Azért kérdeztem a legszélesebb méretét, mert ahhoz néznék zsugorcsövet. A vezetéket egyértelmű, hogy elvágjuk aztán a kivezetjük a zsogorcsövön bárhol egy furaton és újra kötjük, ez részlet kérdés.
A zsugorcsö ráncok nélkül teljesen felveszi a szár alakját bunkóstól és esztétikailag kifogástalan, azért is jó mert a beforrasztott pálcákat összefogná mégjobban és rezgéscsillapítóként funkcionálna, hiszen egybe lenne egészen a furattól a tükörházig.
Más, amikor mentem valahova Neked mindig szóltam! Nem igaz? Nem rajtam múlott a többi, Nagykörű kötelező program tavasszal, most is megyek ha virágzik a cseresznye és szólni fogok!
Én mindent értek, főleg a zoxigénos részét! de azon a nagy tucskó végin nem biztos, hogy át tudjuk húzni a csövet. De ha sikerül, még ott van a vezeték is, amit valahogy ki kell szedni a cső alól.......
Gyere. Én megyek. Az biztos. Az Állomásfőnök Úr is csak elmismásolta a kérdést, nem nyilatkozott.
Én elmegyek a Tesómmal, - az se dugja ide a képét - az biztos, mert szép helyeken jártunk, aztán Laci szerint már változott is pár dolog arra. Neked meg nincs is messze, Hiszen Tiszafüredről indul a buli.
A géped pedig nagyon malac, jól néz ki, sok szép, balesetmentes kilométert kívánok hozzá!
Eszed az életemet mint a rozsda!
Nem kell szétszedni a tükröt! A képeid alapján úgy gondoltam, hogy a bunkós (furatos) vége felől húznánk rá a zsugorcsövet ami hő hatására teljesen felvenné a szár alakját a bunkós végével együtt, egészen a karbonmintás tükörházig. Aztán kifurnánk újra ott a zsugorcsövet ahol a felfogatás van az eredeti lyuknál, végül ráhúznánk a gumi takarót. Lehet a zsugorcső falvastagsága miatt (ami Kb. 1-2 mm) a bunkó furatos oldalaiból le kellene venni egy kicsi, hogy beférjen a helyére
Mindkettővel megcsinálnánk és nem lenne eltérő, a technikát bízd rám, a tükörházat vizes rongyal megvédenénk a hőtől. A gumi takarón át tudod húzni a bunkós véget? Ha nem akkor is alá lehetne tolni a zsugorcsövet, legfeljebb az egyik végénél ha lezsugorítottuk áttolva a takarót a másik szabadon maradt részt is lezsugoríthatnánk
Teccikéteni...? a vizbűl veszi ki a zokszigént..
" Ja és a Tisza túra fotói között találtam olyat amit még nem is láttam" Nekem se szóltál, hogy csináltál 1 videót - dec. 26. - hogy kukkantsam már meg. Másoktól kell megtudnom..... ( Amúgy egész jó kis vidi. )
Sosem voltam még Nagykörűn, szívesen elmennék. Általában a Bükkben motoroztam eddig a közelsége, és az ismerősök miatt. BMW R 1100 RS-t vettem tavaly októberben. Szinte még alig próbáltam ki. Jóval nehezebb és magasabb mint az eddigi motorjaim. Szoknom kell a könnyű Suzuki GS 500 után.
Ide figyelj, Te pereces!
Nem a tükör szár legszélesebb pontja számít, mert arról - mint említettem már - nem tudom rádugni a tükör miatt. Ahhoz, hogy levegyem a szárról a tükröt, először a tükör lapot kell levennem, ami nem biztos hogy törés nélkül jön le.
A másik oldalon meg a felfogatás van, ahol a szár ellapul, kerekedik, valamint van benne 1 lyuk, a rögzítés végett. Ott szélesebb. Akkor most hogy legyen?
Arról nem is beszélve, hogy az egyik oldalon zsugorcső van a száron, a másikon meg nincs. Nekem kiböki a szemem.
