Itt sem az önindítóban van, hanem a blokkházban. A szabadonfutó csere mindenkinek megoldotta a problémáját egyébként, ha van türelmed végigolvasni Egyébként a garanciális időszaka alatt az enyémre 2 új önindítót tettek fel szerintem fölöslegesen, mert a szabadonfutót kellett volna esetlegesen cserélni. Abban bízok, ha indítás után nem húzom a gázt és nem reszelem az önindítót csak bírni fogja egy darabig.
"Nekem is gondom van a szabadonfutóval, a hibajelenség: meleg motor leállítás után nemsokkal nem indít, olyan mintha nem tudná átfordítani a dugót és leállításkor csattan egyet, meg mintha le lenne az akku merülve ilyenkor.Amikor visszahűl a motor akor pöccre indul."
Nekem az a szerény véleményem,hogy nem a szabadonfutó a bibis.
Szerintem.
A Honda ugyanezt csinálta, rátettem egy másik önindítót,és azzal semmi baj. Meleg hatására fellép valami kontakt hiba vagy kopott a csúszó csapágy, vagy zárlatos lesz egy menet, és megmakacsolja magát. Később ha a végére jártam többet tudok mondani.A CBX-nek a szabadonfutó a motorban , és nem az önindítóban van. Áramfelvétel azonos a hibahatáron belül.
Ez sajnálatos, de ilyenek vannak szép számmal, tavaly engem is így megtaláltak... Motorral mindíg előremegyek, ahol elfér. Egyrészt szabályos, másrészt biztonságosabb a fenti példa alapján, harmadrészt gyorsabb is.
A csavar kérdést már el is felejtettem A film pedig alap, nekem is nagyon tetszett Mostanában azt nézegetem, hogy a Bulldognak van egy könnyen előforduló hibaforrása, mégpedig az önindító szabadonfutója. A hiba úgy kezdődik, hogy csattanással áll le a motor. Nálam ez a jelenség fennáll. Itt tárgyalják részletesen: link
Ne tévesszen meg a motor tipusa, a blokk ugyanaz.
Apropó megvették a fekete Bulldogot is aminek nem volt rendben az egyenes futása... Tegnap nagy örömmel írt egy ember a Bulldogos üzenőfalra. Nem akartam egyenlőre elvenni a kedvét, később úgyis szembesül vele, vagy szólok neki, hogy nézesse meg...
Hát nekem meg nekem jöttek a ótómnak háturul!
folyton nekem jönnek kissé kezdem unni.. még jó hogy az ótónak nem a motornak ámbár így vizsga elött ez sem túl szerencsés...
az viszont tuti hogy ezentúl motorral mindíg előremegyek lámpánál!
Szép estét motrosok. Több napi láncfűrészelés után, és egy laza Badacsony mászással a szerszámos dobozban kissé megviselve de ma is nagyon szép nap volt!
Üdv Urak!
Miki: ott voltam ahova Téged is invitáltalak, érdekes módon (pedig jártam többször is már arra) a kilátót eddig észre sem vettem Aztán véletlenül a Google Earth picassás fotóján fedeztem fel néhány napja. Ma felmentem oda is és néhány fotó is készült
Peti: még szerencse, hogy van az a néhány féktárcsa csavar.. legalább van indok, hogy a gép körül lehess , a többi részével úgy sincs dolgod, unalmas lesz tavaszig
Mikivel ellentétben én ma nem sokat hoztam a konyhára, délelőtt volt egy kis levél gereblyézés és talicskázás de délután csak csavarogtam... este meg (ki tudja már hanyadjára) megnéztem a leggyorsabb Indiánt. Aki még nem látta annak nagyon ajánlom. A film a 60-as években játszódik, a főhős egy Új-Zélandi kisember aki fanatikusságával kitartásával és több mint 40-éves motorjával kalandos úton eljutott Bonneville-be a föld másik oldalára azért, hogy sebességrekordot állítson fel és ezzel tanubizonyságot tegyen emberi nagyságáról. A poénok is hatalmasak de minél többször látom annál több idézet is megmarad az öreg Burt Munro-tól. Leginkább az fogott meg amikor a szomszéd kissrác aki állandóan körülvette az öreget megkérdezte
-"nem félsz, hogy meghalsz ha elesel?"
Erre azt válaszolta az öreg
-"nem,nem mivel 5 perc alatt többet élsz át a motoron egy ilyen túrán mint sok ember egész életében"
Ugye mennyire igaza van?
Igen, értem. Fékezel. Pedig nem is mész vele! Azt meg tudjuk, hogy a Laci tud.
Én azért nem fékezem, mert az elejét bekötöm a sarokba. Pld. De most legfeljebb majd a tesóm motorján fogok gyakorolni. Majd ha meglátogatjuk a szerellő mestert.
Nekem is nagyon tetszik, azért is lett ez végül A lekötésnél a fék is kötve volt, ha a kormányt kihagyom azt is ki kellett volna Mindíg úgy kötök le motort, hogy a telót lehuzatom a spanival és a féket is rátekerem. Áll mint Katiban a gyerek. A hátsó traktus Laci érdeme, amíg én lepapíroztam a lekötés is kész lett
Nekem nagyon bejön ez a forma. Nagyon eltalálták a japók.
