Úgy legyen! A kilátós kavicsos kaptató tényleg nem semmi volt, de volt attól durvább is amikor Bükkszentkeresztnél letértem az útról és klómétereken keresztül követtem a patakot ami néha egybefolyt a murvás úttal.. ott Mikinek esélye sem lett volna a Pengével Romániában a belényesi víztározóknál is hasonló volt a helyzet, ráadásul felmálházva utassal.. viszont cserében nem semmi látványban volt részünk.
A jövőt tekintve Románia egyes részeit is számításba vettem, könnyebb a dolgom mióta a Google Earth-öt is megismertem és nem kell helységnevekkel szarakodni amit nem ismer a GPS csak simán beírom a koordinátákat
Van terv bőven!
Naná hogy megyek Tavaszra megpróbálok egy jó kis hegyvidéki utitervet is összecsiholni A legutóbbi is nagyon tetszett a motorborogatástól eltekintve. A kilátóhoz vezető út viszont nem volt semmi. Enduró motorokkal is simán elképzelhető lett volna, nem a mieinkkel. Pláne Miklós esete lehetett felettéb érdekes Akkor és ott örültem, hogy nem sportmotoron ülök
Elmondom Neked kedves barátom én ha berugok akkor a hidro-tökös szentjánosbogaradon (vagy min ) is beállítom a hézagot úgy, hogy abba hiba nem lesz persze aztán majd biciklizhetsz kedvedre mert motorozni nem fogsz egy darabig az hótziher!
A CBX nevezetű szarvasbogáron nem kell beállítani a szelephézagot Te kezdő, mert hidro-tőkés szelepvezérlése van. A kisunokákkal szoktunk menni cukrászdába, azzal a felkíáltással, hogy " na most jól elrontjuk a gyomrunkat!"
Megszinkronizállak, úgy, hogy még nekem is jó lesz!
Megértelek valószínű én is motoroznék most állandóan, még ha kézzel kellene indexelni akkor is
Nem tartozol semmivel, elég ha néhányszor Te is eljössz majd velünk és előtte segítesz útvonalat tervezni
nagyon sok ismerettség egy fórumon kezdődik... és aztán lesz belőle közös élmény, nem is kell hozzá akkora aktivitás
Akkor majd hozzád is elmegyek jövőre és Te is berugatsz majd nekiállok és beállítom a CBX-en a szelepvezérlést és már akkor ha ott vagyok és megfelelően leszek "elázva" nekiállok karbit is szinkronizálni... jó lesz az Neked?
Ezt én is megcsinálom. Csak inkább motorozni, mentem (megint), mint szerelni. Laci enélkül is választhat, sokkal tartozom neki az eddigi segítségekért is, remélem egyszer lesz alkalmam viszonozni.
Lehet, szét kell szedni a kormánykapcsolót, kimosni, bekenni savmentes vazelinnel és olyan lesz mint az új! Lacit berúgatod egyszer, vagy meghívod a cukrászdába és megcsinálja neked.
Azért volt két közös túránk is idén. A tavalyi 0 hoz képest határozott előrelépés. No meg vettünk egy pöpec motort is, amivel remélem jövőre még többet motorozom Veletek. Én azért ma is meghúztam a szarvát. A tegnapi dadogós indulás elmaradt, simán húzva tudta le a rövid 30 km-es távot. A hangját marhára élvezem, ahogy Laci írta igazi figyelemfelkeltő, de nem erőszakosan hangos. Viszont a hazafelé úton leszállt a köd, az már annyira nem volt jó. Van egy apró hiba ami nem nagy ügy, de ködben megint csak nem jó: nem megy balra az indexem.
Nem panaszkodom én Mester, hiszen tartalmas volt az idei szezon is és szerencsére sikerült ép bőrrel megúszni
Viszont az se rossz amikor olyanokkal motorozol akiket már ismersz és szivesen eltöltesz velük akár több napot is Sajnos kevés ilyen túra volt az idén és ezért használtam a magányos farkas jelzőt
Voltak azért emlékezetes pillanatok is, ilyen volt pl. amikor 14db Inazuma állt csatasorban Pusztavacson vagy amikor az CB 500-as cimborákkal tekeregtünk hegyen, völgyön, gátakon, réten... de szó szerint!
Meg persze akadt olyan is amikor csak villanyszerelők voltak a csapatban, az pedig köztudott hogy abból 1 is sok
No meg amit mi ketten a Csühössel töltöttünk el az se volt kevés, nem is csoda ha annyira hozzám nőtt
Nekem a pedál murgyelt meg, pontosabban a benne levő kondi. De az bármelyik elektronyos bótba van.
Azt különben azért nem tettem dobozba, mert az égvilágon semmi szükségem rá munka közben.
A jövőt tekintve Románia egyes részeit is számításba vettem, könnyebb a dolgom mióta a Google Earth-öt is megismertem és nem kell helységnevekkel szarakodni amit nem ismer a GPS csak simán beírom a koordinátákat
Van terv bőven!
Fúúúúúj! !
Megszinkronizállak, úgy, hogy még nekem is jó lesz!
"Sírva kérem a jó Istent tanítson meg élni, ne engedjen midenféle társaságba menni"
Nem tartozol semmivel, elég ha néhányszor Te is eljössz majd velünk és előtte segítesz útvonalat tervezni
nagyon sok ismerettség egy fórumon kezdődik... és aztán lesz belőle közös élmény, nem is kell hozzá akkora aktivitás
Viszont az se rossz amikor olyanokkal motorozol akiket már ismersz és szivesen eltöltesz velük akár több napot is Sajnos kevés ilyen túra volt az idén és ezért használtam a magányos farkas jelzőt
Voltak azért emlékezetes pillanatok is, ilyen volt pl. amikor 14db Inazuma állt csatasorban Pusztavacson vagy amikor az CB 500-as cimborákkal tekeregtünk hegyen, völgyön, gátakon, réten... de szó szerint!
Meg persze akadt olyan is amikor csak villanyszerelők voltak a csapatban, az pedig köztudott hogy abból 1 is sok
No meg amit mi ketten a Csühössel töltöttünk el az se volt kevés, nem is csoda ha annyira hozzám nőtt
Azt különben azért nem tettem dobozba, mert az égvilágon semmi szükségem rá munka közben.
Van annak rendes neve is.