Vagy a Józsit lelocsolni 1 sörrel!
Ez viszont kicsit dilemmás, mert azt a sört meg is lehetne inni!
Amúgy persze, hogy sikerülni fog, hisz nem 1 autó karosszéria elemet javítok.
Sikerülni fog!
Azt hiszed én még nem csesztem el dolgokat de a végére mindig összejött, mert akartam, hogy sikerüljön
Persze közben tanultam is.. főleg azt tanultam meg, hogy vannak napok amikor ha nem akar sikerülni valami akkor hagyni kell, ilyenkor aludni kell rá egyet.
Igen valószínű, hogy ez is ilyesmi lehet.
Le fogom szedni az idomokat, és akkor normálisan hozzáférek, szórhatom, fújhatom szabadon. Lefényképezem, és felrakom okulásképp, hogy hogy nem szabad! Csinálni.
A VeryWell primer alapozója valami ilyesmi lehet, azt ott szoktam használni ahova sok lenne a gitt, de a fedőréteg meg kevés
Gyönyörűen lehet vele dolgozni, semleges világosszürke színű és egy réteg kb. 2-3 fedőrétegnek megfelelő vastagságot ad. Könnyen csiszolható vizespapírral.
Értettem, Főnök Úr!
Úgy lesz!
Amúgy szórógitt. De az van ráírva, hogy filler.
Kíváncsi vagyok. Kicsit jobb idő lesz, akkor jövő hétvégén megcsinálom. Ha kell, kicsit fűtök a garázsba, mert 15 fok azért kell neki.
Mi ez szórógítt? Nem ismerem, de javaslom ennél is, hogy csiszold le teljesen ne maradjon takaró réteg a deknin, csak annyi ami megül a karcokban.
Ne kézzel csiszod, hanem valami sík falappal mert akkor a fém felszinéig csiszolod a gittet és nem mész bele a karcokba
Ez az "aszfaltmérgezés" igen találó.
Nos, nekem ez van. Csak ráfújom, oszt kész.
Egy munkamenet van, hamar szárad, - de nem most - utána vizes csiszolóvászonnal leteker. Alkohol és benzin álló. Hát majd látjuk.
Na ez lesz az a meló, amiről beszéltem nem is olyan rég, de nekem az első ilyen. Remélem a motoromon az utolsó!
Tiszteletem Miklós!
Amolyan tevő ember voltam ma is, de még az ábrázatom most se tiszta mert kinoz a nátha rendesen
Akartam is kérdezni, hogy a motorral mi van már
Na szóval, egy másik fórumon volt téma a napokban a blokkon lévő aszfaltmérgezés eltüntetése, mert ez gyakori probléma a motoros társadalomban.
Itt a hőállóság is szempont, de olyat, hogy "hőálló gitt" én nem ismerek, persze ettől még lehet, hogy van
Viszont mi kipróbáltuk Laca Apriliáján és régebben a CB-1 kuplung felöli oldalán is a régi jó öreg "piros fickósítós" gittet és nagyon tartósnak bizonyult
A lényeg, hogy amit kiad a blokk anyaga azt vízpapírral csiszold ki, aztán csak a ténylegesen mély karcokat töltsd fel gittel, de csak annyival amennyi a karcot lefedi, bátran ajánlom, nekünk bevált! link
Halló Lackó Mackó! Merre tekeregtél? Jól érezted Magad?
Megfázásodat kúrálgattad?
Lassan készülhetünk Nagykörűre.
Unalmamban megcsiszolgattam a dekli fedelet, van benne egy pár mélyebb karc, tehát előtte glettelni kell. Mekkora ott a hőfok, szerinted? Valami hőálló cucc kell oda, vagy jó a sima is?
Ki kell, hogy ábrándítsalak. NINCS meló, mindegy, hogy mihez értesz, NEM kellessz! Főleg, ha már 35 felett vagy.
