Tényleg jól néz ki! Viszont most kicsit kiköltekeztem magam, így a gyárira tuti nem futja, majd talán szezon közben, bár akkor meg elmegy a lóvé a tankolásra meg túrázásra.
http://i.ebayimg.com/images/g/...
Van valakinek hasonló formájú plexi-je? Ha van fel tudna dobni egy képet róla hogy néz ki a motoron? Amúgy ki milyet használ?
Ami most van elég ocsmány, meg nem is Hornetre való:
Nem kell aggódni. A kocsim nekem is jól világít, semmi panaszom nincsen (a bixenonra). A motor viszont nem túl jól világít, különösen a refi a gyenge láncszem.
Szerintem nincs rá szükségem, mert amúgy jól látok, plusz ha autóval megyek ott sosincs ilyen baj.
De ahogy írtam, ha mindenki másnak jó a lámpája, akkor lehet hogy az enyében van oda a foncsor vagy valami.
A hétvégén megtörtént volna a villaolaj csere, viszont nem történt meg, mert szétszedéskor a vártnál több problémát találtam.
Az egyik telónál minden ép az olaj is tiszta volt, a másiknál viszont a porvédő kirepedezve a szimering alatta tiszta rozsda. Természetesen a por bejutott és oda a csúszógyűrűk, így rendelhettem egy felújítót hozzá. Természetesen az olaj is szép grafit szürke volt a portól. Most minden szépen elmosva várja a hétvégét, hogy újra egyesülhessen. Kíváncsian várom, hogy tavasszal milyen érzés lesz jó telóval közlekedni.
A porvédő repedéseit észre kellett volna vegyem.
És egy kép az állapotokról:
Remélem találsz valami jó megoldást, mivel én sem vagyok elégedett a gyári fényszóró erősségével, hiába vettem bele OSRAM NBU izzókat. Ha tehetem inkább még világosban haza indulok, itt a Mecsekben ha kiugrik egy őz és nem veszem észre időben abból bajok lehetnek.
99% hogy a xenonnan is szar lenne, nagyon ritka hogy a foncsoros lámpában jó lesz a xenon, gyújtópont nem ugyanott van az izzónál meg a xenonnál. A xenon csak lencsével jó.
Most éppen azon matekolok, hogy a legegyszerűbb és talán a leghatékonyabb az lenne, ha kapna a tompított egy xenon szettet, aztán hello. Ezzel az a baj, hogy a reflektor továbbra is szar marad.
Aztán vannak ezek az izmos LED-ek, mint az OPT7 Fluxbeam, de azok meg iszonyatosan zúgnak, mert mindegyiknek aktív hűtése van. Pedig ez lenne a jobb megoldás, mert ezeket lehet gyorsan kapcsolgatni, azaz jó lenne egy ilyen a reflektorba is. És nem kell hozzá ballaszt sem, mint a xenonhoz. Ami viszont passzív hűtéses, annak meg csak a színe más, de a fényereje szar.
Lehet, hogy azt kéne, hogy kap egy xenont a tompított, a refi megy egy ilyen LED-et.
Ami még eszembe jutott, ha nem akarok venni drága halogén reflektorokat, hogy az első lámpa alá lehetne tenni egy LED csövet, ami dobná a fényt minden felé, ha refizek.
Bonyhádtól kb. 15 km-re Komló felé.