Nekem Givi plexi volt rajta mikor megvettem. Az ont a sisakra vitte a szelet, kibírhatatlan volt. Én 185 vagyok. Neked kb mellbevágó élmény lesz a Puig mini
szia,
az is lehet, hogy Pedro sevenfifty-je is alkalmi vétel volt. Az én vételem lehet annyira nem volt hűdejó biznisz, de úgy gondolom, hogy még így is jól jártam. De ha nem is annyira, akkor is jobb ezt hinni :)
Szerelőm szerint most rendbe lesz hozva teljesen, ő kicserélne még egykét dolgot, de ezt a tavasszal kezdődő szezont még kibírja. Szóval szezon végén/közben (mikor lesz egy kis pénz) még fogok láncszettet, vezérműláncot, és fékbetéteket cserélni. De ezekhez legalább nem kell csavarokra szedni a blokkot.
A másik meg a felszerelés. Nekem még az sincs rendes, úgyhogy arra is kell költegetni. De mire itt a tavasz, már szeretném hogy meglegyen hozzá mindenem.
köszi a tanácsokat! Utánanéztem, nekem is puig mini túraplexim van. Valószínűleg más hatása lesz az én magasságomban, mondjuk a mellemet fogja verni a szél. Majd ha kitavaszodik, úgyis minden kiderül, addig pedig nem megyek gyorsan.
kb. szeptembertől olvasgatom ezt a fórumot, és még nem volt jellemző, hogy valaki panaszkodott volna japán motorja műszaki problémájára. Ha csak össze nem törte. Bár arról nem tehet. Majdnem megvettem a Pedro Sevenfifty-jét, de aztán beleugrottam a BMW-be.
Nagyon szép állapotú és nagyon gyorsan kellett dönteni, hát megvettem. Utána olvasgattam a fórumokat, és jellemzően arról írogatnak, hogy kinek milyen problémája van a soha el nem romló BMW jével. Októberben vettem, még semmit nem tudok róla, de izgulok egy kicsit. Úgyhogy nem hiszem, hogy rossz lóra tettél a Hondával. Amíg Suzukim volt, mindig nyugodtan indultam el, kétség sem volt bennem, hogy az ne hozna haza. 1977-es évjáratú Suzukimmal megjártam Zakopanét minden gond nélkül.
Üdv!
Nem vetted olcsón, főleg ha tudatában voltál a nagyobb bontással járó plussz költségekkel és mire rendbe lett téve duplájába került. Erre Pedró példája a legjobb, akitől makulátlan állapotú horpadás mentes motort vettek 500-ért, amit jóformán csak tankolni kell Viszont van egy szép klasszikus motorod ami most vélhetően olyan állapotú lett, hogy évekig nem kell rá költeni, így azt mondom már ne foglalkozz azzal mennyibe került hanem élvezd amit nyújt.
A plexi nehéz kérdés, én is magamnak kísérleteztem ki. Puig minim van ami olyan jelenséget csinált, mintha menetközben valaki paskolta volna a sisakom tetejét máskor a sisak állrésze alatt keletkeztek zavaró légörvények Kellemetlen volt de mindenképpen szerettem volna a műszeregység védelme és a GPS megóvása miatt megtartani a plexit. Kétszer vágtam le belőle egy egy kicsit, majd másodjára a tetejét homorúra alakítottam, így a zavaró légörvényeket sikerült kiküszöbölni és a műszeregységről sem kell a bogarakat vakargatni
Hozzáteszem én alacsony vagyok és lehet egy nagyobb pilóta ezt egészen másképp tapasztalná. Karbantartásokról annyit, hogy időben mindent és a megfelelő kenőanyaggal (szándékosan nem írok olajmárkát, kinek mi tetszik de csak a gyári ajánlás betartásával). Két évente telóolaj csere és fékfolyadék, 6ezrenkét motorolaj, ha ezeket betartod nagy gond nem lehet és nem azért mert Honda, hanem azért mert karbantartod!