De hogy 1 kicsit kekeckedjek, - ez már ilyen szakmai ártalom - 1 picit másképp kötöttem volna, de csak annyit, hogy a kormányt kihagytam volna, egy lehelettel lejjebb tettem volna a spanit. Az viszont látszik, hogy odafigyeltetek, és úgy kötöttétek le, ahogy kell.
Ismerem a Jimet! 1 kérdésem lenne vele kapcsolatban: és utána ki visz ki?
A csavar kérdést ismerem, én is olyan elégedetten nézek ki a fejemből, hogyha szép csili-vili a gép.
Arról meg nem is beszélve, hogy Neked milyen fajintos kis géped van! Jut eszembe: szívesen megnézném fényképen, olyan csillogós állapotában!
Én már öcsémmel megitattam a maradék Jégeremet péntek este, mikoris befogtam egy kis bútorpakolásra gyerekszoba berendezéseképp Így kénytelen voltam Jim baráttal beérni Viszont vele is jóban vagyunk ezért nem bánkódom
Ma nekiestem rozsdaeltávolítóval a féktárcsa és egyéb berozsdásodott csavarjaimnak. Egész megelégedéssel tölt el az eredmény még 1-2 alkalommal átfutok rajta és hibátlan lesz. Tegnap hívtak motorozni Tiszafüreed felé, de nem volt kedvem megfagyni, hideg van már hosszabb útra. Sőt rövidebbre is
Halló, halló, figyelem!
Merre jártok kedves Barátaim?
Én most jöttem haza dolgozóból, - nagy cummancs volt - és rögtön hangulat javítás volt, néminémű jégermejszteres itókával, mert úgy higgyétek el, ahogy mondom: ezt nem lehet józanul kibírni!
Még valamikor le kéne mosni a motort is, mert elég sz@rul néz ki, így tél előtt.
Jut eszembe erről, merre jártál Lackó mackó?
Én egyáltalán nem vagyok téliesítve, de vasárnap is dolgozom.
Amúgy mentem volna! Ja, és új fejlemények vannak a szalagkorlát megfogása ügyében, holnap felhívlak, - akkor is dolgozom - és elmesélem. Nagyon csöszi a csőrömet.
A múltkor a Fancsikai tavak felől a Panoráma úton motoroztam és a Vámospércsin mentem be Debrecenbe... na ez hiba volt mert menni kellett volna tovább Martinka felé
Nem tudom jártál-e mostanában arra? Ma arrafelé dolgoztunk, valami eszméletlen szép a tölgyes aminek levelének java már lehullott és szinte egybefüggő vörös szőnyeget alkot mindenfelé egészen a fenyőerdőig ami egy újabb színvilággal lepi meg az embert
Arra gondoltam vasárnap csinálni kellene arrafelé egy onboard-ot egészen a tavaktól, benne a kilátóval végig..
Mennyire vagy téliesítve? Az idő száraz naposnak ígérkezik
Szép napot motrosok! Az úgy történt, hogy kiszedtünk pár hajót, és csónakot a vízből, és aztán megünnepeltük. Rendesen! Így már előre félek a tavasztól amikor vissza lesznek rakva. Pedig visszafogtam magamat!
Üdv!
Megkezdődött az év végi hajrá, rengeteg szabadvezeték rekonstrukció és új oszlopkapcsoló projekt.. ráadásul egyre hidegebb van (főleg ott fent)
Így aztán mikor hazaérek és megvacsorázok még arrébb menni sincs kedvem, aztán másnap kezdem előlről. Röviden ennyi
Üdvözletem motorodzós Barátaim!
Mit csináltok ott a távolban? Puszilgatjátok, simogatjátok a gépezetet, mint Józsi? Vagy isztok? ( Az se rossz! )
Itt semmi újság, a Tesóm gépéből kiszedtük (tem) a hátsó kereket, a gumi oldalfala kapott egy ütést, ki is szakadt, így kapott 1 zsír új Metz. M3-at.
Érdekes, sokkal jobb állapotban van, mint az enyém.
Nekem az a szerény véleményem,hogy nem a szabadonfutó a bibis.
Szerintem.
A Honda ugyanezt csinálta, rátettem egy másik önindítót,és azzal semmi baj. Meleg hatására fellép valami kontakt hiba vagy kopott a csúszó csapágy, vagy zárlatos lesz egy menet, és megmakacsolja magát. Később ha a végére jártam többet tudok mondani.A CBX-nek a szabadonfutó a motorban , és nem az önindítóban van. Áramfelvétel azonos a hibahatáron belül.
Ne tévesszen meg a motor tipusa, a blokk ugyanaz.
Apropó megvették a fekete Bulldogot is aminek nem volt rendben az egyenes futása... Tegnap nagy örömmel írt egy ember a Bulldogos üzenőfalra. Nem akartam egyenlőre elvenni a kedvét, később úgyis szembesül vele, vagy szólok neki, hogy nézesse meg...
