Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát a Pengével voltam.
Ahogy Sámson felől bejössz Debrecenbe, a benzinkút előtt.
Az biztos, hogy Zolival voltunk, és én még a Debrecen tábla előtt beragadtam a forgalomba, és lemaradtam. De tudom, hogy itt sose erőltetném 90-el, mert bárhova bebújhatnak méricskélni. ( A fene egye ki a szemüket ) Az is biztos hogy nem 50-el mentem, mert Zolit akartam utolérni. Az is biztos, hogy a Penge 1 pillanat alatt képes a 90 km/óra sebességre, de - mint említettem - itt nem hajtok. Hát ez van. Fizetek urasan.
A harmadik képről az jut eszembe, hogy azt mondja Zara: " Hát van Neked szíved? Amikor meg pláne simán le tudod festeni?"
Vigyázz azokkal a "százhatvanas" próbálkozásokkal! Addig addig próbálkozol, amíg ráqrsz!
óóóó bazeg. Lekopogom, de én még sosem kaptam csekket. Majd mostantól fogok sokat....
Erről az jut eszembe mikor vettem a motort, havertől kértem kölcsön 100at hogy meg tudjam venni. Jó ideig 70nel tartoztam még belőle, és egyszer 30at adtam neki vissza, aztán két héttel később a maradék 40et.
A szerencsétlen pont kapott egy 30as csekket mikor adtam neki a 30at, és még mielőtt adtam volna neki a 40et, kapott még egy 45öst is :)))
ma hazafelé ki szerettem volna próbálni egy kicsit a motort nagyobb sebességen, és 160 felett elkezdett ki kihagyni. Aztán megint visszajött, de másodpercekre kihagyott. Mitől lehet ez? Nemhiszem, hogy a benzinellátás, mert elvileg a csövek már jól vannak. Elég idegesítő, mondjuk úgysem használom 150 felett soha, de akkor is a tudat hogy ott nem megy. Megnéztem hogy alacsonyabb fokozatban nagy fordulaton ugyanezt csinálja-e, de ott nem jött elő ez a jelenség, igaz túl sokáig nem tartottam mondjuk 3asban 7ezres fordulaton. Lehet majd kipróbálom hogy huzamosabb ideig mondjuk 7ezer körül tartom, hátha előjön. Viszont ha csak 5ösben csinálja ezt, abból mire lehet következtetni?
Nálunk az azóta elhalálozott kis kormos macsek karmolta össze a sárvédőt, de az talán nem maradandó. Mielőtt műszakira vinném átpolírozom a motort és ha szerencsém lesz az majd eltünteti. Én nagyon haragudtam rá.
Mit csináltál More? Ittad volna el inkább!
Na basszus... mivel voltál? A mi csoportunkból is kapott a héten valaki, egyelőre csak rendszámot tudunk, meg azt hogy hol készült a fotó, a többit viszakeresik a menetlevélből, ezt most nem én kapom a helyszínből következtetve
Amúgy én meg begyüjtöttem egy infarktust... mondjuk nem annyira fajsúlyos mint a Tied, de azért bántott eléggé. Zara összeb@szta az első sárvédőmet... festeni kellett, már megszáradt és kihoztam a műhelyből, még ma felrakom a helyére
Persze már megbocsátottam neki... igazából nem is tudok rá haragudni
Ja még annyi, hogy képzeld ha a multkor elszórod azt a 60-sat.
Még nekem is itt van a csekk az asztalon. 30 napon belül kell befizetni, nem fogom egy perccel se hamarabb feladni. Dögöljenek meg!
Hát Gyerekik, az ideg öl meg!
Nem elég, hogy anyagilag sz@r a helyzet, a rendőrség küldött egy 45 ezres csekket ráadásnak!