Balesetmentes kilómétereket hozzá!
Igen, már láttam a "biciglit". Jó messze laksz. A Józsi van közelebb hozzád. No de mint tudjuk, Ő már nem megy 90 fölé, mert már ott szédül. Meg csőlátása!
Nem titok, Csömörön lakom, Pesttől észak-keletre egy km-re kb. De a városban használnám leginkább, a simsont is munkába használom csak. 10 km-re dolgozom (a Pillangó utcánál), és elég jó hogy alig több, mint negyed óra alatt beérek forgalomtól függetlenül. Ilyen időben viszont már ráfagyok, úgyhogy van egy 2107es ladám, avval szoktam járni :)
Tudom, hogy nagyot ugrottam, de egyrészt sokan mondták, hogy ha kisebbet veszek akkor idővel úgyis akarok majd nagyobbat, erősebbet. De nem is ez volt a fő szempont. Hanem, hogy méretes legyen a motor. 400as túrából szerintem nincs olyan, ami elég nagy lenne nekem. Még ez is pici egy kicsit :)
CBF 500-on tanultam, az nagyon pici volt, és kényelmetlen. Ez sem sokkal nagyobb, épp határon van.
Amit még nézegettem ilyen árban, az a Yamaha xj600 volt (ami alapból pici), de láttam videót, hogy egy 190 centis gyerek ül rajta....hááát. Tudom, hogy röhejesen nézek ki a kis simsonon, ezért ha már sok pénzt költök, ne nézzek ki ugyanannyira hülyén :)
Egy képem van, azt feltettem a galériámba. Látszik rajta a tank benyomódása (az úgy is fog maradni), nyereg kicsit szakadt (na azt majd újra huzatom), és még a plexire felfestettem egy "hagyma" feliratot ami a képen még nincs ott :) hétvégén remélem szolgálhatok több képpel, és videóval is.
Szia!
Nem jól gondolod, nekem pld soha nem volt, és terveim szerint nem is lesz Sevenfifty motorom. ( Bár ezt azért sose tudhatjuk biztosan. )
A motorral kapcsolatban csak azt tudom mondani, amit a többiek, meg van, tehát használjad. Jó lesz az!
Természetesen a motorod a túráról szól, - nem simson - menjél mindenfele, ez a motor arról szól. Ha nem titok, merre laksz?
Annyit fűznék még hozzá, hogy mivel elég nagyot ugrottál felfele, ésszel (!) csináld. Legyél tisztában a saját képességeiddel, - a motor úgyis többet tud, mint Te! - óvatosan ,lassan, aztán majd úgyis jön a tapasztalat.
Sok balesetmentes km -ert, sok örömöt kívánok a masinkához!
Ja, várjuk a képeket! Mutass valami!
Te Józsi, Te!
Had emlékeztesselek, hogy már 1,5 éve, - mikor ott voltunk Nálad - akkor se találtad az utat felfele, hát még most, amikor már ennyi idő is eltelt! Mondhatnám úgy is, hogy gyenge kezdés után erős visszaesés!
De most egyáltalán nem vagyok degetzi illetőségű!
Nem jelent semmit, hogy erősebb, mert a teletankos súlya 265 kg! Oda kell figyelni, hová támasztom le. Plexi nekem is van rajta, szándékomban áll lerövidíteni, mert folyton dübörög a levegő a sisakon, de elvágni csak akkor akarom, ha kipróbáltam egy rövidet.
Én tettem rá egy kis plexit és nekem is a mellkasomra jön a szellő pedig én csak 189cm vagyok. Viszont úgy tűnt hogy nem kavarog annyira mintha egyenletesebb lenne valamivel, nincs akkora örvénylés de lehet képzelődöm, le kék venni és úgy megnézni, hogy tuti legyek de veszi a bront, úgy vagyok vele...
