Furcsa. De az is lehet, hogy a kipuffban lerakodott szutyok kiegett. Oktato motoron lattam olyat, hogy alig ment, aztan menet kozben elkezdte okadni a kek fustot, mert elkezdett kiegni a korom, olajos szutyok, ami a sok rutinos vacakolas kozben alakult ki.
Egyebkent a kek fust elegetett motorolajat jelent alap esetben. Ha hidegen csinalja, akkor szelepszarszimering. Ha melegen, akkor a dugattyukon levo lehuzogyuru.
Hornetnel a huto es az olajkor tomitesei is lehetnek bunosok, bar elvileg ekkor "csak" a hutoviz keveredik a motorolajjal.
A Yamaha Worldben az egyik régi cimborám a VFR karbi atomjaira szétszedését+pucolást+szinkront szelephézag ellenőrzéssel (nem kellett lapkázni) 20 ezerért csinálta. Villaolajat úgy érdemes cserélni hogy szétszedni, átmosni az egészet és akkor már új szimmering is kell, a sima leeresztés és feltöltés csak félmegoldás. Ez megspékelve egy láncszett cserével kb 35-40 ezer Ft környéke munkadíj tekintetében.
Nagy fogyasztást azt aláírom, nekem most 8 fölött evett, akra térképpel, akra dobok és furulya nélkül, állandóan élvezkedve hogy durrog vissza. De másik, finomabb térképet fogok rárakni mert ez így használhatatlan, mocskos módon agresszív.
Ha Superduke-ot akart venni akkor igen, 17 literes tank az első generációnál és mellé bőven 8literes fogyasztás társult, akksi meg a blokk alatt/előtt.
Az én smt-mnak az akksija az ülés alatt, nagyon könnyen hozzáférhető helyen van, tankja 19literes. Fogyasztása meg remélem lemegy 6literre ha normálisan csak használom.
Valahol régen találtam ezt a fotót, egy olaszból behozott 1200GS első szervizelésekor derült ki a turpisság, az idom alatti szervizmatricán lényegesen több a km mint amit az óra mutat.
Sracok, mennyiba realis ara egy ilyen mutetnek:
Lanc+lanckerekek csereje, karbiszinkron, szelephezag allitas, motor atnezese. Esetleg meg a villaolaj csereje is benne lenne. Alkatresz arakat mellozhetjuk, csak a szerelesi dijra lennek nagyvonalakban kivancsi.
10ből 8bmw-ben megvan az évi 10-12ezer km, mint ahogy egy átlag japánban is megvan az évi átlag 6-10ezer. Csak az a különbség hogy a köztudatban egy japán motorban sok a 30ezer egy bmw-ben a 160ezer sem sok :D Biztosan véletlen ez
Én eltávolítok minden matricát ha tekerni akarnék,Van pár ismerős aki kormányvédővel és nejlonos üléssel használja a járműveit,meg bontóból rakja fel a váltógombot.
Tűző napon nem szeretek fotózni, falsok lesznek a színek, főleg piros motor esetén. Ez így pont jó, bőven van fény az árnyékban is, látszik minden. Meg szoktam videót is készíteni, így minden részlet látszódik.
Hát igen, nem a km a lényeg hanem az állapot. Ez a motor még 3x ennyit simán elmegy, csak nálunk a köztudatban 60 ezer km fölött már roncsnak számít egy motor, ez ilyen hülye magyar felfogás. Az olaszból behozott motorok többségében is lazán benne van ennyi km, sőt még több is, csak vissza vannak tekerve 35k km környékére.
Nagyon szép állapotban van! Amikor megláttam a futást le is esett az arcom. Ha elfogadsz egy jótanácsot: a vevők nem nagyon szeretik az árnyékos képeket
Látom itt többségében 600-as tulajok vannak, de hátha valakit érdekelnek 900-ashoz kiegészítők. Autóvásárlás miatt most el kell adjam a gépezetet, és van pár cuccom amit külön is eladnék:
-46 lityis Givi doboz tartóval együtt: 30ezer Ft
-Blueflame slip-on kipuffantók: 60ezer Ft
-Power Commander III USB: 35ezer Ft
-Gyári bukógomba: 15ezer Ft
Az egész összértéke 140ezer Ft, ha valaki elviszi egyben, 110-ért odaadom.
Képekért klikk ide:
https://postimg.org/gallery/120wzrnpw/
És ha valakinek netán kedve támadna egy jó 900-as Darázshoz:
véletlen nem kannából tankoltál és a kannába elötte nem gázolaj volt mert én egyszer jártam igy pedig nem volt bent és elég volt annyi amennyi rátapadt a kanna falára
sziasztok!Nemrég vettem egy 2001-es hornetet.Mentem vele kb. 20 Km-ert.Azt vettem észre hogy kéken fűstől a kipuff de finoman hanem mint egy 2t.Hideg inditáskor nem és szépen is indul.Melegen csinálta eddig és mire leszálltam abba hagyta.Jáccotam a gázzal is utána hátha produkálja de nem!Menet közben is probálgattam akkor sem.Utána már más is látta kintről szemlélve de mire megáltam abba hagyta!Szerintettek?
Kiváncsian várom a fejleményeket,mert nálam is ugyanez a jelenség a váltóban,de már megszoktam elfogadtam. De azért lehet,hogy a 10w-50 változást hozna. CBF600
Valahol rokonlelkek a Hornettel!
Egyebkent a kek fust elegetett motorolajat jelent alap esetben. Ha hidegen csinalja, akkor szelepszarszimering. Ha melegen, akkor a dugattyukon levo lehuzogyuru.
Hornetnel a huto es az olajkor tomitesei is lehetnek bunosok, bar elvileg ekkor "csak" a hutoviz keveredik a motorolajjal.
csak előtte ülj le
Ha Superduke-ot akart venni akkor igen, 17 literes tank az első generációnál és mellé bőven 8literes fogyasztás társult, akksi meg a blokk alatt/előtt.
Az én smt-mnak az akksija az ülés alatt, nagyon könnyen hozzáférhető helyen van, tankja 19literes. Fogyasztása meg remélem lemegy 6literre ha normálisan csak használom.
Lanc+lanckerekek csereje, karbiszinkron, szelephezag allitas, motor atnezese. Esetleg meg a villaolaj csereje is benne lenne. Alkatresz arakat mellozhetjuk, csak a szerelesi dijra lennek nagyvonalakban kivancsi.
Várom még az infót az lc8 nyűgjeiről :)
900as hátsó része meg a pc36-é úgy ahogy hasonló. ....
Hátsó doboz tartó jó szerintetek a 600ra???
Látom itt többségében 600-as tulajok vannak, de hátha valakit érdekelnek 900-ashoz kiegészítők. Autóvásárlás miatt most el kell adjam a gépezetet, és van pár cuccom amit külön is eladnék:
-46 lityis Givi doboz tartóval együtt: 30ezer Ft
-Blueflame slip-on kipuffantók: 60ezer Ft
-Power Commander III USB: 35ezer Ft
-Gyári bukógomba: 15ezer Ft
Az egész összértéke 140ezer Ft, ha valaki elviszi egyben, 110-ért odaadom.
Képekért klikk ide:
https://postimg.org/gallery/120wzrnpw/
És ha valakinek netán kedve támadna egy jó 900-as Darázshoz:
https://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cb_900_f_hornet-10792596
Köszönöm türelmeteket, örök nyarat, ingyen benzint mindenkinek!
Üdv, Csizi
Valahol rokonlelkek a Hornettel!