik mindenkinek megvolna a maga favoritja(i) ha zsebben tudná a rávalót. Nálam egyelőre biztos hogy álom marad a csere, bár ekkora használatra ez is bőven elég. Talán lehet hogy lottózni kellene. Bár ha nem nyerek, akkor meg azzal is csak fogy a motyó.
Én sem irigyellek, egyszer két hétig voltam éjszakás, mert egy hegesztőcsarnokban kellett elszívást kiépíteni a mennyezet alatt, és nappal nem lehetett dolgozni a daruforgalomtól. az volt életem leghosszabb két hete.
De hát a szükség nagy úr, biztos én is elviselném, ha nem lenne más lehetőségem.
Jó estét Az Uraknak!
Sajnos, a mai napra meghirdetett motorbicikli takarítás egyéb elfoglaltság miatt elmaradt, az előadásra megváltott jegyek későbbi időpontra érvényesíthetők, vagy a vétel helyén visszaválthatók
Látom, nagyjából mindenki tisztában van vele, hogy merre keresgélne, ha motort szeretne váltani. Én- ha hirtelen előkerülne 1M motorra- vennék egy 1200-es inazumát, meg még egyet donornak
Mivel egyelőre ez nem fenyeget, nem is fáj a fejem miatta. Az én kívánságlistám tartalmaz még egy- két túraendurót is, Pl: TDM900, vagy DL 650.
Most először a főnix fényezését kéne rendbe rakni, meg a tanknak a belsejét szeretném kiműgyantázni ezzel:
link
ha rendbe lesz, lehet, hogy meghirdetem próbából. ha elmegy értelmes áron, akkor lesz csere, ha nem, akkor marad.
Ezen a helyen 12. éve vagyok, végig három műszakban. Előtte sofőrként is szinte állandóan éjszaka indultam. Megszokni a mai napig nem tudtam csak elviselni. Sajnos itt a környékben ennyit sehol sem fizetnek. És mint azt tudjuk a pénz nagy úr.
Előző melóhelyemen én is lenyomtam jó néhány éjszakai műszakot, na meg alkalomszerüen előfordul most is ha üzemzavar van. Nem irigyellek de ha nincs jobb akkor muszáj
Azt írtad nem annyira fontos, de én módfelett kíváncsi vagyok. Éjszakás leszek holnaptól így itthon vagyok napközben.
Holnap ha nem változik kapcsoló állomásba leszek, elvileg lesz rá időm és hívlak!
Helló Laci!
Még nincs kész, ma is csak egy órácskát tudtam foglalkozni vele, de alakul már. Amint kész lesz és megüti az elvárható szintet mutatni fogom. A szükséges anyagok megvoltak és így az első gumi se lesz feleslegesen nyomásnak kitéve. Arról nem beszélve, mikor ki kellett venni az első kereket mit össze kínlódtam mire alá bakkoltam a motort.
Holnap ?
Pont amikor válaszolni szerettem volna jelentettek egy vezetékszakadást ami "élet és vagyonbiztonságot veszélyeztető hiba" minősítést kapott, ilyenkor gyorsan a lovak közé kell csapni, ráadásul tőlem 45km-re volt a hibahely.
Szóval hozhat a jövő még szép gépeket, mint ahogy mostanában is születtek olyanok amelyek hordozzák a retro jegyeit, bár szerintem ritka az ami igazán jól sikerül és visszaadja a 70-es években induló (pl.sornégyes) sikerszériák varázsát. Nőttek az igények és az elvárások is, ezért már csak külső jegyeiben utánozzák a múltat, mivel a technikai fejlődés megölte a retró érzést.
Úgy gondolom (emlékezve az én 74-es Hondámra) egy retrós örömmotorozásnál a 70-80-as tempó az igazi, amikor hallod az ódon vezérlést zongorázni és a trombita alakú dupla kipufogókat gázelvételkor gurgulázni, közben remeg a vas és érzed a zsigereidben az időutazást A café racer is valami hasonló plusszot ad, de el nem tudom képzelni sorozatgyártásban mert akkor elveszti az egyediségét. Persze erre az irányzatra is nyit a piac, nemrég mutattam a BMW opcionálisan egyedivé tehető gépét ami inkább a gazdagok úri mulatsága, de ha már csak ketten vesznek ugyanolyan üléspúpot elveszik az egyedisége annak is, persze nem mindenkinél feltétel ez. Szerintem viszont café racert magunknak kell építeni és akkor nem lesz másik olyan, azt is tervezem de hiába van ötlet ha nincs meg az a pénz ami támogatná az elmét...
Visszatérve a tervedhez nekem is tetszik az ezres Fazer, talán csak a fejidom miatt esik ki nálam, de ettől még tudok különbséget tenni a fejidomosok között is. Szerintem szép formája van főleg azokkal a nagy cicaszemekkel, az ára is tűrhető ha a többi 10-év körüli ezresekéhez hasonlítom, szerintem ne gondolkozz sokat ha tetszik.

Mi a helyzet Zsolt, kész lett a motoremelő?
Sámli gond , nem baj, hogy szóltál, sőt köszönöm, mert ahogy Öreg Szem egyre man dinkább leszek.
Nem azért javítottalak ki mert én olyan fenemód okos vagyok, csak olvastam ahogy konzultáltatok a Virágo- sokkal. Ahogy írogatnak ott is róla, nem egyszerű egy-egy javítás annál a tipusnál se.
Az alkoholról meg annyit, ha jól esett, legyen az bármennyi is egészségedre váljék.
A pénz miatt ne aggódj, az a legkevesebb!