Nekem elég erőske ez a 73LE is nagyon vissza sem kell kapcsolni csak ha nagyon sürgén akarsz előzni. Húz az ötödikben is...
Monnyuk nekem első motorom max egy 400-as kawa-val tudom összehasonlítani amivel tanultam de azzal nagyon nem lehet. ég és föld!
Fffu mennyit írtam!
Nem lesz vele problémád, ha rendberakod és ésszel használod. Az enyém is 92-es volt, 4 évig volt nálam hiba nélkül. Józsira ne hallgass, met kb árában vetted a hibák ismeretében és a forgalomba helyezés költségeit figyelembe véve. Egyébként a te motorodnak pont ugyanolyan blokkja van mint a CBX-nek, hidd el azzal sem lesz több idő egy előzés
váó :) Ahogy látom az azért jóval erősebb, mint a sevenfifty, de nekem szerintem elég elsőre az a 69-70 lóerő is. Nemtudom, hogy ha túráznék vele, mennyivel mennék. Azért gondolom több, mint 90-nel. Nem sokkal szerintem, de biztos többel. Nemtudom mennyire söpri félre a szelet a plexi, szerintem ilyen magasságban lehet nem is kéne feltenni. Azért örülök hogy 26 évesen is így bírja a motor :)
Viszont ha rendbe tetted, nem lesz gond vele!
Ez Honda.
Természetesen normális használat mellett.
Nekem 750-es CBX-em van.
Ritkán, szinte soha nem megyek vele 90-nél többet.
Viszont ha előzni akarok akkor három másodperc.
Kihúzódok vissza 1 sebességet 1s, elmegyek a másik mellett 2s, vissza a saját sávba 1 s.
pedig az én " géperejű jármű"-vem 26 éves.
Pár hete cseréltem csapágyakat a lengővillában.
Tudtam, hogy gond van a lánccal, így vettem meg. Az a baj hogy a feszítő és a lánc együtt negyvenvalahányezer forint, a munkaóra egy blokk teljes szétszerelésére pedig jó sok. De egyelőre nem bántam meg, csak remélem hogy több anyagi móka már nem lesz vele, csak a kötelezők. :)
Nekem annyira nem tűnt drágának, mert ilyen típust nem is nagyon találtam, kivéve egyet. Az 450e volt, ugyanígy 92-es vagy 94-es gyártmányú, igaz jobb állapotban (képről). De mindenre kell sokat költeni, minimum átírás, szűrőcserék, olajcsere...Máris 60-70 körül jár az ember pluszban.
A lánynak akit hátra felteszek bizonyítottam nincs pöcse :D
Szép napot nedves kollégák! Elég egyszerű oka volt, hogy nem voltam. Azb aprók adtak elfoglaltságot. Meg aztán kerestem a Badacsonyra felvezető rövidebb utat. De nem lett meg. Úgy néz ki, sikerült venni olyan biciklibelsőket, amik nem eresztik a levegőt. És szerelgettem. A "műhód " miatt egy csöppet sem izgultam, előbb nyerek a lottón, mint félni kelljen ilyen "balesettől" .
Köszöntünk nedves motorostárs! Ha már megvetted, akkor sok választásod nincs. De ha ki lesz cserélgetve amit szükséges, akkor tudni fogod, mi az amin ülsz. Nem érhet nagy meglepetés. legfeljebb akkor ha a felszedett leányról kiderül, hogy pöcse van! Azt viszont derítsd ki hová lett a generátor lánc feszítő letörött darabja hol leledzik. A másik gond, hogy nem most kellett volna érdeklődni, miután megvetted.
Kicsit drága is volt. Viszont ha rendbe tetted,akkor normálisan hajtva sok örömöd lesz benne.
Jó egészséget hozzá!
látom elég belterjes ez a topik, de az nem is baj. Gondolom mindenkinek volt/van sevenfifty-je.
