Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

"kivéve a Józsit, Ő örök darab.." Örök vagyok itt mint a nemibaj!
A nyakatokon fogok maradni, tetszik-nem tetszik! Ez van!
Csak megkérdezem: Nem kell levegővel felfújatni azokat a telókat?
Az én RC17-embe oldalanként 0,8bar levegőt ír elő! Gondolom , ahogy én is találkoztam már teleszkópban "megromlott" megrohadt rettenetesen büdös olajjal, csapágyban zsírral, legelőbb a régit leengedni, és az előírt olajmennyiséggel feltölteni! Mint ahogy én teszem most a nyakammal, mert nyikorog és megkenem egy kis "vadászmester" speciál olajjal!
Helló Zsolt!
A hátsó telóidat krómpasztával kezeld át egy kicsit, még most visszafordítható a folyamat!
A képeidet nézegetve bevillant hogy ígértem én Neked egy olyan fotót amin a lánc és környezete is látszik a múltkori motorozás után amikor már élesben is dolgozott az olajozó. A képen láthatod hogy olajos a lánc és valamennyire a felni is, főleg az út porán mutat jól... amit amúgy is le kell takarítani a kovetkező túra előtt. Van kábeltisztító folyadékom, jó kis citrom illatú de nem ez a lényeg, egy mozdulattal áttörlöm a felnit és tökéletesen tisztít, főleg a stihl olajjal bánik könnyen.

Holnapra azt jósolták hogy szabadtéri programot is lehet tervezni, használd ki Te is! Majdnem biztos hogy én is azt teszem, főleg azért mert így hétvégére már leengedek én is rendesen... tegnap is és ma is suli volt, na meg az egész heti hülyeség. Olajat lecseréltem az autóban a nyári kerekeket is felszereltem, holnapra direkt nem hagytam semmit!
Kellemes hétvégét mindenkinek!
Nem vagyok én sem szakértője a típusnak csak egyszer ide sodorták a virtuális hullámok böngészés közben a "szörfdeszkámat" aztán itt ragadtam a csak néhány főt számláló kis társaságnál, ami azóta már szinte teljesen kicserélődött... kivéve a Józsit, Ő örök darab...
Hasonlítgatni sem akarom az Inazumához mert eleve eltérnek lóerőben is és a sebességfokozatok számát illetően is. Általánosságban a pattogáshoz annyit tudok hozzászólni hogy amikor egy huszas éveiben járó motorról beszélünk ott bármi okozhatja, lehet olyan a telóban az olaj mint a lekvár... sajnos nagyon kevesen cserélik le 2évente, mint ez kiderült jó pár fórumos hozzászólásból. Ha a bebicsaklás mindkét oldalra igaz akkor valószínű a teló is "összeült" már ami esetleg a rugó fáradásából is adódhat, ha csak az egyik irányban tapasztaltad akkor lehet az egyenesfutással van a baj (nincs jól beállítva a kerék, csapágyas "lóg" a hátsó villa, vagy neadj isten deformált a váz) viszont ez ellenőrizhető, mérhető. A kétkilót bőven tudnia kell, és szerintem is magas 150-nél a 7500-as fordulat... erre viszont Hagyma tud neked pontos választ adni, persze most hétvége van amikor elmondása szerint hanyagolja a fórumot...
Mint általában a Hondáknak ennek a típusnak sincs komolyabb típushibája, kivétel a fesszabályzó, de az meg kiderült volna már. Vásárlásnál mindenre figyelj, ne füstöljön kéket, ne nyalja a gumit, induljon könnyen hidegen-melegen, valamint maga a motor kinézete is sokat elárul... no meg a gazda is feltéve ha nem kereskedésből való.
Legyen hozzá szerencséd!
Ezek lemaradtak.
Üdvözlet Urak.A mára tervezett feladatokat szerencsére nem húzta keresztül az időjárás, sőt kimondottan szép idő volt és van még most is. A láncot letakarítottam, még a tavalyi mocsok volt rajta . Most először szakítottam a számomra hagyományosnak mondható módszeremmel. Eddig csak petróleumot használtam a takarításhoz utána szárazra töröltem majd befújtam a spray-vel. Most lekentem petroleummal - mintegy fellazítva a rárakodott koszt- majd brigéciollal átecseteltem utána vízzel lecsapattam. Ezután elindítottam a motort és sebességbe rakva sztenderen lecsapattam a vizet, majd ronggyal teljesen szárazra töröltem. Utána még egy újítás (lehet nagy hülyeség) ecsettel beolajoztam a lánc görgőit. Nem annyira, hogy csöpögjön, csak hogy látszódjon rajta hogy olajos. Ezután jött a legjobb, a motorozás. Gurultam egy 70-est. Mire hazaértem már nem volt olaj a görgőkön, inkább csak a szélén. A sztenderről csöppent le egy pár csepp olaj. A végére pár kép a tisztításról.
Helló! Én úgy ötletelek, hogy nincs ilyen motorom és nem is ültem még rajta. Találtam specifikációt ehhez a tipushoz, ott 200 felett van a végsebesség megadva. Első ötletem, hogy a gyári áttétel meg van változtatva, vagy esetleg még a rajta levő gumi is lehet nagyon eltérő méretű, de ez utóbbitól biztos nem csökken ennyit a végsebesség. Esetleg a km. óra nem működik jól, de azt lehetne látni ill. érezni, hogy nem akkora a tempó. Most hirtelen nincs több ötletem, de majd jönnek a szakik, talán majd mondanak valami okosat.
Sziasztok!