Nem egyszerű.
Szia Dani!
Ott vettem bár nem azt szerettem volna, hanem a Conti Road Attack-ot (olcsóbb lett volna) csak nem volt éppen raktáron Két komponensű valóban, majd meglátom milyen lesz és beszámolok a fejleményekről
Nocsak mi lett itt hirtelen, pótszilveszter?
Egy kalap alá veszek mindenkit és időrendi sorrendben válaszolok.
Peti! a legnagyobb vezetőknek is szükségük van cimbikre, főleg ha hosszú távon is tervez velük, viszont ebbe beletartozik a holtidőszak is. Nem is kell nagy áldozat csak mondjuk 2naponta 3-5 perc, fog ez menni Neked is
orapeti62! üdv itt közöttünk! Ha már olvastál minket akkor nem kell bemutatni senkit és nagyjából kirajzolódott milyen fazonok vagyunk. A fórum sokkal másabb mint a személyes kapcsolat (felületesebb) de mi az itteniek már túl vagyunk ezen, hiszen találkoztunk már személyesen is és bár voltak viták mégis kerestük egymás társaságát azután is Ja és nem kell itt irodalmi szószátyárnak lenni mi sem vagyunk azok, sőt én szoktam néha visszaolvasni amikor nagy a csend, aztán csak nézek nagyokat sokszor mekkora baromságokat írtam. Fáradt az ember sok esetben és nem úgy tudja kifejezni magát, teljesen megengedett helyesírási hibákat is ejteni (én pl. mindig elfelejtem, hogy az "inkább" az egy, vagy két bé... ) itt nem fog lovagolni ezen senki.
Józsi! tetszett a vers és bár tudom a hegymászásról csak átvitt értelemben szól, mégis 2011 nyarát juttatta az eszembe amikor megmászattál bennünket a bazaltorgonák alatt és már a végén vontattam magam után Krisztit, másnap meg alig bírtunk felkelni úgy fájt a lábunk Néha érdekesek a poénjaid, de olyankor eszembe jut az az egy nap amikor viszont nagyon jól szórakoztunk. Remélem idén Te is ide dugod azt a ronda duplalámpás fejidomodat
Miki! főnök a vasútállomáson van nem itt főleg amikor motorozunk, hiszen mindig közösen döntöttük el merre vezessen a keréknyom. Jó az ötlet a tükörrel kapcsolatban de én csak egyet hajtok mint a pereces, rakjunk rá zsugorcsövet! Mérd meg a tükörszár legszélesebb pontját és keresek rá vékonyfalú fekete zsugorcsövet, aztán meg se látszik, hogy javítva volt. Ja és a Tisza túra fotói között találtam olyat amit még nem is láttam
Üdvözöllek köreinkben!
Már most szólok, hogy csak okosságokat szabad írni, mert ahogy már olvashattad is, én pld mindig csak olyanokat írok!
Szóval gyere nyugodtan, első körben pedig elmondhatnád, hogy miféle masinát vettél, és ha nem probléma, fényképen is megmutathatnád.
Mivel nem laksz nagyon messze, az együtt gurulás is lehetséges, akár már áprilisban, mert tavaly a nagykörűi - Tisza - túrán arról volt szó, hogy az idén újra letekerjük. Bár ez még nem került szóba, meg Laci a főnök, így Ő ( ) az illetékes elvtárs!
Ha jól látom, egykorúak vagyunk, amúgy meg a 62-esek fasza csávók!
Azt én se tudom, hogy fogja bírni a remegést, de nem is tartó szerepet szántam a "poliészter kitt"-nek, hanem a felületi egyenetlenségeket kellene eltüntetni.
Ugyanis nem ragasztottam a tükröt, hanem nagy pákával 3 fémszálat melegítettem bele a szárba, utána pedig pillanatpákával "szépen összevarrtam" - elkentem - a műanyagot. Vagyis kis kívánni valót hagy maga után, ezért gondoltam arra, hogy kis segédanyaggal kipótolva, utána csiszolva, valamint festve jobban nézne ki.