Én novemberben vettem egy '92-es piros Sevenfifty-t. Októberben tettem le a motorjogsit (eddig csak simsonon mentem). Tehát ez az első motorom. Mivel elég magas vagyok (pár centivel 2 méter felett), ezért nem sok választási lehetőségem maradt, anyagilag sem állok jól, és mindenképp túra/naked motort akartam venni. Viszonylag olcsón hozzájutottam (300e), viszont kellett kompromisszumokat kötnöm. Pl hogy olasz papíros volt a motor, be van nyomva picit a tankja jobb oldalt, és vannak "apróbb" hibái.
Elvittem szerelőhöz (ismerős ismerőse :) ), aki adott is egy árajánlatot. Sajna a generátorlánc feszítője el volt törve, ezért laza volt a lánc, zörgött a motor. Kicserélni elég drága, mert állítólag darabokra kell szedni a blokkot. Mindegy. Azóta ráköltöttem még annyit amennyibe került, viszont így szinte minden belső dolog, amivel probléma volt, ki lesz cserélve. Meg ebben benne van az is hogy közben forgalomba helyeztem, regadó , satöbbi.
Szerintetek megéri-e ennyit költeni erre a motorra? (mostmár mindegy végül is, de a lelkemnek jó lenne ha tudnám biztosan :) )
Van hozzá kis plexim is, de szerintem pont a mellkasomra, vagy az arcomba fogja fújni a szelet...
Első motorom, viszont egy jó darabig nem is akarom mást. Nemtudom mennyire jó elsőnek, de ahogy ismerem magam, meg fogom szokni. Szeretnék majd nyáron túrázni is vele.
Tudtok-e akármiben tanácsot adni, tippeket, trükköket, kötelező karbantartási dolgokat, amiket nem árt megcsinálni, hogy bírja a motor, és mindig számíthassak rá.
Elvileg hétvégén már nálam lesz, majd készítek képet meg videókat is.
A simsonommal ugyanez volt. Egy szar állapotban levőt vettem, ráköltöttem még másfélszer annnyit, és azóta most minusz 5 fokban is pöccre indul. Remélem evvel is így lesz :)
Van amikor Józsi is eltünik több napra, így ez nem volt most sem meglepő
Aztán néztük a híreket ahol arról volt szó, hogy az orosz Fobosz-Grunt műhold becsapódása akár Magyarországon (Letenye, Balaton, Jászberény, Nyíregyháza vonaltól délre) is megtörténhet. Erre aztán Dani: "de jó Józsi bácsinak most biztosan figyeli a műhodat az űrkukkerrel a Balatonon!"
Akkor esett le nekem is, hogy nem is mond hülyeséget a gyerek, Józsi tudományos kutató munkát végez és azért nincs a fórumon!
Józsi, ha láttál valamit oszd meg velünk légyszives!
No igen, de ha azt vesszük, hogy az enyémen van Matrica, a Mariannén nincs, akkor azért nem mindegy, hogy Miskolc-Mezőkövesd-Debrecen-Miskolc melyikkel lesz meg holnap Meg ugye a javítás pénzbe is kerül sajna...
Végülis Te könnyű helyzetben vagy, van tartalék autód
A múlt nyáron amikor Sopronban voltunk és kinéztünk Ausztriába is egy szerencsétlen manőver miatt felakadtam és elrepedt a kipufogóm a flexibilis rész után közvetlen Még utána mentünk Józsihoz és vissza Sopronba... Józsi biztosan emlékszik milyen dörmögős hangja volt már akkor is amikor együtt csavarogtunk.
