Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tényleg jól néz ki! Viszont most kicsit kiköltekeztem magam, így a gyárira tuti nem futja, majd talán szezon közben, bár akkor meg elmegy a lóvé a tankolásra meg túrázásra.

Bonyhádtól kb. 15 km-re Komló felé.
Egyébként merre vagy a Mecsekben ? Bonyhád, Pécs vagy inkább Komlói rész ?
Szerintem a gyári a legszebb, nézd meg a képeim között
http://i.ebayimg.com/images/g/...
Van valakinek hasonló formájú plexi-je? Ha van fel tudna dobni egy képet róla hogy néz ki a motoron? Amúgy ki milyet használ?
Ami most van elég ocsmány, meg nem is Hornetre való:
Nem tudom, meg kell nézzem.
Nekem csak sima halogén de jól látok vele.
Sokan azt hiszik hogy olyan a szemük mint a sasnak, aztán felhúzzák a szemüvegemet és jön a hoppá
eljut amúgy 12V + az izzókhoz ? :D

a refije az enyémnek is gyengébb volt.
Nem kell aggódni. A kocsim nekem is jól világít, semmi panaszom nincsen (a bixenonra). A motor viszont nem túl jól világít, különösen a refi a gyenge láncszem.
Nekem is van, ez alap, ha szarul látsz.
Én is ezt hittem, aztán amikor felhúztam a szemüveget hirtelen kitárult a világ. Pedig csak 0,75ös a szemüvegem.
Szerintem nincs rá szükségem, mert amúgy jól látok, plusz ha autóval megyek ott sosincs ilyen baj.
De ahogy írtam, ha mindenki másnak jó a lámpája, akkor lehet hogy az enyében van oda a foncsor vagy valami.
Van benne valami, de nem is kell megvédjen tőle, csak lássam meg időben. Bár az is lehet hogy nincs igazán jól beállítva a lámpám.
A hétvégén megtörtént volna a villaolaj csere, viszont nem történt meg, mert szétszedéskor a vártnál több problémát találtam.
Az egyik telónál minden ép az olaj is tiszta volt, a másiknál viszont a porvédő kirepedezve a szimering alatta tiszta rozsda. Természetesen a por bejutott és oda a csúszógyűrűk, így rendelhettem egy felújítót hozzá. Természetesen az olaj is szép grafit szürke volt a portól. Most minden szépen elmosva várja a hétvégét, hogy újra egyesülhessen. Kíváncsian várom, hogy tavasszal milyen érzés lesz jó telóval közlekedni.

A porvédő repedéseit észre kellett volna vegyem.
És egy kép az állapotokról:
Ha ezt bambi hallaná................
Nincs az a világítás ami az őzektől megvéd. Maximum egy lézerágyú, ami rögtön ketté is vágja...
Ha még nincs akkor szemüveg amúgy sokat segít az ilyen problémán. Komolyan mondom, nem szemétkedésből, nekem is van.
Remélem találsz valami jó megoldást, mivel én sem vagyok elégedett a gyári fényszóró erősségével, hiába vettem bele OSRAM NBU izzókat. Ha tehetem inkább még világosban haza indulok, itt a Mecsekben ha kiugrik egy őz és nem veszem észre időben abból bajok lehetnek.
Már megtörtént tavaly... Jobb lett vele, de összességében még mindig elégedetlen vagyok.
a leghatékonyabb és legegyszerűbb ha veszel vmi emelt fényű minőségi izzót...
99% hogy a xenonnan is szar lenne, nagyon ritka hogy a foncsoros lámpában jó lesz a xenon, gyújtópont nem ugyanott van az izzónál meg a xenonnál. A xenon csak lencsével jó.
Csak jár az agyam ezen a világítás dolgon.

Most éppen azon matekolok, hogy a legegyszerűbb és talán a leghatékonyabb az lenne, ha kapna a tompított egy xenon szettet, aztán hello. Ezzel az a baj, hogy a reflektor továbbra is szar marad.

Aztán vannak ezek az izmos LED-ek, mint az OPT7 Fluxbeam, de azok meg iszonyatosan zúgnak, mert mindegyiknek aktív hűtése van. Pedig ez lenne a jobb megoldás, mert ezeket lehet gyorsan kapcsolgatni, azaz jó lenne egy ilyen a reflektorba is. És nem kell hozzá ballaszt sem, mint a xenonhoz. Ami viszont passzív hűtéses, annak meg csak a színe más, de a fényereje szar.

Lehet, hogy azt kéne, hogy kap egy xenont a tompított, a refi megy egy ilyen LED-et.

Ami még eszembe jutott, ha nem akarok venni drága halogén reflektorokat, hogy az első lámpa alá lehetne tenni egy LED csövet, ami dobná a fényt minden felé, ha refizek.
Ez van, lesz majd egyszer CBR is. Jelenleg pelenkába és gyerekruhába fektetem a pénzt.
Csak a motorod nem igazán passzol az érzéshez :D
Most nyúzott vagy?

Mikor felveszem a bőrt, elönt a Rossi érzés.