Az a legsz@rabb benne, hogy azt én nem vitatom, hogy nem 50-el mentem, hanem azt tudom, hogy ott azon a szakaszon sose megyek óra szerint 90-el, ugyanis a fotó 85-ről szól. Ahhoz pedig kell a 90-es óra állás. Biztos, hogy babrálták a témát, de sajna bizonyítani nem tudom, így ezzel az összeggel hozzájárulok ahhoz, hogy ezek a tetvek jobban éljenek. Persze ez most áttételesen igaz, de akkor is igaz!
( Mennyi üzemanyagot adtak volna érte.... )
ja értem...
Helló Laci bátyó! Olvastam az előző üzidet is, csak tegnap nem érkeztem válaszolni, ma reggel még munkába menet előtt (iskolába járok ám én is) volt időm amoda írni, de utána már indulnom kellett. Az az elképzelés lehet hogy megvalósítható lenne hogy a tetejébe egy benzincső darabkát szorítanék, még akkor is el kellene dugni akár a vákuumos csapot akár a mágnes szelepet. Még ha hihetetlen is, de japánosan szűkre van mérve minden kis zug. Alig-alig van hely, így azért kell ide oda próbálgatni, hogy elférjen a burkolattól. Egyébként a csap 2400Ft, tehát nem egy horror, de a szabályozásra is kell még egy csap, mint ahogy neked is van.
Ezek szerint nem vagy nem volt érthető a kérdésem, vagy nem volt lényeges válaszolni rá...
Tehát, a faridomba helyezett féktartályt nem-e lehetne úgy feloperálni, hogy ne kelljen faridomot bontani a feltöltéséhez? (pl. egy kivezetett segédcsővel megoldani az utánpótlást)
Bár ezt tippnek is lehet venni és akkor nem kötelező válaszolni rá!
Annyira se férsz a tartályhoz, hogy egy kis csővel feltöltsd ha a nyerget leveszed? Egyébként én mióta teletöltöttem szinte alig változott a szintje, egy olyan tartálynyi olaj baromi sokáig elég.
A túrát majd pontosítjuk ha eljön az ideje.
Én is próbálom összeszedni itt a környékben a látnivalókat és összeállítunk valami kellemes kis csavargást. Ehhez a lúdvári kalandhoz kell a Maros és az időjárás segítsége is mert csak olyankor látványos ha a folyó vízszintje kellőképpen lent van. Olyankor több száz méteres homokpad van a sziget előtt, míg mögötte a Román oldalon folyik a víz. Ha esetleg ez nem sikerül majd találunk mást helyette.
Jut eszembe, ma voltam az autós boltban és meg is vettem a fékolaj tartályt. Elkezdtem bontogatni azt a kevés kis burkolatot ami van a motoron és rá kellett jönnöm, hogy nem is olyan egyszerű eldugni itt bármit is. Az ülés alatti tároló egyébként se nagy és ráadásul vízmentes, így oda se nagyon tudom rakni. Egyedül a farokidom alá tudtam betuszkolni nagy nehezen, de újra töltéskor fél óra lebontani meg visszaépíteni. Úgy hogy lesz még egy-két kör ezzel az olajozóval.
Idén sajnos nem sokat lesznek fent az oldalsó túradobozok, július végén lesz az 5napos Transalpin túra Romániában -ez lesz az év főatrakciója- a többi csak egynapos lesz
Május 3.-án motoros erőműlátogatásra vagyok hivatalos Paksra, ezt az egyik üzemirányítós kolléga szervezi de már ezt is nehezen vállaltam a közelgő vizsgák miatt, ráadádul tanítási napon lesz... aztán majd csak a június 7.-i vizsga utánra merek tervezgetni, talán akkor elmotorozok feléd.
Látva a képeket azt a Lúdvárat mindenképpen beikszelheted. Makó 165km-re van tőlem, azt én 2 óra alatt kényelmesen lecsorgom egy seggel, ha 6kor elindulok akkor is ott vagyok 8-ra és estig még sokat tudunk csavarogni, addig még ráfókuszálok a területre de természetesen ha van ötleted azt is szívesen fogadom.