Ha megnézed a hirdetési oldalakat, álláskeresés rovatban, a dolgozó felsorolja, hogy mihez ért, és hozzáteszi, hogy BÁRMIT elvállal! Érted? BÁRMIT!
És akárhol dolgozom, - inkább a szegények közt - szóvá téve, hogy milyen "kézkímélő" munkát végzek, mindenki azt mondja, hogy legalább van melóm! Az mindegy, hogy közben leamortizálódok, de van!
No hát, ez van! Magyarország, én így szeretlek!
A multinak nem kellessz, a kisvállalkozások, meg örülnek, hogy élnek, nemhogy bővítsenek.
Sajna Lacinak kell, hogy igazat adjak.
Ja, ha alkimista vagy, és tudsz aranyat csinálni, akkor amit mondtam eddig, nem igaz!
Ja, meg ha be tudod csapni az embereket, - lásd a politikusokat pld - akkor szintén nincsenek problémáid.
Most már valaminek mozdulni kell! Mert szerintem ha itt nincs észlelhető emelkedés , akkor még banzáj is lehet. Az meg senkinek sem lenne jó!
"Fel a fejjel, lesz ez még rosszabb is!" Egyik kollégám mondása volt!
Laci, munkát mindig lehet találni! Ha sok mindenhez értesz akkor elég könnyen. Én azért vettem autót, hogy mobil legyek! Dolgoztam Miskolcon, Kassán (miskolci cégtől) Hidasnémetiben Abdán,pl. Igaz abban a pillanatban ahogy valami nem tetszett léptem odébb! Nem egyszer úgy , hogy pénteken még egyik cégnél, vasárnap már a másiknál! Betyárbútor bepakolva, magamnak főztem mostam.
Soha nem bántam meg, hogy mindig váltottam, igaz keveset voltam otthon. 45 évesen kezdtem a vándorlást. Igaz a gyerekek már nem igényelték a napi otthonlevést!
Itt hó van hideg , de már nem sokáig!
Csak egy konkrét példa. Amikor elvégeztem az érintésvédelmi felülvizsgálói tafolyamot azt mondták az olyan mintha egy plusz szakmám lenne... Nemrég beszéltem egy ismerősömmel akinek ez volt a fő profilja és tőle tudom, hogy pl. boltokban (ahol kötelező az időszakos felülvizsgálat) nincs rá pénz, megvárják az első felszólítást vagy ha szerencséjük van megússzák az ellenörzést.
A szakmában ami a munkámhoz kell szinte mindenből szereztem képesítést, de elmehetnék pl. egy konzervgyárba targoncásnak is mert van arról is papírom de teherautó söfőrnek is állhatnék és az összes autódarut kezelhetem... azt hiszed ér ez valamit, pedig nem olcsó tanfolyamok.
Most jelen pillanatban a vállalkozások is haldoklanak, mert nincs fizetőképes célközönség, autószerelő ismerősöm mesélte, hogy hiába van sok autó, csak akkor viszik szerelőhöz ha már nem lehet vele elindulni
Becsődölt a Malév 66 év múltal a háta mögött.... a Nokia 2500 embertől szabadul meg... soroljam?
Örül az ember annak is ami van!
Éves szinten 2-3 tanfolyam nem elég?
Amúgy tudod hány tanult ember van munka nélkül, vagy mosogat Angliában? Ez már nem az a világ Józsi ahonnan Te még nyugdíjba vonultál...
Nekem még mindig nincs faszbukom, így csak eme zártabb motoros közösség tagjaival cseverészek, de abból is jobban csak 3 fórumon.
Örülök, hogy egyenesbe jöttek Lajosék, innen is gratulálok Sajnálom, hogy elhagyott minket, de a cimboraság olyan amit nem lehet erőltetni...
Ez viszont kicsit dilemmás, mert azt a sört meg is lehetne inni!
Amúgy persze, hogy sikerülni fog, hisz nem 1 autó karosszéria elemet javítok.