Hát nekem meg nekem jöttek a ótómnak háturul!
folyton nekem jönnek kissé kezdem unni.. még jó hogy az ótónak nem a motornak ámbár így vizsga elött ez sem túl szerencsés...
az viszont tuti hogy ezentúl motorral mindíg előremegyek lámpánál!
Miki: ott voltam ahova Téged is invitáltalak, érdekes módon (pedig jártam többször is már arra) a kilátót eddig észre sem vettem Aztán véletlenül a Google Earth picassás fotóján fedeztem fel néhány napja. Ma felmentem oda is és néhány fotó is készült
Peti: még szerencse, hogy van az a néhány féktárcsa csavar.. legalább van indok, hogy a gép körül lehess , a többi részével úgy sincs dolgod, unalmas lesz tavaszig
Mikivel ellentétben én ma nem sokat hoztam a konyhára, délelőtt volt egy kis levél gereblyézés és talicskázás de délután csak csavarogtam... este meg (ki tudja már hanyadjára) megnéztem a leggyorsabb Indiánt. Aki még nem látta annak nagyon ajánlom. A film a 60-as években játszódik, a főhős egy Új-Zélandi kisember aki fanatikusságával kitartásával és több mint 40-éves motorjával kalandos úton eljutott Bonneville-be a föld másik oldalára azért, hogy sebességrekordot állítson fel és ezzel tanubizonyságot tegyen emberi nagyságáról. A poénok is hatalmasak de minél többször látom annál több idézet is megmarad az öreg Burt Munro-tól. Leginkább az fogott meg amikor a szomszéd kissrác aki állandóan körülvette az öreget megkérdezte
-"nem félsz, hogy meghalsz ha elesel?"
Erre azt válaszolta az öreg
-"nem,nem mivel 5 perc alatt többet élsz át a motoron egy ilyen túrán mint sok ember egész életében"
Ugye mennyire igaza van?
Jó éjt!
Én azért nem fékezem, mert az elejét bekötöm a sarokba. Pld. De most legfeljebb majd a tesóm motorján fogok gyakorolni. Majd ha meglátogatjuk a szerellő mestert.
De hogy 1 kicsit kekeckedjek, - ez már ilyen szakmai ártalom - 1 picit másképp kötöttem volna, de csak annyit, hogy a kormányt kihagytam volna, egy lehelettel lejjebb tettem volna a spanit. Az viszont látszik, hogy odafigyeltetek, és úgy kötöttétek le, ahogy kell.
A csavar kérdést ismerem, én is olyan elégedetten nézek ki a fejemből, hogyha szép csili-vili a gép.
Arról meg nem is beszélve, hogy Neked milyen fajintos kis géped van! Jut eszembe: szívesen megnézném fényképen, olyan csillogós állapotában!
Ma nekiestem rozsdaeltávolítóval a féktárcsa és egyéb berozsdásodott csavarjaimnak. Egész megelégedéssel tölt el az eredmény még 1-2 alkalommal átfutok rajta és hibátlan lesz. Tegnap hívtak motorozni Tiszafüreed felé, de nem volt kedvem megfagyni, hideg van már hosszabb útra. Sőt rövidebbre is
Merre jártok kedves Barátaim?
Én most jöttem haza dolgozóból, - nagy cummancs volt - és rögtön hangulat javítás volt, néminémű jégermejszteres itókával, mert úgy higgyétek el, ahogy mondom: ezt nem lehet józanul kibírni!
Még valamikor le kéne mosni a motort is, mert elég sz@rul néz ki, így tél előtt.
Jut eszembe erről, merre jártál Lackó mackó?
Amúgy mentem volna! Ja, és új fejlemények vannak a szalagkorlát megfogása ügyében, holnap felhívlak, - akkor is dolgozom - és elmesélem. Nagyon csöszi a csőrömet.
Nem tudom jártál-e mostanában arra? Ma arrafelé dolgoztunk, valami eszméletlen szép a tölgyes aminek levelének java már lehullott és szinte egybefüggő vörös szőnyeget alkot mindenfelé egészen a fenyőerdőig ami egy újabb színvilággal lepi meg az embert
Arra gondoltam vasárnap csinálni kellene arrafelé egy onboard-ot egészen a tavaktól, benne a kilátóval végig..
Mennyire vagy téliesítve? Az idő száraz naposnak ígérkezik
Azért a forralt borig remélem el bírsz kúszni?!
Megkezdődött az év végi hajrá, rengeteg szabadvezeték rekonstrukció és új oszlopkapcsoló projekt.. ráadásul egyre hidegebb van (főleg ott fent)
Így aztán mikor hazaérek és megvacsorázok még arrébb menni sincs kedvem, aztán másnap kezdem előlről. Röviden ennyi
Mit csináltok ott a távolban? Puszilgatjátok, simogatjátok a gépezetet, mint Józsi? Vagy isztok? ( Az se rossz! )
Itt semmi újság, a Tesóm gépéből kiszedtük (tem) a hátsó kereket, a gumi oldalfala kapott egy ütést, ki is szakadt, így kapott 1 zsír új Metz. M3-at.
Érdekes, sokkal jobb állapotban van, mint az enyém.