Vagy hagyjam az egészet a fenébe, oszt rakjam vissza a gyárit?
Csinálok 1 fényképet róla, hogy lásd miről beszélek. Majd mindjárt.
Sziasztok!
Ősszel motort cseréltem, felmerült lehetőségként a Sevenfifty vásárlás. Ekkor voltam Pedrónál kipróbálni a motorját. De nem azt vettem. Azóta vissza-vissza térek és olvasgatlak Benneteket. Nagyon szimpatikus, bár kis létszámú társaság. Most, hogy egyre inkább lanyhulni kezd az érdeklődés, néha-néha hozzászólnék én is. Sosem írogattam semmiféle fórumba, és nem vagyok egy irodalmi, szószátyár alkat, de talán hasznos tagja lehetek ennek a társaságnak, ahol már alig van Sevenfifty. Aztán ha jó idő lesz, talán lesz alkalmunk együtt motorozni egy jót.
Lesz ez még jobb is Laci! Azt mondják, ami nem öl meg az megerősít. Nekem totál nincs most időm a motorral foglalkozni, mindent tavaszra hagyok. Addigra viszont csak helyrerázódnak körülöttem is a dolgok
Szia!
Minden rendben, kissé sűrűek a napjaim. Otthon ugye ismert a helyzet. A cégnél pedig a tavalyi 4 vezetőből most vagyunk ketten, abból én dolgozom, a kollégát sérvvel műtik holnap. Kezdem kilátástalannak érezni a sok meló miatt...
Poliészter kitt volt, de az csak a felületi egyenetlenségeken segít nem ad neki tartást, régebben említettem a zsugorcsöves megoldást az adna neki egy kis merevséget is. Nem tudom hogyan ragasztottad össze és mennyire bírja majd a remegést. Most még túl kicsi a szemem a hosszú agyaláshoz és lassan indulnom is kéne, meló után visszatérünk rá
Na végre!
Csak kibújt a Mackó Lackó.......... akarom mondani Lackó Mackó a barlangjából, és meglátta a motorja árnyékát!
Ezeket a régi szép időket idéző, Tőled megszokott, jó hosszú, beszámolós hozzászólásokat szeretem.
Akartam is kérdezni már, hogy amikor a hátsó dobozt javítottad, mivel glettelted? Ugyanis most hogy még egyszer meg kellett csinálni a tükrömet, a szára eléggé sz@rul néz ki. Arra gondoltam, hogy valami anyaggal kijavítanám, csiszolnám, lefújnám. Természetesen akkor már a másik tükör szárát is.
Ja, ma értekeztem a biztosítóval, és a csaj megnyugtatott, hogy a mukitól, aki okozta a balesetet, most kérték be az utolsó papírt is, - szerintem hazudoznak össze vissza - így a 30 nap innen ketyeg. De azt már sikerült megállapítaniuk, hogy jogos az igényem. Gebedjenek meg.
A zsugorcsö ráncok nélkül teljesen felveszi a szár alakját bunkóstól és esztétikailag kifogástalan, azért is jó mert a beforrasztott pálcákat összefogná mégjobban és rezgéscsillapítóként funkcionálna, hiszen egybe lenne egészen a furattól a tükörházig.
Más, amikor mentem valahova Neked mindig szóltam! Nem igaz? Nem rajtam múlott a többi, Nagykörű kötelező program tavasszal, most is megyek ha virágzik a cseresznye és szólni fogok!
Én elmegyek a Tesómmal, - az se dugja ide a képét - az biztos, mert szép helyeken jártunk, aztán Laci szerint már változott is pár dolog arra. Neked meg nincs is messze, Hiszen Tiszafüredről indul a buli.
A géped pedig nagyon malac, jól néz ki, sok szép, balesetmentes kilométert kívánok hozzá!
