Üdv Józsi!
Régi sokat megélt kollégák mesélték, hogy régen valóban világosságot teremtő urak voltak és szerették őket az emberek, de ma már ez nem így van. Sok a vellanyszámla és ha már fizetnek mint a katonatiszt, cserében megfelelő szolgáltatást várnak az emberek. Aztán ha ez nem megy egyből akkor mi isszuk meg a levét, mert mi találkozuk velük. Mi kapjuk a hideget-meleget akkor is ha már órák óta úton vagyunk egyik hibától a másikig.
Üdv Miki
Akkor kicsit én is panaszkodok, ma "zöldhajnalban" felvittek Pestre ahol vizsgálaton volt a 20tonnás szigetelt spec. kosaras autó amit onnan le kellett vinnem Pécsre a többi FAM eszközért majd pedig visszahozni Debrecenbe. Nem rég értem haza és teljesen kész vagyok pedig csak vezettem egész nap, persze nem volt ám egyszerű a nagy döggel úgy lavírozni, hogy ne érintsek a belvárosban egy-két 7,5 vagy 12tonnás zónát Az autópályák közlekedési moráljáról, főleg az M0-ról nem is beszélve amin nem is csodálkozok, hogy annyi baleset van.
Viszont egyfolytában a holnapi Inazuma találkozó hajtott és így könnyebb volt elviselni...
Így hát teljesen osztom a nézeted "kell a motorozás"
Igen, a Te melód bizony életveszélyes, nem is cserélnék!
Igaz az is, hogy az enyém se 1 életbiztosítás, pld ma, panelben dolgoztunk, ugyan csak a 4.-en, de kivül is le kell műanyag takaróval takarni a beépítési hézagot, ahhoz viszont ki kell bújni, és mind a két kezemre szükség van, hogy megmérjem. A felragasztás hasonlóan zajlik. De ugyanígy kell a 10.-en is csinálni.
Tehát kell a motorozás, mert azért más okok miatt elég stresszes is ez a sz@r meló! Ja, utálom is rendesen!
Így van ez Laci! A cukrász ha elrontja a süteményt legfeljebb megeszi! A lakatos elqrja a vasat legfeljebb kidobja! A villanyszerelő ha rányúl a 20 000 V-ra akkor "megrázó" élményben lesz része! Észnél kell lenni roppant módon! De ezért a legrégebbi szakma! Az úr szólott:"legyen világosság!" És jött a villanyszerelő!
A meló az egészen más, nekünk akár az életünk is múlhat rajta.
A motorozás a lelki egyensúlyhoz szükségeltetik, másképp nem tudnám csinálni... és ezt az Asszony is tudja és nem szól rám amikor egy nehéz nap után még én este motorra ülök.
Persze azt is komolyan kell venni mert veszélyes, de mi nem az a mai világban
Ismerem az érzést, a melóban ugyanis ha bonyolult dolgot csinálunk, mindig én megyek elől, - nem is engednék oda senkit - viszont ott nem engedhetem meg magamnak azt a luxust, hogy hibázzak! Ha nem bonyolult az ügy, akkor mehet más is elől, de az egyik szemem ott van!
Majd Te mész elől cimbora, hogy érezd milyen érzés az amikor mögötted többen is a Te navigálásodban bíznak, főleg ha véletlenül elcseszed az irányt mint ahogy az elején én is, mikor nem találtam a kastélyt
Jó lesz az, csak sikerüljön összehozni, hogy mindenkinek passzoljon az időpont
Mindenki úgy tekeri az útvonalat, ahogy neki jó. Persze minél előbb találkozunk, annál jobb!
Ami a tempót illeti: értek én mindent, de biztos ami biztos, majd leghátul megyek, és akkor nem tudtok lemaradni!
Nem okoz, csak qrva idegesítő, mikor klenne másik dolgom ois és akkor beszarik! De már készen van! Kivettem a zárakat is,kitisztítottam bezsíroztam a csúszófelületeket is.
Akkor legyen 16. és bizzunk benne, hogy nem húzza keresztbe semmi a számításunkat. Viszont nem fogok Kunmadaras-Tiszaörs felé menni azon a sz.r szekérúton H.szoboszló-Nagyhegyes lesz az útvonal, ahol akár már találkozhatunk is és élvezhetjük egymás társaságát , persze csak ha birod a tempót amit a Csühös diktál
Nekem jó, de Tokajba minek kimenni még? Szerintem bőven elég a karika is, a nyúlfarok már nem kéne Magam részéről legalábbis Miskolcról tuti Nyék felé fogok fordulni, de titeket ez ne zavarjon, ha tovább mennétek
Vések , betonozok, biciklizek, motorozok, unokázok! Most meg beszrt a Cordoba kilincse. Egy szr spiáterből álló dolog. Aztán délután vésés. Szórakozásból!
Mint írtam volt 4-10-ig felejtős (nekem) ráadásul még cserélni se tudom, mert aki a váltósom lehetne a Balatonon fog csücsülni.
Nem lesz ez egyszerű...
Hát bizony, főnöknek lenni kell valakinek, mert amúgy tiszta anarchia az egész! Múltkor is, nem emlékszem már rá ki volt a főnök, - nem én - de az elején csak kanyarogtunk ott össze, vissza!
Ja, akkor a 2.-a, 3.-a kiesik, mert Zoliék akkor jönnek vissza Parádóhutáról.
Javaslom az utána levő hétvégét, ki mit szól hozzá?
A grillezésre így hirtelen nem tudok mit mondani, kérdés kinek mi a véleménye.
Szerintem meg egy két helyen kicsit hajtani kéne, mert elég hosszú lesz, és akkor a nézelődősebb helyeken meg lehet kicsit bámulászni.
Régi sokat megélt kollégák mesélték, hogy régen valóban világosságot teremtő urak voltak és szerették őket az emberek, de ma már ez nem így van. Sok a vellanyszámla és ha már fizetnek mint a katonatiszt, cserében megfelelő szolgáltatást várnak az emberek. Aztán ha ez nem megy egyből akkor mi isszuk meg a levét, mert mi találkozuk velük. Mi kapjuk a hideget-meleget akkor is ha már órák óta úton vagyunk egyik hibától a másikig.