Mai napon próbáltam egy Honda CB Sevenfifty motort.
Kicsit fura volt vele kanyarodni, olyan mintha pattogott volna az eleje, illetve, mintha be akarna bicsaklani a kormány.
Másik észrevételem, hogy 5 -ik sebességben 6500 as fordulatszámnál már pirosba lép a mutató, kb 130 km/h sebességnél. Persze nem akarok 300 at menni vele, de nem árt, ha kényelmesen tudja a 150 et.
Kihúzattam, 180 fölé ért a mutató, szóval, ha rendbe lenne téve szerintem tudná a 200 at is, de sokat állt a motor.
A kérdés, hogy egészséges -e, ha 150 es tempót motorozok vele pirosba kb 7500 as fordulaton?

Mire figyeljek oda a vásárlásnál, milyen típushibák vannak, mit érdemes lecserélni rajta?

Előre is köszi a válaszokat

Üdv.
Ezt is megoldottuk!
No látod, már meg is oldódott a probléma.
Pedig közben még a neve is eszembe jutott! Aurefa -volt a neve neki!
Ne keresgélj feleslegesen ez kell neked:Plasti Dip
Megyek Zalaegerszegre, majd útba ejtek egyet! Itt már esik!
Ha holnap nem engedi az idő, majd elgurulsz hétfőn, csak el ne felejtsd.
Ide már ideért az égi "áldás"!
Fiam oda volt fodrásznál, pont mikor jött haza biciklivel elkapta egy rövid, de heves eső. Mire haza ért elállt, de Ő bőrig ázott. Most mondta Lajos, hogy de. még eshet keleten, utána jó idő lesz, még a jövő héten is.
Zalaegerszeg felé már szakad!
Akár van isteni gondviselés, akár nincs, most hatalmas szerencséd volt. Minimum egy nap lett volna az elveszett iratok miatti ügyintézés, a nem kicsi anyagi veszteségről nem is beszélve.
Én ezelőtt kb 30 éve jártam így! A zaporozsec tetején utazott az irattárca vagy 50 kilométert, fennakadva a tetőcsomagtartó konzolban!
Én azóta IRATTÁRCÁT SOHA SEHOL NEM TESZEK AZ AUTÓ TETEJÉRE !
Na, a story, amit ígértem.
Az Asszonyék értem jöttek a melóhelyre, fogtam a cuccom, beültünk az autóba, és elindultunk haza. Közben az Asszony még bement a popsi - penny - marketbe vásárolni. Innen rajtoltunk autóval, de mivel tankolni kellett, gondoltam Sámson - Hajdú - előtt még van 1 kút, oda bemegyünk. Így is volt, Asszony fizetett, én tankoltam. Ez a kút még kb 3 km-re van tőlünk. Még az Asszonyt kitettem az óvodához közel a fő utcán, aztán a földúton szépen haza döcögtünk. Beállok a kapu elé, szállok ki, hol a tárcám? Nézem a kocsiban, ahova szoktam tenni, nincs! Nézem a csomitartóban, nincs! Ekkor már kezdtem idegeskedni! Mondja a Lányom, hogy Ő látta, amint a szemüvegemmel együtt kihoztam a melóhelyről. Na, mondom alakul!