Nem kell szétszedni a tükröt! A képeid alapján úgy gondoltam, hogy a bunkós (furatos) vége felől húznánk rá a zsugorcsövet ami hő hatására teljesen felvenné a szár alakját a bunkós végével együtt, egészen a karbonmintás tükörházig. Aztán kifurnánk újra ott a zsugorcsövet ahol a felfogatás van az eredeti lyuknál, végül ráhúznánk a gumi takarót. Lehet a zsugorcső falvastagsága miatt (ami Kb. 1-2 mm) a bunkó furatos oldalaiból le kellene venni egy kicsi, hogy beférjen a helyére
Mindkettővel megcsinálnánk és nem lenne eltérő, a technikát bízd rám, a tükörházat vizes rongyal megvédenénk a hőtől. A gumi takarón át tudod húzni a bunkós véget? Ha nem akkor is alá lehetne tolni a zsugorcsövet, legfeljebb az egyik végénél ha lezsugorítottuk áttolva a takarót a másik szabadon maradt részt is lezsugoríthatnánk
Teccikéteni...? a vizbűl veszi ki a zokszigént..
Nem a tükör szár legszélesebb pontja számít, mert arról - mint említettem már - nem tudom rádugni a tükör miatt. Ahhoz, hogy levegyem a szárról a tükröt, először a tükör lapot kell levennem, ami nem biztos hogy törés nélkül jön le.
A másik oldalon meg a felfogatás van, ahol a szár ellapul, kerekedik, valamint van benne 1 lyuk, a rögzítés végett. Ott szélesebb. Akkor most hogy legyen?
Arról nem is beszélve, hogy az egyik oldalon zsugorcső van a száron, a másikon meg nincs. Nekem kiböki a szemem.
Nem egyszerű.
Ott vettem bár nem azt szerettem volna, hanem a Conti Road Attack-ot (olcsóbb lett volna) csak nem volt éppen raktáron Két komponensű valóban, majd meglátom milyen lesz és beszámolok a fejleményekről
Laci - most látom a szuper kis videód. Jól értem, hogy a BT023 most rakattad fel? Ez két komponensű, ugye? R17-en vetted?
Egy kalap alá veszek mindenkit és időrendi sorrendben válaszolok.
Peti! a legnagyobb vezetőknek is szükségük van cimbikre, főleg ha hosszú távon is tervez velük, viszont ebbe beletartozik a holtidőszak is. Nem is kell nagy áldozat csak mondjuk 2naponta 3-5 perc, fog ez menni Neked is
orapeti62! üdv itt közöttünk! Ha már olvastál minket akkor nem kell bemutatni senkit és nagyjából kirajzolódott milyen fazonok vagyunk. A fórum sokkal másabb mint a személyes kapcsolat (felületesebb) de mi az itteniek már túl vagyunk ezen, hiszen találkoztunk már személyesen is és bár voltak viták mégis kerestük egymás társaságát azután is Ja és nem kell itt irodalmi szószátyárnak lenni mi sem vagyunk azok, sőt én szoktam néha visszaolvasni amikor nagy a csend, aztán csak nézek nagyokat sokszor mekkora baromságokat írtam. Fáradt az ember sok esetben és nem úgy tudja kifejezni magát, teljesen megengedett helyesírási hibákat is ejteni (én pl. mindig elfelejtem, hogy az "inkább" az egy, vagy két bé... ) itt nem fog lovagolni ezen senki.
Józsi! tetszett a vers és bár tudom a hegymászásról csak átvitt értelemben szól, mégis 2011 nyarát juttatta az eszembe amikor megmászattál bennünket a bazaltorgonák alatt és már a végén vontattam magam után Krisztit, másnap meg alig bírtunk felkelni úgy fájt a lábunk Néha érdekesek a poénjaid, de olyankor eszembe jut az az egy nap amikor viszont nagyon jól szórakoztunk. Remélem idén Te is ide dugod azt a ronda duplalámpás fejidomodat
Miki! főnök a vasútállomáson van nem itt főleg amikor motorozunk, hiszen mindig közösen döntöttük el merre vezessen a keréknyom. Jó az ötlet a tükörrel kapcsolatban de én csak egyet hajtok mint a pereces, rakjunk rá zsugorcsövet! Mérd meg a tükörszár legszélesebb pontját és keresek rá vékonyfalú fekete zsugorcsövet, aztán meg se látszik, hogy javítva volt. Ja és a Tisza túra fotói között találtam olyat amit még nem is láttam
Na tessék, megint egy rakás betű...