Köszönöm előre is a lehetőséget.
Egy kis bevezető, majd a végén megérted miért is írom. Még 2012 őszén, az iskola kezdés után nem sokkal küldtek a fiam iskolájából egy kis papírt, hogy kirándulást szerveznek az apátfalvi lúdvárhoz. Lehet menni biciklivel a Maros töltésén(kb.10-12km.), vagy autóval, ami szinte ugyan annyi, csak köves úton. Mi biciklivel úgy huszad magunkkal vágtunk neki a kis túrának egy szombat délután. Jelzem attól, hogy ilyen közel van hozzánk, én még csak hallani se hallottam erről a helyről. A Maros tavaly különösen alacsony volt így olyan sziget alakult itt ki, ami csak nagyon ritkán van. A tanárok nagyon jó kis programot szerveztek, úgy este 11-kor indultunk haza. Ez a pár óra akkora hatással volt ránk, hogy egy következő még kellemes napos szombat délután úgy döntöttünk újra biciklire pattanunk és pléddel kicsi kajával inni valóval felmálházva kimegyünk és megnézzük Lúdvárt. Sajnálom, hogy nem készítettem képeket egyik alkalommal se de belinkelek egy oldalt ahol vannak képek. Nézd meg és ha tetszik, valamint az időjárás is olyan lesz, szívesen kikísérlek egy alkalommal. A képek. Egyébként ha rákeresel biztos találsz számtalan szép fotót. Bármilyen túrát tervezel erre, szólj bátran és megpróbálok segíteni amiben csak tudok.
A kis robogó ma direkt járatás miatt lett "befogva". Lehet nem írtam, de azután, hogy kínlódtam vele, végül meg lett fúrva és úgy lett összerakva. Ez a kis masina nem az enyém csak nálam van már vagy két éve, de most hogy lett saját robogó, valószínű visszaadom a gazdájának, aki mellesleg egy jóbarátom.
Volt már szerencsém néhány Tiszába torkoló folyóhoz, Szamos Bodrog, sajó, Körösök...stb. Nem elég egyszer látni, ráadásul minden évszakban más az arcuk. Az Alsó-Tiszából még elég keveset láttam így a Maros is kimaradt, pedig a szegedi torkolatát szívesen megnézném. Elég szép környék a Tied, szerintem megyek én majd arrafelé, persze nem ártana az idegenvezetés... jártam már többször úgy, hogy egy adott szakaszon 3. alkalommal is találtam újat.
Jó állású kis robesz, de érdekes hogy inkább ezzel mászkálsz és nem a naggyal... nekünk is van itthon Szimó meg 50-es Aprilia, de igazából nem mozgatják a fantáziámat, nem is tudom mikor ültem rajtuk utoljára. Persze ha ilyen közel volna hozzám is valami nagyobb folyó akkor valami kis bokorugró terepmotort biztosan élveznék.
Ma elküldtek pihenőre a cégnél, úgy hogy kihasználva jó időt, meggurítottam a "nagy tüzest". Még járatós a ménes, így finoman kis terheléssel hajtottam csak. Lementem a Maros partra, megnéztem a vizet, ami lassan de apad. Pár kép is készült közben, igaz csak telefonnal.
Teljesen igaz ez is! " kicsi kis "fogaskerekekre", ilyen mezőgazdasága a környéken nem volt egyik országnak sem," a miniszter nem fog zöldségewt termelni! A téeszeket nyugodtan át lehetett volna KFT-nek alakítani, és tegyék a dolgukat! De az "elftársak" másképpen gondolták. Bedöntötték az országot és még meg is akartak gazdagodni belőle! Jó példa rá a nagy privatizátor a SuhsmanTomi aki milliárdokat szedett össze de még a "Balaton-ring" közelében is megjelent! Aztán mikor látta, hogy nem lesz felmarkolható pénz, eltűnt mint az aranyóra a cigánysoron!