Na aztán hazafelé az autópályán ketté tört teljesen, szerencsére nem tudott leesni mert a törés előtt és után is van felfüggesztése, viszont kisebb halláskárosodást szenvedett a család mire hazaértünk
Mivel másnap menni kellett dolgozni még aznap este leszedtem az egész rendszert és meghegesztettem, nyár volt de mire végeztem rámsötétedett... tudod ki geccsolt volna ha van egy másik a garázsban
Melyik? A Toledo vagy az Oktávia bár mindegyik túl fiatal még ehhez
Nézd meg honnan folyik, jobb esetben csak a szelepfedél alól, azt meg Te is megtudod csinálni
Négyen elférünk az 5 személyes autóban Mellesleg nincs kedvem másikat venni, nagyon jó ez. Pláne, hogy még nem tudjuk mi a hiba oka. Sajna voltam földutas részen az elmúlt napokban, könnyen lehet, hogy a kartel kapott egyet. Az sem öröm éppen, olajcsere mindenképpen kell ha az a gond. Szerencsére már csak 3000 van ebből a periódusból.
az is lehet, hogy Pedro sevenfifty-je is alkalmi vétel volt. Az én vételem lehet annyira nem volt hűdejó biznisz, de úgy gondolom, hogy még így is jól jártam. De ha nem is annyira, akkor is jobb ezt hinni :)
Szerelőm szerint most rendbe lesz hozva teljesen, ő kicserélne még egykét dolgot, de ezt a tavasszal kezdődő szezont még kibírja. Szóval szezon végén/közben (mikor lesz egy kis pénz) még fogok láncszettet, vezérműláncot, és fékbetéteket cserélni. De ezekhez legalább nem kell csavarokra szedni a blokkot.
A másik meg a felszerelés. Nekem még az sincs rendes, úgyhogy arra is kell költegetni. De mire itt a tavasz, már szeretném hogy meglegyen hozzá mindenem.
kb. szeptembertől olvasgatom ezt a fórumot, és még nem volt jellemző, hogy valaki panaszkodott volna japán motorja műszaki problémájára. Ha csak össze nem törte. Bár arról nem tehet. Majdnem megvettem a Pedro Sevenfifty-jét, de aztán beleugrottam a BMW-be.
Nagyon szép állapotú és nagyon gyorsan kellett dönteni, hát megvettem. Utána olvasgattam a fórumokat, és jellemzően arról írogatnak, hogy kinek milyen problémája van a soha el nem romló BMW jével. Októberben vettem, még semmit nem tudok róla, de izgulok egy kicsit. Úgyhogy nem hiszem, hogy rossz lóra tettél a Hondával. Amíg Suzukim volt, mindig nyugodtan indultam el, kétség sem volt bennem, hogy az ne hozna haza. 1977-es évjáratú Suzukimmal megjártam Zakopanét minden gond nélkül.
Nem vetted olcsón, főleg ha tudatában voltál a nagyobb bontással járó plussz költségekkel és mire rendbe lett téve duplájába került. Erre Pedró példája a legjobb, akitől makulátlan állapotú horpadás mentes motort vettek 500-ért, amit jóformán csak tankolni kell Viszont van egy szép klasszikus motorod ami most vélhetően olyan állapotú lett, hogy évekig nem kell rá költeni, így azt mondom már ne foglalkozz azzal mennyibe került hanem élvezd amit nyújt.
A plexi nehéz kérdés, én is magamnak kísérleteztem ki. Puig minim van ami olyan jelenséget csinált, mintha menetközben valaki paskolta volna a sisakom tetejét máskor a sisak állrésze alatt keletkeztek zavaró légörvények Kellemetlen volt de mindenképpen szerettem volna a műszeregység védelme és a GPS megóvása miatt megtartani a plexit. Kétszer vágtam le belőle egy egy kicsit, majd másodjára a tetejét homorúra alakítottam, így a zavaró légörvényeket sikerült kiküszöbölni és a műszeregységről sem kell a bogarakat vakargatni
Hozzáteszem én alacsony vagyok és lehet egy nagyobb pilóta ezt egészen másképp tapasztalná. Karbantartásokról annyit, hogy időben mindent és a megfelelő kenőanyaggal (szándékosan nem írok olajmárkát, kinek mi tetszik de csak a gyári ajánlás betartásával). Két évente telóolaj csere és fékfolyadék, 6ezrenkét motorolaj, ha ezeket betartod nagy gond nem lehet és nem azért mert Honda, hanem azért mert karbantartod!
