Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

No oszt mit mondanak a hozzáértő szerelőgéniuszok a bajor túrabálnáról?
lenyeg hogy te sem vagy elfogult
pontosan igy volt nala is, 3 honap utan generator felujitas, barna csatlakozo kiiktatas... (ami szeteg elobb-utobb mindegyiknel)...
tuono1000 is egy betegágy, mondjuk piszkosul megy,de betegágy generátor,töltés, csatlakozó szét ég, 1-2 finomság
Most se tudna,amilyen elcseszett a Tracer.....................
Miféle nyűgők? Nincs több nyűgje mint egy japánnak, cserébe van alatta futómű, fék és olyan ergonomia amit japán nem tud tervezni :)
Hat a szigeti gyártmányok az igaziak nem a kontinentalis bizgerék.
ja, bukik az europai vacakokra:)
Ja inkább vett volna egy Ducit.
Ez a csöbörből-vödörbe esete.
haver ilyet akart eleg sokaig, utanaolvasott rendesen eleg sok nyugje van allitolag, aztan vett egy tuono 1000-et.
Annyi a különbség hogy felesleges róluk egy kommentben írni :D motorját szokni kell, nagyon agresszív, nagyon érzékeny a gázra, nem lehet fele szep finoman motorozni mint a sor4gyel vagy hasonló v2-vel. Én eleve nem is szeretem a sor4et, elég volt a hornet, tegnap pl cseréltem haverommal kicsit z750-re, 5km több volt mint elég, forog forog de nem akar elindulni, nincs benne élet, nincs lelke. Üléspozicio mondhatjuk hogy tökéletes, egyenesen ülsz rajta, közel ülsz a kormánytengelyhez, aki krosszozott az tudja hogy ez miért jobb. A fék az brutális, csak 1ujjal kell hozzáér i és már határozottan lassul, futóműve mindenfelé állítható, lassú nyomo-gyors nyomó, húzó... Ez egy majdnem tökéletes motor azok ak akik kényelmesen szeretnek túrázni, fokozott tempóban bármilyen úton.
Fekvőrendőrt észre se veszi, kicsit meghúzod a gázt és át is ugorta, padka nem akadály. Egy zsebkendőn megfordul, nagyon jól talált a vázgeometria.
Blokk majd kiderül mennyire lesz tartós, vannak bőven 100ezer felett futott darabok de egy picit félek azért tőle :) nem olyan mint egy japán sor4, kocsit törög, kicsit csörög, határozottan kell váltani, de amúgy nagyon finom a váltója, érzed ahogy áthúzod a következő fokozatba.
Es milyen ez a KTM a Hondak, Yamahak utan? Milyen erzes vezetni? Milyen a futomuve, a feke, motorja?
Már csak a KTM, a fekete yamaha apué lett, a másik yamahát hétfőn viszik el.
Brutál jól néz ki a KTM!!!
Szép ez a KTM
ez is a tied, meg a TDM is?
Meglepő, de ez a kis szar lámpa nagyon jól teríti a fényt. Féltem hogy szar lesz, de tök jó. Mint egy átlagos autó 2lámpája.
Egy ilyen kell nekem: http://totalbike.hu/sebessegoltara/2017/02/02/ez_a_szimulator_azert_nagyon_adja/
Még idő, mire megjön. Március elején lejár a műszaki. Lehet, hogy csak utána fogom beépíteni. (Bár nem szokott ilyesmiből gond lenni a havernál, aki vizsgáztat. )
Azoknak is utólagos xenon van a BMW-ben, meg LED-esített angel eye. Egyébként én szoktam másokkal balhézni...
Igen, tényleg telibe veri a szembejövő arcát. A reflektorok már csak ilyenek.
Lehet, hogy ezért tanítják úgy, hogy lakott területen kívül lehet csak használni, ha nem jönnek szemből és nem mennek előttem.
majd ird meg pls milyen a xenon szett, esetleg videot is tolhatnal kivancsi lennek.
ez tenyleg telibe veri a szembejovo arcat? nem kicsit kozuti veszelyeztetes lenne....
Ezért egyszer egy kigyúrt kopasz kellően régi BMW-s mobilkereskedő jól meg fog verni mert kisütötted a szemét.
Erről a LED-es rúdról 1 videót találtam csak: http://youtu.be/xV-jE8GUhiA
Ezek alapján nekem szimpatikus.

Remélem, hogy szépen el fog majd férni a lámpa alatt.