Szívesen, ez nem olyan nagy dolog!
Szerintem nem is ütközik annyira a véleményünk, mondjuk én a nagy lábon élő celebek vagy szinészek problémáit nem vettem alapul, kizárólag a hétköznapi egyszerű emberek példáit, akik nem több 10 miliókat hanem csak az élethez szükséges alapvető dolgaikat szerették volna előteremteni és eladósodtak 20évre, majd többszörösre nőtt a törlesztésük amit még mindig hajlandóak kinyögni csak legyen munkahelyük... de van amikor az is megszűnik. Nekem voltak hiteleim, rá voltam kényszerülve de hajtottam hogy kifizessem, igaz addig nem volt motorom és kirándulni se jártunk de legalább felépült a lakás. Persze óvatos vagyok, vágyaim lennének de tudok nekik parancsolni, persze ettől még nagy lenne a baj ha valamelyikőnk munkahelye megszünne, bár pont 10éve én megéltem milyen az amikor kimarad a fizetés (a Hajdú-Bét becsődölt) nem volt egyszerű átélni és főleg kimászni belőle.
Köszönöm a nagylelkű ajánlatot! A gumi egész előre ér, szinte a villa forgáspontjáig. A képeidet meg néztem azóta többször is (picasa) és hasonló a kialakítás mint nálad. Alapvetően szinte ugyanúgy fel lehetne rakni mint ahogy azt Te tetted. Holnap tájékozódok benzincsap ügyben és majd értekezünk. Még egyszer köszönöm az ajánlatot.
Azzal amit írtál egyrészt egyet értek míg másrészt- nem a bankokat és a rendszert felmentendő a bűnük miatt- sajnos nem. Biztos van Neked is úgy ahogy nekem is ismerős a környezetünkben aki felelőtlenül túl vállalta magát és most ő sír leghangosabban és rázza legjobban az öklét. Lásd még ezeken kívül színészeinket, énekeseinket. Nem akarom bántani őket sem, de biztos vagyok benne több pénzért hakniznak alkalmanként, mint amit Te vagy én haza hozok egy havi munkánkért. Mi megtanultuk beosztani azt ami van és nem szórtuk akkor se két kézzel amikor kicsit több volt. Ezektől függetlenül persze nagyon sok ember került önhibáján kívül nehéz helyzetbe és ahogy Te is úgy én is és még nagyon sok érző lelkű ember hiányolja a lelkiismeret hiányát. Talán nem írok nagy hülyeséget,ha azt írom, hogy valamikor a rendszerváltás idején kezdődött ez a fajta szemlélet térnyerése. Az előző rendszer szociálisan lényegesen érzékenyebb volt. Ahogy bejöttek a profit orientált nyugati befektetők, bankok, onnantól kezdve eszközök voltunk a céljaik elérésében. Az, hogy ez a cél az emberek kifosztása és ellehetetlenítése árán valósul meg őket nem érdekelte akkor se és most se. Kihasználták az emberek szabadság utáni vágyát, amit mi gyarló emberek az anyagi javak meglétében vélünk beteljesülni. De ahhoz, hogy azokhoz hozzá jussunk pénz kellett, amit ők megadtak. És itt zárult be a csapda, amiből sajnos nagyon sokan talán soha nem tudnak kiszabadulni. Még most is áldom az eszünket, hogy autót, motort és minden mást hitel nélkül vettünk. Ha nem volt pénz, összébb húztuk magunkat, próbáltunk spórolni és ha összejött a rávaló megvettük és örültünk. Ugyanígy voltunk a házzal is, bár az örökség volt, még most is javítgatjuk, de legalább a mienk és nem kell azon reszketni mikor emelik a részletet. Végezetül csak annyit, hogy ez természetesen saját vélemény, és nem vita indítónak szántam.
Ez tényleg szép volt, de egyben szomorú is... nagy kár, hogy az igazi tehetségek máshol próbálnak szerencsét, még ha ez érthető is részükről.