Tudni kell hozzá, hogy ez 1 hosszúkás tárca, az összes iratommal, és kb 60 ronggyal. Kezdtem rosszul lenni.
Mindenesetre betoltam az autóval, mondom kipakolunk, aztán visszamegyek a melóhelyre. Elballagtam hátra az autóhoz, és a tárcám ott vigyorgott a tetején, annak is a jobb hátulja legszélén!
Itt ugrott be, hogy amikor kiszálltam a benzinkútnál, automatikusan megfogtam a tárcám, - ahogy szoktam - és hátra föltettem a tetőre. Tankoltam, az Asszony ment fizetni, én pedig szépen visszaültem az autóba, a tárcám pedig ott maradt hátul, a tetőn!
Elindultunk, 180 fokos kanyar, vissza az országútra, még 2 meredek kanyar, aztán még be a "városba", ott is kanyarok, aztán megálltam a központban, ahol az Asszony kitettem, és még a kb 300 méter földutat is végig döcögtük. ÉS A TÁRCÁM SEHOL SE ESETT LE!
Akkor most van Isteni Gondviselés?
Szerintem 1000 - 10000 - esetből ha 1 ilyen van.
Ittam is 1et erre a nagy ijedtségre! Vagy szerencsére?
Esetleg valaki vigyázott rám?
Na Gyerekik! Itt az igazság, József Professzor által!
Ja, most épp nincs időm, de később i'll be back, - a la terminátor - és elmesélek 1 nem hétköznapi történetet, aminek tanulsága, hogy mégis van Isten?
Sajnos én nem vagyok a borok szakértője, viszont az eredetéről olvastam egy Erdélyi boranekdotát ami nagyon tetszett
A bor eredete:
A bort Noé találta ki unalmában és hat állat vérével keverte össze.
A hat állat az oroszlán, a tigris, a medve, a disznó, a majom és a galamb volt. Ez a hatféle vér mutatkozik meg a részegek hatféle természetében. Van aki büszke mint az oroszlán, kegyetlen mint a tigris, düledezik mint a medve, disznó módjára sárban hentereg, majomhoz hasonlóan bujálkodik, vagy olyan szelíd mint a galamb.
""Főleg hogy elég valószínű, hogy nem idén házasodom!""
Pedig ideje lenne, mert még megromlik az a finom bor és inkább kárba menjen mint pocsékba!
nekem is van egy '83as 6 puttonyos aszú a pincében fektetve. Esküvőmön kibontom, de valószínű a wcbe megy ha ihatatlan :)
Azt hiszem 2002ben kaptam szülinapomra osztálytárstól akinek a nagyapjának van szőlője Mádon. Akkor is az állaga olyan volt, mint a szörpnek, és már évek óta nem néztem rá. Állítólag ha fektetve tartod, kevésbé romlik (remélem egyáltalán nem fog, habár 30 év után....) Főleg hogy elég valószínű, hogy nem idén házasodom!