Balesetmentes kilómétereket hozzá!
Tudom, hogy nagyot ugrottam, de egyrészt sokan mondták, hogy ha kisebbet veszek akkor idővel úgyis akarok majd nagyobbat, erősebbet. De nem is ez volt a fő szempont. Hanem, hogy méretes legyen a motor. 400as túrából szerintem nincs olyan, ami elég nagy lenne nekem. Még ez is pici egy kicsit :)
CBF 500-on tanultam, az nagyon pici volt, és kényelmetlen. Ez sem sokkal nagyobb, épp határon van.
Amit még nézegettem ilyen árban, az a Yamaha xj600 volt (ami alapból pici), de láttam videót, hogy egy 190 centis gyerek ül rajta....hááát. Tudom, hogy röhejesen nézek ki a kis simsonon, ezért ha már sok pénzt költök, ne nézzek ki ugyanannyira hülyén :)
Egy képem van, azt feltettem a galériámba. Látszik rajta a tank benyomódása (az úgy is fog maradni), nyereg kicsit szakadt (na azt majd újra huzatom), és még a plexire felfestettem egy "hagyma" feliratot ami a képen még nincs ott :) hétvégén remélem szolgálhatok több képpel, és videóval is.
Nem jól gondolod, nekem pld soha nem volt, és terveim szerint nem is lesz Sevenfifty motorom. ( Bár ezt azért sose tudhatjuk biztosan. )
A motorral kapcsolatban csak azt tudom mondani, amit a többiek, meg van, tehát használjad. Jó lesz az!
Természetesen a motorod a túráról szól, - nem simson - menjél mindenfele, ez a motor arról szól. Ha nem titok, merre laksz?
Annyit fűznék még hozzá, hogy mivel elég nagyot ugrottál felfele, ésszel (!) csináld. Legyél tisztában a saját képességeiddel, - a motor úgyis többet tud, mint Te! - óvatosan ,lassan, aztán majd úgyis jön a tapasztalat.
Sok balesetmentes km -ert, sok örömöt kívánok a masinkához!
Ja, várjuk a képeket! Mutass valami!
Had emlékeztesselek, hogy már 1,5 éve, - mikor ott voltunk Nálad - akkor se találtad az utat felfele, hát még most, amikor már ennyi idő is eltelt! Mondhatnám úgy is, hogy gyenge kezdés után erős visszaesés!
De most egyáltalán nem vagyok degetzi illetőségű!
Nekem elég erőske ez a 73LE is nagyon vissza sem kell kapcsolni csak ha nagyon sürgén akarsz előzni. Húz az ötödikben is...
Monnyuk nekem első motorom max egy 400-as kawa-val tudom összehasonlítani amivel tanultam de azzal nagyon nem lehet. ég és föld!
Fffu mennyit írtam!
Ez Honda.
Természetesen normális használat mellett.
Nekem 750-es CBX-em van.
Ritkán, szinte soha nem megyek vele 90-nél többet.
Viszont ha előzni akarok akkor három másodperc.
Kihúzódok vissza 1 sebességet 1s, elmegyek a másik mellett 2s, vissza a saját sávba 1 s.
pedig az én " géperejű jármű"-vem 26 éves.
Pár hete cseréltem csapágyakat a lengővillában.
Nekem annyira nem tűnt drágának, mert ilyen típust nem is nagyon találtam, kivéve egyet. Az 450e volt, ugyanígy 92-es vagy 94-es gyártmányú, igaz jobb állapotban (képről). De mindenre kell sokat költeni, minimum átírás, szűrőcserék, olajcsere...Máris 60-70 körül jár az ember pluszban.
A lánynak akit hátra felteszek bizonyítottam nincs pöcse :D
Kicsit drága is volt. Viszont ha rendbe tetted,akkor normálisan hajtva sok örömöd lesz benne.