Már most szólok, hogy csak okosságokat szabad írni, mert ahogy már olvashattad is, én pld mindig csak olyanokat írok!
Szóval gyere nyugodtan, első körben pedig elmondhatnád, hogy miféle masinát vettél, és ha nem probléma, fényképen is megmutathatnád.
Mivel nem laksz nagyon messze, az együtt gurulás is lehetséges, akár már áprilisban, mert tavaly a nagykörűi - Tisza - túrán arról volt szó, hogy az idén újra letekerjük. Bár ez még nem került szóba, meg Laci a főnök, így Ő ( ) az illetékes elvtárs!
Ha jól látom, egykorúak vagyunk, amúgy meg a 62-esek fasza csávók!
Ugyanis nem ragasztottam a tükröt, hanem nagy pákával 3 fémszálat melegítettem bele a szárba, utána pedig pillanatpákával "szépen összevarrtam" - elkentem - a műanyagot. Vagyis kis kívánni valót hagy maga után, ezért gondoltam arra, hogy kis segédanyaggal kipótolva, utána csiszolva, valamint festve jobban nézne ki.
Vagy hagyjam az egészet a fenébe, oszt rakjam vissza a gyárit?
Csinálok 1 fényképet róla, hogy lásd miről beszélek. Majd mindjárt.
http://ujember.katolikus.hu/Ar...
Ezzel a zenével:
http://video.xfree.hu/?n=fama2|c4522667d70c09c172923b9c9a705
ed2&vcim=Grieg:%20Peer%20Gynt
Ősszel motort cseréltem, felmerült lehetőségként a Sevenfifty vásárlás. Ekkor voltam Pedrónál kipróbálni a motorját. De nem azt vettem. Azóta vissza-vissza térek és olvasgatlak Benneteket. Nagyon szimpatikus, bár kis létszámú társaság. Most, hogy egyre inkább lanyhulni kezd az érdeklődés, néha-néha hozzászólnék én is. Sosem írogattam semmiféle fórumba, és nem vagyok egy irodalmi, szószátyár alkat, de talán hasznos tagja lehetek ennek a társaságnak, ahol már alig van Sevenfifty. Aztán ha jó idő lesz, talán lesz alkalmunk együtt motorozni egy jót.
Minden rendben, kissé sűrűek a napjaim. Otthon ugye ismert a helyzet. A cégnél pedig a tavalyi 4 vezetőből most vagyunk ketten, abból én dolgozom, a kollégát sérvvel műtik holnap. Kezdem kilátástalannak érezni a sok meló miatt...
Csak kibújt a Mackó Lackó.......... akarom mondani Lackó Mackó a barlangjából, és meglátta a motorja árnyékát!
Ezeket a régi szép időket idéző, Tőled megszokott, jó hosszú, beszámolós hozzászólásokat szeretem.
Akartam is kérdezni már, hogy amikor a hátsó dobozt javítottad, mivel glettelted? Ugyanis most hogy még egyszer meg kellett csinálni a tükrömet, a szára eléggé sz@rul néz ki. Arra gondoltam, hogy valami anyaggal kijavítanám, csiszolnám, lefújnám. Természetesen akkor már a másik tükör szárát is.
Ja, ma értekeztem a biztosítóval, és a csaj megnyugtatott, hogy a mukitól, aki okozta a balesetet, most kérték be az utolsó papírt is, - szerintem hazudoznak össze vissza - így a 30 nap innen ketyeg. De azt már sikerült megállapítaniuk, hogy jogos az igényem. Gebedjenek meg.