Figyelem a Köpönyeget én is, valami anticiklon vagy mifene határozza meg a következő napok időjárását, reggelre fagyok napközben eső és szél...
Azon gondolkodom hétvégén felrakom a téli kerekeket
Neked azért másabb, behúzódsz, tüzelgetsz és hip hop elszalad a té l, én viszont harcolok majd az elemekkel, fagynak széjjel a szigetelők és szakadnak a vezetékek ráadásul az év utolsó hetén ügyeletes leszek, így aztán a szilveszteri mulatozás is kilőve részemről
Na de ha majd tavaszodik annál jobban élvezem
A szél fog fújni, és hogy remekebb legyen ezért az eső is esni fog!
Az előbb elkezdett fújni, azt hittem a szomszédban leborítottak valamit teherautóról.
Mindenképpen oda kell menni, hiába lenne nagy felbontású kép hallani is kell és még egy csomó mindent át kell rajta nézni.
A kép esetleg annyiban segítség, hogy egyáltalán érdemes-e a vásárlás gondolatával foglalkozni. Kell rá egy egész nap, többet is le kell egyeztetni aztán a legjobbat elhozni, vagy ha úgy alakul a helyzet hagyni a fenébe mindet, most a vásárló van lépéselőnyben.
Vannak jó motorok a piacon és nyomottak az árak!
A fotók alapján szép állapotban van. Nem látni a tank sérülésen kívül más gondot. A többit pedig meg lehet nézni, leellenőrizni. Kár , hogy a fotók nem nagyíthatók.
Szia! A Te motorod nagyon szép, csak én nagyobbat szeretnék elsősorban a volt 750-esnél, nem kisebbet. Ez a Hornet nem célpont, csak alternatíva, ettől fiatalabb Yamaha Bulldog van látómezőben az van megcélozva, azért is mertem belinkelni
Közel ezres motor! Ráadásul Honda, ami még egy-két évvel ezelőtt milkán felül volt... kb. 20-30 ezres javítási költséggel így látatlanban, szerintem érdemes lenne vele foglalkozni.
Persze megfordult a fejemben, hogy akkor kintről mennyiért lehetne behozni saját részre... lehet majd azt kéne erőltetni ha arra kerül a sor
Leírom mit tehetsz ilyenkor
Rákattintassz az adatlapomra ahol van egy ilyen opció:"Felhasználó jelentése"
Aztán az alábbi menüpontokból választhatsz:
-fórumban zaklatja a többi felhasználót
-hozzászólásaival zaklatja a többi felhasználót
-nem megfelelő fotókat tölt fel
-nem megfelelő videókat tölt fel
Amennyiben ezek közül bármelyik igaz rám akkor bemószerolsz a modinál és engem megszüntetnek , vagy nem
Sőt! Van egy olyan topik is, hogy "Műmájer Mesiró Topik"
tudom, hogy ismered legfeljebb majd írogatok oda, ha innen menet lesz
Nem lehet kinagyítani! Szervizkönyv van? Mennyit egy kerekeztek vele? milyen a blokk hangja? Slusszkulcs mennyire lóg a helyén? Kerekek egy vonalban vannak?
Csak olyan motort érdemes visszatekerni amely zörejmetes járású és hihetően 20ezret futott állapotot mutat, tehát akár érdemes is lehet arra hogy mondjuk 15 ezerrel visszatekerjék az óráját.
Soha sem kilómétert, hanem állapotot kell venni!
A tank melegen gyönyörűen formálható megfeleő előkészítéssel és természetesen utána fényezni kell.
Viszont az ár ahhez képest is nagyon kedvező!
Én megnézném, ha most éppen Hornetre vadásznék
Ha normálisan volt használva, akkor semmi baj. Az a 20 , az meg 40 !
De meghallgatni!
Én a P21 -est 64 000 nél fúrattam csapágyaztam.
Pedig hol volt az egy Hondához!
Ennek kb a fele - erős túlzással - igaz. Az a fele, hogy berúgtatok mint az állat, meg a csalán. A bugyi meg intő jel volt, hogy mi lehetett volna még, ha nem rúgtok be - ismétlem magam - mint állat!
link Ezen az oldalon van, nyitólap. Szerintem ezen a kihúzás nem segít, csak a lakatos munka. A km viszont agályos. Ahogy beszéltük 10 éves motor 20e km.
Azon gondolkodom hétvégén felrakom a téli kerekeket
Neked azért másabb, behúzódsz, tüzelgetsz és hip hop elszalad a té l, én viszont harcolok majd az elemekkel, fagynak széjjel a szigetelők és szakadnak a vezetékek ráadásul az év utolsó hetén ügyeletes leszek, így aztán a szilveszteri mulatozás is kilőve részemről
Na de ha majd tavaszodik annál jobban élvezem