Jó egészséget hozzá!
látom elég belterjes ez a topik, de az nem is baj. Gondolom mindenkinek volt/van sevenfifty-je.
Én novemberben vettem egy '92-es piros Sevenfifty-t. Októberben tettem le a motorjogsit (eddig csak simsonon mentem). Tehát ez az első motorom. Mivel elég magas vagyok (pár centivel 2 méter felett), ezért nem sok választási lehetőségem maradt, anyagilag sem állok jól, és mindenképp túra/naked motort akartam venni. Viszonylag olcsón hozzájutottam (300e), viszont kellett kompromisszumokat kötnöm. Pl hogy olasz papíros volt a motor, be van nyomva picit a tankja jobb oldalt, és vannak "apróbb" hibái.
Elvittem szerelőhöz (ismerős ismerőse :) ), aki adott is egy árajánlatot. Sajna a generátorlánc feszítője el volt törve, ezért laza volt a lánc, zörgött a motor. Kicserélni elég drága, mert állítólag darabokra kell szedni a blokkot. Mindegy. Azóta ráköltöttem még annyit amennyibe került, viszont így szinte minden belső dolog, amivel probléma volt, ki lesz cserélve. Meg ebben benne van az is hogy közben forgalomba helyeztem, regadó , satöbbi.
Szerintetek megéri-e ennyit költeni erre a motorra? (mostmár mindegy végül is, de a lelkemnek jó lenne ha tudnám biztosan :) )
Van hozzá kis plexim is, de szerintem pont a mellkasomra, vagy az arcomba fogja fújni a szelet...
Első motorom, viszont egy jó darabig nem is akarom mást. Nemtudom mennyire jó elsőnek, de ahogy ismerem magam, meg fogom szokni. Szeretnék majd nyáron túrázni is vele.
Tudtok-e akármiben tanácsot adni, tippeket, trükköket, kötelező karbantartási dolgokat, amiket nem árt megcsinálni, hogy bírja a motor, és mindig számíthassak rá.
Elvileg hétvégén már nálam lesz, majd készítek képet meg videókat is.
A simsonommal ugyanez volt. Egy szar állapotban levőt vettem, ráköltöttem még másfélszer annnyit, és azóta most minusz 5 fokban is pöccre indul. Remélem evvel is így lesz :)
Aztán néztük a híreket ahol arról volt szó, hogy az orosz Fobosz-Grunt műhold becsapódása akár Magyarországon (Letenye, Balaton, Jászberény, Nyíregyháza vonaltól délre) is megtörténhet. Erre aztán Dani: "de jó Józsi bácsinak most biztosan figyeli a műhodat az űrkukkerrel a Balatonon!"
Akkor esett le nekem is, hogy nem is mond hülyeséget a gyerek, Józsi tudományos kutató munkát végez és azért nincs a fórumon!
Józsi, ha láttál valamit oszd meg velünk légyszives!
A múlt nyáron amikor Sopronban voltunk és kinéztünk Ausztriába is egy szerencsétlen manőver miatt felakadtam és elrepedt a kipufogóm a flexibilis rész után közvetlen Még utána mentünk Józsihoz és vissza Sopronba... Józsi biztosan emlékszik milyen dörmögős hangja volt már akkor is amikor együtt csavarogtunk.
Na aztán hazafelé az autópályán ketté tört teljesen, szerencsére nem tudott leesni mert a törés előtt és után is van felfüggesztése, viszont kisebb halláskárosodást szenvedett a család mire hazaértünk
Mivel másnap menni kellett dolgozni még aznap este leszedtem az egész rendszert és meghegesztettem, nyár volt de mire végeztem rámsötétedett... tudod ki geccsolt volna ha van egy másik a garázsban
Nézd meg honnan folyik, jobb esetben csak a szelepfedél alól, azt meg Te is megtudod csinálni